Tutaj jesteś:
Kierowca -ZiGi-
Profil kierowcy -ZiGi-
PRZEBIEG
18
OBROTY
-ZiGi-
WBR
25 lat za kółkiem
Warszawa
Warszawa
offline (ostatnio widziano 8 lat temu)
zarejestrowany od 14 lat, 7 miesięcy i 21 dni
3248 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 47
3248 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 47
Obecne auta (2)
Opel Insignia 2.0 CDTI COSMO AT
Marka:
Opel
Model:
Insignia
Nadwozie:
Sports Tourer
Silnik:
2.0 CDTI ECOTEC
Nazwa auta:
2.0 CDTI COSMO AT
Przebieg:
274 000 km
Moc silnika:
130 KM
Nasz nowy rodzinny nabytek.
Cóż można powiedzieć na temat auta jak się je posiada od 2 dni ;)
Ogólne założenie przy wyborze było jedno: Wyposażenie takie jak w obecnym Rover 75 + automat i oczywiście musi to być kombi. Udało się znaleźć taką Insignię no i od soboty (07.03.2015) jest w naszym posiadaniu. Jak na razie nie miałem okazji specjalnie dużo nią jeździć (w sumie około 110km). Auto nie ma sportowych osiągów, ale mi te 130KM jak na razie wystarcza. Jak zacznie mi brakować mocy to uśmiechnę się to V-Tech i coś tam się podkręci Nm i KM a możliwości są duże jak czytałem.
Opis wg serwisu MyOpel.pl
Model: Insignia
Kolor: NIEBIESKI WATERWORLD METALIK
Silnik: ENG-4 CYL 20L DIESEL TURBO VGT
Skrzynia biegów: TRANS-AUTO 6 SPD AR A6-AF40 EL
Tapicerka: LEATHER PER. SIENA LIGHT NEUTR
Bezpieczeństwo: ESP, Poduszki powietrzne przednie, boczne przednie, tylne i kurtynowe, Zagłówki aktywne
Komfort: Czujniki parkowania, Klimatyzacja automatyczna, Podgrzewanie foteli przednich, Reflektory ksenonowe adaptacyjne AFL, Tempomat
Pakiet: Pakiet Sicht, Pakiet Sicht
Multimedia: Łącze USB, Radio CD Navi 900, System głośników Infinty, Wyświetlacz wielofunkcyjny, Wyświetlacz wielofunkcyjny
Opis wyposażenia na podstawie VIN:
A20DT
kombi
automat
Data produkcji: 24 10 2011
dla Polski
01B = WYKOŃCZENIE SIEDZENIA JASNE NEUTRALNE
1AC = KOLOR BOCZKU DRZWI LT NEUTRALNY
2CP = WYPRASKA WEWNĘTRZNA DRZWI, DREWNO KIBO
3CG = WYPRASKA DREWNO KIBO
4AB = BRĄZOWE WYKOŃCZENIE WNĘTRZA
6X1
7X1
8X2
9X2
A45 = JEDNOSTKA STERUJĄCA,REGULACJA Z PAMIĘCIĄ POZYCJI
A69 = NAPINACZ PASA BEZPIECZEŃSTWA, PRZEDNI
A6D = DO SIEDZENIA Z CZĘŚCIOWO MANUALNĄ 6-KIERUNKOWĄ PROWADNICĄ USTAWIANIA SIEDZENIA
A70 = BLOKADA, PAS BEZPIECZEŃSTWA Z NAPINACZEM
AE4 = DLA SIEDZEŃ SPORTOWYCH
AEF = ELEKTRYCZNE SZYBY, EKSPRESOWE OTWIERANIE/ZAMYKANIE
AER = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,TYŁ
AFA
AG1 = SIEDZENIE PRZEDNIE,KIEROWCY,6-FUNKCYJNE,ELEKTRYCZNE
AHS = ZAGŁÓWKI AKTYWNE 4-KIERUNKOWE
AJT = DOTYCZY WARUNKÓW MONTAŻU SIATKI ZABEZPIECZAJĄCEJ
AKL = SZYBA PRZEDNIA,ODBIJAJĄCA CIEPŁO
AKO = Z SZYBAMI PRZYCIEMNIANYMI
APG = DOTYCZY PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO STEROWANEGO ELEKTRYCZNIE W 4 KIERUNKACH
APH = DOTYCZY PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO STEROWANEGO ELEKTRYCZNIE W 4 KIERUNKACH
ASV = CZUJNIK WILGOTNOŚCI
ATG = STEROWANIE ZAMKIEM W SYSTEMIE ZDALNEGO OTWIERANIA/ZAMYKANIA
AW7 = DO TYLNYCH BOCZNYCH PODUSZEK POWIETRZNYCH
AXG = DOTYCZY SZYBY NA JEDNO DOTKNIĘCIE
AXJ = TYP POJAZDU, OSOBOWY
AY9 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,WINYLOWY,ŚRODKOWY
B9K = OSŁONA PROGU DRZWI
C32 = DLA SYSTEMU SZYBKIEGO OGRZEWANIA
C59 = NAWIEW,TYLNA WENTYLACJA POWIETRZNA
C99 = WYŁĄCZNIK PODUSZKI POWIETRZNEJ PASAŻERA
CE1 = WYCIERACZKA,PRZEDNIA,SYSTEM PRACY IMPULSOWEJ
CE4 = SPRYSKIWACZ REFLEKTORA
CJ2 = STEROWANIE KLIMATYZACJI
CR6 = DLA POLSKI
D7A = DOTYCZY KLAMEK ZEWNĘTRZNYCH DRZWI Z CHROMOWANYM PASKIEM
D7C = PÓŁKA,KONSOLA PRZYRZĄDÓW,BOCZNA
DA1 = PODŁOKIETNIK TYLNEGO SIEDZENIA,SCHOWEK
DD8 = DLA LUSTERKA WEWNĘTRZNEGO CZUŁEGO NA ŚWIATŁO
DE8 = OSŁONA PRZECIWSŁONECZNA,SZYBA,BOCZNA TYLNA
DH6 = OSŁONA,PRZECIWSŁONECZNA,Z LUSTERKIEM OŚWIETLANYM,PRAWA-LEWA
DK6 = KONSOLA WEWNĘTRZNA SUFITOWA
DP6 = OBUDOWA
DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA (PAKIET DLA PALĄCYCH)
DWH = DLA LUSTERKA SKŁADANEGO ELEKTRYCZNIE
EA1 = SCHOWEK,OPARCIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO,LEWA STRONA
EA2 = SCHOWEK,OPARCIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO,PRAWA STRONA
EAG = WYKOŃCZENIE SKÓRZANE SIEDZENIA, SIENA
FBE = BOCZEK DRZWI SKÓRZANY SIENA
FHY = POJAZD Z ZASILANIEM DIESEL B10
FM9
FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ
GEU = LAKIER ZEWNĘTRZNY, PATRZ TABELA LAKIERÓW W PRZEDMOWIE KATALOGU MODELÓW
GNA = WYPOSAŻENIE PODWOZIA, ZESPÓŁ PRZEDNIEGO WAHACZA
GNC = WYPOSAŻENIE PODWOZIA, TYLNA OŚ, 4-ŁĄCZNIKOWE
J60 = DO STOSOWANIA Z 16" UKŁADEM HAMULCOWYM
J71 = ELEKTRYCZNY HAMULEC POSTOJOWY
K13 = UŻYWANY Z FILTREM CZĄSTEK STAŁYCH UKŁADU WYDECHOWEGO
K34 = STEROWANIE TEMPOMATU
K3U = AKUMULATOR,85AH
KA1 = DLA OGRZEWANYCH SIEDZEŃ PRZEDNICH
KB7
KC8 = GNIAZDO,WYJŚCIE MOCY DODATKOWEJ
KD4 = UŻYWANY Z GNIAZDEM ELEKTR. PRZEDNIEJ KONSOLI
KG9 = ALTERNATOR,140A
KPA = UŻYWANY Z GNIAZDEM ELEKTR. PRZEDNIEJ KONSOLI
KRJ = DO WIELOFUNKCYJNEGO STEROWANIA RADIOODBIORNIKA
LBR = A20DT[LBR] SILNIK WYSOKOPRĘŻNY
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
MCR = GNIAZDO KARTY PAMIĘCI
MDE = DO RAMOWEJ WYPRASKI CHROMOWEJ
MDK = AF40-6 PRZEKŁADNIA AUTOMATYCZNA
MM1 = UŻYWANY(-A,-E) Z AUTOMATYCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
N34 = KIEROWNICA,TRZY SZPRYCHY,SKÓRA,ZESP.
N37 = KOLUMNA KIEROWNICZA, REGULOWANA, WYSUWANA I POCHYLANA
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NE9 = SYSTEM EMISJI EEC 09
NJ1 = WSPOMAGANIE KIEROWNICY, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA, ELEKTRYCZNIE STANDARDOWY RUCH ZĘBNIKA
OHD
P77 = DLA SCHOWKA KOŁA ZAPASOWEGO
PMA = UŻYWANE Z PRZEDŁUŻENIEM PODUSZKI SIEDZENIA
PMB = UŻYWANE Z PRZEDŁUŻENIEM PODUSZKI SIEDZENIA
Q02 = KOŁO 18X8,ALUMINIUM, 5 PODWÓJNYCH RAMION
QKD = OPONY WSZYSTKIE 245/45R18-96W
T3U = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
T4F = REFLEKTORY,KSENON
T61 = DOTYCZY UKŁADU ŚWIATEŁ DZIENNYCH (DRL)
T79 = DLA TYLNYCH ŚWIATEŁ PRZECIWMGIELNYCH
T95 = KIERUNKOWE REFLEKTORY PRZEDNIE (ADAPTACYJNE ŚWIATŁA PRZODU)
TB5 = ELEKTRYCZNE OTWIERANIE DRZWI TYŁU NADWOZIA
TQ5 = DO INTELIGENTNYCH ŚWIATEŁ DROGOWYCH
TR7 = POZIOMOWANIE REFLEKTORÓW,AUTOMATYCZNE
TSP = LAMPA USTAWIANA,ZESP.,OŚW. WNĘTRZA
TSQ = LAMPA WNĘTRZA DELUXE
TTW = DO AUTOMATYKI ŚWIATEŁ GŁÓWNYCH Z CZUJNIKIEM JAZDY W TUNELU
U18 = PRĘDKOŚCIOMIERZ,ZESP.,KM/GODZ.
UCW = RADIO NAVI 900
UD5 = CZUJNIK,SYSTEM PILOTOWY POSTOJU
UDC = DO CENTRALKI INFORMACYJNEJ KIEROWCY Z WYŚWIETLACZEM MONOCHROMATYCZNYM (MATRYCA PUNKTOWA)
UDK = INFORMACJE GRAFICZNE - WYŚWIETLACZ KOLOROWY
UH1 = OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,PRAWA STRONA
UH5 = OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,TYŁ
ULS = STEROWANIE BLOKADĄ, KOLUMNA KIEROWNICZA
UPH = Z INTERFEJSEM BEZPRZEWODOWYM,KRÓTKIM ZASIĘGIEM,ZAPISEM GŁOSU
UQA = FIRMOWY SYSTEM AUDIO Z GŁOŚNIKAMI PREMIUM I WZMACNIACZEM
US3 = RÓŻNORODNOŚĆ ANTEN
USR = DO PORTU USB
UTJ = DOTYCZY SYSTEMU AUTOALARMU
UTR = KLAKSON Z WŁASNYM ZASILANIEM,AUTOALARM
UTT = DOTYCZY SYSTEMU AUTOALARMU
UTU = CZUJNIK,WYKRYWANIE POCHYLENIA,SYSTEM AUTOALARMU
UTV = CZUJNIK,RUCH WEWNĄTRZ KABINY
V2T = BAGAŻNIK PRZYCZEPNY,BAGAŻNIK,DACH,POWŁOKA PROSZKOWA
V33 = ZESTAW NARZĘDZI
V3E = BAGAŻNIK DACHOWY - BEZBARWNY DACH,SREBRNY
V83 = DEKLARACJA POJAZDU - ORGANIZACJA ECE
VG2 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY,USUNĄĆ
VGG = OCHRANIACZ TYLNEGO ZDERZAKA
VK8 = UCHWYT,OKULARY
VRL = SPECYFIKACJA OPEL / VAUXHALL - PRZEDNIE ZAWIESZENIE POZIOME
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W4Y
W9N = DLA POLSKI
WGC = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,GPS
WRA
WRB
XA3 = OPEL
XB1 = DLA POLSKI
XL8 = DLA CZĘSTOTLIWOŚCI 433 MHZ
Z0C = DLA POLSKI
Cóż można powiedzieć na temat auta jak się je posiada od 2 dni ;)
Ogólne założenie przy wyborze było jedno: Wyposażenie takie jak w obecnym Rover 75 + automat i oczywiście musi to być kombi. Udało się znaleźć taką Insignię no i od soboty (07.03.2015) jest w naszym posiadaniu. Jak na razie nie miałem okazji specjalnie dużo nią jeździć (w sumie około 110km). Auto nie ma sportowych osiągów, ale mi te 130KM jak na razie wystarcza. Jak zacznie mi brakować mocy to uśmiechnę się to V-Tech i coś tam się podkręci Nm i KM a możliwości są duże jak czytałem.
Opis wg serwisu MyOpel.pl
Model: Insignia
Kolor: NIEBIESKI WATERWORLD METALIK
Silnik: ENG-4 CYL 20L DIESEL TURBO VGT
Skrzynia biegów: TRANS-AUTO 6 SPD AR A6-AF40 EL
Tapicerka: LEATHER PER. SIENA LIGHT NEUTR
Bezpieczeństwo: ESP, Poduszki powietrzne przednie, boczne przednie, tylne i kurtynowe, Zagłówki aktywne
Komfort: Czujniki parkowania, Klimatyzacja automatyczna, Podgrzewanie foteli przednich, Reflektory ksenonowe adaptacyjne AFL, Tempomat
Pakiet: Pakiet Sicht, Pakiet Sicht
Multimedia: Łącze USB, Radio CD Navi 900, System głośników Infinty, Wyświetlacz wielofunkcyjny, Wyświetlacz wielofunkcyjny
Opis wyposażenia na podstawie VIN:
A20DT
kombi
automat
Data produkcji: 24 10 2011
dla Polski
01B = WYKOŃCZENIE SIEDZENIA JASNE NEUTRALNE
1AC = KOLOR BOCZKU DRZWI LT NEUTRALNY
2CP = WYPRASKA WEWNĘTRZNA DRZWI, DREWNO KIBO
3CG = WYPRASKA DREWNO KIBO
4AB = BRĄZOWE WYKOŃCZENIE WNĘTRZA
6X1
7X1
8X2
9X2
A45 = JEDNOSTKA STERUJĄCA,REGULACJA Z PAMIĘCIĄ POZYCJI
A69 = NAPINACZ PASA BEZPIECZEŃSTWA, PRZEDNI
A6D = DO SIEDZENIA Z CZĘŚCIOWO MANUALNĄ 6-KIERUNKOWĄ PROWADNICĄ USTAWIANIA SIEDZENIA
A70 = BLOKADA, PAS BEZPIECZEŃSTWA Z NAPINACZEM
AE4 = DLA SIEDZEŃ SPORTOWYCH
AEF = ELEKTRYCZNE SZYBY, EKSPRESOWE OTWIERANIE/ZAMYKANIE
AER = SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,TYŁ
AFA
AG1 = SIEDZENIE PRZEDNIE,KIEROWCY,6-FUNKCYJNE,ELEKTRYCZNE
AHS = ZAGŁÓWKI AKTYWNE 4-KIERUNKOWE
AJT = DOTYCZY WARUNKÓW MONTAŻU SIATKI ZABEZPIECZAJĄCEJ
AKL = SZYBA PRZEDNIA,ODBIJAJĄCA CIEPŁO
AKO = Z SZYBAMI PRZYCIEMNIANYMI
APG = DOTYCZY PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO STEROWANEGO ELEKTRYCZNIE W 4 KIERUNKACH
APH = DOTYCZY PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO STEROWANEGO ELEKTRYCZNIE W 4 KIERUNKACH
ASV = CZUJNIK WILGOTNOŚCI
ATG = STEROWANIE ZAMKIEM W SYSTEMIE ZDALNEGO OTWIERANIA/ZAMYKANIA
AW7 = DO TYLNYCH BOCZNYCH PODUSZEK POWIETRZNYCH
AXG = DOTYCZY SZYBY NA JEDNO DOTKNIĘCIE
AXJ = TYP POJAZDU, OSOBOWY
AY9 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,WINYLOWY,ŚRODKOWY
B9K = OSŁONA PROGU DRZWI
C32 = DLA SYSTEMU SZYBKIEGO OGRZEWANIA
C59 = NAWIEW,TYLNA WENTYLACJA POWIETRZNA
C99 = WYŁĄCZNIK PODUSZKI POWIETRZNEJ PASAŻERA
CE1 = WYCIERACZKA,PRZEDNIA,SYSTEM PRACY IMPULSOWEJ
CE4 = SPRYSKIWACZ REFLEKTORA
CJ2 = STEROWANIE KLIMATYZACJI
CR6 = DLA POLSKI
D7A = DOTYCZY KLAMEK ZEWNĘTRZNYCH DRZWI Z CHROMOWANYM PASKIEM
D7C = PÓŁKA,KONSOLA PRZYRZĄDÓW,BOCZNA
DA1 = PODŁOKIETNIK TYLNEGO SIEDZENIA,SCHOWEK
DD8 = DLA LUSTERKA WEWNĘTRZNEGO CZUŁEGO NA ŚWIATŁO
DE8 = OSŁONA PRZECIWSŁONECZNA,SZYBA,BOCZNA TYLNA
DH6 = OSŁONA,PRZECIWSŁONECZNA,Z LUSTERKIEM OŚWIETLANYM,PRAWA-LEWA
DK6 = KONSOLA WEWNĘTRZNA SUFITOWA
DP6 = OBUDOWA
DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA (PAKIET DLA PALĄCYCH)
DWH = DLA LUSTERKA SKŁADANEGO ELEKTRYCZNIE
EA1 = SCHOWEK,OPARCIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO,LEWA STRONA
EA2 = SCHOWEK,OPARCIE SIEDZENIA PRZEDNIEGO,PRAWA STRONA
EAG = WYKOŃCZENIE SKÓRZANE SIEDZENIA, SIENA
FBE = BOCZEK DRZWI SKÓRZANY SIENA
FHY = POJAZD Z ZASILANIEM DIESEL B10
FM9
FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ
GEU = LAKIER ZEWNĘTRZNY, PATRZ TABELA LAKIERÓW W PRZEDMOWIE KATALOGU MODELÓW
GNA = WYPOSAŻENIE PODWOZIA, ZESPÓŁ PRZEDNIEGO WAHACZA
GNC = WYPOSAŻENIE PODWOZIA, TYLNA OŚ, 4-ŁĄCZNIKOWE
J60 = DO STOSOWANIA Z 16" UKŁADEM HAMULCOWYM
J71 = ELEKTRYCZNY HAMULEC POSTOJOWY
K13 = UŻYWANY Z FILTREM CZĄSTEK STAŁYCH UKŁADU WYDECHOWEGO
K34 = STEROWANIE TEMPOMATU
K3U = AKUMULATOR,85AH
KA1 = DLA OGRZEWANYCH SIEDZEŃ PRZEDNICH
KB7
KC8 = GNIAZDO,WYJŚCIE MOCY DODATKOWEJ
KD4 = UŻYWANY Z GNIAZDEM ELEKTR. PRZEDNIEJ KONSOLI
KG9 = ALTERNATOR,140A
KPA = UŻYWANY Z GNIAZDEM ELEKTR. PRZEDNIEJ KONSOLI
KRJ = DO WIELOFUNKCYJNEGO STEROWANIA RADIOODBIORNIKA
LBR = A20DT[LBR] SILNIK WYSOKOPRĘŻNY
LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ
MCR = GNIAZDO KARTY PAMIĘCI
MDE = DO RAMOWEJ WYPRASKI CHROMOWEJ
MDK = AF40-6 PRZEKŁADNIA AUTOMATYCZNA
MM1 = UŻYWANY(-A,-E) Z AUTOMATYCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
N34 = KIEROWNICA,TRZY SZPRYCHY,SKÓRA,ZESP.
N37 = KOLUMNA KIEROWNICZA, REGULOWANA, WYSUWANA I POCHYLANA
NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NE9 = SYSTEM EMISJI EEC 09
NJ1 = WSPOMAGANIE KIEROWNICY, NIEZMIENNY STOSUNEK WSPOMAGANIA, ELEKTRYCZNIE STANDARDOWY RUCH ZĘBNIKA
OHD
P77 = DLA SCHOWKA KOŁA ZAPASOWEGO
PMA = UŻYWANE Z PRZEDŁUŻENIEM PODUSZKI SIEDZENIA
PMB = UŻYWANE Z PRZEDŁUŻENIEM PODUSZKI SIEDZENIA
Q02 = KOŁO 18X8,ALUMINIUM, 5 PODWÓJNYCH RAMION
QKD = OPONY WSZYSTKIE 245/45R18-96W
T3U = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
T4F = REFLEKTORY,KSENON
T61 = DOTYCZY UKŁADU ŚWIATEŁ DZIENNYCH (DRL)
T79 = DLA TYLNYCH ŚWIATEŁ PRZECIWMGIELNYCH
T95 = KIERUNKOWE REFLEKTORY PRZEDNIE (ADAPTACYJNE ŚWIATŁA PRZODU)
TB5 = ELEKTRYCZNE OTWIERANIE DRZWI TYŁU NADWOZIA
TQ5 = DO INTELIGENTNYCH ŚWIATEŁ DROGOWYCH
TR7 = POZIOMOWANIE REFLEKTORÓW,AUTOMATYCZNE
TSP = LAMPA USTAWIANA,ZESP.,OŚW. WNĘTRZA
TSQ = LAMPA WNĘTRZA DELUXE
TTW = DO AUTOMATYKI ŚWIATEŁ GŁÓWNYCH Z CZUJNIKIEM JAZDY W TUNELU
U18 = PRĘDKOŚCIOMIERZ,ZESP.,KM/GODZ.
UCW = RADIO NAVI 900
UD5 = CZUJNIK,SYSTEM PILOTOWY POSTOJU
UDC = DO CENTRALKI INFORMACYJNEJ KIEROWCY Z WYŚWIETLACZEM MONOCHROMATYCZNYM (MATRYCA PUNKTOWA)
UDK = INFORMACJE GRAFICZNE - WYŚWIETLACZ KOLOROWY
UH1 = OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,PRAWA STRONA
UH5 = OSTRZEŻENIE O ZAPIĘCIU PASÓW BEZPIECZEŃSTWA,TYŁ
ULS = STEROWANIE BLOKADĄ, KOLUMNA KIEROWNICZA
UPH = Z INTERFEJSEM BEZPRZEWODOWYM,KRÓTKIM ZASIĘGIEM,ZAPISEM GŁOSU
UQA = FIRMOWY SYSTEM AUDIO Z GŁOŚNIKAMI PREMIUM I WZMACNIACZEM
US3 = RÓŻNORODNOŚĆ ANTEN
USR = DO PORTU USB
UTJ = DOTYCZY SYSTEMU AUTOALARMU
UTR = KLAKSON Z WŁASNYM ZASILANIEM,AUTOALARM
UTT = DOTYCZY SYSTEMU AUTOALARMU
UTU = CZUJNIK,WYKRYWANIE POCHYLENIA,SYSTEM AUTOALARMU
UTV = CZUJNIK,RUCH WEWNĄTRZ KABINY
V2T = BAGAŻNIK PRZYCZEPNY,BAGAŻNIK,DACH,POWŁOKA PROSZKOWA
V33 = ZESTAW NARZĘDZI
V3E = BAGAŻNIK DACHOWY - BEZBARWNY DACH,SREBRNY
V83 = DEKLARACJA POJAZDU - ORGANIZACJA ECE
VG2 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY,USUNĄĆ
VGG = OCHRANIACZ TYLNEGO ZDERZAKA
VK8 = UCHWYT,OKULARY
VRL = SPECYFIKACJA OPEL / VAUXHALL - PRZEDNIE ZAWIESZENIE POZIOME
W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
W4Y
W9N = DLA POLSKI
WGC = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,GPS
WRA
WRB
XA3 = OPEL
XB1 = DLA POLSKI
XL8 = DLA CZĘSTOTLIWOŚCI 433 MHZ
Z0C = DLA POLSKI
Rover 75 2.0 CDT Connoisseur
Marka:
Rover
Model:
75
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
2.0 CDT
Nazwa auta:
2.0 CDT Connoisseur
Przebieg:
241 500 km
Moc silnika:
116 KM
To są moje pierwsze własne 4oo. Posiadam je od 04.06.2010.
Pierwsze wrażenia no cóż jak już to ktoś kiedyś powiedział samochód w środku jest jak VIPowska kajuta w Titanicu. Wnętrze jak przystało na Angielskie auto ładnie wykończone, jasne skóry potęgują dobre wrażenia wizualne. Auto z tym silnikiem jest jak dla mnie wystarczająco dynamiczne i potrafi być oszczędne. Pierwsze 200km w trasie zrobiłem ze średnim spalaniem 5.7l/100km, po Warszawie wskazania są nieco wyższe bo około 7,4l/100km. No ale w końcu to 1,6t do pociągnięcia więc nie ma co się czepiać wyników spalania. Bo po stolicy motocyklem też mam czasem 7,5l/100km a zazwyczaj około 6,5l.
Pierwsze wrażenia no cóż jak już to ktoś kiedyś powiedział samochód w środku jest jak VIPowska kajuta w Titanicu. Wnętrze jak przystało na Angielskie auto ładnie wykończone, jasne skóry potęgują dobre wrażenia wizualne. Auto z tym silnikiem jest jak dla mnie wystarczająco dynamiczne i potrafi być oszczędne. Pierwsze 200km w trasie zrobiłem ze średnim spalaniem 5.7l/100km, po Warszawie wskazania są nieco wyższe bo około 7,4l/100km. No ale w końcu to 1,6t do pociągnięcia więc nie ma co się czepiać wyników spalania. Bo po stolicy motocyklem też mam czasem 7,5l/100km a zazwyczaj około 6,5l.
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 17.06.2010 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 23 |
Liczba wystawionych ocen | 47 |
Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 0 |
Liczba postów na forum | 0 |
Ankieta
-
Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
Odp: Mercedes SLS
Kierowca -ZiGi- należy do 1 grupy:
Znajomi (1)
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych