Tutaj jesteś:
Kierowca As306
Profil kierowcy As306
PRZEBIEG
10
OBROTY
As306
PSZ
20 lat za kółkiem
Wronki
Wronki
offline (ostatnio widziano 11 lat temu)
zarejestrowany od 14 lat, 8 miesięcy i 21 dni
3746 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 2
3746 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 2
Jeździ:
Peugeot 306 HDI XS 140KM 330NM
306 to moje 3 auto. Zakupione 15 maja 2008, do dnia dzisiejszego nie daje powodów do narzekań :). Silnik HDi radzi sobie bez problemów, ale z czasem przyzwyczaiłem się do 90KM i chciało się więcej.... tak więc po kilku modach (intercooler, mbc, brak kata, odłaczony EGR, chiptuning), autko wypluło na rolkach 134KM i bardzo fajny moment - 286Nm, dysponując taką mocą można zawstydzić nie jedne BMW czy innego Golfa ;)
Autko kupione jako kompletna seria, z czasem zmieniona również wizualnie: brak oznaczeń, gładkie zderzaki, w środku skóra, nawigacja..... jest tego sporo, mógłbym wymieniać i wymieniać :)
www.306team.pl
więcej »
Autko kupione jako kompletna seria, z czasem zmieniona również wizualnie: brak oznaczeń, gładkie zderzaki, w środku skóra, nawigacja..... jest tego sporo, mógłbym wymieniać i wymieniać :)
www.306team.pl
Obecne auta (1)
Peugeot 306 HDI XS 140KM 330NM
Marka:
Peugeot
Model:
306
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
2.0 HDi
Nazwa auta:
HDI XS 140KM 330NM
Przebieg:
219 000 km
Moc silnika:
141 KM
auto posiadam od 2008 roku, póki co bez większych niespodzianek :) z czasem zaczęło brakować mocy (człowiek za szybko przyzwyczaja się do dobrego), więc zaczęły się mody:
- intercooler Z IVECO 2.7 hpi
- MBC
- brak kata i odłaczony EGR
- chiptuning ( GOODHOPE )
- wzmocnione sprzęgło (Radzikowski)
tym sposobem z seryjnych 90KM i 205NM, uzyskałem 140KM i 330NM. Nie jeden kierowca już zdążył się zdziwić jak potrafi jechać diesel :)
Zewnętrznie auto również po paru przeróbkach: brak oznaczeń, gładkie zderzaki, przyciemnione halogeny i lampy, wmontowane soczewki z passata B5FL w oryginalne lampy, we wnętrzu obszyta kierownica i gałka (skórą oczywiście), fotele pół-skóra, nawigacja wbudowana w konsolę, słupek z zegarami obszyty skóra itp itp.... można by tego sporo wymieniać.
Zapraszam do komentowania.
- intercooler Z IVECO 2.7 hpi
- MBC
- brak kata i odłaczony EGR
- chiptuning ( GOODHOPE )
- wzmocnione sprzęgło (Radzikowski)
tym sposobem z seryjnych 90KM i 205NM, uzyskałem 140KM i 330NM. Nie jeden kierowca już zdążył się zdziwić jak potrafi jechać diesel :)
Zewnętrznie auto również po paru przeróbkach: brak oznaczeń, gładkie zderzaki, przyciemnione halogeny i lampy, wmontowane soczewki z passata B5FL w oryginalne lampy, we wnętrzu obszyta kierownica i gałka (skórą oczywiście), fotele pół-skóra, nawigacja wbudowana w konsolę, słupek z zegarami obszyty skóra itp itp.... można by tego sporo wymieniać.
Zapraszam do komentowania.
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 18.05.2010 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 5 |
Liczba wystawionych ocen | 2 |
Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 8 |
Liczba postów na forum | 0 |
Znajomi (1)
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych