Tutaj jesteś:
Kierowca MAXIS
Profil kierowcy MAXIS
PRZEBIEG
238
OBROTY
MAXIS
WJ
29 lat za kółkiem
Warszawa
Warszawa
offline (ostatnio widziano 9 lat temu)
zarejestrowana od 13 lat, 8 miesięcy i 21 dni
7816 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 4079
7816 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 4079
Wcześniej jeździła:
FSO 1500,
Fiat Punto 55 SX Puntuś
Dla jasności: MAXIS to duet: M (k) Crazy Driver i A (m) kibic, komentator, zaopatrzeniowiec i od biedy techniczny ;)
więcej »
Obecne auta (4)
Rudy 101
Nazwa auta:
Rudy 101
Przebieg:
118 000 km
Rudy 103
Nazwa auta:
Rudy 103
Przebieg:
299 137 km
Rudy 102
Nazwa auta:
Rudy 102
Przebieg:
1 000 000 km
Opel Zafira 200KM OPC 2.0T + BRC
Marka:
Opel
Model:
Zafira
Generacja:
A
Nadwozie:
Van
Silnik:
2.0 16V Turbo OPC
Nazwa auta:
200KM OPC 2.0T + BRC
Przebieg:
152 938 km
Moc silnika:
200 KM
Opis auta? Proszę bardzo: srebrne, tzw. Burning : Car : Edition ;) Na więcej zapraszam do bardzo obszernych galerii, ale uprzedzam: nie zaczynaj oglądać jeśli nie masz wolnej godziny ;)
Od strony technicznej i wyposażenia auto wygląda tak:
Zafira A, Model: 2003, Data produkcji: 2002.12
Silnik: Z20LET 2.0 16V Turbo
Maksymalny moment obrotowy: 250 Nm @ 1950 RPM
Moc maksymalna: 200 KM @ 5600 RPM / 192 KM @ 5400 RPM
Prędkość maksymalna: 220 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,2 s
Zużycie paliwa: Pb 13,1/7,2. Średnia ważona: 9,4 l/100km
Przełożenie przekładni głównej: 3,95
Przełożenia biegów: 1:3,58 2:2,02 3:1,35 4:0,98 5:0,79
Wymiary (dł. / sz. / wys.): 4318 / 1743 / 1636 mm
Rozstaw osi: 2693 mm
Waga: 1540 kg
Liczba miejsc: 7
Objętość bagażnika: max. 1705 l / min. 142 l
Kolor: Star Silver III 157/2AU Dwuwarstwowy Metallic
Opony: 225/45 R17 94Y / 205/55 R16 91W
Felgi: 7,5Jx17/ET47 / 6Jx16/ET39
Instalacja LPG: BRC Sequent24 od 2007.06 (86440km)
24F, N35 = Kierownica dwukolorowa skórzana Irmscher sport
A14 = Szyby przyciemniane
A23 = Szyba przednia atermiczna
A32, A33 = Szyby sterowane elektrycznie x4
AJ3, AJ4, AP0, AP1, ASF = Airbag x6 (lub jak niektórzy lubią 4 poduszki i 2 kurtyny marketingowo zaokrąglić do x10 ;) )
BOC = Wyprodukowano w Bochum
C60 = Klimatyzacja manualna
DD8 = Lusterko przyciemniane automatycznie
FX3 = ESP
JL9 = ABS
KA1 = Ogrzewane fotele
NW9 = Traction Control
U96 = 6 głośników
UV5 = Wyświetlacz wielofunkcyjny VAT3
W1Y = Kierownica wielofunkcyjna
W2E = Fotele sportowe, skórzane - Recaro
W5B = OPC :)
W6R = Wykończenie skórzane
W7B = Silnik: Brazylia
Automatyczny przełącznik świateł mijania
Ponadto tempomat, czujnik parkowania i schowek podsufitowy zamontowane we własnym zakresie, oświetlenie częściowo przerobione na LED. Kamera cofania jeszcze się montuje a w planach może światła do jazdy dziennej LED?
Z przeróżnymi perturbacjami Zafirka kupiona od pierwszego właściciela w czerwcu 2011 r. i wciąż zachwyca tak, jak zdaje się i innych użytkowników tej wersji: http://www.autocentrum.pl/oceny/opel/zafira/a/silnik-benzynowy-2.0-16v-opc-192km-2001-2006/
Dane techniczne: http://www.carinf.com/en/7a20413275.html
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=184547
http://pl.wikipedia.org/wiki/Opel_Zafira
http://pl.wikipedia.org/wiki/Opel_Performance_Center
Description: Opel Zafira Astra OPC VXR GSI GSE Z20LET Z20LER 192KM 200KM Vauxhall Holden HSV Nabira Subaru Traviq Burn Burning Car Design Art Artwork Effect Fire Smoke Flame Wallpaper Stock Adobe Photoshop Tuning Płonące Ogień Płomienie
Od strony technicznej i wyposażenia auto wygląda tak:
Zafira A, Model: 2003, Data produkcji: 2002.12
Silnik: Z20LET 2.0 16V Turbo
Maksymalny moment obrotowy: 250 Nm @ 1950 RPM
Moc maksymalna: 200 KM @ 5600 RPM / 192 KM @ 5400 RPM
Prędkość maksymalna: 220 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,2 s
Zużycie paliwa: Pb 13,1/7,2. Średnia ważona: 9,4 l/100km
Przełożenie przekładni głównej: 3,95
Przełożenia biegów: 1:3,58 2:2,02 3:1,35 4:0,98 5:0,79
Wymiary (dł. / sz. / wys.): 4318 / 1743 / 1636 mm
Rozstaw osi: 2693 mm
Waga: 1540 kg
Liczba miejsc: 7
Objętość bagażnika: max. 1705 l / min. 142 l
Kolor: Star Silver III 157/2AU Dwuwarstwowy Metallic
Opony: 225/45 R17 94Y / 205/55 R16 91W
Felgi: 7,5Jx17/ET47 / 6Jx16/ET39
Instalacja LPG: BRC Sequent24 od 2007.06 (86440km)
24F, N35 = Kierownica dwukolorowa skórzana Irmscher sport
A14 = Szyby przyciemniane
A23 = Szyba przednia atermiczna
A32, A33 = Szyby sterowane elektrycznie x4
AJ3, AJ4, AP0, AP1, ASF = Airbag x6 (lub jak niektórzy lubią 4 poduszki i 2 kurtyny marketingowo zaokrąglić do x10 ;) )
BOC = Wyprodukowano w Bochum
C60 = Klimatyzacja manualna
DD8 = Lusterko przyciemniane automatycznie
FX3 = ESP
JL9 = ABS
KA1 = Ogrzewane fotele
NW9 = Traction Control
U96 = 6 głośników
UV5 = Wyświetlacz wielofunkcyjny VAT3
W1Y = Kierownica wielofunkcyjna
W2E = Fotele sportowe, skórzane - Recaro
W5B = OPC :)
W6R = Wykończenie skórzane
W7B = Silnik: Brazylia
Automatyczny przełącznik świateł mijania
Ponadto tempomat, czujnik parkowania i schowek podsufitowy zamontowane we własnym zakresie, oświetlenie częściowo przerobione na LED. Kamera cofania jeszcze się montuje a w planach może światła do jazdy dziennej LED?
Z przeróżnymi perturbacjami Zafirka kupiona od pierwszego właściciela w czerwcu 2011 r. i wciąż zachwyca tak, jak zdaje się i innych użytkowników tej wersji: http://www.autocentrum.pl/oceny/opel/zafira/a/silnik-benzynowy-2.0-16v-opc-192km-2001-2006/
Dane techniczne: http://www.carinf.com/en/7a20413275.html
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=184547
http://pl.wikipedia.org/wiki/Opel_Zafira
http://pl.wikipedia.org/wiki/Opel_Performance_Center
Description: Opel Zafira Astra OPC VXR GSI GSE Z20LET Z20LER 192KM 200KM Vauxhall Holden HSV Nabira Subaru Traviq Burn Burning Car Design Art Artwork Effect Fire Smoke Flame Wallpaper Stock Adobe Photoshop Tuning Płonące Ogień Płomienie
Byłe auta (2)
FSO 1500
Marka:
FSO
Model:
1500
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.5
Moc silnika:
75 KM
Bordo ;)
Fiat Punto 55 SX Puntuś
Marka:
Fiat
Model:
Punto
Generacja:
I
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.1
Nazwa auta:
55 SX Puntuś
Przebieg:
112 242 km
Moc silnika:
55 KM
Opis auta? Proszę bardzo: niebieskie ;)
A dokładniej piękny Blue Midnight, który znalazł już nowego przyjaciela...
Rok produkcji: 1997
Data rejestracji: 03/1997
Przegląd: 03/2012
Ubezpieczenie: 09/2012
Przebieg w km: 112 242 km
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 54 KM (40 kW)
Pojemność skokowa: 1108 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Kolor: niebieski-metallic
Liczba drzwi: 2/3
Kraj pochodzenia: Polska
Kraj aktualnej rejestracji: Polska
Dodatkowe wyposażenie:
el. szyby, centralny zamek, autoalarm, radio / CD, immobiliser, welurowa tapicerka, blokada skrzyni biegów
Dodatkowe informacje:
serwisowany w ASO, bezwypadkowy
VIN ZFA17600000780006
Opis pojazdu:
Naprawdę niezawodny Fiata Punto 55SX 1100ccm przez ostatnich 12 lat używany wyłącznie przez niepalącą kobietę.
Jego zalety to:
- Niski przebieg - tylko 112 tys. km - bez żadnego majstrowania.
- Druga właścicielka, auto kupione od przyjaciela więc jego historia jest doskonale znana - żadnych niespodzianek.
- Rzetelnie i na bieżąco serwisowany przez dobrego kolegę, fachowca z ASO Fiata.
- Z drobnymi wyjątkami (tylko jeśli je zalecił mechanik) serwisowany za pomocą oryginalnych części.
- Bezwypadkowy - jedyna "przygoda", to przytrzaśnięcie bramą elektryczną, ale dzięki rysom na bokach auto nie budziło zainteresowania amatorów cudzej własności ;)
- Wciąż świetnie wyglądający lakier i blachy zaskakująco odporne na korozję.
- Blokada skrzyni biegów Multlock.
- Porządne radio Alpine z kieszenią - dawno nie używane, więc może wymagać jakiejś konserwacji.
- Centralny zamek.
- Autoalarm, 2 piloty.
- Immobiliser.
- Elektryczne szyby przednie.
- Tylne szyby uchylne.
- Wszystkie szyby oryginalne i oznakowane
- 2 oryginalne klucze + klucz Master.
- Wyprodukowany we Włoszech (żadne Tychy czy Bielsko-Biała gdzie przeważnie były robione Punto na Polskę)
- Kupione w polskim salonie.
- Profesjonalnie wymieniony próg po stronie pasażera (2011).
- Wymieniona nagrzewnica (2011).
- Wymienione przewody hamulcowe - na drogie, ale najlepsze i najbardziej niezawodne: miedziane (2010).
- Kiepski i drogi oryginalny alternator wymieniony po awarii w 2008 roku na bardziej niezawodny - też oryginał fiata, ale z innego modelu auta - nie pamiętam już jakiego.
- Książka serwisowa.
- Odpalanie w zimie bez najmniejszych problemów.
- Zawsze jeździł na oleju Mobil1, ostatnia wymiana w lutym 2011, przy 111,6 tys. km.
- Bezawaryjny - przy odrobinie dbałości auto z pewnością odwdzięczy się wieloma dalszymi kilometrami niezawodnej jazdy.
- Zadbany, od użytkowniczki - nie z komisu ani od handlarza.
A drobne niedoskonałości:
- Uszkodzony zamek od strony kierowcy - nie przeszkadza bo centralny zamek otwiera drzwi z pilota, ewentualnie można otworzyć kluczykiem od strony pasażera.
- Niewielkie uszkodzenie przedniej szyby - od 2008 roku sobie jest, ale nie przeszkadza i nic się z nim nie dzieje.
- Niewielkie odpryski lakieru na masce, ciut większy przy silniku tylnej wycieraczki ale jest on od ~10 lat i nie ma skłonności do rozprzestrzeniania się. Pod względem jakości lakieru i blach bardzo pozytywnie zaskakuje to auto nawet osoby sceptycznie nastawione do tej marki.
- Zgubiona antenka dachowa - nie było motywacji by ją założyć, bo na moich dystansach ~5-15 km radio od lat się nie przydawało.
- Drobne zarysowania na bokach w wyniku przytrzaśnięcia bramą automatyczną. Strona pasażera naprawiona w tym roku przy okazji wymiany skorodowanego progu. Drugi próg nie wymagał wymiany, więc i ryski na boku zostały.
Jeśli szukasz auta do jeżdżenia a nie do naprawiania, to jest doskonała propozycja - do tego Punto wsiadasz i jedziesz bez niespodzianek - póki co nie wymaga żadnych inwestycji i nic tu nie ma do ukrycia.
Auto ekonomiczne, doskonałe do jazdy po mieście, łatwe do zaparkowania i wyjątkowo przestronne. Zapewnia komfort nawet dla wysokiego kierowcy lub pasażera (~200 cm wzrostu) lepszy niż wiele znacznie większych aut z kombi i minivanami włącznie.
A dokładniej piękny Blue Midnight, który znalazł już nowego przyjaciela...
Rok produkcji: 1997
Data rejestracji: 03/1997
Przegląd: 03/2012
Ubezpieczenie: 09/2012
Przebieg w km: 112 242 km
Skrzynia biegów: manualna
Moc: 54 KM (40 kW)
Pojemność skokowa: 1108 cm³
Rodzaj paliwa: benzyna
Kolor: niebieski-metallic
Liczba drzwi: 2/3
Kraj pochodzenia: Polska
Kraj aktualnej rejestracji: Polska
Dodatkowe wyposażenie:
el. szyby, centralny zamek, autoalarm, radio / CD, immobiliser, welurowa tapicerka, blokada skrzyni biegów
Dodatkowe informacje:
serwisowany w ASO, bezwypadkowy
VIN ZFA17600000780006
Opis pojazdu:
Naprawdę niezawodny Fiata Punto 55SX 1100ccm przez ostatnich 12 lat używany wyłącznie przez niepalącą kobietę.
Jego zalety to:
- Niski przebieg - tylko 112 tys. km - bez żadnego majstrowania.
- Druga właścicielka, auto kupione od przyjaciela więc jego historia jest doskonale znana - żadnych niespodzianek.
- Rzetelnie i na bieżąco serwisowany przez dobrego kolegę, fachowca z ASO Fiata.
- Z drobnymi wyjątkami (tylko jeśli je zalecił mechanik) serwisowany za pomocą oryginalnych części.
- Bezwypadkowy - jedyna "przygoda", to przytrzaśnięcie bramą elektryczną, ale dzięki rysom na bokach auto nie budziło zainteresowania amatorów cudzej własności ;)
- Wciąż świetnie wyglądający lakier i blachy zaskakująco odporne na korozję.
- Blokada skrzyni biegów Multlock.
- Porządne radio Alpine z kieszenią - dawno nie używane, więc może wymagać jakiejś konserwacji.
- Centralny zamek.
- Autoalarm, 2 piloty.
- Immobiliser.
- Elektryczne szyby przednie.
- Tylne szyby uchylne.
- Wszystkie szyby oryginalne i oznakowane
- 2 oryginalne klucze + klucz Master.
- Wyprodukowany we Włoszech (żadne Tychy czy Bielsko-Biała gdzie przeważnie były robione Punto na Polskę)
- Kupione w polskim salonie.
- Profesjonalnie wymieniony próg po stronie pasażera (2011).
- Wymieniona nagrzewnica (2011).
- Wymienione przewody hamulcowe - na drogie, ale najlepsze i najbardziej niezawodne: miedziane (2010).
- Kiepski i drogi oryginalny alternator wymieniony po awarii w 2008 roku na bardziej niezawodny - też oryginał fiata, ale z innego modelu auta - nie pamiętam już jakiego.
