Dodano: 8 lat temu
Blog odwiedzono 1365 razy
Data wydarzenia: 06.07.2016
Zawieszenie gwintowane.
Kategoria: zmiany w aucie
Chciałbym wiedzieć czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia z gwintem tej marki? Jak się sprawuje, jak z trwałością i jego użytkowaniem.
Będę wdzięczny za każdą informację.
Pozdrawiam.
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Jak dla nie, to szuka się źle, chociażby jeszcze dlatego, że wszyscy mają inaczej
Niezły z Ciebie indywidualista
Voyager się nie da nawet na niskoprofilówki nie pójdzie
No to Voyagera też zagwintujemy hahah :D
Ja broń boże nie zamierzam Ci nic odradzać, wyraziłem tylko swoje zdanie na temat obniżania auta na moje potrzeby. Osobiście lubię duże, wygodne auta, bardziej przypominające kanapę z przed TV, niż niskie i twarde. Niestety do tej pory takiego nie miałem. Dlatego można już powiedzieć za dwa tygodnie stanie mi pod domem Chrysler Voyager Będzie kolega po marce
Miałem już 2 auta z zamontowanym gwintem (ja je montowałem) i jestem świadom tego jak się na tym jeździ. Dla mnie to żadna tragedia
Nie napisałem też, że chce ścinać łuki z zawrotnymi, niebezpiecznymi prędkościami niczym wyścigówką, bo to auto się do tego nie nadaje. Miałem okazję jeździć wersją 300c SRT8, która ma utwardzone zawieszenie, no i dużo bardziej podobało mi się prowadzenie auta.
Moje główne pytanie tyczy się zawieszenia D2 racing i tego jak ono się sprawuje, a nie tego czy powinienem zakładać gwint :D Niestety w Polsce poza niskobudżetowymi TA-Techniksami, MTS-ami ciężko wybierać w zawieszeniach do 300c. Dlatego w grę wchodzi tylko D2 Racing lub H&R. Pneumatyka to wydatek rzędu 8-12tys. zł + jego obsługa i awaryjność. W dodatku kompresor i zbiornik zabierają zbyt wiele miejsca w bagażniku.
Być może kiedyś to auto będzie można zobaczyć na różnego rodzaju zlotach, bo mam na nie swój plan/ wizję, a obniżenie to jeden z koniecznych punktów
No i Ty też się naraziłeś zostanie Twój wpis zsunięty na sam koniec
Jedno jest pewne. Będzie cię trzeslo jak na taborecie a układ kierowniczy i tak ci nie pozwoli na wiele.
Pomyśl o pneumatycznych
Druga równie istotna sprawa, oryginalne zawieszenie jest w moim odczuciu bardzo miękkie, auto na zakrętach i łukach potrafi się bujnąć na boki co nie do końca daje precyzję w prowadzeniu. Chciałbym to zjawisko ograniczyć do minimum.