Tutaj jesteś:
Kierowca Kovalio
Profil kierowcy Kovalio
PRZEBIEG
496
OBROTY


Kovalio
WPR
23 lata za kółkiem
Nadarzyn
Nadarzyn
offline (ostatnio widziano 5 lat temu)
zarejestrowany od 15 lat, 6 miesięcy i 28 dni
7859 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 1456
7859 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 1456
Jeździ:
Suzuki Swift Suzuki Swift 1.0 mk4 retro style na 1.3 GTi mk2,
Mitsubishi Galant V6 Avance Biały Miś
Wcześniej jeździł:
Suzuki Swift 1.3 GTi
taki jeden fan GTi
Obecne auta (2)
Suzuki Swift Suzuki Swift 1.0 mk4 retro style na 1.3 GTi mk2
Marka:
Suzuki
Model:
Swift
Generacja:
III
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.0 i
Nazwa auta:
Suzuki Swift 1.0 mk4 retro style na 1.3 GTi mk2
Przebieg:
24 215 km
Moc silnika:
131 KM
Ponieważ buda w moim GTi z powodu korozji nie nadawała się już do dalszej naprawy trzeba było szukać nowej. I tak oto w moje ręce wpadł Swift 1.0 GLS mk4 OnAir Edition z otwieranym dachem do którego zostało przełożone dosłownie wszystko z GTi mk2 (poza maską, błotnikami i reflektorami).
Silnik:
- nowy komputer z odcinką na 8200obr/min (zamiast 7500)
- kompletny porting głowicy
- komplet nowych zaworów i prowadnic + ich obróbka
- nowe hydrauliczne popychacze zaworowe
- nowe sprężynki zaworowe Cat Cams
- powiększenie + honowanie cylindrów
- tłoki nadwymiarowe ARCO
- nowa pompa olejowa ARCO
- panewki ACL Race
- pierścienie RIK
- cały dół (wał, korbowody, koło zamachowe, docisk sprzęgła i reszta)) dokładnie wyważone
- przepustnica 60mm z Nissana Primery GT (SR20DE)
- świece Denso Irydium
- wałki rozrządu Świątek 260 typ R
- regulowane kółka rozrządu 2101
- strojenie Ecumaster DET3 (sprzedaż, montaż, strojenie) by Chester Ecu-Tune
Tuning
- silnik (szczegóły powyżej)
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge
- dodatkowe zegary AutoGauge Stepper Motor PEAK - temperatura i ciśnienie oleju oraz temperatura płynu chłodniczego z alarmem
- utwardzone poduszki pod silnikiem
- kolektor wydechowy 4-1 (Genie)
- taśma termoizolacyjna kolektora wydechowego (do 1200 stopni)
- wydech o średnicy 2"
- komorowy tłumik końcowy ProCustom robiony na zamówienie
- dedykowany filtr powietrza K&N KIT 57-0102 z dolotem zimnego powietrza ze zderzaka (zmieniony na grzybek SIMOTA)
- felgi 15x7 OZ Racing Superturismo GT i opony Dunlop SP Sport Fastresponse 195/50R15 (na zimę 14" alufelgi Fondmetal + Goodyear UltraGrip 7+ 185/60R14)
- nacinane tarcze hamulcowe Speedmax
- klocki hamulcowe Ferodo Premiere
- dedykowane silikonowe kable zapłonowe Magnecor Competition 8.5mm
- szyby elektryczne ze Swifta GTi 3 generacji
- centralny zamek na pilota
- wnętrze obszyte skórą naturalną
Wnętrze
- skórzana trójramienna kierownica MOMO
- flokowana deska rozdzielcza oraz boczki drzwi + tylne i podpórki półki
- aluminiowe nakładki na pedały Jacky
- oryginalne siedzenia Recaro oraz boczki obszyte czerwono-czarną skórą naturalną i szyte czerwonymi nićmi
Zawieszenie
- sprężyny Vogtland -40mm
- amortyzatory Koni Sport (regulowane)
- komplet pouliretanów z Olkusza (Deuter)
- rozpórki dół przód i tył oraz przód góra
- wiele nowych elementów zawieszenia
Car Audio
- Jednostka sterująca Pioneer DEH4700
- wzmacniacz Caliber CA-504N
- z przodu głośniczki 10cm z podszybia wymienione na zestaw do drzwi 165mm (średnio tonowe) + tweetery
- skrzynia basowa Sony Xplod XS-LB10S 1200W
Silnik:
- nowy komputer z odcinką na 8200obr/min (zamiast 7500)
- kompletny porting głowicy
- komplet nowych zaworów i prowadnic + ich obróbka
- nowe hydrauliczne popychacze zaworowe
- nowe sprężynki zaworowe Cat Cams
- powiększenie + honowanie cylindrów
- tłoki nadwymiarowe ARCO
- nowa pompa olejowa ARCO
- panewki ACL Race
- pierścienie RIK
- cały dół (wał, korbowody, koło zamachowe, docisk sprzęgła i reszta)) dokładnie wyważone
- przepustnica 60mm z Nissana Primery GT (SR20DE)
- świece Denso Irydium
- wałki rozrządu Świątek 260 typ R
- regulowane kółka rozrządu 2101
- strojenie Ecumaster DET3 (sprzedaż, montaż, strojenie) by Chester Ecu-Tune
Tuning
- silnik (szczegóły powyżej)
- przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge
- dodatkowe zegary AutoGauge Stepper Motor PEAK - temperatura i ciśnienie oleju oraz temperatura płynu chłodniczego z alarmem
- utwardzone poduszki pod silnikiem
- kolektor wydechowy 4-1 (Genie)
- taśma termoizolacyjna kolektora wydechowego (do 1200 stopni)
- wydech o średnicy 2"
- komorowy tłumik końcowy ProCustom robiony na zamówienie
- dedykowany filtr powietrza K&N KIT 57-0102 z dolotem zimnego powietrza ze zderzaka (zmieniony na grzybek SIMOTA)
- felgi 15x7 OZ Racing Superturismo GT i opony Dunlop SP Sport Fastresponse 195/50R15 (na zimę 14" alufelgi Fondmetal + Goodyear UltraGrip 7+ 185/60R14)
- nacinane tarcze hamulcowe Speedmax
- klocki hamulcowe Ferodo Premiere
- dedykowane silikonowe kable zapłonowe Magnecor Competition 8.5mm
- szyby elektryczne ze Swifta GTi 3 generacji
- centralny zamek na pilota
- wnętrze obszyte skórą naturalną
Wnętrze
- skórzana trójramienna kierownica MOMO
- flokowana deska rozdzielcza oraz boczki drzwi + tylne i podpórki półki
- aluminiowe nakładki na pedały Jacky
- oryginalne siedzenia Recaro oraz boczki obszyte czerwono-czarną skórą naturalną i szyte czerwonymi nićmi
Zawieszenie
- sprężyny Vogtland -40mm
- amortyzatory Koni Sport (regulowane)
- komplet pouliretanów z Olkusza (Deuter)
- rozpórki dół przód i tył oraz przód góra
- wiele nowych elementów zawieszenia
Car Audio
- Jednostka sterująca Pioneer DEH4700
- wzmacniacz Caliber CA-504N
- z przodu głośniczki 10cm z podszybia wymienione na zestaw do drzwi 165mm (średnio tonowe) + tweetery
- skrzynia basowa Sony Xplod XS-LB10S 1200W
Mitsubishi Galant V6 Avance Biały Miś
Marka:
Mitsubishi
Model:
Galant
Generacja:
VIII
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
2.5 24V
Nazwa auta:
V6 Avance Biały Miś
Przebieg:
313 528 km
Moc silnika:
160 KM
- filtr powietrza K&N dedykowany (wkładka)
- instalacja LPG (STAG 300-6 Plus, KME Gold, wtryski zielone Hana)
- felgi lato PDW 17" na oponach 225/45ZR17
- felgi zima Borbet Cs 16" pomalowane na kolor RAL6018 i oponki 205/55R16
- paskudna marmurowa okleina deski wymieniona na carbon - ogromna różnica :)
- nowe prekaty (katalizatory w kolektorach wydechowych)
- nowy metalowy katalizator sportowy Magnaflow
- nowy dedykowany tłumik Ulter Sport
- zawieszenie (sprężyny + amortyzatory) KYB
- wnętrze w większości już wymienione na skórzane - fotele elektrycznie regulowane i podgrzewane (dwustopniowo)
- rozpórka kielichów Mitsubishi z najmocniejszej wersji VR4
- kierownica świeżo obszyta miękką perforowaną czarną skórą
- stacja multimedialna GMS 6311 SMART z kamerą cofania GMS
- głośniki na przód Powerbass 2XL-60C
- głośniki na tył Focal Access 165CA
- wzmacniacz pod siedzeniem pasażera Cadence Momentum CSA 1000.4
- drzwi przednie i tylne wygłuszone matami STP Anticor S
- instalacja LPG (STAG 300-6 Plus, KME Gold, wtryski zielone Hana)
- felgi lato PDW 17" na oponach 225/45ZR17
- felgi zima Borbet Cs 16" pomalowane na kolor RAL6018 i oponki 205/55R16
- paskudna marmurowa okleina deski wymieniona na carbon - ogromna różnica :)
- nowe prekaty (katalizatory w kolektorach wydechowych)
- nowy metalowy katalizator sportowy Magnaflow
- nowy dedykowany tłumik Ulter Sport
- zawieszenie (sprężyny + amortyzatory) KYB
- wnętrze w większości już wymienione na skórzane - fotele elektrycznie regulowane i podgrzewane (dwustopniowo)
- rozpórka kielichów Mitsubishi z najmocniejszej wersji VR4
- kierownica świeżo obszyta miękką perforowaną czarną skórą
- stacja multimedialna GMS 6311 SMART z kamerą cofania GMS
- głośniki na przód Powerbass 2XL-60C
- głośniki na tył Focal Access 165CA
- wzmacniacz pod siedzeniem pasażera Cadence Momentum CSA 1000.4
- drzwi przednie i tylne wygłuszone matami STP Anticor S
Byłe auta (1)
Suzuki Swift 1.3 GTi
Marka:
Suzuki
Model:
Swift
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.3 GTi
Nazwa auta:
1.3 GTi
Przebieg:
317 214 km
Moc silnika:
131 KM
Buda sprzedana na złom. Cała mechanika w nowej budzie więc wypadało założyć temat o nowym samochodzie.
