Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog kierowcy PiotrPWPK
»
Wygrana w konkursie Akademii Jazdy Toyoty
Wpis w blogu użytkownika
PiotrPWPK
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 2073 razy
Data wydarzenia: 07.10.2013
Wygrana w konkursie Akademii Jazdy Toyoty
Kategoria: inne
wysłałem zdjęcie i
Z radością pojechałem na szkolenie
W ramach szkolenia na płycie poślizgowej trenowaliśmy:
1. awaryjne hamowanie w zakręcie przy prędkości od 70 do 100 km/h
2. omijanie przeszkody (baby ) w dwóch wariantach z awaryjnym hamowaniem i bez hamowania przy prędkościach ok 70 km/h
Ponadto, jazda na trolejach i szkolenie z Eco Drivingu
Łącznie to prawie 6 h zabawy
Przeżycia i wrażenia trudno opisać. Jeżeli tylko nadarzy się Wam podobna okazja, to z niej skorzystajcie. Naprawdę warto.
Mi pozostają wrażenia z jazdy i przyjemność spotkania kolegów z AWC, których niniejszym serdecznie pozdrawiam
Szkolenie było przyjemniejsze właśnie dzięki ich obecności.
Nauka jaką wyniosłem z tego szkolenia: moje umiejętności są bardzo malutkie, a jazda o 10 km/h szybciej w awaryjnych sytuacjach robi "duuużą" różnicę. Oby takie zdarzały się wyłącznie na autodromach w ramach ćwiczeń.
Poniżej kilka zdjęć, choć troszkę pokazujących jak to wyglądało w rzeczywistości.
Ostatnia aktualizacja: 07.10.2013 23:18:24
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 18 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 26 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
O ile auto podoba mi się bardzo pod względem bryły nadwozia, tak wnętrze jest już przytłaczające ogromem plastiku.
Kokpit jest ciasny. Poza tym, jak na 132 KM auta zbierają się, oględnie mówiąc średnio. Wielkiej różnicy w porównaniu z E10 automatic nie ma. E10 ma 117 KM, ale za to podejrzewam jest sporo lżejsza
Mi dołożyli taki kurs przy zakupie z programu Toyota More - ale nie mogłam wybrać się do Sochaczewa - bo obowiązki zatrzymały w pracy. Teraz widzę - co straciłam
Moje wrażenia przed wizytą w salonie były identyczne, łącznie ze spadkiem ich temperatury po wizycie .
Bardziej chodziło mi o to szkolenie, ale nowe Aurisy też fajne . Przymierzałem się do takiego, może w trochę uboższej wersji, ale nic z tego nie wyszło.