Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog auta Saab 9-3 SABINKA » Wymiana zegarów ze wskaźnikiem turbo







Prześlij sugestię
Wpis w blogu auta Saab 9-3
  • przebieg 191 100 km
  • rocznik 2002
  • kupione używane w 2011
  • silnik 2.0
Dodano: 13 lat temu
0
like
Blog odwiedzono 11067 razy
Data wydarzenia: 11.09.2011
Wymiana zegarów ze wskaźnikiem turbo
Kategoria: zmiany w aucie
Nosząc się z zamiarem takiej podmianki szukałem informacji na ten temat. Znalazłem w dzienniku rahim-a. Rzeczywiście może wydawać się to bardzo skomplikowane . Czynności te okazały się banalnie proste a cały szkopuł polegał na wyjęciu przełączników w ten sposób by nie porysować lakieru na drewnie i znalezienu pod nimi ukrytych wkrętów mocujących obudowę ! Reasumując udało się to zrobić bez najmniejszego uszczerbku na na stanie wizualnym . Gdy już wydostałem stare zegary moją uwagę przykuły inne kości łączące zegary ! Musze powiedzieć że wku.....m się totalnie!! Błąd mój polegał na tym że zawierzyłem znajomemu który przekonująco mówił że powinno pasować . No trudno, następnym razem będę wiedział żeby lepiej to sprawdzić. A tym czasem zostałem z zegarami które mam oczywiście do sprzedania . Całe to zamieszanie uwieczniłem na fotkach. Wielkie dzieki dla "rahim-a" za opis który bardzo mi pomógł .Poszukiwania odpowiednich zagarów z turbo wskaźnikiem trwają. Podsumowując słowami naszego wieszcza " GÓWNO CHŁOPU,NIE ZEGAREK " he he he
Zgłoś nadużycie


Dodano: 13 lat temu
he he he i tak czasem bywa ;)
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 13 lat temu
Do rahim: bede robil jeszcze jedno podejscie. Sprobuje zrobic przeszczep i z dwoch zegarow zrobic jeden . Ale czy ten numer przejdzie ?????
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 13 lat temu
Cieszę się, że mój opis pomógł :) Czynność faktycznie jest łatwa, wbrew pozorom.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 13 lat temu
Brnąc dalej w przysłowia powiedziałbym, że z gówna bata nie ukręcisz. :P
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 13 lat temu
Nosiłem się z podobnym zamiarem wymiany zegarów w moim VOLVO na zegary 2003-2004r. Jednak przewidziałem to, że elektryka może nieco się różnić dlatego poszukałem na allegro aukcji z zegarami na której sprzedawca robił zdjęcia wtyczek - no i moje obawy potwierdziły się.

P.S. Zabawy z kablami uznałem za nie warte zachodu (ewentualna pomyłka mogła by puścić z dymem połowę instalacji albo komputer) dlatego zostałem przy starych wskaźnikach i tobie radzę to samo... producent nie bez powodu pozamieniał wtyczki - widać auta w różnych rocznikach nie są kompatybilne elektronicznie a do tego wchodzą jeszcze różnice w sofcie komputera liczników z turbo i bez.
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 13 lat temu
Inny wieszcz powiedział: Tak ładnie żarło i zdechło...
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 13 lat temu
Do mamlecz. o tym samy pomyslałem ale jak widzisz w nowych zegarach są dwie wtyczki a ja mam tylko jedną!
0
like
Zgłoś nadużycie


Dodano: 13 lat temu
Na twoim miejscu sprawdziłbym schemat instalacji i spróbował zmienić wtyczki na kablach, ale to trochę pracy jest...
0
like
Zgłoś nadużycie


Najnowsze blogi
Dodano: 16 dni temu, przez Egontar
Wzorem wszystkich poprzedników, niniejszym wprowadzam pamiętnik charakterystycznych przebiegów dla Shine'a. Pierwszy zanotowany przebieg jest z placu, na którym auto zostało zakupione. ...
84 komentarze
Dodano: 20 dni temu, przez Egontar
W ramach wolnego czasu przeglądnąłem dokumentację serwisową mojego DSa i w oczy rzuciła mi się faktura za wymianę oleju w skrzyni biegów zrobiona przy przebiegu 122 kkm. Doświadczeni ...
56 komentarzy
Dodano: 1 miesiąc temu, przez MarcinGP
Zgodnie z prośbą Twórcy, pomysłodawcy, ojca tego portalu przez duże "T", a może pomysł przez "P", ojca przez "O" - analogicznie jak "OFF", (to chyba logiczne), czyli naszego "znachora - ...
76 komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl


Wyślij zaproszenie