Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Suzuki Swift 1.3 GTi
»
Wałki Świątek typ R + strojenie
Wpis w blogu auta
Suzuki Swift
Dodano: 13 lat temu
Blog odwiedzono 3363 razy
Data wydarzenia: 09.11.2011
Wałki Świątek typ R + strojenie
Kategoria: zmiany w aucie
Wałki to Świątek typ R 260
Przed strojeniem pokazało 119KM i 120Nm.
Po strojeniu 131KM i 127Nm czyli 100KM z litra osiągnięte
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Uszczelka nowa jest, głowica już zabielona o 0.05mm i sprawdzona nas szczelność - wszystko OK
Jutro jeszcze tylko odbiór nowych śrub do głowicy )z braku Suzukowych z BMW 2.5 M50 będą )
Przed świętami trzeba go jeszcze wystroić bo długa trasa mnie czeka
Szerokości
Wałki i strojenie to tylko ułamek tego co tu jest zrobione
Wałki same to koszt okł 1500zł, Ecumaster DET3 to 630zł, strojenie to kilkaset zł... itd itp
Po co? Dlaczego? A dlatego, ze nie idę na łatwiznę kupując jakiegoś "niemca" z 1.8T i nie robię mu chiptuningu. Ja wolę mieć coś innego niż tysiące innych osób
Poza tym od kiedy to tuning jest opłacalny ?
a chodziło mnie o koszt całościowy , czyli wałki strojenie itp...
Samo strojenie niespecjalnie dużo
Chodzi Ci o koszt strojenia? Tu nie chodzi o sam przyrost mocy tylko o poprawna prace silnika bo nie możesz radykalnie zmienić wałków rozrządu i nic w sterowaniu silnikiem nie zmienić
Względem serii w mocy jest to przyrost 30%
Po prostu dla zabawy, dla frajdy z jazdy i okazyjnych wypadów an tor lub startów w amatorskich rajdach np
Na wysokich obrotach bardzo wyraźnie a po kręceniu regulowanymi kółkami rozrządu będzie jeszcze większa różnica
Gdzie nie wiem ale gdzieś może się uda zaistnieć
Żartuję oczywiście