Wpis w blogu auta
Fiat Bravo
Dodano: 8 lat temu
Blog odwiedzono 1332 razy
Data wydarzenia: 04.11.2016
Zima '16/17.
Kategoria: zmiany w aucie

![[skromny] [skromny]](/imgs/emoticons/skromny.gif)
![[hihi] [hihi]](/imgs/emoticons/a/hihi.gif)
Zwyczajowy telefon do serwisu w dniu dzisiejszym trochę zbił mnie z tropu:
"-Obsługujemy na bieżąco, wg. kolejności.
- A duża ta kolejność?" - przezornie pytam.
- Aktualnie ponad 10 aut na placu. Ale proszę przyjechać po 14, wtedy robi się luźniej."
Ok, po 14 mi nie pasuje, podjadę przed 16, bo akurat będę w okolicy. Jak pomyślałem, tak zrobiłem

Na rzeczonym placu ciasno, wszystkie stanowiska obsługi (5 wewnątrz i 2 na zewnątrz) zajęte
![[bajer] [bajer]](/imgs/emoticons/bajer.gif)
![[los2] [los2]](/imgs/emoticons/los2.gif)
![[hihi] [hihi]](/imgs/emoticons/a/hihi.gif)
Vredestein'y w swoim dziewiczym sezonie (7 miesięcy i 6 dni) przejechały 32.663 km. Bieżnik prezentuje się 2 x 5 mm i 2 x 7 mm. Bravo jak zwykle zjada więcej przodu, żadna nowość
![[cool] [cool]](/imgs/emoticons/cool.gif)
Co mogę powiedzieć o samych oponach? Ultrac Satin są niezłe, jednak nie powalają na kolana. Mówiąc szczerze spodziewałem się trochę więcej, ale... W każdym razie trakcja na suchym jak najbardziej w porządku, choć szybsze i ostrzejsze łuki to nie jest ich żywioł. Na mokrym są rzadsze, dają jednak radę i aquaplaning też im nie straszny. Nie lubią wyraźnie dolnego zakresu temperatur pracy (poniżej 5 stopni), ale to w końcu letnia opona, więc nie dziwi trąba słonia

Ogólnie wystawiam im mocną czwórkę z plusem w mojej osobistej oraz subiektywnej sześciostopniowej skali. I daję aktualnie drugie miejsce po Potenza'ch, przed Conti CSC3, Dunlop HP i GY Excellence. O poprzednich Michelin'ach Primacy, które są na szarym końcu mojego zestawienia z przyzwoitości nie wspomnę
![[los2] [los2]](/imgs/emoticons/los2.gif)
Walca z Blizzak'ami czas zacząć


![[tuning] [tuning]](/imgs/emoticons/tuning.gif)
Najnowsze blogi
Dodano: 3 dni temu, przez FranzMaurer
Marzec garncował, kwiecień do tej pory przeplatał ;) Dość powiedzieć, że jeszcze w czwartek (10/04) wracałem z Krosna przy opadzie śniegu i -1. Dzień później na tym samym kierunku deszcz i ...
27
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez Maniek1986
Jak w tytule. 11.04.2025r minęło 2 lata od zakupu przeze mnie Leona. Aktualny przebieg to 82.700 k, więc przez ostatnie 12 miesięcy autko przejechało 17.300 km. Złożyły się na to trasy 2 * ...
6
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych

Byle tylko taka wersja zimy dawała nam się we znaki
Co prawda, to prawda
Ja tak właśnie miałem przez ostatnie cztery sezony - podjeżdżałem i za chwilę wyjeżdżałem na zmienionych
A jak pisałem niżej do humvee'go - dziś miałem okazję zobaczyć padający pięknie śnieg w Krośnie i przetestować Blizzak'i na błocie pośniegowym - bardzo pozytywnie
Z kołpakami czy bez i tak nie ma siły
Pamiętam jednak, że w Stilo, na które w zimie miałem kołpaki ori, już po trzecim sezonie stalówki nadawały się do renowacji... Tyle, że nie spieszyłem się z tym zbytnio, bo właśnie "kapsle" zasłaniały ten przykry widok
A dziś rano w Krośnie białe na Białego sypało jak co najmniej w grudniu...
Jak mówił Pietrek z "Rancza": "Przypierniczyłem, bo jemu nie podobało się". Któryś ze znajomych "rył" z wyglądu, więc kołpakowa zaraza się pojawiła.
Zimowy
Dziękuję & wzajemnie
I gratuluję trafności decyzji, ja tym razem spudłowałem o jeden dzień
Powiem Ci, że trochę na Nich się zawiodłem w tej kwestii, a do tej pory zawsze było, że podjeżdżałem na wymianę z ręki
Nic z tego, tak mi się podoba
Nie, odpowiedź w komencie poniżej Twojego
W tym roku trafiłam z wymianą w punkt. Następnego dnia po wymianie - miałam na Wschodzie -2. Na wymianę się nie umawiałam - podjechałam i czekali - bo felgi stalowe zawiozłam kilka dni wcześniej (ASO Lublin - przechowalnia z wymianą kompletnych kół 85 zł.). Zobaczymy - jak bedzie wiosną.
Dziś jestem dla Ciebie "kolega", a cztery dni temu pod swoim blogiem tak o mnie się wypowiadałeś: "[...]Nicki swiadcza ze to chamskie dresiki (łysy, franz maurer ich kultowe zachowanie jak z filmu PSY.[...]" i zablokowałeś mi możliwość komentowania Twoich wpisów
Ale nie będę zniżał się do Twojego poziomu i odpowiem Ci.
Większość moto-ekspertów uważa, a ja podzielam Ich zdanie, że zbierający się pod kołpakami brud, sól itp. elementy obecne na drogach zimą bardziej szkodzą felgom niż pozostawienie ich "otwartymi" na działanie w/w czynników. Moje felgi są już ze mną 9 sezon oraz drugie auto. Po 5 latach wymagały tylko regeneracji - zostały wypiaskowane i polakierowane, a ze śrubami czy piastami problemów nie miałem i nie mam - i tyle w temacie. Kołpakom mówię stanowcze "nie".
Kołpak to nie tylko estetyka...
widziałem juz jak wygląda auto jeżdżące 8 zim na stalówkach bez kołpaków
Wierz lub nie, ale specjalnie nie pojechałbym, bo nie mam w zwyczaju marnotrawić czasu.
Śnieżek nie wzbudza we mnie zbędnych emocji, bardziej czeska czy słowacka drogówka, które mają w zanadrzu przepis o obowiązku używania zimówek po ichniej stronie
Trochę śnieżku spadło i zrobiło się "gorąco"
Nie mam słów...
Jeśli pijesz do mnie, to nie uważam, że czekałem do końca
Och, nie można mieć wszystkiego (poza tym klata do bani