Tutaj jesteś:
Kierowca Cyziek
Profil kierowcy Cyziek
PRZEBIEG
0
OBROTY


Cyziek
ZST
18 lat za kółkiem
Stargard Szczeciński
Stargard Szczeciński
offline (ostatnio widziano 13 lat temu)
zarejestrowany od 13 lat, 8 miesięcy i 18 dni
1322 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
1322 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
Jeździ:
Rover 200
Jestem posiadaczem Rovera 216 Si lux od prawie roku.
Obecne auta (1)
Rover 200
Marka:
Rover
Model:
200
Generacja:
III
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.6 Si
Przebieg:
116 000 km
Rover może znów swobodnie oddychać. Techniczne więzy z małżeństwa z Hondą zdjęte, jako motywacja wyczuwalny na plecach gorący oddech nowego partnera BMW. Uczucie swobody okresu przejściowego. Możliwości pokazania na co go znowu stać. Rezultat: mały, elegancki kompakt made in England. Nowa "dwusetka". Bardzo przyjemna, bardzo brytyjska. Testujemy pięciodrzwiowy Rover 216 Si Lux. Uwolnieni od balastu japońskiej jednolitości stylistycznej Brytyjczycy wyczarowali sympatyczne auto kompaktowe, które z tyłu jeszcze trochę przypomina Hondę Civic, ale z przodu nawiązuje już wyraźnie do wytwornego angielskiego stylu. Elegancka linia pokrywy silnika, pod tym charakterystyczna osłona chłodnicy. Do tego widoczność prawdziwie panoramiczna.
Harmonia charakteryzuje cały samochód. Wskaźniki za małą kierownicą skórzaną sprawiają jeszcze wrażenie niewyszukanych, ale konsola środkowa wykazuje juz zdecydowanie więcej rozmachu. Szkoda tylko, że tworzywa sztuczne (np. klamek drzwi) nawet od samego oglądania wydają się podrapane. Mimo to wyposażenie wnętrza jest ogólnie eleganckie. Niestety, za zagłówki tylnych siedzeń trzeba dopłacić.
Piękny "anglik" nie skąpi natomiast mocy. 111 KM mobilizuje z 1,6 l pojemności skokowej. O technicznym zaawansowaniu świadczą cztery zawory na cylinder i zmienny układ rozrządu. Brzmi jakby z Hondy? Pomyłka. To jest własna konstrukcja Rovera - z nowej serii K. Wielką zaletę stanowi jego spokojna praca w ruchu miejskim.
Benzynowy, rzędowy, czetrocylindrowy, umieszczony poprzecznie z przodu, chłodzony cieczą. Dwa górne wałki rozrządu (DOHC) napędzane paskiem zębatym, cztery zawory na cylinder. Głowica ze stopu metali lekkich. Wtrysk wielopunktowy. Katalizator. Poj. skokowa 1589 ccm. Średnica x skok 80 x 79. Stopień sprężania 10,5. Moc max 82 kW (111 KM) przy 6000 obr/min, max moment obrotowy 145 Nm przy 300 obr/min. 51,6 kW/l (70,2 KM/l). Poj. układu olejowego 4,8 l, układu chłodzenia 5 l.
Harmonia charakteryzuje cały samochód. Wskaźniki za małą kierownicą skórzaną sprawiają jeszcze wrażenie niewyszukanych, ale konsola środkowa wykazuje juz zdecydowanie więcej rozmachu. Szkoda tylko, że tworzywa sztuczne (np. klamek drzwi) nawet od samego oglądania wydają się podrapane. Mimo to wyposażenie wnętrza jest ogólnie eleganckie. Niestety, za zagłówki tylnych siedzeń trzeba dopłacić.
Piękny "anglik" nie skąpi natomiast mocy. 111 KM mobilizuje z 1,6 l pojemności skokowej. O technicznym zaawansowaniu świadczą cztery zawory na cylinder i zmienny układ rozrządu. Brzmi jakby z Hondy? Pomyłka. To jest własna konstrukcja Rovera - z nowej serii K. Wielką zaletę stanowi jego spokojna praca w ruchu miejskim.
Benzynowy, rzędowy, czetrocylindrowy, umieszczony poprzecznie z przodu, chłodzony cieczą. Dwa górne wałki rozrządu (DOHC) napędzane paskiem zębatym, cztery zawory na cylinder. Głowica ze stopu metali lekkich. Wtrysk wielopunktowy. Katalizator. Poj. skokowa 1589 ccm. Średnica x skok 80 x 79. Stopień sprężania 10,5. Moc max 82 kW (111 KM) przy 6000 obr/min, max moment obrotowy 145 Nm przy 300 obr/min. 51,6 kW/l (70,2 KM/l). Poj. układu olejowego 4,8 l, układu chłodzenia 5 l.
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 25.10.2011 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 0 |
Liczba wystawionych ocen | 0 |
Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 2 |
Liczba postów na forum | 0 |
Ankieta
-
Moja ulubiona marka samochodu:
Odp: Rover
-
Ulubiony kolor samochodu:
Odp: Czarny
-
Ulubiona muzyka w samochodzie:
Odp: Pop
-
Najdalsza podróż autem:
Odp: Wrocław
-
Najdłuższa podróż (niekoniecznie autem):
Odp: Paryż
-
Podróż marzeń autem:
Odp: Włochy
-
Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
Odp: Silnik
-
Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
Odp: MG ZT 190KM
Kierowca Cyziek należy do 1 grupy:
Najnowsze blogi
Dodano: 3 dni temu, przez Egontar
Ciąg dalszy po wymianie oleju w skrzyni biegów.
https://www.autowcentrum.pl/blog/post/w-skrzyni-eat6-statycznie,38519/
Wymiana uszczelniacza wału korbowego / 10.04.2025 / 179 621 km ...
23
komentarze
Dodano: 3 dni temu, przez Egontar
Ostatnio wiele się dzieje w naszej stajence. Po zmianie głównych ogierów koniecznym jest zajęcie się poprzednikami z racji zmian właścicielskich :) Juke pojeździł u nas 8 lat i choć ...
28
komentarzy
Dodano: 5 dni temu, przez Egontar
Trochę zaległych spraw na zaległy wpis. Co prawda C5-tka hula już od 1,5 miesiąca, to z dziennikarskiego obowiązku a może z własnej wygody (coś jak pamiętnik dla coraz gorszej pamięci ;)) ...
37
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
