Tutaj jesteś:
Kierowca MaxRob777
Profil kierowcy MaxRob777
PRZEBIEG
0
OBROTY
MaxRob777
ZSZ
17 lat za kółkiem
Lubowo
Lubowo
offline (ostatnio widziano 8 lat temu)
zarejestrowany od 10 lat i 7 dni
242 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
242 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
Wcześniej jeździł:
Opel Astra Asterix,
Seat Cordoba Edek
Byłe auta (2)
Opel Astra Asterix
Marka:
Opel
Model:
Astra
Generacja:
H
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
1.9 CDTI ECOTEC
Nazwa auta:
Asterix
Przebieg:
220 000 km
Witam,swoją astrą jeździłem 4 lata i praktycznie do ostatniej chwili się na niej nie zawiodłem.. .W aucie przez ten okres zostało wymienione:
-Końcówki stabilizatorów
-termostat
-świece żarowe
no i wiadomo klocki,filtry,paski,oleje itp.
Autko chodziło super do pewnego dnia aż odmówiło posłuszeństwa.
Na początku wchodziło w tryb awaryjny po spuszczeniu nogi z gazu kiedy autko zwalniało na własnych obrotach.Komputer pokazał nieszczelność w układzie dolotu powietrza lecz mechanik miał problem aby odnaleść nieszczelność.Powiedziano mi że to nie będzie miało wpływu na jazdę pod warunkiem że nie będę zwalniał obrotami.Więc ok,jeździłem tak przez rok,może trochę dłużej aż autko nie zaczęło słabnąć.Pojechałem na diagnozę i w dalszym ciągu ten sam błąd.Został wyczyszczony EGR i w dalszym ciągu to samo.Pojechałem do drugiego mechanika i zauważył jakąś nieszczelność koło turbiny.Zostały ściągnięte chłodnice i okazało się że kolektor wylotowy był strzelony :/ Więc dałem do pospawania,później na frezarkę i skręciliśmy wszystko do kupy.Mimo to auto w dalszym ciągu słabło aż nie pokazał się drugi błąd(zbyt wysoka temp wlotu paliwa).Mechanik usunął błędy i powiedział że nie ma pojęcia,może to być zabrudzony kolektor ssący.Niestety nie mogłem tego zrobić na miejscu,musiałem się umówić na konkretny termin.W drodze powrotnej do domu auto stanęło i na tym skończyła się moja przygoda z tym samochodem.Wystawiłem na OLX z historią pojazdu po okazyjnej cenie.Przyjechał znawca myśląc że wróci na kołach,niestety okazało się że nie tylko kolektor ssący był zabrudzona ale,przepustnica miała tyle nagaru że stanęła w miejscu + w bonusie doszedł filtr cząsteczek stałych :/ Dodam tylko że auto samo w sobie działało super do ostatniego momentu i kto wie może jeszcze kiedyś kupie ten samochód :)
-Końcówki stabilizatorów
-termostat
-świece żarowe
no i wiadomo klocki,filtry,paski,oleje itp.
Autko chodziło super do pewnego dnia aż odmówiło posłuszeństwa.
Na początku wchodziło w tryb awaryjny po spuszczeniu nogi z gazu kiedy autko zwalniało na własnych obrotach.Komputer pokazał nieszczelność w układzie dolotu powietrza lecz mechanik miał problem aby odnaleść nieszczelność.Powiedziano mi że to nie będzie miało wpływu na jazdę pod warunkiem że nie będę zwalniał obrotami.Więc ok,jeździłem tak przez rok,może trochę dłużej aż autko nie zaczęło słabnąć.Pojechałem na diagnozę i w dalszym ciągu ten sam błąd.Został wyczyszczony EGR i w dalszym ciągu to samo.Pojechałem do drugiego mechanika i zauważył jakąś nieszczelność koło turbiny.Zostały ściągnięte chłodnice i okazało się że kolektor wylotowy był strzelony :/ Więc dałem do pospawania,później na frezarkę i skręciliśmy wszystko do kupy.Mimo to auto w dalszym ciągu słabło aż nie pokazał się drugi błąd(zbyt wysoka temp wlotu paliwa).Mechanik usunął błędy i powiedział że nie ma pojęcia,może to być zabrudzony kolektor ssący.Niestety nie mogłem tego zrobić na miejscu,musiałem się umówić na konkretny termin.W drodze powrotnej do domu auto stanęło i na tym skończyła się moja przygoda z tym samochodem.Wystawiłem na OLX z historią pojazdu po okazyjnej cenie.Przyjechał znawca myśląc że wróci na kołach,niestety okazało się że nie tylko kolektor ssący był zabrudzona ale,przepustnica miała tyle nagaru że stanęła w miejscu + w bonusie doszedł filtr cząsteczek stałych :/ Dodam tylko że auto samo w sobie działało super do ostatniego momentu i kto wie może jeszcze kiedyś kupie ten samochód :)
Seat Cordoba Edek
Marka:
Seat
Model:
Cordoba
Generacja:
II
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.4
Nazwa auta:
Edek
Przebieg:
230 000 km
Cordoba FL rok 2002 z silnikiem 1.4 MPI ogólnie wszystko na początku było ok,silniczek bardzo fajnie równo i cicho chodził ale tknęło mnie aby zainstalować w nim instalacje gazową.Na początku również wszystko było ok,ale z biegiem czasu coraz to głośniejszy stawał się silnik..:/ auto po roku czasu LPG straciło na mocy od tamtego momentu było ze mną jeszcze może pół roku.Skrzynia dosyć wrednie chodziła a sprzęgło działa na samym docisku(bez wspomagania)trzeba trochę siły użyć aby wcisnąć pedał :/ blacha cienka(zero korozji)bagażnik dosyć spory jak na małego sedana.Minus niestety to zamarzające zamki zimą,ciężko dostać się przez przednie drzwi.Pasy nie wracają na swoje miejsce :/ wyświetlacz komputera lubi płatać figle.Gdybym miał wybierać auto na pewno nie kupiłbym tego modelu seata.
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 06.01.2015 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 0 |
Liczba wystawionych ocen | 0 |
Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 0 |
Liczba postów na forum | 0 |
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych