Tutaj jesteś:
Kierowca KamilProbe
Profil kierowcy KamilProbe
PRZEBIEG
2
OBROTY
KamilProbe
LKS
K-Staw
offline (ostatnio widziano 11 lat temu)
zarejestrowany od 12 lat, 10 miesięcy i 6 dni
2140 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
2140 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
Jeździ:
Ford Probe
Obecne auta (1)
Ford Probe
Marka:
Ford
Model:
Probe
Generacja:
II
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
2.5 V6 24V
Przebieg:
106 km
Moc silnika:
214 KM
Cześć, chciałbym przedstawić moje auto jakim jest Ford Probe II 2.5 V6 z 1995 roku. Auto posiadam od 2010 roku, długo szukałem zadbanego egzemplarza i w końcu upatrzony został w Niemczech skąd też przywędrował do Polski z udokumentowanym przebiegiem 105 tyś. Km. w czystej serii. Od tego czasu auto zostało rozebrane praktycznie do ostatniej śrubki i z oryginalnych rzeczy została tylko sama karoseria, reszta auta będzie zbudowana na najlepszych częściach którę ściągane były m.in. z USA,Japonii,Niemiec... przez prawie 6 lat. Kocham to auto i traktuje je jako swoje hobby, każda zmiana z nim związana jest starannie przemyślana, i przede wszystkim staram się aby wszystko było robione z gustem. Prace nad autem myślę zakończyć pod koniec 2013 roku. Obecnie tak jak pisałem auto jest gołe, jedynie siedzi silnik bo przygotowuje go do konkretnej konserwacji środkami firmy Fluid Film a później składanie na tych wszystkich częściach które już posiadam....
Lista modyfikacji auta:
Silnik:
J-Spec KL-ZE 200KM (kolektor prosty i wałki KL-31) ściągnięty z USA z przebiegiem 32 tyś mil.
- Nowy kompletny rozrząd (rolki GMB, pasek ori mazda, napinacz, pompa wody GMB)
- Uszczelki pokryw zaworowych (oryginały mazda)
- Uszczelki termiczne pod kolektor ssący Outlaw Engineering
- Filtr oleju K&N
- Olej silnikowy ROYAL PURPLE 5W40
- Przewody zapłonowe Vision Motorworks 10,2mm + separatory Vision Motorworks
- Świece Motorcraft
- Kopułka + palec
- Wszystkie paski wymienione na nowe
- Pokrywy zaworowe i kolektor ssący wypolerowane na lustro
- Osłona na chłodnicę firmy PRD
- Korek oleju Mazdaspeed
- Oil catch tank D1Spec
- Stalowe oploty przewódów firmy Simota
- Korek układu chłodzenia firmy STUNT "Nascar" z odpowietrznikiem i D1Spec
- Nowe wszystkie gumowe wężyki podciśnień
Układ napędowy:
- Skrzynia biegów KL (w kolorze Iron Cast)
- Olej do skrzyni Red Line
- Uszczelniacze półosi Mazda
- Sprzęgło EXEDY
- Aluminiowe Koło zamahowe XTD
- Aluminiowe koło pasowe OBX Recing
- Shortshifter Ralco
Układ dolotowy:
- CAI firmy Simota
- Przepływka JE-50
Układ wydechowy:
- Kolektory wydechowe XSPower (owinięte bandażem firmy Billion)
- Sportowy katalizator Magnaflow
- Cały Catback z kwasówki firmy BORLA
- Elektroniczny Cut-Out
- Nowe uszczelki kolektorów i łączeń wydechu
- Poliuretanowe wieszaki wydechu firmy Simota
Elektronika i paliwo:
- Przeprogramowane ECU K8 z Epromem od KL-ZE
- Regulator ciśnienia paliwa D1Spec
- Pompa paliwowa Walbro
- Filtr paliwa oryginał Motorcrafta
- Nowe przewody paliwowe
Zawieszenie:
- Gwint firmy D2 Racing
- Nowe wszystkie tylne wahacze firmy SRL (wywalony gumy i wrzucone poliuretany firmy Deuter o twardości 75 ShA)
- Nowe przednie wahacze + tuleje firmy Chassis 1
- Nowe drążki kierownicze + końcówki firmy Chassis 1
- Nowe łączniki stabilizatorów przód + tył firmy Chassis 1
- Poliuretanowe poduszki silnika firmy Deuter
- Grubszy tylny stabilizator 16mm od Mazdy 626 przeznaczonej na rynek amerykański (US Spec), rocznik 00-02
- Poliuretanowe gumy stabilizatorów firmy Deuter
- Zwrotnice z piastami, belki jak i reszta spodu wypiaskowane i pomalowane proszkowo
- Ponownie ocynkowane galwanicznie wszystkie śruby, nakrętki i podkładki zawieszenia
Układ hamulcowy:
- Zaciski z tarczami od Mazdy 6 MPS (Mazdaspeed) przód 320mm i tył 314mm
- Zaciski wypiaskowane i pomalowane metaliczną srebrną farbą
- Klocki hamulcowe EBC Red Stuff
- Dłuższe linki hamulca ręcznego robione na zamówienie
- Płyn hamulcowy Motul
- Przewody hamulcowe w stalowym oplocie zalane kauczukiem firmy Viper Performance
- Przewody hamulcowe sztywne wymienione na miedziane
Wygląd:
- Pakiet USA (zderzak tył, kierunki, halogeny, lampy przód i tył, blenda GT + zrobiony patent na pomarańczowe kierunki)
- Usunięte listwy boczne
- Tylna klapa bez wycieraczki
- Dokładka przedniego zderzaka firmy Corksport
- Dokładki tylnego zderzaka firmy FX Design model Combat
- Dokładki progów bocznych firmy Schreiter
- Carbonowa maska firmy Vis Racing model Invader
- Boczne kierunki Clear dymione
- Przednie lampy Feux Angel Eyes
Koła:
- Nowe alufelgi STERN ST-11 19" 8,5 ET35 + Nowe opony FALKEN FK452 235/35/19
- Nakrętki Vision Motorworks
- Nakrętki wentyli z logo Forda
Wnętrze:
- Czarna skóra z wersji MEDICI w idealnym stanie
- Boczki drzwi zmienione na całe czarne bez żadnych wstawek...
- Kierownica od wersji USA z przyciskami do tempomatu + dołożony tempomat
- Carbonowa nakładka na hamulec ręczny firmy D1Spec + mieszek
- Carbonowy środkowy tunel
- Gałka GReddy Trust + mieszek
- Nakładki na pedały Simoni Racing
- Nakładki progowe firmy PRD
- Tarcze zegarów Indiglo czarne
- Oświetlenie pokręteł nawiewów Indiglo
- Podłokietnik
- Oryginalne czarne dywaniki od wersji USA z napisem PROBE
Dodatkowe:
- Nowe siłowniki tylnej klapy
- Nowy Akumulator DEKA dedykowany do Probe
- Nowe wycieraczki przednie
- Tablica rejestracyjna pod wymiar USA + ramka firmy GReddy
- Czerwone emblematy Forda
AUDIO: (z czasem na pewno się coś zmieni, w tej chwili jest tak)
- Stacja multimedialna KENWOOD KVT-729
- Ori Equalizer
- Klemy STINGER seria Pro-Chrome
- Głośniki przód HIFONICS
- Głośniki boczki Infinity Reference 9603i
- Kondensator firmy HIFONICS
- Wzmacniacz firmy FLI
- Okablowanie firmy GHOST
PLANY:
- Lakierowanie całego auta
- Oklejenie dachu włóknem węglowym o takiej samej strukturze jak maska
- Wrzucenie przednich foteli Recaro od nowego Focusa RS
- Zabudowa bagażnika pod car audio + inne zestawienie sprzętu
- Obszycie plastików wnętrza materiałem lub skórą
Lista modyfikacji auta:
Silnik:
J-Spec KL-ZE 200KM (kolektor prosty i wałki KL-31) ściągnięty z USA z przebiegiem 32 tyś mil.
- Nowy kompletny rozrząd (rolki GMB, pasek ori mazda, napinacz, pompa wody GMB)
- Uszczelki pokryw zaworowych (oryginały mazda)
- Uszczelki termiczne pod kolektor ssący Outlaw Engineering
- Filtr oleju K&N
- Olej silnikowy ROYAL PURPLE 5W40
- Przewody zapłonowe Vision Motorworks 10,2mm + separatory Vision Motorworks
- Świece Motorcraft
- Kopułka + palec
- Wszystkie paski wymienione na nowe
- Pokrywy zaworowe i kolektor ssący wypolerowane na lustro
- Osłona na chłodnicę firmy PRD
- Korek oleju Mazdaspeed
- Oil catch tank D1Spec
- Stalowe oploty przewódów firmy Simota
- Korek układu chłodzenia firmy STUNT "Nascar" z odpowietrznikiem i D1Spec
- Nowe wszystkie gumowe wężyki podciśnień
Układ napędowy:
- Skrzynia biegów KL (w kolorze Iron Cast)
- Olej do skrzyni Red Line
- Uszczelniacze półosi Mazda
- Sprzęgło EXEDY
- Aluminiowe Koło zamahowe XTD
- Aluminiowe koło pasowe OBX Recing
- Shortshifter Ralco
Układ dolotowy:
- CAI firmy Simota
- Przepływka JE-50
Układ wydechowy:
- Kolektory wydechowe XSPower (owinięte bandażem firmy Billion)
- Sportowy katalizator Magnaflow
- Cały Catback z kwasówki firmy BORLA
- Elektroniczny Cut-Out
- Nowe uszczelki kolektorów i łączeń wydechu
- Poliuretanowe wieszaki wydechu firmy Simota
Elektronika i paliwo:
- Przeprogramowane ECU K8 z Epromem od KL-ZE
- Regulator ciśnienia paliwa D1Spec
- Pompa paliwowa Walbro
- Filtr paliwa oryginał Motorcrafta
- Nowe przewody paliwowe
Zawieszenie:
- Gwint firmy D2 Racing
- Nowe wszystkie tylne wahacze firmy SRL (wywalony gumy i wrzucone poliuretany firmy Deuter o twardości 75 ShA)
- Nowe przednie wahacze + tuleje firmy Chassis 1
- Nowe drążki kierownicze + końcówki firmy Chassis 1
- Nowe łączniki stabilizatorów przód + tył firmy Chassis 1
- Poliuretanowe poduszki silnika firmy Deuter
- Grubszy tylny stabilizator 16mm od Mazdy 626 przeznaczonej na rynek amerykański (US Spec), rocznik 00-02
- Poliuretanowe gumy stabilizatorów firmy Deuter
- Zwrotnice z piastami, belki jak i reszta spodu wypiaskowane i pomalowane proszkowo
- Ponownie ocynkowane galwanicznie wszystkie śruby, nakrętki i podkładki zawieszenia
Układ hamulcowy:
- Zaciski z tarczami od Mazdy 6 MPS (Mazdaspeed) przód 320mm i tył 314mm
- Zaciski wypiaskowane i pomalowane metaliczną srebrną farbą
- Klocki hamulcowe EBC Red Stuff
- Dłuższe linki hamulca ręcznego robione na zamówienie
- Płyn hamulcowy Motul
- Przewody hamulcowe w stalowym oplocie zalane kauczukiem firmy Viper Performance
- Przewody hamulcowe sztywne wymienione na miedziane
Wygląd:
- Pakiet USA (zderzak tył, kierunki, halogeny, lampy przód i tył, blenda GT + zrobiony patent na pomarańczowe kierunki)
- Usunięte listwy boczne
- Tylna klapa bez wycieraczki
- Dokładka przedniego zderzaka firmy Corksport
- Dokładki tylnego zderzaka firmy FX Design model Combat
- Dokładki progów bocznych firmy Schreiter
- Carbonowa maska firmy Vis Racing model Invader
- Boczne kierunki Clear dymione
- Przednie lampy Feux Angel Eyes
Koła:
- Nowe alufelgi STERN ST-11 19" 8,5 ET35 + Nowe opony FALKEN FK452 235/35/19
- Nakrętki Vision Motorworks
- Nakrętki wentyli z logo Forda
Wnętrze:
- Czarna skóra z wersji MEDICI w idealnym stanie
- Boczki drzwi zmienione na całe czarne bez żadnych wstawek...
- Kierownica od wersji USA z przyciskami do tempomatu + dołożony tempomat
- Carbonowa nakładka na hamulec ręczny firmy D1Spec + mieszek
- Carbonowy środkowy tunel
- Gałka GReddy Trust + mieszek
- Nakładki na pedały Simoni Racing
- Nakładki progowe firmy PRD
- Tarcze zegarów Indiglo czarne
- Oświetlenie pokręteł nawiewów Indiglo
- Podłokietnik
- Oryginalne czarne dywaniki od wersji USA z napisem PROBE
Dodatkowe:
- Nowe siłowniki tylnej klapy
- Nowy Akumulator DEKA dedykowany do Probe
- Nowe wycieraczki przednie
- Tablica rejestracyjna pod wymiar USA + ramka firmy GReddy
- Czerwone emblematy Forda
AUDIO: (z czasem na pewno się coś zmieni, w tej chwili jest tak)
- Stacja multimedialna KENWOOD KVT-729
- Ori Equalizer
- Klemy STINGER seria Pro-Chrome
- Głośniki przód HIFONICS
- Głośniki boczki Infinity Reference 9603i
- Kondensator firmy HIFONICS
- Wzmacniacz firmy FLI
- Okablowanie firmy GHOST
PLANY:
- Lakierowanie całego auta
- Oklejenie dachu włóknem węglowym o takiej samej strukturze jak maska
- Wrzucenie przednich foteli Recaro od nowego Focusa RS
- Zabudowa bagażnika pod car audio + inne zestawienie sprzętu
- Obszycie plastików wnętrza materiałem lub skórą
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 23.03.2012 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 2 |
Liczba wystawionych ocen | 0 |
Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 2 |
Liczba postów na forum | 0 |
Kierowca KamilProbe należy do 1 grupy:
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych