Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta BMW Seria 5 Gabrysia
»
Wymiana tylnych klocków hamulcowych + Letnie opony.
Wpis w blogu auta
BMW Seria 5
Dodano: 10 lat temu
Blog odwiedzono 2649 razy
Data wydarzenia: 27.04.2014
Wymiana tylnych klocków hamulcowych + Letnie opony.
Kategoria: inne
Przy okazji wymianę klocków hamulcowych tylnej osi.
Oczywiście nie ma lekko i nie obyło się bez demontażu całego korpusu z obu stron i użycia palnika gazowego. Ponieważ panowie z serwisu BMW nie pofatygowali się użyć odrobiny smaru na śrubach.
dlaczego tak pytam ? - w celu kolejnej wizyty?
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 18 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 26 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
klocki BOSCH + czujnik razem koszt ok 110 euro
Ps. byłem ostatnio na diagnostyce to mi diagnosta powiedział że w serwisach pracują uczniowie co chcą się dorobić i iść na swoje a nie ludzie co zajmują się tym zawodowo, i tak trzeba myśleć, oraz jakieś roboty to lepiej pójść do starego dziadka co zajmuje się bawarami i się dorobił właśnie na nich niż ci co pracują w serwisie lub tacy co robią wszystkie fury.
Problem stary jak świat
Co do smarowania śrub.
śruby mocujące koła niektórzy smarują aby lepiej się wkręcały. To błąd gdyż przy wysokiej temperaturze smar topi się i wycieka na piastę, może dostać się na powierzchnię tarczy hamulcowej i nie będziemy wstanie zahamować.
W ekstremalnym przypadku przy dużej prędkości śruba może się poluzować.
Dlatego polecam stosowanie do śrub dwóch rodzajów smarów do tego przystosowanych (ceramicznego lub miedzianego).
Ja nie uznaję psikadełek w sprayu które mają w sobie połowę gazu więc za kilak złotych nabyłem tubkę pasty miedzianej.
Taka pasta chroni i smaruje części narażone na kontakt z wysoką temperaturą. Idealna do np. śrub mocujących koła i części hamulców.
Nie wiedziałem o tym kiedyś.