Tutaj jesteś:
Kierowca Aero_
Profil kierowcy Aero_
PRZEBIEG
308
OBROTY
Aero_
BSI
25 lat za kółkiem
offline (ostatnio widziano 8 lat temu)
zarejestrowany od 14 lat i 9 dni
5179 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 367
5179 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 367
Jeździ:
Saab 9-3 SS Aero - My Nigga
Wcześniej jeździł:
Ford Focus,
Honda Civic
Obecne auta (1)
Saab 9-3 SS Aero - My Nigga
Marka:
Saab
Model:
9-3
Generacja:
II
Nadwozie:
SportSedan
Silnik:
2.0 Turbo
Nazwa auta:
SS Aero - My Nigga
Przebieg:
142 269 km
Moc silnika:
240 KM
Moja przygoda z Saabem zrodziła się trochę przypadkiem. Szukałem nietypowego auta klasy średniej z silnikiem o mocy ok. 200KM. Nastawiony byłem przede wszystkim na Lexusa IS300, myślałem też o Subaru Imprezie WRX lub Hondzie Akord type-S.
Pewnego razu jadąc autem rozmawiałem ze znajomym o moich typach aut. W tym samym momencie wyprzedził nas Saab 9-3SS. Znałem te auta tylko z gazet, stwierdziłem że te auta też są fajne. I w sportowej wersji Aero mają po 210KM i więcej. Tego samego wieczoru przejrzałem ogłoszenia z Saabem i znalazłem ciekawy egzemplarz. Umówiłem się na spotkanie w celu obejrzenia auta, kilka dni później jeździłem już moim Aero :]
Rozszerzając swoją wiedzę na temat świeżo zakupionego cacka, zaraziłem się poważną chorobą. SKP - Saab Klub Polska ;) Wiele czasu spędzam na tym forum, jestem jednym z bardziej aktywnych użytkowników forum. Zakochałem się w modelu i w marce Saab, jestem pewien że te auta mają duszę. Wielu powie że ostatni prawdziwy Saab to był 900 - Krokodyl. Ja jednak widzę 100% Saaba w swoim SSie.
W tej chwili jest to pionierski projekt w Polsce, jest to pierwszy Saab 9-3 SS na Tronicu8 z poprawionym softem za pomocą programu T8suite. Nie zdecydowałem się na hamownię ze względu na automatyczną skrzynię biegów. Szacowane przyrosty mocy to: 240KM i 370NM z seryjnych 210KM i 300NM.
Pacjent: Saab 9-3 SS Aero 2003’ (YS3F)
Silnik: B207R 2.0T ok. 240KM i 370NM – olej Motul X-Cess 5W40
LPG: BRC Sequent P&D, reduktor Geniusz Max, wtryski „żółte”, miedz fi.8mm
Skrzynia biegów: Automatyczna, pięciobiegowa. Sekwencyjna zmiana biegów + manetki na kierownicy
Zawieszenie: Seryjne, sportowe zawieszenie Aero
Hamulce: Przód - Mikoda GT, 314x28mm wentylowane, nacinane i nawiercane. Tył – Mikoda GT, 292x20mm wentylowane, nacinane i nawiercane. Klocki hamulcowe TRW
Koła: Letnie - League LG208 18x8 ET35 + opony ContiSportContakt2. Przód 225/40R18, tył 235/40R18.
Zimowe – pomalowane na czarno seryjne ALU50 17x7.5 + opony Pirelli SottoZero 225/45R17
Plany na bliżej nieokreśloną przyszłość.
Mechaniczne:
3calowy downpipe + sportowy katalizator + poprawa softu
Większy intercooler
Silikonowe węże w dolocie.
Drugi komplet wtryskiwaczy gazowych.
Sprężyny -2mm + amortyzatory Bilstein B8 lub zawieszenie gwintowane.
Stylistyczne:
Lakierowanie w kolorze nadwozia wszystkie listwy zewnętrzne, grill, lusterka, klamki.
Pewnego razu jadąc autem rozmawiałem ze znajomym o moich typach aut. W tym samym momencie wyprzedził nas Saab 9-3SS. Znałem te auta tylko z gazet, stwierdziłem że te auta też są fajne. I w sportowej wersji Aero mają po 210KM i więcej. Tego samego wieczoru przejrzałem ogłoszenia z Saabem i znalazłem ciekawy egzemplarz. Umówiłem się na spotkanie w celu obejrzenia auta, kilka dni później jeździłem już moim Aero :]
Rozszerzając swoją wiedzę na temat świeżo zakupionego cacka, zaraziłem się poważną chorobą. SKP - Saab Klub Polska ;) Wiele czasu spędzam na tym forum, jestem jednym z bardziej aktywnych użytkowników forum. Zakochałem się w modelu i w marce Saab, jestem pewien że te auta mają duszę. Wielu powie że ostatni prawdziwy Saab to był 900 - Krokodyl. Ja jednak widzę 100% Saaba w swoim SSie.
W tej chwili jest to pionierski projekt w Polsce, jest to pierwszy Saab 9-3 SS na Tronicu8 z poprawionym softem za pomocą programu T8suite. Nie zdecydowałem się na hamownię ze względu na automatyczną skrzynię biegów. Szacowane przyrosty mocy to: 240KM i 370NM z seryjnych 210KM i 300NM.
Pacjent: Saab 9-3 SS Aero 2003’ (YS3F)
Silnik: B207R 2.0T ok. 240KM i 370NM – olej Motul X-Cess 5W40
LPG: BRC Sequent P&D, reduktor Geniusz Max, wtryski „żółte”, miedz fi.8mm
Skrzynia biegów: Automatyczna, pięciobiegowa. Sekwencyjna zmiana biegów + manetki na kierownicy
Zawieszenie: Seryjne, sportowe zawieszenie Aero
Hamulce: Przód - Mikoda GT, 314x28mm wentylowane, nacinane i nawiercane. Tył – Mikoda GT, 292x20mm wentylowane, nacinane i nawiercane. Klocki hamulcowe TRW
Koła: Letnie - League LG208 18x8 ET35 + opony ContiSportContakt2. Przód 225/40R18, tył 235/40R18.
Zimowe – pomalowane na czarno seryjne ALU50 17x7.5 + opony Pirelli SottoZero 225/45R17
Plany na bliżej nieokreśloną przyszłość.
Mechaniczne:
3calowy downpipe + sportowy katalizator + poprawa softu
Większy intercooler
Silikonowe węże w dolocie.
Drugi komplet wtryskiwaczy gazowych.
Sprężyny -2mm + amortyzatory Bilstein B8 lub zawieszenie gwintowane.
Stylistyczne:
Lakierowanie w kolorze nadwozia wszystkie listwy zewnętrzne, grill, lusterka, klamki.
Byłe auta (2)
Ford Focus
Marka:
Ford
Model:
Focus
Generacja:
I
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
2.0 16V
Moc silnika:
130 KM
Całkowita seria, ale dobre wyposażenie i mocny silnik sprawiały że naprawdę dawał rade :)
Obala mit, że nie powinno się kupować samochodów na "F"
Obala mit, że nie powinno się kupować samochodów na "F"
Honda Civic
Marka:
Honda
Model:
Civic
Generacja:
VI
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.4 i S
Moc silnika:
90 KM
Obniżone zawieszenie
Częściowe ospojlerowanie MUGEN
Odetkany wydech
Troszkę dłubnięty silnik
Felgi BORBET
Niestety było zbyt sztywno (czepiałem o leżącą puszkę po piwie, na prawdę! ) i głośno, pozostały bardzo miłe wspomnienia.
Dla nastolatka, ultra-tani w użytkowaniu. Nie psuje się
Częściowe ospojlerowanie MUGEN
Odetkany wydech
Troszkę dłubnięty silnik
Felgi BORBET
Niestety było zbyt sztywno (czepiałem o leżącą puszkę po piwie, na prawdę! ) i głośno, pozostały bardzo miłe wspomnienia.
Dla nastolatka, ultra-tani w użytkowaniu. Nie psuje się
Blog kierowcy (11)
Dotyczy: Saab 9-3 SS Aero - My Nigga
Dodano: 12 lat temu, przez
Aero_
Po podniesieniu doładowania, od dłuższego czasu chodził mi po głowie pomysł wymiany gumowych węży w dolocie na silikonowe. Trafiła się dobra okazja na zakup rur przy okazji zakupu grupowego. ...
4
komentarze
Dotyczy: Saab 9-3 SS Aero - My Nigga
Dodano: 13 lat temu, przez
Aero_
Zaczęło się od delikatnych szarpnięć przy obciążeniu. Później dodatkowo po wyprzedzaniu lub po chwilowej jeździe pod obciążeniem i natychmiastowym odjęciu nogi z gazu (cut off)przez kila ...
6
komentarzy
Dodano: 13 lat temu, przez
Aero_
Wchodzę na AWC i co widzę? Brak zdjęć.
Zastanawiałem się jak by to było, gdyby właściciel auta dnia zmienił sobie zdjęcie główne na gołą babę. Na pewno było by ciekawiej niż brak ...
7
komentarzy
Dotyczy: Saab 9-3 SS Aero - My Nigga
Dodano: 13 lat temu, przez
Aero_
Na wiosnę wymieniłem łączniki stabilizatorów, teraz przyszła kolej na silentblocki stabilizatora i końcówki drążków kierowniczych. Nie mogłem tego zrobić sam, pomimo mojej miłości do ...
12
komentarzy
Dotyczy: Saab 9-3 SS Aero - My Nigga
Dodano: 13 lat temu, przez
Aero_
Zastanawiam się nad przyciemnieniem tylnych lamp.
Które wyglądają najlepiej? Czarne, lekko ściemnione, czy zostawić jak jest?
Ja w tej chwili widziałbym u siebie te lekko ściemnione.
Jak ...
25
komentarzy
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 25.01.2011 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 315 |
Liczba wystawionych ocen | 367 |
Liczba wpisów w blogach aut | 10 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 2 |
Liczba postów na forum | 0 |
Ankieta
-
Moja ulubiona marka samochodu:
Odp: JSM SAAB
-
Ulubiony kolor samochodu:
Odp: Czarny
-
Ulubiona muzyka w samochodzie:
Odp: Taka, po której ciarki po plecach chodzą
-
Najdalsza podróż autem:
Odp: Ponad 3000km w dwa dni
-
Podróż marzeń autem:
Odp: Na tor wyścigowy w celu doskonalenia opanowania auta.
-
Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
Odp: Night Panel ;)
-
Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
Odp: Nissan GTR
Kierowca Aero_ należy do 1 grupy:
Znajomi (4)
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych