Tutaj jesteś:
Kierowca Piotr_Tomczyk
Profil kierowcy Piotr_Tomczyk
PRZEBIEG
1
OBROTY


Piotr_Tomczyk
TKA
17 lat za kółkiem
Opatowiec
Opatowiec
offline (ostatnio widziano 7 lat temu)
zarejestrowany od 10 lat, 2 miesięcy i 24 dni
721 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
721 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
Jeździ:
Honda Accord Coupe 2.0 ES
Wcześniej jeździł:
Hyundai Scoupe 1.5 LS
Spokojny kierowca...
Obecne auta (1)
Honda Accord Coupe 2.0 ES
Marka:
Honda
Model:
Accord
Generacja:
VI
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
2.0 i 16V
Nazwa auta:
Coupe 2.0 ES
Przebieg:
208 000 km
Moc silnika:
147 KM
Accord Coupe VI generacji został zaprojektowany na potrzeby wymagającego rynku USA. Tylko niewielka liczba egzemplarzy trafiła do Europy. W przeciwieństwie do europejskiego Accorda który był produkowany w angielskim Swindon, Coupe było produkowane w Marysville w stanie Ohio.
W Coupe były dostępne 3 silniki:
- 3.0 VTEC 200 km: Łączony tylko i wyłącznie z 4 stopniowym automatem
(najpopularniejszy)
- 2.3 VTEC 150 km: Łączony z 4 stopniowym automatem i 5 stopniową
skrzynią manualną.
- 2.0 VTEC 147 km: łączony głownie z 5 stopniową skrzynią manualną
(najrzadszy i najbardziej pożądany egzemplarz)
O to i ona: Rzadki model z silnikiem F20B6 VTEC i manualną 5 stopniową skrzynią biegów.
2.0 16v SOHC z systemem zmiennych faz rozrządu VTEC. Moc 147 km. Maksymalny moment obrotowy 184 Nm. Silnik pieknie brzmi, zadowalająco przyśpiesza i podobno wytrzymuje pół miliona km.
Każde koło z przodu prowadzone jest poprzez podwójny wahacz. Z tyłu znajduje się układ wielowahaczowy. Dzięki temu auto doskonale się prowadzi, aczkolwiek jest twarde. W zimie jeździ na felgach 16 i oponach 205/16/55, w lecie na felgach 17 (białe) na oponach 205/50/17 aczkolwiek rozważam przejście na szersze.
Auto jest dość dobrze dobrze wyposażone. oprócz skórzanej tapicerki i klimatyzacji automatycznej, na pokładzie jest tempomat czy też elektrycznie sterowany fotel kierowcy.
Przyśpiesza do setki w około 9,5 sekundy, rozpędza się do 210-220 km/h
W Coupe były dostępne 3 silniki:
- 3.0 VTEC 200 km: Łączony tylko i wyłącznie z 4 stopniowym automatem
(najpopularniejszy)
- 2.3 VTEC 150 km: Łączony z 4 stopniowym automatem i 5 stopniową
skrzynią manualną.
- 2.0 VTEC 147 km: łączony głownie z 5 stopniową skrzynią manualną
(najrzadszy i najbardziej pożądany egzemplarz)
O to i ona: Rzadki model z silnikiem F20B6 VTEC i manualną 5 stopniową skrzynią biegów.
2.0 16v SOHC z systemem zmiennych faz rozrządu VTEC. Moc 147 km. Maksymalny moment obrotowy 184 Nm. Silnik pieknie brzmi, zadowalająco przyśpiesza i podobno wytrzymuje pół miliona km.
Każde koło z przodu prowadzone jest poprzez podwójny wahacz. Z tyłu znajduje się układ wielowahaczowy. Dzięki temu auto doskonale się prowadzi, aczkolwiek jest twarde. W zimie jeździ na felgach 16 i oponach 205/16/55, w lecie na felgach 17 (białe) na oponach 205/50/17 aczkolwiek rozważam przejście na szersze.
Auto jest dość dobrze dobrze wyposażone. oprócz skórzanej tapicerki i klimatyzacji automatycznej, na pokładzie jest tempomat czy też elektrycznie sterowany fotel kierowcy.