Silnik (obróbka Krasnobrodzka Silniki Wyścigowe, reszta WZ Serwis)
- nowy komputer z odcinką na 8200obr/min (zamiast 7500)
- kompletny porting głowicy
- komplet nowych zaworów i prowadnic + ich obróbka
- nowe hydrauliczne popychacze zaworowe
- nowe sprężynki zaworowe Cat Cams
- powiększenie + honowanie cylindrów
- tłoki nadwymiarowe ARCO
- nowa pompa olejowa ARCO
- panewki ACL Race
- pierścienie RIK
- cały dół (wał, korbowody, koło zamachowe, docisk sprzęgła i reszta)) dokładnie wyważone
- przepustnica 60mm z Nissana Primery GT (SR20DE)
- świece Denso Irydium
- wałki rozrządu Świątek 260 typ R
- regulowane kółka rozrządu 2101
- strojenie Ecumaster DET3 (sprzedaż, montaż, strojenie) by Chester Ecu-Tune
Tuning
- silnik (szczegóły powyżej)
- dodatkowe zegary AutoGauge Stepper Motor PEAK - temperatura i ciśnienie oleju oraz ciśnienie paliwa
- utwardzone poduszki pod silnikiem
- kolektor wydechowy 4-1 (Genie)
- taśma termoizolacyjna kolektora wydechowego (do 1200 stopni)
- wydech o średnicy 2"
- komorowy tłumik końcowy ProCustom robiony na zamówienie
- dedykowany filtr powietrza K&N KIT 57-0102 z dolotem zimnego powietrza ze zderzaka
- felgi 15x7 OZ Racing Superturismo GT i opony Dunlop SP Sport Fastresponse 195/50R15 (na zimę 14" alufelgi Fondmetal + Goodyear UltraGrip 7+ 185/60R14)
- nacinane tarcze hamulcowe Speedmax
- klocki hamulcowe Ferodo Premiere
- dedykowane silikonowe kable zapłonowe Magnecor Competition 8.5mm
- szyby elektryczne ze Swifta GTi 3 generacji
- centralny zamek na pilota
- wnętrze obszyte skórą naturalną
Wnętrze
- skórzana trójramienna kierownica MOMO
- flokowana deska rozdzielcza oraz boczki i podpórki półki
- aluminiowe nakładki na pedały Jacky
- oryginalne siedzenia Recaro oraz boczki obszyte czerwono-czarną skórą naturalną i szyte czerwonymi nićmi
Zawieszenie
- sprężyny Vogtland -40mm
- amortyzatory Koni Sport (regulowane)
Car Audio
- Jednostka sterująca Pioneer DEH4700
- wzmacniacz Caliber CA-504N
- z przodu głośniczki 10cm z podszybia wymienione na zestaw do drzwi 165mm (średnio tonowe) + tweetery
- skrzynia basowa Sony Xplod XS-LB10S 1200W
Silnik (obróbka Krasnobrodzka Silniki Wyścigowe, reszta WZ Serwis)
- nowy komputer z odcinką na 8200obr/min (zamiast 7500)
- kompletny porting głowicy
- komplet nowych zaworów i prowadnic + ich obróbka
- nowe hydrauliczne popychacze zaworowe
- nowe sprężynki zaworowe Cat Cams
- powiększenie + honowanie cylindrów
- tłoki nadwymiarowe ARCO
- nowa pompa olejowa ARCO
- panewki ACL Race
- pierścienie RIK
- cały dół (wał, korbowody, koło zamachowe, docisk sprzęgła i reszta)) dokładnie wyważone
- przepustnica 60mm z Nissana Primery GT (SR20DE)
- świece Denso Irydium
- wałki rozrządu Świątek 260 typ R
- regulowane kółka rozrządu 2101
- strojenie Ecumaster DET3 (sprzedaż, montaż, strojenie) by Chester Ecu-Tune
Tuning
- silnik (szczegóły powyżej)
- dodatkowe zegary AutoGauge Stepper Motor PEAK - temperatura i ciśnienie oleju oraz ciśnienie paliwa
- utwardzone poduszki pod silnikiem
- kolektor wydechowy 4-1 (Genie)
- taśma termoizolacyjna kolektora wydechowego (do 1200 stopni)
- wydech o średnicy 2"
- komorowy tłumik końcowy ProCustom robiony na zamówienie
- dedykowany filtr powietrza K&N KIT 57-0102 z dolotem zimnego powietrza ze zderzaka
- felgi 15x7 OZ Racing Superturismo GT i opony Dunlop SP Sport Fastresponse 195/50R15 (na zimę 14" alufelgi Fondmetal + Goodyear UltraGrip 7+ 185/60R14)
- nacinane tarcze hamulcowe Speedmax
- klocki hamulcowe Ferodo Premiere
- dedykowane silikonowe kable zapłonowe Magnecor Competition 8.5mm
- szyby elektryczne ze Swifta GTi 3 generacji
- centralny zamek na pilota
- wnętrze obszyte skórą naturalną
Wnętrze
- skórzana trójramienna kierownica MOMO
- flokowana deska rozdzielcza oraz boczki i podpórki półki
- aluminiowe nakładki na pedały Jacky
- oryginalne siedzenia Recaro oraz boczki obszyte czerwono-czarną skórą naturalną i szyte czerwonymi nićmi
Zawieszenie
- sprężyny Vogtland -40mm
- amortyzatory Koni Sport (regulowane)
Car Audio
- Jednostka sterująca Pioneer DEH4700
- wzmacniacz Caliber CA-504N
- z przodu głośniczki 10cm z podszybia wymienione na zestaw do drzwi 165mm (średnio tonowe) + tweetery
- skrzynia basowa Sony Xplod XS-LB10S 1200W
Blog kierowcy (25)
Niestety sól na naszych drogach jest bezlitosna i tak po prawie równo 9 latach w moim posiadaniu (od 25 lipca 2005) pora zabrać się za przełożenie wszystkiego co do tej pory zostało zrobione ...
8
komentarzy
W ostatnich dniach jakoś dziwnie krzywo mi się się siedziało gdy po Mitsubishi wsiadałem do Swifta - wczoraj się okazało dlaczego.
Otóż nie wiem jakim cudem pękł aluminiowy stelaż ...
13
komentarzy
Dziś Swift dostał tytuł niepohamowanego. Już wyjaśniam o co chodzi.
Jadę sobie do pracy, wyprzedzam wlekące się lewym pasem Porsche Panamera GTS i wracam na lewy pas. Nagle widzę w ...
11
komentarzy
Swifcik ma już 23 lata i niestety nasze hojnie obsypywane solą drogi mu nie służą. Wielokrotne wizyty u blacharza pomagały uratować to co się dało uratować - na rpzestrzeni lat były to:
- ...
12
komentarzy
Misiek chyba bardzo nie lubi roztopów.
Tam gdzie go wczoraj postawiłem na śniegu dziś pod spodem była juz tylko trawa.
Przejechałem kawałek (jakieś 300m) i po chwili mi się pokazała ...
13
komentarzy
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 27.12.2009 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 490 |
Liczba wystawionych ocen | 1456 |
Liczba wpisów w blogach aut | 25 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 0 |
Liczba postów na forum | 0 |
Ankieta
-
Moja ulubiona marka samochodu:
Odp: Suzuki
-
Ulubiony kolor samochodu:
Odp: czerwony
-
Ulubiona muzyka w samochodzie:
Odp: rock
-
Najdalsza podróż autem:
Odp: Warszawa-Vodice (Chorwacja) - 1500km
-
Najdłuższa podróż (niekoniecznie autem):
Odp: 20 godzin Warszawa-Vodice
-
Podróż marzeń autem:
Odp: Norwegia
-
Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
Odp: silnik :]
-
Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
Odp: Audi RS4 lub RS6 kombi
Kierowca Kovalio należy do 4 grup:
Znajomi (4)
Najnowsze blogi
Dodano: 5 dni temu, przez Egontar
Ciąg dalszy po wymianie oleju w skrzyni biegów.
https://www.autowcentrum.pl/blog/post/w-skrzyni-eat6-statycznie,38519/
Wymiana uszczelniacza wału korbowego / 10.04.2025 / 179 621 km ...
27
komentarzy
Dodano: 6 dni temu, przez Egontar
Ostatnio wiele się dzieje w naszej stajence. Po zmianie głównych ogierów koniecznym jest zajęcie się poprzednikami z racji zmian właścicielskich :) Juke pojeździł u nas 8 lat i choć ...
38
komentarzy
Dodano: 8 dni temu, przez Egontar
Trochę zaległych spraw na zaległy wpis. Co prawda C5-tka hula już od 1,5 miesiąca, to z dziennikarskiego obowiązku a może z własnej wygody (coś jak pamiętnik dla coraz gorszej pamięci ;)) ...
41
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
