Tutaj jesteś:
Kierowca MichalDomanski
Profil kierowcy MichalDomanski
PRZEBIEG
6
OBROTY


MichalDomanski
KR
Kraków
offline (ostatnio widziano 11 lat temu)
zarejestrowany od 13 lat, 1 miesiąca i 6 dni
2210 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
2210 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
Jeździ:
Honda Civic 1.8 Executive
Wcześniej jeździł:
Renault Megane 1.6 Pack Authentique,
Fiat Siena 1.6 HL
Obecne auta (1)
Honda Civic 1.8 Executive
Marka:
Honda
Model:
Civic
Generacja:
VIII
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
1.8 i-VTEC
Nazwa auta:
1.8 Executive
Przebieg:
68 000 km
Moc silnika:
140 KM
Megane cieszył oczy, ale pozostawił po sobie niedosyt osiągów i wyposażenia. Jego następcą mógł być albo czerwony Fiat Bravo 1,4 T-Jet Sport, albo czarna Honda Civic 1,8 Sport. Szczerze mówiąc bardziej skłaniałem się ku Bravo ze względu na lepsze osiągi, turbo, subwoofer i czarno-czerwone wnętrze. Kiedy jednak nawinął się Civic Executive, wybór był oczywisty :) auto dla odmiany sprowadzone z Niemiec, ale z potwierdzoną przez Hondę historią. Najbardziej, poza bogatym wyposażeniem, cieszy bezawaryjność (do tej pory wymienione jedynie dwa łączniki stabilizatora), a najbardziej przeszkadza zawieszenie. Megane dobrze trzymał się drogi, a do tego był komfortowy, zaś Civic prowadzi się jeszcze lepiej, ale jest twardy jak gokart :( do tego wysokoobrotowy silnik nie sprawdza się rewelacyjnie podczas codziennej eksploatacji i przy spokojnej jeździe sprawia wrażenie słabszego, niż jest. Kiedy jednak wypadnę na równą, krętą drogę, to twarde zawieszenie, bardzo bezpośredni układ kierowniczy i VTEC kręcący się do 7000 obr./min. sprawiają sporo frajdy :) auto przy tym jest całkiem oszczędne (jazda miejska, ale bez stania w korkach) owocuje zużyciem 7,8 l/100 km. Niezłe osiągi (0-100 km/h w 8,9 s) i takie spalanie są możliwe między innymi dlatego, że auto może jechać 60 km/h zarówno na 1 jak i na 6 biegu :)
Wersja wyposażeniowa to, jak już wspomniałem, Executive, co oznacza:
Seryjne:
- 6 poduszek
- ESP
- automatyczna dwustrefowa klimatyzacja
- elektryczne szyby przód/tył
- elektrycznie sterowane, podgrzewane i składane lusterka
- czujnik deszczu/światła
- światła przeciwmgielne przednie
- skórzana kierownica
- tempomat
- radio CD/MP3
- alufelgi 17"
- aluminiowe nakładki na pedały
- podgrzewane przednie fotele
- komputer
- ksenony
- szklany dach z elektryczną żaluzją
Opcjonalne:
- skórzana tapicerka
Oryginalne akcesoria:
- czujniki cofania
- welurowe dywaniki
- wykończenie deski rozdzielczej i słupków B imitacją włókna węglowego
- skórzano-aluminiowa dźwignia zmiany biegów
Wersja wyposażeniowa to, jak już wspomniałem, Executive, co oznacza:
Seryjne:
- 6 poduszek
- ESP
- automatyczna dwustrefowa klimatyzacja
- elektryczne szyby przód/tył
- elektrycznie sterowane, podgrzewane i składane lusterka
- czujnik deszczu/światła
- światła przeciwmgielne przednie
- skórzana kierownica
- tempomat
- radio CD/MP3
- alufelgi 17"
- aluminiowe nakładki na pedały
- podgrzewane przednie fotele
- komputer
- ksenony
- szklany dach z elektryczną żaluzją
Opcjonalne:
- skórzana tapicerka
Oryginalne akcesoria:
- czujniki cofania
- welurowe dywaniki
- wykończenie deski rozdzielczej i słupków B imitacją włókna węglowego
- skórzano-aluminiowa dźwignia zmiany biegów
Byłe auta (2)
Renault Megane 1.6 Pack Authentique
Marka:
Renault
Model:
Megane
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.6 16V WT
Nazwa auta:
1.6 Pack Authentique
Moc silnika:
113 KM
Po Sienie przyszedł czas na samochód współczesny, a do tego designerski :) kupiony oczami, cieszył je przez cały czas :) sprzedał mi go pewien sympatyczny, młody człowiek, który nabył samochód w pobliskim krakowskim salonie. Pewna przeszłość samochodu i niewielki, udokumentowany przebieg były miłą odmianą. Niestety jak na Megane'a był dość ubogo wyposażony (wersja Pack Authentique), co jednak miało pewne plusy. Renówki znane są z awaryjności i mój egzemplarz nie był niestety wyjątkiem - cewki zapłonowe, wariator zmiennych faz rozrządu, silniczek wycieraczek, to tylko niektóre przykłady rzeczy, które się zepsuły. Pocieszałem się wtedy, że gdyby była to wersja full wypas, mogłoby być jeszcze gorzej :) Mimo tego wyposażenie przedstawiało się znacznie ciekawej niż w Sienie:
Seryjne:
- 6 poduszek
- ABS
- elektryczne szyby przód
- centralny zamek
- komputer pokładowy
Opcjonalne:
- klimatyzacja manualna
- radio z CD
Dołożone przeze mnie:
- alufelgi 15"
Seryjne:
- 6 poduszek
- ABS
- elektryczne szyby przód
- centralny zamek
- komputer pokładowy
Opcjonalne:
- klimatyzacja manualna
- radio z CD
Dołożone przeze mnie:
- alufelgi 15"
Fiat Siena 1.6 HL
Marka:
Fiat
Model:
Siena
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.6 i 16V
Nazwa auta:
1.6 HL
Moc silnika:
103 KM
Pierwszy samochód, którym doskonaliłem swoje umiejętności poruszania się po drogach publicznych :) auto nie grzeszyło urodą, nowoczesnością, prowadzeniem, wyposażeniem, bezawaryjnością i paroma innymi rzeczami, ale przecież nie o to chodziło :) kupione od pewnego, niezbyt uczciwego jak się później okazało, pana. Pomimo tego, że lubiło się co jakiś czas zepsuć (silniczek krokowy, alternator), a także zardzewieć (auto miało dość bogatą historię, o której sprzedawca "zapomniał" powiedzieć), to wspominam je bardzo dobrze. Do wyglądu można się było przyzwyczaić, 500-litrowy bagażnik pozwalał na bezproblemowe spakowanie się na wakacje, a dzięki mocnemu silnikowi sprint do setki trwał 10,2 co dawało trochę frajdy na co dzień :)
Jeśli chodzi o wyposażenie, to w przeciwieństwie do podstawowej EL, moja HL miała takie luksusy jak obrotomierz, lakierowane zderzaki oraz zabudowane plastikiem drzwi (w EL świeciły gołe blachy) :) poza tym posiadała też inne rzeczy, które łatwiej już nazwać "wyposażeniem".
Seryjne:
- wspomaganie kierownicy
- elektryczne szyby przód
- centralny zamek
- światła przeciwmgielne przednie
- welurowa tapicerka
Opcjonalne:
- dzielona tylna kanapa
Dołożone przeze mnie:
- radio z CD
Jeśli chodzi o wyposażenie, to w przeciwieństwie do podstawowej EL, moja HL miała takie luksusy jak obrotomierz, lakierowane zderzaki oraz zabudowane plastikiem drzwi (w EL świeciły gołe blachy) :) poza tym posiadała też inne rzeczy, które łatwiej już nazwać "wyposażeniem".
Seryjne:
- wspomaganie kierownicy
- elektryczne szyby przód
- centralny zamek
- światła przeciwmgielne przednie
- welurowa tapicerka
Opcjonalne:
- dzielona tylna kanapa
Dołożone przeze mnie:
- radio z CD
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 06.05.2012 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 11 |
Liczba wystawionych ocen | 0 |
Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 2 |
Liczba postów na forum | 0 |
Ankieta
-
Ulubiony kolor samochodu:
Odp: jaskrawy :-)
-
Ulubiona muzyka w samochodzie:
Odp: mocna gitarowa
-
Najdalsza podróż autem:
Odp: Kraków - Monachium (1000 km)
-
Najdłuższa podróż (niekoniecznie autem):
Odp: Nad nasze polskie morze (12 h za kółkiem...)
-
Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
Odp: klimatyzacja i nagłośnienie :-)
-
Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
Odp: Lamborghini Aventador
Znajomi (4)
Najnowsze blogi
Dodano: 16 dni temu, przez Egontar
Wzorem wszystkich poprzedników, niniejszym wprowadzam pamiętnik charakterystycznych przebiegów dla Shine'a.
Pierwszy zanotowany przebieg jest z placu, na którym auto zostało zakupione. ...
84
komentarze
Dodano: 20 dni temu, przez Egontar
W ramach wolnego czasu przeglądnąłem dokumentację serwisową mojego DSa i w oczy rzuciła mi się faktura za wymianę oleju w skrzyni biegów zrobiona przy przebiegu 122 kkm. Doświadczeni ...
56
komentarzy
Dodano: 1 miesiąc temu, przez MarcinGP
Zgodnie z prośbą Twórcy, pomysłodawcy, ojca tego portalu przez duże "T", a może pomysł przez "P", ojca przez "O" - analogicznie jak "OFF", (to chyba logiczne), czyli naszego "znachora - ...
76
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
