Tutaj jesteś: Społeczność » Blogi » Blog kierowcy tenjedyny13 » Zwiedzanie Kałkowa-Łysej Góry-Sanktuarium Maryjne.

Wpis w blogu użytkownika tenjedyny13
Data wydarzenia: 30.05.2011
Zwiedzanie Kałkowa-Łysej Góry-Sanktuarium Maryjne.
Kategoria: inne
Witam. Z racji tego,że w Maju przystąpiłem do Bierzmowania to miałem nakazane uczestniczyć w wyciecze(pielgrzymce) wraz z dziećmi komunijnymi,oczywiście osobnym autobusem. Wycieczka odbyła się na 2 autobusy. Zbiórka 5.45 wyjazd 6.00,dojazd do Kałkowa 11.15. Po wyjściu z autokaru udaliśmy się na krótką mszę a następnie zaczeliśmy zwiedzać pobliskie widoczki oraz krótkie Zoo.:) Około godziny 14 udaliśmy się w strony tzw. Łysej Góry. Niestety trzeba było iść pieszą ok 1,5km i wprawie cały czas pod górę.:( Można było bryczką ale ja już się na ich temat nie wypowiem bo mnie dobijają.:) Po dotarciu chwila przerwy i czas na zjedzenie niby włoskiego loda.:) Po odpoczynku poszliśmy do Sanktuarium,posłuchaliśmy kilka ciekawych rzeczy i następnie zaczęliśmy zwiedzać zakątki tego,że miejsca.:) Były tam przeróżne rzeczy ha i nawet logo Audi było.:) W galerii pewnie zauważycie.:) Po obejrzeniu był czas na zakupienie pamiątek i niby zgodnie z tradycją bułeczek zsechniętych jak skóra kobiety ze wsi.:) Następnie zaczeliśmy powrót do autobusów tą samą drogą przez Park. Po zliczeniu osób i chwili odpoczynku zaczeliśmy powrót do domu. Planowany był zajazd do Mc Donaldu ale trafił się po drodze zajazd zaraz za Augustowem,na którym spoczywaliśmy jadąc. Spotkaliśmy tam jedną panią,która przyjechała Nissanem i jak to chłopaki z ciekawości poszli się pytać ile takie coś pali a tam im odparła,że 6 w trasie a 7,5 w mieście przyszli i szczerze powiem ich wyśmiałem. Zerkam na neta a tam spalanie w trasie 11 litrów a miasto 14:) Szkoda,że się nie założyliśmy o Hamburgera ale na jedno to i tak by nie postawili bo już brakowało na zajeździe,100 osób robi swoje na pokładzie.;) Cóż wypad fajny,mamy fajnego młodego księdza rozmowa przebiega z nim jak z kolegą,autobus na wypasie na przodach TV cały czas ,,Czterej Pancerni i Pies" Do domu powróciliśmy około godziny 23.00. Miłego oglądania. Mam nadzieję,że fotki się spodobają.:) A jeszcze jedno zastanawia mnie bardzo ten Fiat stojący w tym pomieszczeniu w Kałkowie,przecież jego za 10 lat tam już nie będzie bo to strasznie wilgotne miejsce z kamienia no ale co mnie tam to nie Audi tylko Fiat.:)
Drugoplanowy Fiat jest mistrzowski! :)
Do pioneerek: interaktywna pokuta[rotfl] Wirtualne zdrowaski
Interesujące miejsce!
...i tak najlepszy struś, ia ia ia [kac]
Do lysy1233: na pewno jest jakis formularz podlinkowany bezposrednio do konfesjonalu ... ale spowiedz to jedno :) ciekawe czy w ofercie jest interaktywna pokuta [rotfl] ... jak dla mnie to tych swietosci za duzzzzzzzzo.
Widać że autokar nówka, właściciel pewnie jeszcze go spłaca...
Nie mam zastrzeżeń
O, i duży Fiat też wprosił się do galerii eksponatów? Wow, najcenniejszy polski zabytek Ale chyba się domyślam po otwartym bagażniku, co on tam robi

PS. Tył autokaru wygląda tak, jakby zaraz miał odpaść [los2]
Do grzesio70: Witam [papa]
Fajna wycieczka miejsca znam bardzo dokładnie. Mam do kałkowa 20km a na Św.Krzyż 30km. Pozdrawiam
Do grzegorzd8: No bardzo mało znane ja nigdy o takiej miejscowości nie słyszałem.:) Pozdrawiam.
Do xenon58: Szczerze to modłów dużo nie było.:)
Bogata galeria [boshe] ale miejsce jedno i drugie ode mnie to rzut beretem , godne uwagi , bylem kilka razy , pamięć wraca do chwil tam spędzonych przy oglądaniu Twoich zdjęć . Pozdr i dzięki [papa]
Tyle tych swietosci, ze musialem na kolanach ogladac... Troche glupio kleczec przed laptopem, ale jak trzeba, to trzeba...
A nie wiesz, czy maja opcje "spowiedzi on-line"?
To cię podwójną papką nakarmili, najpierw komunistyczną, a potem katolicką. :P

Po bierzmowaniu doszedłem do wniosku, że co jak co, ale kościół katolicki to nie jest coś, do czego warto przynależeć...
Zdjęć TROCHĘ za dużo, niemniej miejsce jest wspaniałe, miałem okazję zwiedzać sanktuarium Kałków-Godów jakieś dobre kilkanaście lat temu z dziadkami, pamiętam, że skalna golgota robiła na nas wielkie wrażenie.
Fajny fotoreportaż . Mało znany jest ten Kałków w Świętokrzyskim , chociaż Sanktuarium rozwija się widzę pięknie. Te zdjęcia kamiennej Golgoty w Kałkowie robią wrażenie. Pozdrawiam
Masakra już myślałem, że końca fotek nie będzie
Chyba się wymodliłeś za wszystkie czasy;)[pop].
Dodano: 3 dni temu, przez niki129
Z racji tego że od ponad roku mieszkam pod lasem, od samego początku chodziło mi po głowie jakieś uterenowione auto. Padło na Daihatsu Terios-a, za tym modelem auta przemawiały małe wymiary ...