Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Alfa Romeo 156 Dark Blur » Wskaźnik paliwa







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Alfa Romeo 156
  • przebieg 193 250 km
  • rocznik 1999
  • kupione używane w 2010
  • silnik 1.9 JTD
Dodano: 14 lat temu
Blog odwiedzono 2404 razy
Data wydarzenia: 09.12.2010
Wskaźnik paliwa
Kategoria: awaria
Dziś zauważyłem że wskaźnik paliwa pokazuje wartość nie zgodną z ilością paliwa która powinna się znajdować w baku. Jest na 1/2 a powinno być ponad 3/4 bo w sobotę zalałem pod korek. W sobotę muszę się z tym udać do elektryka bo rzecz może tkwić właśnie tutaj. Możliwe jest też, że po prostu odpowietrzył się zbiornik - słyszałem o takiej możliwości. Wiem jedno, na pewno nie jest to żaden wyciek
Dodano: 13 lat temu
A co do
"Możliwe jest też, że po prostu odpowietrzył się zbiornik - słyszałem o takiej możliwości. Wiem jedno, na pewno nie jest to żaden wyciek"
Jak odkręcasz korek wlewu, powinieneś słyszeć syczenie - to znaczy, że wszystko jest ok, układ jest szczelny.
Dodano: 13 lat temu
U mnie przyczyna została zdiagnozowana, siadł wskaźnik, obecnie czekam na nowy i po wymianie powinno być ok
Dodano: 14 lat temu
Kolego, ja miałem podobny przypadek, wymieniłem pompkę, gdyż poprzednia mi padła i jest wszystko ok. Obstawiałbym przy pływaku, ja również próbowałem poprawiać pływak itp. Nic to nie dało, druga pompka załatwiła oba problemy:) Też miałem sytuacje, że bak prawie pełny, a pokazuje, że kończy się benzyna. To krótki opis mojego przypadku:) Pozdrawiam.
Dodano: 14 lat temu
teraz wskaźnik już całkiem zdechł. Czasem się przebudzi ale tak to stoi na zerze
Dodano: 14 lat temu
Ze wszystkim się zgadzam. Natomiast mam taką naturę że u mnie w aucie musi być wszystko w 100% ok. Dziś wyjąłem pompkę paliwa z baku wraz z pływakiem i z nimi wszystko ok. Podniosłem pływak do pozycji takiej w jakiej znajduje się w baku zatankowanym do pełna a wskazówka na wskaźniku doszła tylko do 3/4 i nic więcej. Czyli wina leży po stronie wskaźnika. Tu może pomóc już tylko elektryk bądź elektronik samochodowy z komputerem. Obecnie mam pół baku paliwa, a wskaźnik pokazuje 1/4, może trzeba go wyskalować odnowa, czy coś w tym stylu
Dodano: 14 lat temu
U mnie natomiast wskazówka paliwa bardzo długo się utrzymuje na jednym poziomie (na przykład przez ponad 100km), a potem gwałtowanie opada. Podobnie jest z zaświecaniem się lampki rezerwy, nigdy nie wiem ile tak naprawdę jeszcze jest paliwa i ile mogę na tym ujechać, bo lampka się świeci juz od 1/8 zbiornika (czyli jak jest podziałka w 1/4, to między 1/4 a 0 już się zapala)... Raz już tak miałem, że na oparach samych wjechałem na stację :)
Dodano: 14 lat temu
Do Nikname: Nic nie robić,. dopuścić. Alexandrex napisał co trzeba. najważniejszy jest dzienny licznik kilometrów. Byle nauczyć się go kasować przy każdym tankowaniu i zawsze zalewać do pełna.
Dodano: 14 lat temu
Natomiast u mnie przy nalaniu pod sam korek wskazówka się zatrzymała na 3/4. Powinno być na full. Teraz fakt, opady normalnie, choć trochę za szybko , ale próbowałem znowu i ta sama sytuacja. Jutro podjadę do kogoś kto może mi pomoże z tym fantem coś zrobić
Dodano: 14 lat temu
przyłączę się - u mnie też paliwa ubywa nieliniowo na wskaźniku, końcówka zawsze ucieka najszybciej, a po zatankowaniu dość długo jest pełno w baku
Dodano: 14 lat temu
"fjerzy 80,92

Nie wiem czy to ta sama grupa przypadków, ale w moim aucie "pierwsza połowa" zbiornika opróżniała się szybciej, a drga znacznie wolnej. Po zatankowanie "pod korek" mijało sporo czasu zanim wskaźnik to pokazał. Przyzwyczaiłem się do tego i żyliśmy w zgodzie z moim wskaźnikiem wiele lat. "

ja mam dokladnie tak samo, dotankuje do pelna, to jezdze 300km i wskazowka ani drgnie, a czym nizej tym gorzej :') przy 1/2 wskazowka znowu sie zatrzymuje na dluzszy czas, a potem to juz szybko do rezerwy
Dodano: 14 lat temu
Do Nikname: nie przejmuj się głupotami ;-} .Po lewej stronie od steru masz przycisk "licznik kilometrów/termometr"..i nim się posługuj ;-}
Dodano: 14 lat temu
Nie wiem czy to ta sama grupa przypadków, ale w moim aucie "pierwsza połowa" zbiornika opróżniała się szybciej, a drga znacznie wolnej. Po zatankowanie "pod korek" mijało sporo czasu zanim wskaźnik to pokazał. Przyzwyczaiłem się do tego i żyliśmy w zgodzie z moim wskaźnikiem wiele lat.
Dodano: 14 lat temu
Dzięki za info.:)
Dodano: 14 lat temu
Zawiesił się pływak, czasem się zdarza. O ile dobrze pamiętam to trzeba wyjąć pompę ze zbiornika by się do niego dostać ale 100% pewności nie mam.
Ja mam inny problem: za często mi się rezerwa zaczyna palić :D
Najnowsze blogi
Dodano: 4 dni temu, przez niki129
Z racji tego że od ponad roku mieszkam pod lasem, od samego początku chodziło mi po głowie jakieś uterenowione auto. Padło na Daihatsu Terios-a, za tym modelem auta przemawiały małe wymiary ...
5 komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez niki129
Kiedyś zawsze przychodzi ten czas. Audi zostało wystawione na sprzedaż. Było z nami od 2018 roku. fajne, wbrew pozorom proste auto. Myślę że nowy właściciel będzie zadowolony. ...
3 komentarze
Dodano: 6 dni temu, przez CeZaR83
Przyszły dziś do mnie fotki z zabezpieczenia... Proces zabezpieczenia podwozia wraz z profilami zamkniętymi, oparty o produkty szwajcarskiej firmy WAXOYL Ponad 20 zdjęć, na zdjęciach może sie ...
15 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl