Wpis w blogu auta
Fiat Bravo
Dodano: 11 lat temu
Blog odwiedzono 877 razy
Data wydarzenia: 08.11.2013
Zima '13/14
Kategoria: zmiany w aucie
Nie było więc wyjścia i dziś podstawiłem się na wymianę. Byłem nawet się pytać o termin w zeszły wtorek, ale Panowie powiedzieli, że nie ma takiej potrzeby, aby się umawiać konkretnie. Rzeczywiście - wymiana poszła sprawnie i szybko, bez zbędnego oczekiwania w jakiejkolwiek kolejce. Jako że opony zimowe z Czerwonego skończyły się po ostatnim sezonie (zostały mi tylko stalowe 16"), niejako byłem "zmuszony" do zakupu nowych.
Tym razem zdecydowałem się na Bridgestone Blizzak LM32. Po bardziej niż świetnych doświadczeniach na poprzedniku z letnimi Potenzami, uznałem że pora spróbować wersji zimowej japońskiego koncernu. Wg. lodówkowej (jak to trafnie określił PiotrPWPK ) naklejki unijnej klasa oporów to F, klasa przyczepności to C, a hałasować ma na poziomie 71 decybeli, czyli 2 kreski na 3. Jaka będzie, zobaczymy w zimie .
Z kronikarskiego obowiązku odnotowuję fakt przebiegu letnich Michelin'ów. W przeciągu 16 dni od odbioru zdążyłem zetrzeć 1 mm bieżnika - aktualnie wszystkie cztery mają 7 mm - i ujechać 2.903 km. Trudno mi coś więcej powiedzieć o tych oponach, ponieważ to moje pierwsze kilometry i doświadczenia z francuską marką. Jak do tej pory trakcja na suchym i mokrym bardzo dobra. Fiat prowadzi się na nich praktycznie identycznie jak na Continentalach CSC3, może z lekkim wskazaniem na obecne Michelin Primacy HP . Niestety , Potenza pozostają niedoścignionym wzorem .
Oby do wiosny ?
Ostatnia aktualizacja: 08.11.2013 20:43:55
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Przezorny zawsze wymieniony .
Pomału będziesz musiał się rozglądać .
Więcej będę mógł powiedzieć po zimie .
Czerwonym jeździłem na Continentalach CWC TS830 i byłem zadowolony. Z kolei na Focusie były Klebery Kp HP2 i zostałem bardzo zaskoczony in plus ich trakcją w zimie, szczególnie na białym.
Co do wymiany, ja jeszcze czekam do końca listopada, jak będę miał II zmianę w robocie to od rana sobie koła przełożę. Chyba, że pogoda zmusi do wcześniejszej wymiany
Moje też po 5 sezonach i niecałych 60 tys. trzymają się całkiem nieźle.
Super, prawda ?
17", na których jeździ w lecie miały jeszcze "ciekawszą" cenę... Ale alu mi trochę szkoda na naszą zimową sól, stąd mój wybór 16".
Liczę, że takie będą .
Tutaj też tłumów nie było i nie ma. Pogoda jeszcze się do końca nie zdecydowała .
Z chęcią przeczytam i jak Cię znam obejrzę .
Całe szczęście, że teraz jeżdżę w miejsca, gdzie trasa nie przecina Tatr . Myślałem też o wtorku, ale nie chciałem zostawiać wszystkiego na ostatnią chwilę .
Wszystko jest w dzienniku kosztów i to żadna tajemnica - 205/55/16, 380 zł sztuka.
Gdyby nie moje południowe kierunki, też nie spieszyłbym się z wymianą - z reguły czekałem na pierwsze, prawdziwe przymrozki czy śnieg w prognozach pogody .
U mnie też był spokój - 15 minut i po wszystkim . Tylko szerokości tej zimy .
W tym roku aura nas zaskakuje i nie mało np. w tamtym roku w dzień po Wszystkich Świętych biegałem po warsztatach z zimówkami i zmieniałem bo zima mnie "zaskoczyła"
W tym roku zimówki czekają a mi nawet na myśl nie przyjdzie zmieniać do tego w T4 zbieram się na stalówki. Mam już kilka nagranych ale jak to ja jak spadnie śnieg wtedy będę "latał" za stalówkami i warsztatami
Chcesz mu coś powiedzieć?
Klikaj tutaj...