Wpis w blogu auta
Volkswagen Touran
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 1200 razy
Data wydarzenia: 08.10.2013
Zachipowany :)
Kategoria: zmiany w aucie
Z pięciu aut tylko 3 dostały większą moc, pozostałe nie zakwalifikowały się ze względu na niesprawne pompo-wtryski lub wycieki z turbo itp.
Ze względu na DSG, auta z automatami chłopaki traktują delikatnej, żeby koło dwumasowe nie dostawało za mocno po d..pie bo jest droższe od zwykłego.
I wjazd na hamownie (seria): 107Km i 274Nm
II wjazd na hamownie (po korekcie): 132KM i 354Nm!!
Powrót do stolicy upłynął z bananem na twarzy. Dynamika auta poprawiła się ogromnie. Vmax było 175km/h, obecnie 195km/h (wyniki z licznika).
Najnowsze blogi
Dodano: 14 godzin temu, przez Egontar
Trochę zaległych spraw na zaległy wpis. Co prawda C5-tka hula już od 1,5 miesiąca, to z dziennikarskiego obowiązku a może z własnej wygody (coś jak pamiętnik dla coraz gorszej pamięci ;)) ...
6
komentarzy
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
ze względu na panujące warunki pogodowe w tym roku znacznie opóźni się mój start w tym sezonie
nie lubię marznąć na motorze, więc czekam aż temp będzie znośna
3
komentarze
Dodano: 6 dni temu, przez humvee5
"Jeśli samochody cię użądliły i ta opuchlizna nie schodzi, to nic z tym nie zrobisz". To wyjaśnia, czemu dziennie na spędzamy na aWc średnio kilka minut, by podpatrzeć użądlenia u innych, ...
22
komentarze
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Nie każdy silnik zachowuje się taj jak powinien, tu już nie da się nic poprawic, jest optymalnie, turbina daje overboost i nic iecej w programie nie zrobię
Bzdura z tym sprzęgłem
Koledze , który twierdzi, że przy tym setupi należy sprzęgło wymieniać odpowiadam jasno , że nie ma takiej potrzeby.
Jestem przekonany , ze auto jeżdzi bez problemu do dziś dnia.
Do wiadomosci userów mamy w tej chwili spore promocje na usuwanie DPF i na chipowanie aut.
Zainteresowanych zaprasszam do telefonowania na mój numer.
Należy powołać się na forum auto centrum i macie -30% rabatu od cen wyjsciowych.
mój nr 509963064
Pozdrawiam
Jacek
Taki wynik to naprawdę już wyczynowy.
Ja myślałem aby zmienić na 125-130 koni ale niutonometry z fabrycznych 255 zmienić na 285 czy maksymalnie na 300.
Z wynikiem 354 to trzeba wymieniać sprzęgło na mocniejsze i zawieszenie.
Nie wierzę że to długo wytrzyma, za duży przyrost tej wartości momentu.
Ale gratuluję dobrej modyfikacji w super cenie.
P.S. Twój chip ładny, ale ja bym jeszcze charakterystykę poprawił, żeby moc tak żeby moment utrzymywał się dłużej.
No i jazda całkiem inna
Ile cię to kosztowało??
Wyniki niezłe. Ja bym jednak miał pewne obawy o DSG.