Tutaj jesteś:
Kierowca Cezarion
Profil kierowcy Cezarion
PRZEBIEG
42
OBROTY
Cezarion
RJA
16 lat za kółkiem
Huta Nowa
Huta Nowa
offline (ostatnio widziano 12 lat temu)
zarejestrowany od 13 lat i 2 dni
4605 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 29
4605 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 29
Jeździ:
Audi A6 Aurelia,
Mercedes Klasa C Żonaty
Obecne auta (2)
Audi A6 Aurelia
Marka:
Audi
Model:
A6
Generacja:
C5
Nadwozie:
Avant
Silnik:
2.8 V6
Nazwa auta:
Aurelia
Przebieg:
174 000 km
Nareszcie!
Stało się, udało mi się odkupić samochód brata Raccoon'a - Lady Aurelie.
Jak na swoje lata trzyma się świetnie. Założyłem sekwencyjną instalację gazową stag z wtryskami Hana, wlewem schowanym pod klapką wlewu paliwa :) Spalanie porównywalne do spalania benzyny - od 8l na trasie z tempomatem do 16 w mieście na zimnym silniku i krótkich dystansach.
Trochę info :
Model C5 został wprowadzony w 1997 roku. Włoski projekt przebudowy auta, przygotowany przez znane biuro projektowe "Pininfarina" obejmował nowoczesny design w stylu Fastback. Współczynnik oporu wyniósł 0,28. C5 znalazła się w pierwszej dziesiątce najlepszych samochodów wg czasopisma Car and Driver. Nowe Audi prezentowało szeroki wybór silników oraz wyposażenia. Jako alternatywa do manualnej skrzyni biegów dostępna też była automatyczna, 5-biegowa skrzynia biegów Tiptronic, lub bezstopniowa Multitronic. W drugiej połowie 2001 r. auto przeszło delikatny facelifting.
Sedan został wprowadzony w 1997 w Europie i w 1998 w Stanach Zjednoczonych, a Avant w 1998 roku w Europie i w 1999 w Stanach Zjednoczonych.
Moj egzemplarz posiada :
- el. szyby
- el. sterowanie foteli
- climatronic 2-strefowy
- tempomat
- nagłośnienie BOSE
- beżowa skóra
- ESP, ABS
- zmieniarka na 6CD
- radio audi concert
- el. podparcie odcinka lędźwiowego kręgosłupa
- komputer FIS (pełen)
- el. sterowane lusterka
- podgrzewane fotele
- oświetlenie wnętrza ambiente
- Navigacja Blaupunkt TravelPilot
Jak narazie sprawuje się całkiem nieźle jako rodzinny wóz przy czym nie rujnuje portwela.
Stało się, udało mi się odkupić samochód brata Raccoon'a - Lady Aurelie.
Jak na swoje lata trzyma się świetnie. Założyłem sekwencyjną instalację gazową stag z wtryskami Hana, wlewem schowanym pod klapką wlewu paliwa :) Spalanie porównywalne do spalania benzyny - od 8l na trasie z tempomatem do 16 w mieście na zimnym silniku i krótkich dystansach.
Trochę info :
Model C5 został wprowadzony w 1997 roku. Włoski projekt przebudowy auta, przygotowany przez znane biuro projektowe "Pininfarina" obejmował nowoczesny design w stylu Fastback. Współczynnik oporu wyniósł 0,28. C5 znalazła się w pierwszej dziesiątce najlepszych samochodów wg czasopisma Car and Driver. Nowe Audi prezentowało szeroki wybór silników oraz wyposażenia. Jako alternatywa do manualnej skrzyni biegów dostępna też była automatyczna, 5-biegowa skrzynia biegów Tiptronic, lub bezstopniowa Multitronic. W drugiej połowie 2001 r. auto przeszło delikatny facelifting.
Sedan został wprowadzony w 1997 w Europie i w 1998 w Stanach Zjednoczonych, a Avant w 1998 roku w Europie i w 1999 w Stanach Zjednoczonych.
Moj egzemplarz posiada :
- el. szyby
- el. sterowanie foteli
- climatronic 2-strefowy
- tempomat
- nagłośnienie BOSE
- beżowa skóra
- ESP, ABS
- zmieniarka na 6CD
- radio audi concert
- el. podparcie odcinka lędźwiowego kręgosłupa
- komputer FIS (pełen)
- el. sterowane lusterka
- podgrzewane fotele
- oświetlenie wnętrza ambiente
- Navigacja Blaupunkt TravelPilot
Jak narazie sprawuje się całkiem nieźle jako rodzinny wóz przy czym nie rujnuje portwela.
Mercedes Klasa C Żonaty
Marka:
Mercedes
Model:
Klasa C
Generacja:
W202
Nadwozie:
Sedan W202
Silnik:
2.2 D
Nazwa auta:
Żonaty
Przebieg:
206 000 km
Moc silnika:
95 KM
Mercedesik W202 Classic po lifcie. Silnik to pancerny wolnossący diesel 2.2 (nieruchomość) słaby, ale bardzo oszczędny.
Pojazd jak sama nazwa wskazuje - żony.
Troche ogólnych info :
Mercedes Benz C-klasse (W 202) – samochód osobowy produkowany w latach 1993-2001. Jest następcą modelu W201 - popularnie nazywanego "Mercedes 190". Do 1997 roku był to najmniejszy Mercedes-Benz w ofercie, mimo to miał aż 4,5 metra długości i zaliczano go do klasy średniej. Ma standardowe dla Mercedesa stonowane i spokojne stylizowanie nadwozia i wnętrza pojazdu, pełne elegancji i wykwintności. Pod koniec 1997 roku przeszedł generalny face-lifting. W wewnętrznej nomenklaturze producenta sedan nosił oznaczenie W202, a model T (kombi) nosił oznaczenie S202.
W porównaniu do poprzednika miał smuklejsze linie nadwozia, oferował więcej miejsca w środku oraz posiadał udoskonalone systemy aktywnego i pasywnego bezpieczeństwa pasażerów. Komfort został dostrzegalnie ulepszony, nawet jeśli pozorne różnice były niezauważalne. W standardzie znalazły się pełnowymiarowa poduszka powietrzna kierowcy, system bezpieczeństwa bocznego uderzenia, system ABS, wspomaganie kierownicy, pięciostopniowa manualna skrzynia biegów oraz centralny zamek. Ceny były minimalnie wyższe od Mercedesa-Benza 190.
Następną innowacją był pomysł na inny design i linie stylizacji: obok wersji podstawowej Base, która od 1995 została nazywana Classic, były dostępne trzy inne wersje: Esprit, Elegance i Sport. Te trzy warianty stanowiły około 1/3 wszystkich sprzedanych samochodów.
Wyposażenie :
-ABS,
-2 poduchy,
-Klimatyzacja,
-Centralny z pilota,
-Wspomaganie,
-Kładzione tylne zagłówki (fajny bajer),
-Kontrola trakcji,
-itp.
C220D 2155cm³; I4 16V; 95KM, 150Nm , 16,4 0-100Km/h
Samochód bardzo komfortowy, oszczędny, przyjemny w prowadzeniu.
Pojazd jak sama nazwa wskazuje - żony.
Troche ogólnych info :
Mercedes Benz C-klasse (W 202) – samochód osobowy produkowany w latach 1993-2001. Jest następcą modelu W201 - popularnie nazywanego "Mercedes 190". Do 1997 roku był to najmniejszy Mercedes-Benz w ofercie, mimo to miał aż 4,5 metra długości i zaliczano go do klasy średniej. Ma standardowe dla Mercedesa stonowane i spokojne stylizowanie nadwozia i wnętrza pojazdu, pełne elegancji i wykwintności. Pod koniec 1997 roku przeszedł generalny face-lifting. W wewnętrznej nomenklaturze producenta sedan nosił oznaczenie W202, a model T (kombi) nosił oznaczenie S202.
W porównaniu do poprzednika miał smuklejsze linie nadwozia, oferował więcej miejsca w środku oraz posiadał udoskonalone systemy aktywnego i pasywnego bezpieczeństwa pasażerów. Komfort został dostrzegalnie ulepszony, nawet jeśli pozorne różnice były niezauważalne. W standardzie znalazły się pełnowymiarowa poduszka powietrzna kierowcy, system bezpieczeństwa bocznego uderzenia, system ABS, wspomaganie kierownicy, pięciostopniowa manualna skrzynia biegów oraz centralny zamek. Ceny były minimalnie wyższe od Mercedesa-Benza 190.
Następną innowacją był pomysł na inny design i linie stylizacji: obok wersji podstawowej Base, która od 1995 została nazywana Classic, były dostępne trzy inne wersje: Esprit, Elegance i Sport. Te trzy warianty stanowiły około 1/3 wszystkich sprzedanych samochodów.
Wyposażenie :
-ABS,
-2 poduchy,
-Klimatyzacja,
-Centralny z pilota,
-Wspomaganie,
-Kładzione tylne zagłówki (fajny bajer),
-Kontrola trakcji,
-itp.
C220D 2155cm³; I4 16V; 95KM, 150Nm , 16,4 0-100Km/h
Samochód bardzo komfortowy, oszczędny, przyjemny w prowadzeniu.
Byłe auta (3)
Peugeot 306
Marka:
Peugeot
Model:
306
Generacja:
I
Nadwozie:
Cabrio
Silnik:
1.8
Przebieg:
134 000 km
Mazda Xedos Mała fałka
Marka:
Mazda
Model:
Xedos
Nadwozie:
9
Silnik:
2.0 V6
Nazwa auta:
Mała fałka
Przebieg:
204 000 km
Moc silnika:
144 KM
Mazda Xedos 6 była w latach 1992 – 1999 odpowiedzią jej producentów na Acurę, czy Infiniti, czyli ekskluzywne marki Hondy i Nissana. Była wyposażona w jeden z dwóch silników: 1.6l 16v o mocy od 108 do 115 KM, oraz w 2l V6 24v 140-144 KM. Produkowana była na płycie podłogowej Mazdy 626, charakteryzowała się sportowym wyglądem, bogato wyposażonym wnętrzem i, jak na tamte lata, piękną linią nadwozia, która jeszcze do tej pory jest uznawana przez wielu za ponadczasową. Średnie spalanie waha się w granicach 9l/100km. Prędkość maksymalna wynosi 214 km/h.
Xedos 6 występował w trzech wersjach wyposażenia: Standard Business Exclusive
Po 1994 auto przeszło mały face lifting. Zostały zmienione między innymi kolory kierunkowskazów oraz kierownica.
Mazda Xedos 6 nigdy nie była oficjalnie sprzedawana na polskim rynku.
W Japonii Xedos był sprzedawany jako Eunos 500 i posiadał wzmocnioną jednostkę napędową KF-ZE osiągającą 160hp.
Czym ją obdarowała fabryka:
-ABS
-Klimatronik
-Tempomat
-Soczewki
-Pełna elektryka
i jakieś tam inne p ułatwiające życie.
Moja trzecia mazda, druga V-ka po MX-3 1.8 i 323f 1.6.
Postaram się na bierząco uzupełniać info oraz fotki :)
Co do modyfikacji:
-Xenon 4000k,
-brak kata - strumienica,
-grill w kolorze nadwozia,
-siatka we wlotach,
-Short-shifter (X-men), przy okazji lewarek obniżony o 25mm
-gałka z RX-7
-głośniki tył 6x9 alpine
-podświetlenie zegarów i wnętrza zmienione na niebieskie
-Radio JVC
-przednie halogeny przyciemnione + obwódki sticker-bomb
-z kierunków wyciągnięte pomarańczowe wnętrze,
-felgi Schmidt 16 cali, szerokość 9.
Co do planów :
-beżowa skóra,
-gleba,
-przyciemnienie szyb,
-lepsze audio (in progress)
Dniem 01.05.2012r. sprzedałem moją fałke :(
Xedos 6 występował w trzech wersjach wyposażenia: Standard Business Exclusive
Po 1994 auto przeszło mały face lifting. Zostały zmienione między innymi kolory kierunkowskazów oraz kierownica.
Mazda Xedos 6 nigdy nie była oficjalnie sprzedawana na polskim rynku.
W Japonii Xedos był sprzedawany jako Eunos 500 i posiadał wzmocnioną jednostkę napędową KF-ZE osiągającą 160hp.
Czym ją obdarowała fabryka:
-ABS
-Klimatronik
-Tempomat
-Soczewki
-Pełna elektryka
i jakieś tam inne p ułatwiające życie.
Moja trzecia mazda, druga V-ka po MX-3 1.8 i 323f 1.6.
Postaram się na bierząco uzupełniać info oraz fotki :)
Co do modyfikacji:
-Xenon 4000k,
-brak kata - strumienica,
-grill w kolorze nadwozia,
-siatka we wlotach,
-Short-shifter (X-men), przy okazji lewarek obniżony o 25mm
-gałka z RX-7
-głośniki tył 6x9 alpine
-podświetlenie zegarów i wnętrza zmienione na niebieskie
-Radio JVC
-przednie halogeny przyciemnione + obwódki sticker-bomb
-z kierunków wyciągnięte pomarańczowe wnętrze,
-felgi Schmidt 16 cali, szerokość 9.
Co do planów :
-beżowa skóra,
-gleba,
-przyciemnienie szyb,
-lepsze audio (in progress)
Dniem 01.05.2012r. sprzedałem moją fałke :(
Mazda MX-3
Marka:
Mazda
Model:
MX-3
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
1.8 V6 24V
Przebieg:
236 650 km
Moc silnika:
136 KM
Niech służy nowemu właścicielowi :(
Przyszłe auta (3)
Mazda CX-9
może kiedyś jak się rodzinka powiększy i ceny paliwa spadną do 0,50zł za litr (haha) - śmiech przez łzy
Honda S 2000
na wyjazdy na ryby hehe
Mazda Xedos
bo mnię się podoba i już
Blog kierowcy (1)
Dotyczy: Mazda Xedos Mała fałka
Dodano: 12 lat temu, przez
Cezarion
Już myślałem, że nie doczekam się, w końcu, 15-sty. 6:30 rano, pobudka, żona się szykuje, szybkie śniadanko, mycie ryjka i jazda! o 9 po małych nieporozumieniach spotkaliśmy kolegę Qchara ...
16
komentarzy
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 27.01.2012 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 54 |
Liczba wystawionych ocen | 29 |
Liczba wpisów w blogach aut | 1 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 36 |
Liczba postów na forum | 9 |
Ankieta
-
Moja ulubiona marka samochodu:
Odp: Mazda
Kierowca Cezarion należy do 13 grup:
Znajomi (5)
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych