Tutaj jesteś:
Kierowca 2hill
Profil kierowcy 2hill
PRZEBIEG
0
OBROTY


2hill
GA
27 lat za kółkiem
Wejherowo
Wejherowo
offline (ostatnio widziano 12 lat temu)
zarejestrowany od 15 lat, 1 miesiąca i 26 dni
1191 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
1191 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
Jeździ:
Renault Clio
Wcześniej jeździł:
Ford Scorpio Wieloryb:)
Obecne auta (1)
Renault Clio
Marka:
Renault
Model:
Clio
Generacja:
III
Nadwozie:
Grandtour
Silnik:
1.5dCi eco2
Przebieg:
47 000 km
Auto bardzo ekonomiczne i dynamiczne. Wielkim plusem jest bagaznik,jak na ta klase auta bardzo pakowny. Fajne auto polecam
Byłe auta (1)
Ford Scorpio Wieloryb:)
Marka:
Ford
Model:
Scorpio
Generacja:
II
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
2.5 TD
Nazwa auta:
Wieloryb:)
Przebieg:
240 km
Moc silnika:
125 KM
Kupilem przez przypadek od brata,jestem zaskoczony mile jego niezawodnoscia i komfortem jazdy,lepiej sie sprawdza niz polo1,4 tdi z 2004r,bo takie wczesniej mialem.
Blog kierowcy (1)
Dodano: 15 lat temu, przez
2hill
Moze ktos zyczliwy podzieli sie doswiadczeniami i zaprponuje jakis model..? pozdrawiam
1
komentarz
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 14.05.2010 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 0 |
Liczba wystawionych ocen | 0 |
Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 3 |
Liczba postów na forum | 1 |
Najnowsze blogi
Dodano: 4 godziny temu, przez darek-k
płyn hamulcowy koloru herbaty, czy ktoś to kiedyś zmieniał nie wiadomo, ale trzeba było się za to zabrać, oraz tarcze z tyłu, bo miały bicie choć nie wykazywały znacznego zużycia
koszty ...
Dodano: 5 godzin temu, przez darek-k
prędkość prawie zgodna z przepisami, droga S7 na Kielce, max 130km/h na S7, spalanie od 4L do 4,5L max , klimatyzacja AUTO
Dodano: 1 dzień temu, przez darek-k
Przyszedł czas na serwis olejowy z filtrami
robota zrób to sam jak zwykle
Olej Total 5W30
filtr oleju PSA 1109CK
filtr paliwa PSA 1906C0
filtr powietrza MANN
filtr kabinowy Valeo 715635/ZAW ...
1
komentarz
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
