Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta BMW Seria 5 Gabrysia
»
Wymiana tylnych klocków hamulcowych + Letnie opony.
Wpis w blogu auta
BMW Seria 5
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 2690 razy
Data wydarzenia: 27.04.2014
Wymiana tylnych klocków hamulcowych + Letnie opony.
Kategoria: inne
Przy okazji wymianę klocków hamulcowych tylnej osi.
Oczywiście nie ma lekko i nie obyło się bez demontażu całego korpusu z obu stron i użycia palnika gazowego. Ponieważ panowie z serwisu BMW nie pofatygowali się użyć odrobiny smaru na śrubach.
dlaczego tak pytam ? - w celu kolejnej wizyty?
Najnowsze blogi
Dodano: 7 godzin temu, przez JacK
Szybko minęło. To już 2 lata od zakupu.
Przejechane 19,8 tys km więc zgodnie z zasadami serwisu pierwszy przegląd bo po 2 latach lub po 30 tys. km.
W zasadzie to w ramach tego przeglądu VW ...
2
komentarze
Dodano: 7 godzin temu, przez JacK
Auto detailing, usunięcie drobnych wgniotek, korekta lakieru, 3-letnia powłoka ceramiczna.
Po tych zabiegach samochód praktycznie wygląda z zewnątrz jak w dniu odebrania z salonu.
Środek też ...
3
komentarze
Dodano: 3 dni temu, przez MaArek77
Dawno nie pisałem nic bo jakos niewiele osób tutaj zagląda.
Ale z obowiązku informacyjno-kronikarskiego.
Sprzedałem Golfa dnia 7 maja, kupił znajomy (tez mechanik) który zna auto i ...
22
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

klocki BOSCH + czujnik razem koszt ok 110 euro
Ps. byłem ostatnio na diagnostyce to mi diagnosta powiedział że w serwisach pracują uczniowie co chcą się dorobić i iść na swoje a nie ludzie co zajmują się tym zawodowo, i tak trzeba myśleć, oraz jakieś roboty to lepiej pójść do starego dziadka co zajmuje się bawarami i się dorobił właśnie na nich niż ci co pracują w serwisie lub tacy co robią wszystkie fury.
Problem stary jak świat
Co do smarowania śrub.
śruby mocujące koła niektórzy smarują aby lepiej się wkręcały. To błąd gdyż przy wysokiej temperaturze smar topi się i wycieka na piastę, może dostać się na powierzchnię tarczy hamulcowej i nie będziemy wstanie zahamować.
W ekstremalnym przypadku przy dużej prędkości śruba może się poluzować.
Dlatego polecam stosowanie do śrub dwóch rodzajów smarów do tego przystosowanych (ceramicznego lub miedzianego).
Ja nie uznaję psikadełek w sprayu które mają w sobie połowę gazu więc za kilak złotych nabyłem tubkę pasty miedzianej.
Taka pasta chroni i smaruje części narażone na kontakt z wysoką temperaturą. Idealna do np. śrub mocujących koła i części hamulców.
Nie wiedziałem o tym kiedyś.