Społeczność Subaru
Blogi - Subaru (147)
Dodano: 9 lat temu, przez
GarlandTheFirst
Już nie mogę się doczekać, kiedy będę się go mógł pozbyć.
Moc zerowa – każde TDI może mnie objechać, mało za kim mogę nadążyć – kto zechce uciec – ucieknie.
Oleju bierze 0,5 l na 1000 km. Nie muszę sprawdzać, wystarczy dolewać. Chyba zrezygnuję z wymiany, bo co 10 tys. i tak mam dolane 5 litrów nowego.
Palił 14 litrów, po ostatnim przeglądzie spalanie wzrosło o 2 litry. Myślałem, że może wina oleju, ale przecież już „wymieniłem”, albo hamulce z ...
Dodano: 10 lat temu, przez
Arturo1977

Dodano: 10 lat temu, przez
jasiem
A tak brzmi wydech w moim Forku. Co prawda nagranie nie najlepiej oddaje rzeczywisty dźwięk, ale coś tam słychać :)
Dodano: 10 lat temu, przez
jasiem
Dodano: 10 lat temu, przez
kadacze
SPRZEDANY Z ŻALEM...NIECH SŁUŻY NASTĘPNEMU WŁAŚCICIELOWI...
Dodano: 10 lat temu, przez
kaszlarz

Dodano: 10 lat temu, przez
karel
Dzisiaj minęło dwa lata, jak jeżdżę moją subarynką. Przejechałem nią w tym czasie 107 567 km. Przytoczę trochę statystyk:
wydatki łączne (bez kosztów zakupu): 65 550 zł, tzn. 0,61 zł/km.
Koszty paliwa to 62% kosztów,
serwis i naprawy - 24% kosztów (do 120 tys. km w ASO),
ubezpieczenie 8% (OC + AC + NWW),
pozostałe koszty 6%.
Doliczając koszt utraty wartości koszt jednego km to ok. 0,85 zł.
średnie zużycie paliwa - 6,93 l/100 km
Dodano: 10 lat temu, przez
karel
Odgłosy dobiegające z okolic tylnych kół przypomniały o konieczności wymiany klocków hamulcowych. Dokonałem wymiany przednich i tylnych klocków hamulcowych - przy okazji przetoczone zostały wszystkie tarcze. Zakupiłem klocki hamulcowe EBC Red Stuff - zobaczymy, jak się będą sprawować w stosunku do tych montowanych przez ASO.
Na poprzednich klockach przejechałem:
tylne 91 472 km
przednie 71 097 km
Dodano: 10 lat temu, przez
karel
Niedawno zapaliła się kontrolka "R Diff temp." oznaczająca za dużą temperaturę oleju w tylnym moście. Po skontrolowaniu samochodu na podnośniku okazało się, że przyczyną było urwanie się przewodu przy czujniku. 10 minut pracy z lutownicą załatwiło sprawę.
Dodano: 10 lat temu, przez
karel
Po przejechaniu samodzielnie moim forkiem dieselkiem ponad 103 tys. km (a samochód ponad 141 750 km) podzielę się moimi spostrzeżeniami, co do awaryjności mojego samochodu.
1. Jedyna większa awaria, to zepsute radio i głośniki przednie. Zostały wymienione na gwarancji.
2. Szybko zużywają się gumy od stabilizatorów. Praktycznie co drugi przegląd są do wymiany.
3. Przednie żarówki (nie ksenony) notorycznie się przepalają.
Reasumując - złe opinie z internetu o tym ...
Subaru - modele
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez JacK
Szybko minęło. To już 2 lata od zakupu.
Przejechane 19,8 tys km więc zgodnie z zasadami serwisu pierwszy przegląd bo po 2 latach lub po 30 tys. km.
W zasadzie to w ramach tego przeglądu VW ...
8
komentarzy
Dodano: 1 dzień temu, przez JacK
Auto detailing, usunięcie drobnych wgniotek, korekta lakieru, 3-letnia powłoka ceramiczna.
Po tych zabiegach samochód praktycznie wygląda z zewnątrz jak w dniu odebrania z salonu.
Środek też ...
6
komentarzy
Dodano: 4 dni temu, przez MaArek77
Dawno nie pisałem nic bo jakos niewiele osób tutaj zagląda.
Ale z obowiązku informacyjno-kronikarskiego.
Sprzedałem Golfa dnia 7 maja, kupił znajomy (tez mechanik) który zna auto i ...
28
komentarzy
Marki społeczności
