Tutaj jesteś:
Społeczność
»
Blogi
»
Blog auta Citroen C5 Citroen C5 FL EXCLUSIVE - drugie
»
zrób to sam - wymiana świec żarowych w 2.0HDi RHR
Wpis w blogu auta
Citroen C5
Dodano: 3 lata temu
Blog odwiedzono 4720 razy
Data wydarzenia: 12.03.2021
zrób to sam - wymiana świec żarowych w 2.0HDi RHR
Kategoria: serwis
nie ma szczegółowej fotorelacji, ale sama wymiana w silniku HDi RHR nie jest mega skomplikowana,
trzeba wymontować EGR, wymiennik okręcić i odsunąć na dół , i mamy dostęp do świec , nakrętka na świecy - klucz 7, na świecę klucz 10 nasadka mała i przedłużka
zakup - 4szt świece żarowe DENSO DG-181
Ostatnia aktualizacja: 12.03.2021 17:15:26
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 17 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 25 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
Dzisiejszych diesli to strach się bać. Przez zasraną ekologię są tak skomplikowane, że wcale nie jest przesadą stwierdzenie, że zepsuć się może WSZYSTKO. To już nie te czasy, że mechanik bez komputera wiedział co trzeba wymienić lub co poprawić. Dzwoniło się, a on tylko pytał o markę oraz objawy i wiedział od razu co się zepsuło. Doszło do tego, że sam Mercedes nie potrafi naprawiać własnych aut, które wyprodukował. U ruskich mają trochę większy rozmach niż u nas gdzie ludzie mają auto za milion i walczą z serwisami, kacapy swoje podpalają i antyreklamę dla Mercedesa na YT wrzucają.
https://youtu.be/EFElEQghY7Q
Nie wspominając o tym, że we współczesnych dieslach świeca działa nie tylko przy rozruchu ale także dogrzewa komorę spalania na zimnym silniku już w czasie pracy.
Do tego świece są coraz cieńsze (szybciej się rozgrzewają i są bardziej "eko" ale w konsekwencji mają niższa trwałość i lubią się rozsypać przy wykręcaniu.