Tutaj jesteś:
Kierowca TBA_VR6
Profil kierowcy TBA_VR6
PRZEBIEG
40
OBROTY


TBA_VR6
ZK
18 lat za kółkiem
Koszalin
Koszalin
offline (ostatnio widziano 10 lat temu)
zarejestrowany od 15 lat, 6 miesięcy i 7 dni
3461 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 1591
3461 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 1591
Jeździ:
Volkswagen Passat V6 30V Syncro
Wcześniej jeździł:
Rower,
Volkswagen Passat B3 GT VR6
High rpm user :D
Obecne auta (1)
Volkswagen Passat V6 30V Syncro
Marka:
Volkswagen
Model:
Passat
Generacja:
B5
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
2.8 30V 4motion
Nazwa auta:
V6 30V Syncro
Przebieg:
195 100 km
Moc silnika:
196 KM
Po ponad 3,5 letnim posiadaniu B3 VR6, lepszymi i gorszymi chwilami z nim, przyszedł w końcu czas na coś nowszego, taka to już kolej rzeczy.. Możliwości i opcji było wiele a padło na najtańszą z nich czyli Passata 3B. Poza tym, że 3B zawsze mi się bardziej podobał niż 3BG/3BS to kierowałem się raczej rozsądkiem.. W głowie było wiele droższych i szybszych aut ale doszedłem do wniosku, że nie muszę mieć 300-400KM w moim wieku i nie ma co się wybierać z motyką na księżyc..
Kryteria w poszukiwaniu auta były następujące:
- duża i mocna benzyna
- tylko manual
- w końcu napęd na 4 koła (miałem już dość tych męczarni chociażby w zimę)
- jakieś przyzwoite wyposażenie czyli jakaś skóra, climatronic, 4 el. szyby itp itd.
- no i standardowo coś ze stajni VW/Audi
Kryteria w poszukiwaniu auta były następujące:
- duża i mocna benzyna
- tylko manual
- w końcu napęd na 4 koła (miałem już dość tych męczarni chociażby w zimę)
- jakieś przyzwoite wyposażenie czyli jakaś skóra, climatronic, 4 el. szyby itp itd.
- no i standardowo coś ze stajni VW/Audi
Byłe auta (2)
Rower
Nazwa auta:
Rower
Przebieg:
1 160 km
Kupiony dokładnie 15.04.2005 roku za sumę 799zł.. Nawet jeszcze chyba był brany na raty :D Dawał radę - stalowa niezniszczalna rama (trochę ciężka), hamulce tarcze przód i tył szczególnie swe zalety objawiały podczas deszczowych dni gdzie tradycyjne hamulce wyją i piszczą w wniebogłosy.. Bardo dobre opony Maxxis Innova, metalowe pedały, dobrze wyprofilowana kierownica. Bardzo mi odpowiadała charakterystyka i twardość sprężyny i resorowanie z przodu. Fajny kompromis między szaleństwem i skokami na schodach a jazdą po dziurawej drodze. Poza tym co tu jeszcze napisać - była to chyba o ile się nie mylę polska produkcja i powiem, że naprawdę udana jak za tą kasę. Rower naprawdę dużo przeżył i był w miarę, że tak się wyrażę - "idiotoodporny".. Nie włożyłem w niego ani złotówki od zakupu :)
Volkswagen Passat B3 GT VR6
Marka:
Volkswagen
Model:
Passat
Generacja:
B3
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
2.8 VR6
Nazwa auta:
B3 GT VR6
Przebieg:
277 680 km
Moc silnika:
174 KM
Volkswagen Passat VR6, zakupiony przeze mnie w 2008 roku w Polsce. Wcześniej sprowadzony w 2004 roku z Niemiec. Ogólnie w Polsce zrobił około 40tys km..
DANE TECHNICZNE:
- Rok produkcji: 1992,
- Liczba cylindrów/zaworów: 6/12 (15 stopni rozsunięcia między cylindrami w jednym bloku),
- Stopień sprężania: 10:1,
- Pojemność skokowa: 2792cm³,
- Moc: 174KM przy 5800rpm,
- Moment obrotowy: 240Nm przy 4200rpm (200Nm przy 1500rpm),
- 0-100km/h: 8,2s,
- V-max: 224km/h (leci więcej :),
- Średnie spalanie: 11-12l/100km,
- Masa: 1320kg,
- Hamulce przód: 280mm,
- Hamulce tył: 226mm,
NADWOZIE:
- wersja Variant, GT na szerokiej listwie,
- zderzak z przodu z halogenami,
- długie relingi dachowe,
- dymione boczne kierunki,
- dymione tyle lampy (własna koncepcja)
- lakier LA5U - Royal Blue Metallic,
- felgi BBS VR6 15 cali
WNĘTRZE:
- ABS,
- 2x poduszka powietrzna,
- Czarna skóra (przednie fotele z regulacją podparcia bioder i lędźwi i innych kątów nachylenia),
- Climatronic,
- 4 elektryczne szyby,
- elektryczny szyberdach,
- elektryczne lusterka,
- komputer pokładowy MFA,
- fabryczny centralny zamek,
- fabryczne domykanie szyb z kluczyka,
- podgrzewanie przednich siedzeń,
ZAWIESZENIE:
Seria dedykowana dla VR-a..
CAR AUDIO:
- Seryjne 6 głośników i jakieś radio Sony z CD aby tylko grało. I tak wolę słuchać silnika :)
SILNIK:
- Wyłącznie fabryka. Legendarna i kultowa jednostka VW czyli VR6 (AAA) :)
TUNING:
- Stożek SIMOTA na dolocie własnego pomysłu..
PLANY:
Przede wszystkim chciałbym auto utrzymać tylko i wyłącznie w oryginale.. Mało jest zadbanych B3-ek w VR6 bez podtlenku nitro LPG..
- doprowadzić auto z zewnątrz i wewnątrz do stanu niemalże idealnego :),
- ładna 16-tka i delikatna gleba,
- Hella Black na przód i jakiś dobry ksenon do tego,
- tylne dymione od wersji Arriva,
- konwersja hamulców z przodu z 280mm na 288mm,
- doprowadzić motor i inne podzespoły auta do stanu fabrycznego,
- kompletny odgrodzony dolot na stożku K&N,
- przepustnica od 2.9,
- wałki od 2.9,
- chip,
- przespawka kolektora na 2.9,
- kolektor wydechowy,
- przelot.
Z takich dalszych planów a w chwili obecnej bardziej z marzeń to uturbienie Paska tak na 500KM :)
DANE TECHNICZNE:
- Rok produkcji: 1992,
- Liczba cylindrów/zaworów: 6/12 (15 stopni rozsunięcia między cylindrami w jednym bloku),
- Stopień sprężania: 10:1,
- Pojemność skokowa: 2792cm³,
- Moc: 174KM przy 5800rpm,
- Moment obrotowy: 240Nm przy 4200rpm (200Nm przy 1500rpm),
- 0-100km/h: 8,2s,
- V-max: 224km/h (leci więcej :),
- Średnie spalanie: 11-12l/100km,
- Masa: 1320kg,
- Hamulce przód: 280mm,
- Hamulce tył: 226mm,
NADWOZIE:
- wersja Variant, GT na szerokiej listwie,
- zderzak z przodu z halogenami,
- długie relingi dachowe,
- dymione boczne kierunki,
- dymione tyle lampy (własna koncepcja)
- lakier LA5U - Royal Blue Metallic,
- felgi BBS VR6 15 cali
WNĘTRZE:
- ABS,
- 2x poduszka powietrzna,
- Czarna skóra (przednie fotele z regulacją podparcia bioder i lędźwi i innych kątów nachylenia),
- Climatronic,
- 4 elektryczne szyby,
- elektryczny szyberdach,
- elektryczne lusterka,
- komputer pokładowy MFA,
- fabryczny centralny zamek,
- fabryczne domykanie szyb z kluczyka,
- podgrzewanie przednich siedzeń,
ZAWIESZENIE:
Seria dedykowana dla VR-a..
CAR AUDIO:
- Seryjne 6 głośników i jakieś radio Sony z CD aby tylko grało. I tak wolę słuchać silnika :)
SILNIK:
- Wyłącznie fabryka. Legendarna i kultowa jednostka VW czyli VR6 (AAA) :)
TUNING:
- Stożek SIMOTA na dolocie własnego pomysłu..
PLANY:
Przede wszystkim chciałbym auto utrzymać tylko i wyłącznie w oryginale.. Mało jest zadbanych B3-ek w VR6 bez podtlenku nitro LPG..
- doprowadzić auto z zewnątrz i wewnątrz do stanu niemalże idealnego :),
- ładna 16-tka i delikatna gleba,
- Hella Black na przód i jakiś dobry ksenon do tego,
- tylne dymione od wersji Arriva,
- konwersja hamulców z przodu z 280mm na 288mm,
- doprowadzić motor i inne podzespoły auta do stanu fabrycznego,
- kompletny odgrodzony dolot na stożku K&N,
- przepustnica od 2.9,
- wałki od 2.9,
- chip,
- przespawka kolektora na 2.9,
- kolektor wydechowy,
- przelot.
Z takich dalszych planów a w chwili obecnej bardziej z marzeń to uturbienie Paska tak na 500KM :)
Przyszłe auta (1)
Volkswagen Passat
Blog kierowcy (2)
Dzisiaj znowu mi sie zesrała klamka kierowcy. Od wewnatrz drzwi otworzę ale od zewnatrz już nie. Jak to zrobić, żeby ta linka nie spadała aby to miało ręce i nogi?
15
komentarzy
Dodano: 15 lat temu, przez
TBA_VR6
-18 st. - Auto odpala bez problemu za pierwszym :)
2
komentarze
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 20.12.2009 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 171 |
Liczba wystawionych ocen | 1591 |
Liczba wpisów w blogach aut | 1 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 6 |
Liczba postów na forum | 0 |
Ankieta
-
Moja ulubiona marka samochodu:
Odp: Volkswagen, Audi
-
Ulubiony kolor samochodu:
Odp: LA5U
-
Ulubiona muzyka w samochodzie:
Odp: Ludacris, Lil John :)
-
Najdalsza podróż autem:
Odp: Podróż powrotna po zakupie auta.. Ehh... To były czasy..
-
Najdłuższa podróż (niekoniecznie autem):
Odp: Koszalin - Mińsk Mazowiecki
-
Podróż marzeń autem:
Odp: Byle gdzie.. Tam gdzie paliwa starczy..
-
Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
Odp: Silnik
-
Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
Odp: Passat R36
Znajomi (2)
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez CeZaR83
Witam Was,
Chciałbym sie podzielić pewną informacją i zapytać co o tym myślicie....
Postanowiłem sprawdzić moc jaką mam pod maską bo czułem pod nogą że te KM i Nm które fabryka podała ...
3
komentarze
Dodano: 19 dni temu, przez Egontar
Wzorem wszystkich poprzedników, niniejszym wprowadzam pamiętnik charakterystycznych przebiegów dla Shine'a.
Pierwszy zanotowany przebieg jest z placu, na którym auto zostało zakupione. ...
101
komentarzy
Dodano: 23 dni temu, przez Egontar
W ramach wolnego czasu przeglądnąłem dokumentację serwisową mojego DSa i w oczy rzuciła mi się faktura za wymianę oleju w skrzyni biegów zrobiona przy przebiegu 122 kkm. Doświadczeni ...
56
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
