Tutaj jesteś:
Kierowca Betlej
Profil kierowcy Betlej
PRZEBIEG
2
OBROTY
Betlej
ZMY
19 lat za kółkiem
Lubiszyn
Lubiszyn
offline (ostatnio widziano 8 lat temu)
zarejestrowany od 12 lat, 1 miesiąca i 12 dni
3228 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 1
3228 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 1
Jeździ:
Mazda 323 Madzia,
BMW X5 Bumka
Octavia -> Laguna II -> Yaris -> (rodziców ;)
E30 -> 323F -> E53
więcej »
E30 -> 323F -> E53
Obecne auta (2)
Mazda 323 Madzia
Marka:
Mazda
Model:
323
Generacja:
VI
Nadwozie:
F
Silnik:
2.0 DiTD
Nazwa auta:
Madzia
Przebieg:
240 000 km
Najmniej awaryjne auto które posiadałem kiedykolwiek.
BMW X5 Bumka
Marka:
BMW
Model:
X5
Generacja:
E53
Nadwozie:
SUV
Silnik:
3.0d
Nazwa auta:
Bumka
Przebieg:
381 000 km
Moc silnika:
186 KM
Ten model był moim wymarzonym automobilem odkąd zdałem prawo jazdy w 2005 roku.
Aż w końcu po wiekach odkładania finansów w 2009 na jesień udało mi się je w końcu kupić.
Problem jedynie polegał na tym, iż nie do końca znałem historię tego samochodu. Na początku wszystko wyglądało niepozornie. Ot normalnie wyglądająca X5 sprowadzona z Niemiec. Problem tkwił w papierach, których nie potrafiłem rozszyfrować. A mianowicie historia tego auta otarła się o zniknięcie w Niemczech na rzecz pojawienia się go po jakimś czasie w Pradze. BMW dało pismo o przebitych numerach, aby nie widniało w międzynarodowej sekcji aut kradzionych. Uff udało się zarejestrować po 5 miesiącach i na tą chwilę jest to 100% legalne auto zarejestrowane w Polsce. Zrobiłem nią jak do tej pory około 200.000km i poza wymianą zawieszenia corocznie (ze względu na las który mnie otacza) nie mam z nią najmniejszego problemu. Powiem inaczej - komfort z jazdy tym cackiem da się porównać jedynie z BMW serii 8 lub X6. Niby w środku twardo, ale jak na Niemca człowiek i tak się rozpływa w tym czarnym cudeńku :) O więcej info na temat auta zapraszam na priv.
2015-02-26
Co do rzeczy, które w aucie wymieniłem do tej pory to będzie 2-3x akumulator, kilka kompletów opon po jeździe po lesie łącznie 5-6. Często łapałem flaka od zepsutych felg, które zresztą ostatnio wymieniłem na nowe. Klapa sterowania w bagażniku, regenerowałem wtryskiwacze, raz halogen, czujniki pdc są strasznie wrażliwe, trochę błota i już się psują. Tarcze, klocki i wahacze to rocznie około 3.000 zł z robocizną. Rocznie na serwis auta wykładam 5.000 zł minimum. 2 razy regenerowałem skrzynię biegów w Poznaniu. Raz tak poprostu bo się zepsuła a drugi raz na tempomacie ją zabiłem ciągnąc przyczepę z plandeką gdzie miałem ponad tonę na pace (głupota). Wszystko co ją boli robię praktycznie od ręki.
Aż w końcu po wiekach odkładania finansów w 2009 na jesień udało mi się je w końcu kupić.
Problem jedynie polegał na tym, iż nie do końca znałem historię tego samochodu. Na początku wszystko wyglądało niepozornie. Ot normalnie wyglądająca X5 sprowadzona z Niemiec. Problem tkwił w papierach, których nie potrafiłem rozszyfrować. A mianowicie historia tego auta otarła się o zniknięcie w Niemczech na rzecz pojawienia się go po jakimś czasie w Pradze. BMW dało pismo o przebitych numerach, aby nie widniało w międzynarodowej sekcji aut kradzionych. Uff udało się zarejestrować po 5 miesiącach i na tą chwilę jest to 100% legalne auto zarejestrowane w Polsce. Zrobiłem nią jak do tej pory około 200.000km i poza wymianą zawieszenia corocznie (ze względu na las który mnie otacza) nie mam z nią najmniejszego problemu. Powiem inaczej - komfort z jazdy tym cackiem da się porównać jedynie z BMW serii 8 lub X6. Niby w środku twardo, ale jak na Niemca człowiek i tak się rozpływa w tym czarnym cudeńku :) O więcej info na temat auta zapraszam na priv.
2015-02-26
Co do rzeczy, które w aucie wymieniłem do tej pory to będzie 2-3x akumulator, kilka kompletów opon po jeździe po lesie łącznie 5-6. Często łapałem flaka od zepsutych felg, które zresztą ostatnio wymieniłem na nowe. Klapa sterowania w bagażniku, regenerowałem wtryskiwacze, raz halogen, czujniki pdc są strasznie wrażliwe, trochę błota i już się psują. Tarcze, klocki i wahacze to rocznie około 3.000 zł z robocizną. Rocznie na serwis auta wykładam 5.000 zł minimum. 2 razy regenerowałem skrzynię biegów w Poznaniu. Raz tak poprostu bo się zepsuła a drugi raz na tempomacie ją zabiłem ciągnąc przyczepę z plandeką gdzie miałem ponad tonę na pace (głupota). Wszystko co ją boli robię praktycznie od ręki.
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 12.12.2012 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 1 |
Liczba wystawionych ocen | 1 |
Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 2 |
Liczba postów na forum | 2 |
Ankieta
-
Moja ulubiona marka samochodu:
Odp: BMW
-
Ulubiony kolor samochodu:
Odp: Czarny
-
Ulubiona muzyka w samochodzie:
Odp: Hardstyle, Tech Trance
-
Najdalsza podróż autem:
Odp: Zachodnia Europa,
-
Najdłuższa podróż (niekoniecznie autem):
Odp: Do Indonezjii - 28 godzin lotem z przesiadkami :)
-
Podróż marzeń autem:
Odp: Portugalia
-
Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
Odp: Klimatyzacja i Car Audio
-
Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
Odp: Range Rover
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych