Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Opel Omega V 6
»
Wymiana oleju w moście tylnym i w skrzyni biegów - Omega 2.5 V6
Wpis w blogu auta
Opel Omega
Dodano: 9 lat temu
Blog odwiedzono 4494 razy
Data wydarzenia: 01.02.2015
Wymiana oleju w moście tylnym i w skrzyni biegów - Omega 2.5 V6
Kategoria: serwis
Wczoraj zabrałem się za wymianę olei .Na pierwszy ogień poszedł most . Z racji tego ,że nie ma tam spustu oleju trzeba było zaciągać go strzykawką zakupioną w aptece największa jaką mieli to 100 ml także trzeba było się napracować . Po odkręceniu imbusa ósemki ujrzałem stan oleju co mnie ucieszyło ,ale i tak wymieniłem go na Motul PA 90 .Pojemność 0.9-1.1 l. Śruba wlewowa po prawej stronie przekładni stojąc do przodu auta.
Ze skrzynią było troszkę gorzej . Co prawda był spust ,ale po spuszczeniu okazało się ,że brakowało 350 ml .Olej był jak smoła więc zalałem nówkę GM . Dodam ,że wchodzi 1.2 litra . Jesteśmy zmuszeni zakupić 2 bańki litrowe na jeden samochód dlatego zamówiłem 4 litry Podzieli się na 3 Omegi
Koszt na jedno auto to 50 zł GM i 30 zł Motul - 80 zł razem
Czas wymiany ok 1.5 godz Gdybym miał odsysarkę to ok 1 godzinki (most i skrzynia).
Po 76 tys kilometrów razem należało się to mojej starej poczciwej furze ...
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
U mnie opony zimowe hałasują też a mają 3 rok ( nalewki) Od razu po wymianie z letnich zauważyłem ,że w aucie głośniej . Jak kupiłem je to były ciche ale lata i przebieg robią swoje ...
"...producent nie podaje procedury naprawy mostu napędowego, ponieważ nie przewiduje jego awarii."
2.5DTI jest w miarę ale jak kupowałem to po 30tys.zł stały
Strasznie ubolewam że Opel zapożyczył się z BMW a nie 2.9TD z Merca bo to byłoby coś a praca tych 5 garów potrafi być przyjemna
Chciałem zmienić olej w skrzyni ale zaglądał tam mój mechanik i stwierdził że jest pełen stan a olej jest czyściutki i nie ma takiej potrzeby W ogóle stwierdził że Oplowskie skrzynie są niezawodne bo na setki Omeg i Vectr które serwisował ani razu nie było problemu ze skrzynią biegów, gorzej wypadały Ecoteci