Tutaj jesteś:
Kierowca Barteo
Profil kierowcy Barteo
PRZEBIEG
551
OBROTY
Barteo
SC
25 lat za kółkiem
offline (ostatnio widziano 6 lat temu)
zarejestrowany od 14 lat, 11 miesięcy i 22 dni
7909 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 2008
7909 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 2008
Jeździ:
Toyota Auris Samuraj
Wcześniej jeździł:
Volkswagen Polo
Bardzo pozytywnie zakrecony na punkcie motoryzacji, nienawidzacy chamstwa i dziur na drodze.
więcej »
Obecne auta (1)
Toyota Auris Samuraj
Marka:
Toyota
Model:
Auris
Generacja:
II
Nadwozie:
Touring Sports
Silnik:
Valvematic 130
Nazwa auta:
Samuraj
Przebieg:
62 000 km
Moc silnika:
132 KM
Toyota Auris Touring Sports. Biały Samuraj.
Dlaczego Toyota? Bo poprzedni był Volkswagen :)
To po pierwsze. VW troche mi nerwów napsuł ;)
Po drugie nigdy Toyoty nie miałem a wszyscy znajomi swoje Toyoty chwalą. Obiegowa opinia o niezawodności japońskiej motoryzacji oraz rankingi bezawaryjności zdają się potwierdzać tą tezę. Opinie posiadaczy na aWc również są pochlebne. P.S. BabciaEla z aWc wywarła na mnie duże wrażenie swoim przywiązaniem do Toyoty i to w dużej mierze jej zawdzięczam swój związek z Samurajem ;) Ukłony Pani Elu :) Pozdrawiam serdecznie :)
Po trzecie: nie znoszę aut z malutkimi uturbionymi silniczkami. Obecnie praktycznie tylko auta japońskie i koreańskie (o amerykańskich nie wspominam bo to zupełnie inny wymiar motoryzacyjnego świata) opierają się downsizingowi nadal z powodzeniem montując silniki wolnossące co daje nadzieje na dłuższą bezproblemową eksploatację.
Aurisa posiadam od ponad roku. Nie miałem niestety czasu dodać go wcześniej do rodziny aWc ale ma to i swoje dobre strony gdyż mogę o aucie powiedzieć zdecydowanie więcej. Więcej i obiektywniej gdyż początkowa euforia i ekscytacja zdążyły już dawno opaść :)
Zacznę jednak od prezentacji Samuraja. Jego benzynowe serce o pojemności 1.6 litra - Valvematic generuje moc 132 koni mechanicznych. Samuraj posiada jasną karnację i biega w 16-sto calowym obuwiu z lekkich stopów. Zupełnie celowo wybrałem z żoną dryblasa (wersję kombi czyli przez Toyotę nazywaną Touring Sports) gdyż pojemność bagażnika w poprzednim moim aucie - Volkswagenie Polo pozostawiała wiele do życzenia. Tutaj wartość grubo ponad 500 litrów pozwala zapakować rodzinny ekwipunek bez zbędnych przemyśleń co ma iść do bagażnika a co na tylne siedzenie, czy trzeba składać oparcie kanapy i w jakim ułożeniu najwięcej się do bagażnika zmieści.
Samuraj posiada to co mi do życia potrzebne czyli:
-szesnastocalowe felgi aluminiowe;
-polakierowane w kolorze nadwozia zderzaki, klamki i lusterka. Dodatkowo Samuraj posiada biżuterię w postaci chromowanych listew w przednim i tylnym zderzaku oraz pod linią okien bocznych;
-elektryczne szyby z przodu i z tyłu plus elektrycznie sterowane lusterka;
-ledowe światła do jazdy dziennej;
-światła przeciwmgłowe;
-automatyczną klimatyzację;
-przyciemniane szyby od słupka B;
-wielofunkcyjną skórzaną kierownicę, dźwignię zmiany biegów i po części obszytą skórą deskę rozdzielczą;
-audio system Toyota Touch 2 z 6.1-calowym ekranem (dotykowy ekran, radio/CD/MP3/iPod, bloototh, Mirror link, kamera cofania, informacje o aucie);
-6 głośników;
-podłokietniki z przodu (przesuwany) i z tyłu;
-podwójna podłoga bagażnika pod którą kryją się kolejne litry przestrzeni gotowe do zapełnienia;
-kamera cofania;
-sportowe siedzenia z przodu;
-ABS/EBD/BA/VSC/TRC
-asystent ruszania pod górę;
-tempomat;
-komplet airbagów;
-centralny zamek + alarm;
To chyba tyle :) O oczywistych sprawach typu wspomaganie kierownicy, regulacja wolantu w dwóch płaszczyznach czy kierunkowskazy w obudowach lusterek nie wspominam bo to w dzisiejszych czasach już raczej standard. W każdym bądź razie, Samuraj posiada wszystko czego mógłbym sobie życzyć.