Przyśpiesza do setki w około 9,5 sekundy, rozpędza się do 210-220 km/h
Byłe auta (1)
Hyundai Scoupe 1.5 LS
Marka:
Hyundai
Model:
Scoupe
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
1.5 i
Nazwa auta:
1.5 LS
Przebieg:
280 000 km
Moc silnika:
84 KM
Mój pierwszy samochód. dobrze go wspominam. zrobiłem nim 60 000 km. Nie licząc dużego zużycia oleju, okazał się bezawaryjny.
W silniku zostały wymienione tylko uszczelniacze zaworowe (oryginalne, koszt około 70 zł) co obniżyło zużycie oleju z 1l/1000 km na około 0.3l/1000km/ Zawieszenie pokonało dystans bez ingerencji. jednak na koniec historii wymiany wymagały tuleje wahacza i sworznie (części które sa śmiesznie tanie)
W momencie który go kupiłem auto miało problem z korozją. szybki remont który kosztował około 1000 zł sprawił, że do końca eksploatacji problem nie wrócił.
Na uwagę zasługuje bardzo wygodne miejsce kierowcy, szybko nagrzewające się wnętrze a a także zadowalając dynamika i zwrotność (auto było jeżdżone głownie w mieście). Auto potrafiło w cyklu mieszanym za 100 zł pokonać 300 km (średnie spalanie od 6 do 7,5 l benzyny na 100 km) w zimie spalanie rosło nawet do 9-10 l.
Wspominam ten samochód bardzo dobrze. Gdyby nie Honda. Na pewno rozwazył bym kupno Hyundaia Coupe po 2001 roku.
W silniku zostały wymienione tylko uszczelniacze zaworowe (oryginalne, koszt około 70 zł) co obniżyło zużycie oleju z 1l/1000 km na około 0.3l/1000km/ Zawieszenie pokonało dystans bez ingerencji. jednak na koniec historii wymiany wymagały tuleje wahacza i sworznie (części które sa śmiesznie tanie)
W momencie który go kupiłem auto miało problem z korozją. szybki remont który kosztował około 1000 zł sprawił, że do końca eksploatacji problem nie wrócił.
Na uwagę zasługuje bardzo wygodne miejsce kierowcy, szybko nagrzewające się wnętrze a a także zadowalając dynamika i zwrotność (auto było jeżdżone głownie w mieście). Auto potrafiło w cyklu mieszanym za 100 zł pokonać 300 km (średnie spalanie od 6 do 7,5 l benzyny na 100 km) w zimie spalanie rosło nawet do 9-10 l.
Wspominam ten samochód bardzo dobrze. Gdyby nie Honda. Na pewno rozwazył bym kupno Hyundaia Coupe po 2001 roku.
Blog kierowcy (3)
Pokonałem pierwsze 12 000 km. fakt nie jeżdżę autem dużo, ze względu że mam auto służbowe a to traktuję bardziej weekendowo. Nie licząc problem z rozrusznikiem nic się nie stało. ...
Pojawił się nie duży problem z rozrusznikiem. najprawdopodobniej to automat lub kostka stacyjki. zdaża się ze niekiedy nie zaskakuje.
2
komentarze
Tego dnia zakupiłem Hondę. Jako że została sprawdzona przez mechanika, wiedziałem co w niej trzeba będzie zrobic. zaraz po zakupie wykonałem parę czynnosci:
- Wymiana oleju silnikowego ...
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 29.03.2015 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 0 |
Liczba wystawionych ocen | 0 |
Liczba wpisów w blogach aut | 3 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 0 |
Liczba postów na forum | 0 |
Najnowsze blogi
Dodano: 24 minuty temu, przez Egontar
Ciąg dalszy po wymianie oleju w skrzyni biegów.
https://www.autowcentrum.pl/blog/post/w-skrzyni-eat6-statycznie,38519/
Wymiana uszczelniacza wału korbowego / 10.04.2025 / 179 621 km ...
1
komentarz
Dodano: 10 godzin temu, przez Egontar
Ostatnio wiele się dzieje w naszej stajence. Po zmianie głównych ogierów koniecznym jest zajęcie się poprzednikami z racji zmian właścicielskich :) Juke pojeździł u nas 8 lat i choć ...
16
komentarzy
Dodano: 2 dni temu, przez Egontar
Trochę zaległych spraw na zaległy wpis. Co prawda C5-tka hula już od 1,5 miesiąca, to z dziennikarskiego obowiązku a może z własnej wygody (coś jak pamiętnik dla coraz gorszej pamięci ;)) ...
27
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
