Wpis w blogu auta
Daewoo Tico
Dodano: 15 lat temu
Blog odwiedzono 1800 razy
Data wydarzenia: 20.03.2009
Zmiana alarmu
Kategoria: zmiany w aucie
Montując alarm z poprzedniego pojazdu przyłożyłem się do zadania i wszystkie kable zostały podłączone tak jak powinny. Nowy alarm posiadał możliwość podłączenia do centralnego zamka więc pomyślałem że prakrtycznie byłoby aby wszystko działało z pilota. Po podłączniu kabli z alarmu do fabrycznego sterownika i wykonaniu próby okazało się, że drzwi kierowcy nie zamykają się. Postanowiłem je rozebrać i obejrzeć także schemat elektryczny, Tico pewnie z racji na niską cenę nie ma siłownika w drzwiach kierowcy tylko jakiś czujnik aby sterować pozostałymi 3 drzwiami (słyszałem też że ponoć niektóre modele Hondy też nie mają tego siłownika). Zainwestowałem w siłownik o 9 zł lecz dalej występowały problemy - fabryczna centralka nie jest w stanie współpracować z alarmem ponieważ cały czas siłowniki otwierały się i zamykały na zmianę. Na szczęście fabryczna centralka miała tyle samo przewodów co centralki dostępne np. na Allegro.pl więc udało się szybko i sprawnie przerobić wtyczkę i zainstalować centralkę - tym razem nową, kiedyś kupiłem dwie na wypadek jakby jedna zawiodła. Teraz Tico ma alarm i zamek sterowany pilotem.
Ostatnia aktualizacja: 22.11.2009 17:28:13
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
pozdrawiam
W moim przypadku zakupiłem na allegro uniwersalną centralkę domykania szyb czterech. Korzystając z dołączonego schematu i ze schematu elektrycznego szyb w aucie wpinałem się odpowiednio pomiędzy siłownik szyby a oryginalną centralkę szyb. Było z tym trochę zabawy. Całość podpięta pod alarm. Jako, że mój alarm nie posiadał możliwości podłączenia takiego modułu, kable wpiąłem pod wyjście na sterowanie centralnym zamkiem. Po wciśnięciu guzika zamykały się drzwi oraz pojedynczo wszystkie szyby. Trochę mi nerwów to napsuło podczas podłączania, gdyż instrukcja swoją drogą a rzeczywistość swoją, ale później podczas lata cieszyłem się, że zainwestowałem w to pieniądze. Wysiadałem, jedno przyciśnięcie guzika i można iść nie martwiąc się czy przypadkiem pozamykałem wszystko.
Ja w swojej nexii miałem fabryczny centralny i też tam gdzie był zakładany alarm chyba panowie nie wiedzieli jak to spiąć ze sobą. Walka z podłączeniem centralnego do alarmu też przysporzyła mi trochę myślenia i zmian. Siłownik master nie chciał się zamykać, za to zamykały się wszystkie inne. W rezultacie został wymieniony na slejwa i wszystko zamykało się tak jak powinno z pilota. Następnym krokiem był zakup i własnoręczne podłączenie modułu domykania szyb. Bardzo przydatne urządzenie w czasie lata. Polecam.