Swoje opinie i spostrzeżenia na temat Samuraja przedstawię w osobnym blogu. Noszę się również z zamiarem zrobienia porządnej sesji Samurajowi by móc dodać więcej zdjęć i lepiej Wam zaprezentować jegomościa z Kraju Kwitnącej Wiśni drodzy autoforumowicze :)
Dlaczego Toyota? Bo poprzedni był Volkswagen :)
To po pierwsze. VW troche mi nerwów napsuł ;)
Po drugie nigdy Toyoty nie miałem a wszyscy znajomi swoje Toyoty chwalą. Obiegowa opinia o niezawodności japońskiej motoryzacji oraz rankingi bezawaryjności zdają się potwierdzać tą tezę. Opinie posiadaczy na aWc również są pochlebne. P.S. BabciaEla z aWc wywarła na mnie duże wrażenie swoim przywiązaniem do Toyoty i to w dużej mierze jej zawdzięczam swój związek z Samurajem ;) Ukłony Pani Elu :) Pozdrawiam serdecznie :)
Po trzecie: nie znoszę aut z malutkimi uturbionymi silniczkami. Obecnie praktycznie tylko auta japońskie i koreańskie (o amerykańskich nie wspominam bo to zupełnie inny wymiar motoryzacyjnego świata) opierają się downsizingowi nadal z powodzeniem montując silniki wolnossące co daje nadzieje na dłuższą bezproblemową eksploatację.
Aurisa posiadam od ponad roku. Nie miałem niestety czasu dodać go wcześniej do rodziny aWc ale ma to i swoje dobre strony gdyż mogę o aucie powiedzieć zdecydowanie więcej. Więcej i obiektywniej gdyż początkowa euforia i ekscytacja zdążyły już dawno opaść :)
Zacznę jednak od prezentacji Samuraja. Jego benzynowe serce o pojemności 1.6 litra - Valvematic generuje moc 132 koni mechanicznych. Samuraj posiada jasną karnację i biega w 16-sto calowym obuwiu z lekkich stopów. Zupełnie celowo wybrałem z żoną dryblasa (wersję kombi czyli przez Toyotę nazywaną Touring Sports) gdyż pojemność bagażnika w poprzednim moim aucie - Volkswagenie Polo pozostawiała wiele do życzenia. Tutaj wartość grubo ponad 500 litrów pozwala zapakować rodzinny ekwipunek bez zbędnych przemyśleń co ma iść do bagażnika a co na tylne siedzenie, czy trzeba składać oparcie kanapy i w jakim ułożeniu najwięcej się do bagażnika zmieści.
Samuraj posiada to co mi do życia potrzebne czyli:
-szesnastocalowe felgi aluminiowe;
-polakierowane w kolorze nadwozia zderzaki, klamki i lusterka. Dodatkowo Samuraj posiada biżuterię w postaci chromowanych listew w przednim i tylnym zderzaku oraz pod linią okien bocznych;
-elektryczne szyby z przodu i z tyłu plus elektrycznie sterowane lusterka;
-ledowe światła do jazdy dziennej;
-światła przeciwmgłowe;
-automatyczną klimatyzację;
-przyciemniane szyby od słupka B;
-wielofunkcyjną skórzaną kierownicę, dźwignię zmiany biegów i po części obszytą skórą deskę rozdzielczą;
-audio system Toyota Touch 2 z 6.1-calowym ekranem (dotykowy ekran, radio/CD/MP3/iPod, bloototh, Mirror link, kamera cofania, informacje o aucie);
-6 głośników;
-podłokietniki z przodu (przesuwany) i z tyłu;
-podwójna podłoga bagażnika pod którą kryją się kolejne litry przestrzeni gotowe do zapełnienia;
-kamera cofania;
-sportowe siedzenia z przodu;
-ABS/EBD/BA/VSC/TRC
-asystent ruszania pod górę;
-tempomat;
-komplet airbagów;
-centralny zamek + alarm;
To chyba tyle :) O oczywistych sprawach typu wspomaganie kierownicy, regulacja wolantu w dwóch płaszczyznach czy kierunkowskazy w obudowach lusterek nie wspominam bo to w dzisiejszych czasach już raczej standard. W każdym bądź razie, Samuraj posiada wszystko czego mógłbym sobie życzyć.
Swoje opinie i spostrzeżenia na temat Samuraja przedstawię w osobnym blogu. Noszę się również z zamiarem zrobienia porządnej sesji Samurajowi by móc dodać więcej zdjęć i lepiej Wam zaprezentować jegomościa z Kraju Kwitnącej Wiśni drodzy autoforumowicze :)
Byłe auta (1)
Volkswagen Polo
Marka:
Volkswagen
Model:
Polo
Generacja:
V
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
1.4
Przebieg:
93 500 km
Moc silnika:
85 KM
VW Polo 2010 (Highline).
Jest to pierwszy VW w moim zyciu. Nigdy VW nie powodowaly u mnie przyspieszonego bicia serca. Bylo to do pewnego momentu kiedy to pojawily sie na rynku takie modele jak nowe Scirocco, Passat CC az w koncu nowe Polo.
Nowy design VW zmienil totalnie moje spojrzenie na marke. Auta VW po prostu zaczely mi sie bardzo ale to bardzo podobac. Glowa odwracala sie za kazdym razem widzac piekne bestie pedzace ulicami. Nowy Golf czy Passat rowniez bardzo podobaja mi sie stylistycznie.
Jednakze nie to zadecydowalo o tym, ze stalem sie fanem marki. Samo patrzenie nie wystarcza, zeby powiedziec, ze cos jest warte zainteresowania, trzeba tego najzwyczajniej w swiecie sprobowac zeby sie przekonac na wlasnej skorze.
Nie zapomne wizyty w salonie VW, kiedy to po raz pierwszy zasiadlem w wygodnym fotelu nowego VW Polo. Kiedy go pierwszy raz dotknalem to poczulem jakosc jakiej wczesniej jeszcze nie mialem okazji uswiadczyc (w tej klasie). Montaz, materialy, ergonomia, wygoda, przestronnosc, to sprawilo, ze po prostu musialem sie umowic na jazde probna-im wczesniej tym lepiej. W ciagu tygodnia (po uprzednim wybraniu wersji silnika), mialem okazje sie przejechac. To mnie tylko utwierdzilo w przekonaniu, ze jestem we wlasciwym miejscu.
Bylem zaskoczony perfekcja prowadzenia. Kazdy detal w aucie jest dopieszczony, dopracowany i dokladnie tam gdzie sie go spodziewamy. To sprawilo, ze zamowienie zostalo zlozone jeszcze tego samego dnia.
Jak na poczatku wspomnialem jest to wersja Highline. Nie chcialbym sie wdawac w szczegoly co tez ta wersja posiada gdyz kazdy moze sobie szybko sprawdzic na stronie VW ;)
Bardziej chcialbym sie skupic na walorach jakosciowo-uzytkowych :)
1) Karoseria-piekna, po prostu z daleka widac, ze to solidne i agresywnie skrojone auto-stylistycznie ma prawdziwy pazur :D
2) Jakosc-na najwyzszym poziomie-szczegolnie w wersji Highline ze sportowymi siedzeniami-materialy, spasowanie-wielkie slowa uznania
3) Wygoda/przestronnosc-bomba, dla mnie i mojej lepszej polowki to miejsca jest az nadto :) Mnostwo przemyslanych rozwiazan. Resorowanie jak dla mnie idealne-doskonaly kompromis miedzy dobrym trzymaniem na zakretach a 'miekkoscia' na wybojach.
4) Silnik-w moim przypadku 1,4 85 koni to super wybor-jest naprawde bardzo dynamiczny i elastyczny. Spalanie na bardzo przyzwoitym poziomie (po zatankowaniu pod korek zasieg wg komputera prz delikatnej jezdzie ( do 90 km/h bez gwaltownych przyspieszen) wynosil az 900 km (!).
5) Czytajac wczesniejsze uwagi uzytkownikow Polo co do falujacych obrotow-u mnie takowych brak
6) Klima czasami chwilke pobuczy ale nie jest to uciazliwe i trwa bardzo krotko (w innych autach mialem podobnie).
7) Gdybym mial wymienic zalety-to musialbym powiedziec, ze cale auto jest zaleta :)
8) Wady - poki co nie widze zadnych :)
Na zyczenie szanownych Uzytkownikow AutoCentrum, zamieszczam ponizej wyposazenie mojej grafitowej strzaly ;) Oto ono:
Wyposazenie zewnetrzne:
-Lusterka elektrycznie sterowane i podgrzewane;
-Obudowy lusterek i klamki drzwi w kolorze nadwozia;
-Swiatła główne, halogenowe (swiatła mijania i drogowe, niezalezne - H7) i
kierunkowskazy, we wspólnej obudowie, światła do jazdy dziennej;
-ozdobne chromowane listwy na masce i zderzaku z przodu
Wyposazenie wewnetrzne:
-Deska rozdzielcza z miekka górna powierzchnia wykonanana w technologii Slush (z dekoracją 'szary pepper metalik');
-Dywaniki materiałowe z przodu i z tyłu;
-Dzwignie zmiany biegów i hamulca recznego obszyte skóra;
-Fotele kierowcy i pasazera, z regulacja wysokosci z kieszeniami z tylu;
-Szuflady pod przednimi fotelami
-Fotele sportowe z przodu z tapicerką 'Livon' w kolorze czarnym;
-Kanapa tylna i oparcie składane asymetrycznie, podwójna podłoga bagażnika;
-Kierownica 3-ramienna, z elementami dekoracyjnymi "Chrom matt", obszyta skóra regulowana w 2 płaszczyznach, wspomaganie progresywne;
-oparcie kanapy z tyłu składane asymetrycznie z podwójną podłogą bagażnika (bagażnik oświetlony);
-kieszenie w drzwiach z miejscami na 1,5 l butelki w drzwiach przednich kierowcy i pasażera;
-szyby atermiczne;
Bezpieczenstwo:
-ABS, z asystentem hamowania;
-ESP z ASR, EDS, MSR oraz asystent podjazdu;
-Isofix - przygotowanie do montazu dwóch fotelików dzieciecych na zewnetrznych siedzeniach z tyłu;
-Poduszki powietrzne boczne z przodu, z dodatkowym systemem ochrony głowy (typu Thorax);
-Poduszki powietrzne przednie, dla kierowcy i pasazera;
-Swiatła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów;
-Zabezpieczenie antykradziezowe (Immobiliser);
-alarm
Elektryczne i funkcjonalne:
-Centralny zamek sterowany pilotem, dwa składane kluczyki z pilotem;
-Komputer pokładowy "MFA" z czujnikiem kontroli cisnienia w oponach (kontrolka z sygnałem dzwiekowym, informujaca o zmniejszeniu cisnienia w oponach);
-Podłokietnik z przodu ze schowkiem i składanym uchwytem na pojemnik na napoje z tyłu;
-Szyby sterowane elektrycznie, z przodu i z tyłu;
-Wskaznik zalecanego biegu;
-Wspomaganie układu kierowniczego, elektrohydrauliczne, progresywne;
-System radiowy "RCD 310" z funkcją odtwarzania CD i MP3 + 6 głośników;
-klimatyzacja z regulacja półautomatyczna "Climatic";
-lusterka elektrycznie sterowane i podgrzewane;
-lusterko wsteczne, automatycznie przyciemniane;
-kontrolka poziomu płynu do spryskiwaczy;
-lampki do czytania z przodu + 1 z tyłu;
-komputer pokładowy z systemem kontroli ciśnienia w oponach;
-2 uchwyty na napoje z przodu;
Kola i opony:
-Obrecze ze stopu metali lekkich "Riverside" - opony 185/60 R15 (DUNLOP SP SPORT 01);
Lakier:
-szary 'pepper' metalik
Jest to pierwszy VW w moim zyciu. Nigdy VW nie powodowaly u mnie przyspieszonego bicia serca. Bylo to do pewnego momentu kiedy to pojawily sie na rynku takie modele jak nowe Scirocco, Passat CC az w koncu nowe Polo.
Nowy design VW zmienil totalnie moje spojrzenie na marke. Auta VW po prostu zaczely mi sie bardzo ale to bardzo podobac. Glowa odwracala sie za kazdym razem widzac piekne bestie pedzace ulicami. Nowy Golf czy Passat rowniez bardzo podobaja mi sie stylistycznie.
Jednakze nie to zadecydowalo o tym, ze stalem sie fanem marki. Samo patrzenie nie wystarcza, zeby powiedziec, ze cos jest warte zainteresowania, trzeba tego najzwyczajniej w swiecie sprobowac zeby sie przekonac na wlasnej skorze.
Nie zapomne wizyty w salonie VW, kiedy to po raz pierwszy zasiadlem w wygodnym fotelu nowego VW Polo. Kiedy go pierwszy raz dotknalem to poczulem jakosc jakiej wczesniej jeszcze nie mialem okazji uswiadczyc (w tej klasie). Montaz, materialy, ergonomia, wygoda, przestronnosc, to sprawilo, ze po prostu musialem sie umowic na jazde probna-im wczesniej tym lepiej. W ciagu tygodnia (po uprzednim wybraniu wersji silnika), mialem okazje sie przejechac. To mnie tylko utwierdzilo w przekonaniu, ze jestem we wlasciwym miejscu.
Bylem zaskoczony perfekcja prowadzenia. Kazdy detal w aucie jest dopieszczony, dopracowany i dokladnie tam gdzie sie go spodziewamy. To sprawilo, ze zamowienie zostalo zlozone jeszcze tego samego dnia.
Jak na poczatku wspomnialem jest to wersja Highline. Nie chcialbym sie wdawac w szczegoly co tez ta wersja posiada gdyz kazdy moze sobie szybko sprawdzic na stronie VW ;)
Bardziej chcialbym sie skupic na walorach jakosciowo-uzytkowych :)
1) Karoseria-piekna, po prostu z daleka widac, ze to solidne i agresywnie skrojone auto-stylistycznie ma prawdziwy pazur :D
2) Jakosc-na najwyzszym poziomie-szczegolnie w wersji Highline ze sportowymi siedzeniami-materialy, spasowanie-wielkie slowa uznania
3) Wygoda/przestronnosc-bomba, dla mnie i mojej lepszej polowki to miejsca jest az nadto :) Mnostwo przemyslanych rozwiazan. Resorowanie jak dla mnie idealne-doskonaly kompromis miedzy dobrym trzymaniem na zakretach a 'miekkoscia' na wybojach.
4) Silnik-w moim przypadku 1,4 85 koni to super wybor-jest naprawde bardzo dynamiczny i elastyczny. Spalanie na bardzo przyzwoitym poziomie (po zatankowaniu pod korek zasieg wg komputera prz delikatnej jezdzie ( do 90 km/h bez gwaltownych przyspieszen) wynosil az 900 km (!).
5) Czytajac wczesniejsze uwagi uzytkownikow Polo co do falujacych obrotow-u mnie takowych brak
6) Klima czasami chwilke pobuczy ale nie jest to uciazliwe i trwa bardzo krotko (w innych autach mialem podobnie).
7) Gdybym mial wymienic zalety-to musialbym powiedziec, ze cale auto jest zaleta :)
8) Wady - poki co nie widze zadnych :)
Na zyczenie szanownych Uzytkownikow AutoCentrum, zamieszczam ponizej wyposazenie mojej grafitowej strzaly ;) Oto ono:
Wyposazenie zewnetrzne:
-Lusterka elektrycznie sterowane i podgrzewane;
-Obudowy lusterek i klamki drzwi w kolorze nadwozia;
-Swiatła główne, halogenowe (swiatła mijania i drogowe, niezalezne - H7) i
kierunkowskazy, we wspólnej obudowie, światła do jazdy dziennej;
-ozdobne chromowane listwy na masce i zderzaku z przodu
Wyposazenie wewnetrzne:
-Deska rozdzielcza z miekka górna powierzchnia wykonanana w technologii Slush (z dekoracją 'szary pepper metalik');
-Dywaniki materiałowe z przodu i z tyłu;
-Dzwignie zmiany biegów i hamulca recznego obszyte skóra;
-Fotele kierowcy i pasazera, z regulacja wysokosci z kieszeniami z tylu;
-Szuflady pod przednimi fotelami
-Fotele sportowe z przodu z tapicerką 'Livon' w kolorze czarnym;
-Kanapa tylna i oparcie składane asymetrycznie, podwójna podłoga bagażnika;
-Kierownica 3-ramienna, z elementami dekoracyjnymi "Chrom matt", obszyta skóra regulowana w 2 płaszczyznach, wspomaganie progresywne;
-oparcie kanapy z tyłu składane asymetrycznie z podwójną podłogą bagażnika (bagażnik oświetlony);
-kieszenie w drzwiach z miejscami na 1,5 l butelki w drzwiach przednich kierowcy i pasażera;
-szyby atermiczne;
Bezpieczenstwo:
-ABS, z asystentem hamowania;
-ESP z ASR, EDS, MSR oraz asystent podjazdu;
-Isofix - przygotowanie do montazu dwóch fotelików dzieciecych na zewnetrznych siedzeniach z tyłu;
-Poduszki powietrzne boczne z przodu, z dodatkowym systemem ochrony głowy (typu Thorax);
-Poduszki powietrzne przednie, dla kierowcy i pasazera;
-Swiatła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów;
-Zabezpieczenie antykradziezowe (Immobiliser);
-alarm
Elektryczne i funkcjonalne:
-Centralny zamek sterowany pilotem, dwa składane kluczyki z pilotem;
-Komputer pokładowy "MFA" z czujnikiem kontroli cisnienia w oponach (kontrolka z sygnałem dzwiekowym, informujaca o zmniejszeniu cisnienia w oponach);
-Podłokietnik z przodu ze schowkiem i składanym uchwytem na pojemnik na napoje z tyłu;
-Szyby sterowane elektrycznie, z przodu i z tyłu;
-Wskaznik zalecanego biegu;
-Wspomaganie układu kierowniczego, elektrohydrauliczne, progresywne;
-System radiowy "RCD 310" z funkcją odtwarzania CD i MP3 + 6 głośników;
-klimatyzacja z regulacja półautomatyczna "Climatic";
-lusterka elektrycznie sterowane i podgrzewane;
-lusterko wsteczne, automatycznie przyciemniane;
-kontrolka poziomu płynu do spryskiwaczy;
-lampki do czytania z przodu + 1 z tyłu;
-komputer pokładowy z systemem kontroli ciśnienia w oponach;
-2 uchwyty na napoje z przodu;
Kola i opony:
-Obrecze ze stopu metali lekkich "Riverside" - opony 185/60 R15 (DUNLOP SP SPORT 01);
Lakier:
-szary 'pepper' metalik
Blog kierowcy (5)
Dotyczy: Volkswagen Polo
Dodano: 12 lat temu, przez
Barteo
Witam ponownie,
Niespełna 5 miesięcy temu Polówka wywinęła mi numer i zaraz po wygaśnięciu gwarancji wywaliła kontrolki check engine oraz epc szarpiąc niemiłosiernie. Kontynuacja jazdy ...
54
komentarze
Dotyczy: Volkswagen Polo
Dodano: 12 lat temu, przez
Barteo
Witam wszystkich,
Nie tak dawno bo około 1,5 tygodnia temu komentowałem wpis Spoona, który miał nieprzyjemną przygodę ze swoim autem. Ciekawostką było, że zaraz po wygaśnięciu ...
76
komentarzy
Dodano: 14 lat temu, przez
Barteo
Chcialbym wszystkim zlozyc najserdeczniejsze zyczenia noworoczne. Niech nadchodzacy rok uplynie Wam moi drodzy w zdrowiu, pomyslnosci i radosci.
Zycze Wam spelnienia marzen i realizacji Waszych ...
4
komentarze
Dotyczy: Volkswagen Polo
Dodano: 14 lat temu, przez
Barteo
Spryskiwacze...
Nie wiem czy to wina konstrukcji spryskiwaczy, ktore sa umieszczone zaraz przy wycieraczkach, a nie na samej masce auta czy tez samego plynu do spryskiwaczy, ktory podobno mial ...
16
komentarzy
Dodano: 14 lat temu, przez
Barteo
Oto moj bokserek oraz szalony Morus (prawie moj bo mojej lepszej polowki) ;)
3
komentarze
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 15.02.2010 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 512 |
Liczba wystawionych ocen | 2008 |
Liczba wpisów w blogach aut | 3 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 12 |
Liczba postów na forum | 1 |
Ankieta
-
Moja ulubiona marka samochodu:
Odp: A jednak nadal Volkswagen mimo wszystko :)
-
Ulubiony kolor samochodu:
Odp: grafitowy, czarny, srebrny, biały
-
Ulubiona muzyka w samochodzie:
Odp: French House
-
Najdalsza podróż autem:
Odp: Polska-Austria
-
Najdłuższa podróż (niekoniecznie autem):
Odp: Polska-Grecja
-
Podróż marzeń autem:
Odp: Tam gdzie gorąco, słonecznie, palmy i ocean/morze
-
Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
Odp: Silnik - musi dawać radę i trzymać się dzielnie :)
-
Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
Odp: Golf GTI / CC / Nowy Passat (który pojawi się pod koniec 2014 r.)
Kierowca Barteo należy do 1 grupy:
Znajomi (16)
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 23 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych