Tutaj jesteś: Społeczność » Marki » Subaru » Blogi Subaru







Prześlij sugestię
Społeczność Subaru
Blogi - Subaru (147)
Dodano: 8 lat temu, przez Misza_Elk
Zgłoś nadużycie


0
like
Zachciało się spełniać marzenia. Marzenia są często kosztowne. I tak jestem tym razem. Miałem nadzieję, że obędzie się bez większych kosztów. Czeka mnie regeneracja maglownicy, wymiana hamulców z przodu i praktycznie wszystkich elementów gumowych zawieszenia. Byłem psychicznie na to przygotowany, jednak nadzieja umiera zawsze na końcu. Tym razem zabił ją mechanik ;)
Dodano: 8 lat temu, przez
Zgłoś nadużycie


0
like
Wpadło "letnie obuwie". Felgi + nowe opony Uniroyal RainSport 3 215/55 R17
Dodano: 8 lat temu, przez DeusZ
Zgłoś nadużycie


0
like
Idzie wiosna, idą kolejne naprawy i poprawki w samochodzie. Wczoraj Impreza wylądowała w warsztacie w celu wymiany wszystkich płynów ustrojowych oraz rozrządu wraz z pompą wody. W między czasie odebrałem kupione jakiś czas temu felgi od firmy Authentic Cars zajmujące się ich regeneracją. Zostały one wyprostowane, następnie pomalowane metodą hybrydową na kolor shadow chorme, a na końcu ubrane w nowe opony Toyo R1R w fabrycznym rozmiarze 205/55/R16. Do pełni efektu dobraliśmy ...
Dodano: 8 lat temu, przez DeusZ
Zgłoś nadużycie


0
like
Okazyjnie udało mi się zakupić felgi Subaru 16" dodatkowo umożliwiające montaż większych, czterotłoczkowych hamulców. Felgi proste, przed sezonem letnim pójdą do malowania na czarno lub kolor "gunmetal" - fajny, grafitowy.
Dodano: 8 lat temu, przez DeusZ
Zgłoś nadużycie


0
like
Samochód odebrany z naprawy, wymienione: - klocki hamulcowe przód (ATE) - tarcze hamulcowe przód (Brembo) - gumy kolumny kierowniczej (Strongflex) - osłona przegubu wewnętrznego lewy tył (Subaru) - wycieraczki (Denso) - żarówki (Philips) - sworzeń wahacza przód - amortyzatory i sprężyny (TEIN Street Advance) Auto po tej naprawie i lekkiej modyfikacji w sporym stopniu poprawiło swoje właściwości jezdne. Zawieszenie ustawione jest na samą górę (możliwość ...
Dodano: 8 lat temu, przez mario1942
Zgłoś nadużycie


0
like
Tyle razy sobie powtarzałem - żadnego grata więcej! Żadnego babrania się w oleju podczas urlopu, doglądania, trzymania pod kocem i pedantycznego czyszczenia. Ale uległem. Po prostu uległem... Samochód od pierwszego właściciela, rocznik 44. Garażowany od nowości, zadbany. Nic nie pourywane, nic nie zniszczone. Lakier jak nowy z małymi wyjątkami. Serwisowany regularnie w znajomym warsztacie. A co najlepsze... Kupiony w cenie roweru z Tesco. Czy to klasyk? Nie wiem, ...
Dodano: 8 lat temu, przez DeusZ
Zgłoś nadużycie


0
like
Jak zwykle obietnice i gwarancje sprzedającego to jedno, a weryfikacja stanu technicznego to drugie. Samochód nie okazał się aż taką igłą i na najbliższym zaplanowanym na początek stycznia serwisie muszę zrobić: - amortyzatory tył - sprężyny tył - odboje amortyzatorów - osłona przegubu zewnętrznego tył - gumy kolumny kierowniczej - tarcze + klocki oś przednia Wycieków, pocenia, nieszczelności - brak. Niestety samochód miał też jakąś delikatną ...
Dodano: 9 lat temu, przez Lech-A4
Zgłoś nadużycie


0
like
Witam, jeszcze brakuje mi zdecydowanych wrażeń z jazdy, cóż to dopiero pierwsze kilometry za mną. Jednak pokuszę się o pierwszą, można powiedzieć przedwstępną opinię, może trochę podpartą euforią nowego auta - jest super. Komfort zawieszenia, wytłumienie hałasu i drgań na poziomie wyższym niż w Reanult Laguna III, oczywiście w odniesieniu do jazdy po miejskich drogach i prędkości do 90 km/h. Ale nie o tym chciałem pisać, otóż zafundowałem Foresterowi pełan pakiet ...
Dodano: 9 lat temu, przez karel
Zgłoś nadużycie


0
like
Minęło 3 lata forestera w moich rękach. Przez ten okres poniosłem na ten samochód łączne koszty w wysokości ok. 99 tys zł (bez kosztu zakupu samochodu), z czego: na paliwo 59,5 tys zł (11 550 litrów paliwa) na naprawy 6,5 tys zł na: sprzęgło i dwumas, amortyzator (uszk. z mojej winy), napinacz paska Ubezpieczenie 8,5 tys zł Serwis 18,4 tys. zł (do przebiegu 120 tys km w ASO Subaru, później poza ASO) W tym czasie pokonałem nim 165,5 tys. km. Średnie spalanie – ...
Dodano: 9 lat temu, przez karel
Zgłoś nadużycie


0
like
Jak w tytule - sprzęgło w moim foresterze padło przy przebiegu 203170 km. Dwa dni przed awarią dało się przy przyspieszaniu wyczuć naprawdę drobne drgania. Po dwóch dniach w trakcie jazdy zauważyłem, że samochód jakby tracił moc. Dodałem odruchowo gazu, ale rzut oka na obrotomierz i natychmiast wcisnąłem sprzęgło. Coś chrupnęło i pedał sprzęgła został w podłodze. Pomijam fakt, że stanąłem w polu i nie miałem komórki przy sobie :) Diagnoza w warsztacie po ...
Subaru - modele
Najnowsze blogi
Dodano: 6 dni temu, przez MaArek77
No wreszcie po 16 latach pozbyłem się Golfa, była 2 dniowy żal i dwutygodniowy bal ze tak powiem. Nawet najlepsze i bezawaryjne auto w takim wieku to nic dobrego. W każdej chwili może ...
19 komentarzy
Dodano: 9 dni temu, przez JacK
Szybko minęło. To już 2 lata od zakupu. Przejechane 19,8 tys km więc zgodnie z zasadami serwisu pierwszy przegląd bo po 2 latach lub po 30 tys. km. W zasadzie to w ramach tego przeglądu VW ...
9 komentarzy
Dodano: 9 dni temu, przez JacK
Auto detailing, usunięcie drobnych wgniotek, korekta lakieru, 3-letnia powłoka ceramiczna. Po tych zabiegach samochód praktycznie wygląda z zewnątrz jak w dniu odebrania z salonu. Środek też ...
26 komentarzy
Marki społeczności
Opony letnie w oponeo.pl


Wyślij zaproszenie