- Książka serwisowa.
- Odpalanie w zimie bez najmniejszych problemów.
- Zawsze jeździł na oleju Mobil1, ostatnia wymiana w lutym 2011, przy 111,6 tys. km.
- Bezawaryjny - przy odrobinie dbałości auto z pewnością odwdzięczy się wieloma dalszymi kilometrami niezawodnej jazdy.
- Zadbany, od użytkowniczki - nie z komisu ani od handlarza.
A drobne niedoskonałości:
- Uszkodzony zamek od strony kierowcy - nie przeszkadza bo centralny zamek otwiera drzwi z pilota, ewentualnie można otworzyć kluczykiem od strony pasażera.
- Niewielkie uszkodzenie przedniej szyby - od 2008 roku sobie jest, ale nie przeszkadza i nic się z nim nie dzieje.
- Niewielkie odpryski lakieru na masce, ciut większy przy silniku tylnej wycieraczki ale jest on od ~10 lat i nie ma skłonności do rozprzestrzeniania się. Pod względem jakości lakieru i blach bardzo pozytywnie zaskakuje to auto nawet osoby sceptycznie nastawione do tej marki.
- Zgubiona antenka dachowa - nie było motywacji by ją założyć, bo na moich dystansach ~5-15 km radio od lat się nie przydawało.
- Drobne zarysowania na bokach w wyniku przytrzaśnięcia bramą automatyczną. Strona pasażera naprawiona w tym roku przy okazji wymiany skorodowanego progu. Drugi próg nie wymagał wymiany, więc i ryski na boku zostały.
Jeśli szukasz auta do jeżdżenia a nie do naprawiania, to jest doskonała propozycja - do tego Punto wsiadasz i jedziesz bez niespodzianek - póki co nie wymaga żadnych inwestycji i nic tu nie ma do ukrycia.
Auto ekonomiczne, doskonałe do jazdy po mieście, łatwe do zaparkowania i wyjątkowo przestronne. Zapewnia komfort nawet dla wysokiego kierowcy lub pasażera (~200 cm wzrostu) lepszy niż wiele znacznie większych aut z kombi i minivanami włącznie.
Blog kierowcy (13)
Dodano: 10 lat temu, przez
MAXIS
Wydano kolejny raport EuroRAP dotyczący bezpieczeństwo na drogach w Polsce do 2012 roku.
Sprawy idą w dobrym kierunku, w szczegółach polecam lekturę, a ogólne wnioski załączam poniżej. ...
64
komentarze
Dodano: 11 lat temu, przez
MAXIS
... dla tych, którzy przy każdej możliwej czy niemożliwej okazji narzekają, protestują i żądają dla siebie paliwa w cenach dumpingowych.
Dla ekstremalnie niezadowolonych z cen polskich (6-7 ...
8
komentarzy
Dodano: 11 lat temu, przez
MAXIS
-----------------
Aktualizacja - nowy raport wydano 2014.02.17:
http://www.autocentrum.pl/awc/motoblogi/maxis/eurorap-bezpieczenstwo-na-drogach-w-polsce-2005-2012-7267/
----------------- ...
10
komentarzy
Dodano: 11 lat temu, przez
MAXIS
http://www.autocentrum.pl/awc/MAXIS/rudy-102-2012/
http://www.autocentrum.pl/awc/MAXIS/rudy-103-2012/
Obie w automacie, prawie nówki nie śmigane.
Nie raz już złoiły komuś ...
23
komentarze
Dodano: 12 lat temu, przez
MAXIS
Podrzucam parę dających do myślenia i w większości smutnych danych nt. bezpieczeństwa i wypadków na polskich drogach znalezionych ostatnio w policyjnych statystykach z 2011 roku*: ...
8
komentarzy
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 12.05.2011 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 388 |
Liczba wystawionych ocen | 4079 |
Liczba wpisów w blogach aut | 5 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 5 |
Liczba postów na forum | 3 |
Kierowca MAXIS należy do 4 grup:
Znajomi (2)
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 23 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych