Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog kierowcy cukiernik
»
Zakup ... Seat Leon ST Xcellence 1.5 EcoTSI 130 KM
Wpis w blogu użytkownika
cukiernik
Dodano: 6 lat temu
Blog odwiedzono 1105 razy
Data wydarzenia: 19.12.2018
Zakup ... Seat Leon ST Xcellence 1.5 EcoTSI 130 KM
Kategoria: inne
*Pakiet Comfort+: Asystent świateł drogowych; Asystent pasa ruchu; Aktywny tempomat (ACC) z
*Systemem kontroli odstępu; Czujniki parkowania z przodu i z tyłu;
*Pakiet zimowy (podgrzewane fotele)
*Wirtualny kokpit: cyfrowa tablica przyrządów z kolorowym ekranem TFT 10,25"
*Full Link
*Kamera cofania
*Media System Plus: 8-calowy kolorowy ekran dotykowy
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 17 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 25 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Zobacze. Tylko cenowo pewnie nie do zaakceptowania
A nawet można mieć GSU w trzecim roku ubezpieczenia równą wartości z faktury z dnia zakupu nowego pojazdu.
Poczytaj : http://bfy.tw/LUB1
Chyba nikt normalny nie cieszy sie z kradzieży a GSU posiadaja nieliczni
A co do symbolicznej stówki i drugiego roku to jest coś takiego jak GSU (Gwarantowana Suma Ubezpieczenia) co oznacza, że suma z dnia zawarcia polisy obowiązuje przez cały czas roczny czas trwania umowy.
A i jeszcze jedna ciekawostka. Samochód kosztuje cennikowo 100 tys. kupujesz go 15-20% taniej załóżmy, że za 80 ale na polisie masz 100 tys. (z opcją GSU) przez cały pierwszy rok, a w drugim 85 bo na tyle jest wyceniony roczny pojazd. I teraz jak ukradną go pod koniec drugiego roku to dostajesz zwrot 85 tys. - opcja GSU.
bo masz tylko ac a mozna miec takie ubezpieczenie ze w razie kradziezy jak i szkody calkowitej dostaniesz 100%tego co na fakturze
- kradną wszystko więc czy mam system bezkluczykowy czy nie to nieważne
- jak beda chcieli i tak ukradną, mała wiedza kolegi bo auta grupy Vw i mazdy zmieniają właściciela bardzo często
- no przecież mam AC, to fajnie jakby kolega kupił za stówkę i w 2 roku zwinęliby "na walizkę" to już widzę minę jakby odszkodowania nie wypłacili lub oddali 60% wartości
Takim głupkowatym rozumowaniem to po co alarmy, po co się trudzić, przecież tak ukradną, tak kradną wszystko więc olać to.
Po co jeść tak przerobie na kupę, to nie ważne czy jem tanie mięso czy drogie
Rozsądni będą zwracać uwagę na spalanie i koszty eksploatacji.
Czy ja kocham Golfy - otóż auto to jest prawie bez wad nie licząc wysokiej ceny i małego bagażnika. Same Golfy już mnie nie kręcą stąd GTD bo wysokie zużycie paliwa jest wielka wada.
Obecnie zauroczyłem się Jaguarem E-Pace i chociaż ma sporo wad to na pewno nie zaakceptuje zuzycia paliwa w wersjach benzynowych, reszta to się zobaczy.
Rozum mam.
Silnik jest przecież cały czas chłodzony a wiec temperatura bloku silnika napewno jest utrzymywana taka sama. nie widzę powodów aby to było przeszkodą. to że silniki teraz wytrzymują mniej to błędy w projektowaniu a raczej naciski na obniżanie kosztów i jazda po bandzie że albo sie uda i bedzie to jakoś wytrzymywać albo nie po 60tys do remontu.
Lubię swoje auto za całokształt, a nawet za jego wady. Bo dzięki temu jest jakieś. Gdybym był zakochany w Golfie, z pewnością bym go posiadał
Mam nadzieje ze bez systemu bezkluczykowego dostępu bo zwiną w 6 sekund, zdrowi psychicznie zamykają pilotem a nie czekają az sam to zrobi.
Przed domem tez nie machamy noga a drzwi nie odryglowują się jak nas zobaczą. Powinni tego zabronić.
Tylko jak widzę napis TSI Eco, i ten nowy silnik z odłączaniem cylindrów czyli eko terrorysci i idioci w natarciu.
Ciekawe czy nie padnie blok jak przy rozgrzanym silniku wyłączy sobie 1 lub 2 cylindry.
Ogólnie to chyba nic zdrowego dla silnika takie odłączanie i generowanie różnicy temperatur. Zapewne nie wytrzyma za wiele taki silnik ale producent leje na to, 200 tys. km i na złom.
Dawne 1.4 TSI z systemem ACT czyli odłączaniem cylindrów brały olej i wycofali się z tego.
Chory świat jak nie 3 cylindry to próbują w 4 połowę odłączać.
Wszystko przez durne normy emisji spalin i aby na papierze było ECO i spalanie o 0,45 % niższe.
Kolor taki sam jak na zdjęciach?
Po odbiorze mam nadzieję że zobaczymy tu ładną galerię