Tutaj jesteś:
Kierowca Somebody
Profil kierowcy Somebody
PRZEBIEG
20
OBROTY
Somebody
offline (ostatnio widziano 8 lat temu)
zarejestrowany od 13 lat, 9 miesięcy i 28 dni
2012 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 8
2012 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 8
Jeździ:
Honda Jazz
Wcześniej jeździł:
Ford Orion
Obecne auta (1)
Honda Jazz
Marka:
Honda
Model:
Jazz
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
1.2
Przebieg:
180 000 km
Moc silnika:
78 KM
2012.09 (79 tyś )
2013.06 (96 tys )
2015.11 (180 tys )
2016.08 (216 tys)
SPALANIE
Spalanie przy prędkości 120 km/h 5,9-6,1 litra (może być mniejsze, ale ewentualnie latem.
Najniższe zanotowane spalanie to koło 4,1 litrów. w opcji full eco-driving (zero autostrad, zero korków) jazda do 90 km/h ( w tym dużo wiosek), hamowanie skrzynią, łączny odcinek około 100 km bez zatrzymywania (klimatyzacja OFF)
Ogólnie średnie spalanie w granicy 5,5 - 6,0 litrów.
AWARYJNOSC
Samochód uważam, za mało awaryjny. Dużym plusem jest małe spalanie, ale już na autostradzie nie wygląda to zbyt idealnie. Samochód idealnie pasuje dla pary.
BAGAŻNIK
Bagażnik jest duży jak na swoją klasę.
Chciałbym podkreślić ze mazda 3, która jest samochodem nieco obszerniejszym posiada bagażnik o pojemności 340 litrów (hatchback), JAZZ posiada 380 litrów ( mowa tutaj o mojej generacji )
OGÓLNE WRAŻENIE
Samochód posiada bardzo cienki lakier, ale nie jest tragicznie. Męczące trochę jest regulacja zaworów (co 40 tyś.) wiele osób tego nie robi, po czym są kłopoty.
Samochód dostaje lekkiej "zadyszki" na autostradzie.
Przyjemnie się jedzie w granicy 120-130 km/h wyższe prędkości męczą na dłużej trasie, a spalanie diametralnie się zwiększa.
Oprócz wymiany oleju, filtrów (nie paliwowy), wymianę łożysk w skrzyni i oleju. samochód sprawuje się idealnie.
PLUSY
+BEZAWARYJNOŚĆ (PRAWIE 190 TYŚ BEZ POWAŻNEJ AWARII )
+RELATYWNIE NISKIE SPALANIE
+ERGONOMIA WNĘTRZA (WYDAJE SIĘ Z ZEWNĄTRZ NA MAŁY, W ŚRODKU NA DUŻY
+TANIE UTRZYMANIE
+DO 90 KM/H IDEALNIE CICHO
+ŁATWO SAMODZIELNIE SERWISOWAĆ SAMOCHÓD
+ŁATWO SIĘ PARKUJE W MIEŚCIE, DUŻA ZWROTNOŚĆ
+ŁAŃCUCH
MINUSY
-DROGI W ZAKUPIE
-REGULACJA ZAWORÓW I WYMIANA ŚWIEC CO 40 TYŚ
-IDEALNIE BYŁOBY WYMIENIAĆ OLEJ CO 10 TYŚ
-CIENKI LAKIER
-WYCISZENIE MOGŁOBY BYĆ TROCHĘ LEPSZE
-CZUĆ BOCZNY WIATR NA AUTOSTRADZIE ( ALE MUSI PORZĄDNIE WIAĆ )
- SPALANIE JAK NA SILNIK MOGŁOBY BYĆ MNIEJSZE
- JAKOŚĆ PLASTIKÓW
- PRZEDNI SŁUPEK UTRUDNIA WIDOCZNOŚĆ
2013.06 (96 tys )
2015.11 (180 tys )
2016.08 (216 tys)
SPALANIE
Spalanie przy prędkości 120 km/h 5,9-6,1 litra (może być mniejsze, ale ewentualnie latem.
Najniższe zanotowane spalanie to koło 4,1 litrów. w opcji full eco-driving (zero autostrad, zero korków) jazda do 90 km/h ( w tym dużo wiosek), hamowanie skrzynią, łączny odcinek około 100 km bez zatrzymywania (klimatyzacja OFF)
Ogólnie średnie spalanie w granicy 5,5 - 6,0 litrów.
AWARYJNOSC
Samochód uważam, za mało awaryjny. Dużym plusem jest małe spalanie, ale już na autostradzie nie wygląda to zbyt idealnie. Samochód idealnie pasuje dla pary.
BAGAŻNIK
Bagażnik jest duży jak na swoją klasę.
Chciałbym podkreślić ze mazda 3, która jest samochodem nieco obszerniejszym posiada bagażnik o pojemności 340 litrów (hatchback), JAZZ posiada 380 litrów ( mowa tutaj o mojej generacji )
OGÓLNE WRAŻENIE
Samochód posiada bardzo cienki lakier, ale nie jest tragicznie. Męczące trochę jest regulacja zaworów (co 40 tyś.) wiele osób tego nie robi, po czym są kłopoty.
Samochód dostaje lekkiej "zadyszki" na autostradzie.
Przyjemnie się jedzie w granicy 120-130 km/h wyższe prędkości męczą na dłużej trasie, a spalanie diametralnie się zwiększa.
Oprócz wymiany oleju, filtrów (nie paliwowy), wymianę łożysk w skrzyni i oleju. samochód sprawuje się idealnie.
PLUSY
+BEZAWARYJNOŚĆ (PRAWIE 190 TYŚ BEZ POWAŻNEJ AWARII )
+RELATYWNIE NISKIE SPALANIE
+ERGONOMIA WNĘTRZA (WYDAJE SIĘ Z ZEWNĄTRZ NA MAŁY, W ŚRODKU NA DUŻY
+TANIE UTRZYMANIE
+DO 90 KM/H IDEALNIE CICHO
+ŁATWO SAMODZIELNIE SERWISOWAĆ SAMOCHÓD
+ŁATWO SIĘ PARKUJE W MIEŚCIE, DUŻA ZWROTNOŚĆ
+ŁAŃCUCH
MINUSY
-DROGI W ZAKUPIE
-REGULACJA ZAWORÓW I WYMIANA ŚWIEC CO 40 TYŚ
-IDEALNIE BYŁOBY WYMIENIAĆ OLEJ CO 10 TYŚ
-CIENKI LAKIER
-WYCISZENIE MOGŁOBY BYĆ TROCHĘ LEPSZE
-CZUĆ BOCZNY WIATR NA AUTOSTRADZIE ( ALE MUSI PORZĄDNIE WIAĆ )
- SPALANIE JAK NA SILNIK MOGŁOBY BYĆ MNIEJSZE
- JAKOŚĆ PLASTIKÓW
- PRZEDNI SŁUPEK UTRUDNIA WIDOCZNOŚĆ
Byłe auta (1)
Ford Orion
Marka:
Ford
Model:
Orion
Generacja:
III
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.8 D
Przebieg:
500 000 km
Moc silnika:
60 KM
Samochód został zakupiony 97 roku w Niemczech jako 5 letni samochód. Chociaż podobno pierwsza rejestracja miała miejsce dopiero w roku 94r. Najprawdopodobniej samochód był już wtedy skręcony z 170 tyś na 75tyś. Obecnie licznik oscyluje w okolicy pół miliona. Z samochodem nie było żadnych problemów normalne wymiany, klocków, rozrządu (cena zniechęca), oleju filtrów i się jeździ... Chciałbym dodać, że od kilku lat jeżdżę na bioesterze(e100) i nie mam żadnych problemów. Wielkim mankamentem jest poziom wyciszenia... sama myśl o dłużej podróży tym samochodem po prostu zniechęca. Rdzy nie byłoby dużo gdyby nie liczyć źle zakonserwowanego podwozia, samochód po prostu sypie się od dołu.
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 05.04.2011 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 15 |
Liczba wystawionych ocen | 8 |
Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 0 |
Liczba postów na forum | 0 |
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych