Tutaj jesteś:
Kierowca Waga55
Profil kierowcy Waga55
PRZEBIEG
68
OBROTY
Waga55
SRC
50 lat za kółkiem
Racibórz
Racibórz
offline (ostatnio widziano 3 lata temu)
zarejestrowany od 10 lat, 5 miesięcy i 22 dni
1900 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 46
1900 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 46
Jeździ:
Renault Kadjar
Wcześniej jeździł:
Peugeot Boxer Galernik,
Syrena 104,
Fiat 126p "Maluch",
Opel Ascona,
Yugo 1100P,
Pontiac Le Mans,
Opel Omega,
Opel Vectra,
Peugeot 307,
Skoda Octavia,
Opel Astra Słodziutka
Jestem użytkownikiem 5-tego opla
więcej »
Obecne auta (1)
Renault Kadjar
Marka:
Renault
Model:
Kadjar
Nadwozie:
Crossover Facelifting
Silnik:
1.3 TCe 140 FAP
Przebieg:
27 500 km
Byłe auta (11)
Peugeot Boxer Galernik
Marka:
Peugeot
Model:
Boxer
Generacja:
I
Nadwozie:
Furgon
Silnik:
2.5 D
Nazwa auta:
Galernik
Moc silnika:
86 KM
Samochód sprowadzony z niemiec w 2009 roku. Miał poprzednio czterech właścicieli. Ostatni musiał być kombinatorem, przebieg wskazywał na przestawienie licznika. Udało mi się przejeździć nim trzy lata. Ale pewnego pięknego dnia rozpędziłem się do prędkości której niestety nie wytrzymał silnik no i teraz samochód stoi i powoli się naprawia
Syrena 104
Marka:
Syrena
Model:
104
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
0.8
Moc silnika:
40 KM
Mój pierwszy samochód. Syrenkę znałem jak własną kieszeń. Wcześniej zdobywałem wiedzę na temat tego auta w domu rodzinnym gdzie mój tato był szczęśliwym jego posiadaczem. Mój samochód zaraz po jego kupnie rozebrałem na części podstawowe. Przez dwa miesiące remontowałem ramę , zawieszenie, układ hamulcowy, karoserię. Wszystkie roboty mechaniczne, ślusarskie, spawalnicze i malarskie wykonywałem sam.
To były piękne czasy.
To były piękne czasy.
Fiat 126p "Maluch"
Marka:
Fiat
Model:
126p "Maluch"
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
0.6
Opel Ascona
Marka:
Opel
Model:
Ascona
Generacja:
A
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.6 S
Ten samochòd był największą przygodą mojego motoryzacyjnego życia.
Kupiłem go w czasie kiedy normą na drogach były Fiaty 126 , 125 ,Polonezy, Łady, Śkody, Trabanty. Moje auto początkowo w kolorze żółtym z automatyczną skrzynią biegów było tym "które mnie wyróżniało". Komfort jazdy był na tamte czsy rewelacyjny/lata 80/.
Zjeździłem z moją rodziną tym samochodem polskie góry i Mazury.
Ponieważ silnik był mocno wyeksploatowany postanowiłem go remontować. Ponieważ wtedy nie było sieci sklepów z częściami do zagranicznych/zachodnich /samochodów trzeba było się wykazać pomysłowością i operatywnością. Trudno w to będzie uwierzyć młodszym ale sami remontowaliśmy swoje cacka. Oczywiście części zamienne wykonywali nasi krajowi fachowcy. Wszystkie uszczelki wykonał rzemieślnik z Pszczyny. Pierścienie na tłoki zrobiła firma prywatna w Poznaniu. Naprawę głowicy zrobił specjalista w Tychach. Napawanie i szlifowanie wału przeprowadzili na warsztatach Politechniki Gliwickiej pracownicy wydziału spawalnictwa. A panewki odlał w piwnicznych warunkach świetny mechanik Sekuła z Raciborza. Wszystkie gotowe elementy złożyłem w moim garażu i po dotarciu silnika pojechaliśmy na Mazury.
Kupiłem go w czasie kiedy normą na drogach były Fiaty 126 , 125 ,Polonezy, Łady, Śkody, Trabanty. Moje auto początkowo w kolorze żółtym z automatyczną skrzynią biegów było tym "które mnie wyróżniało". Komfort jazdy był na tamte czsy rewelacyjny/lata 80/.
Zjeździłem z moją rodziną tym samochodem polskie góry i Mazury.
Ponieważ silnik był mocno wyeksploatowany postanowiłem go remontować. Ponieważ wtedy nie było sieci sklepów z częściami do zagranicznych/zachodnich /samochodów trzeba było się wykazać pomysłowością i operatywnością. Trudno w to będzie uwierzyć młodszym ale sami remontowaliśmy swoje cacka. Oczywiście części zamienne wykonywali nasi krajowi fachowcy. Wszystkie uszczelki wykonał rzemieślnik z Pszczyny. Pierścienie na tłoki zrobiła firma prywatna w Poznaniu. Naprawę głowicy zrobił specjalista w Tychach. Napawanie i szlifowanie wału przeprowadzili na warsztatach Politechniki Gliwickiej pracownicy wydziału spawalnictwa. A panewki odlał w piwnicznych warunkach świetny mechanik Sekuła z Raciborza. Wszystkie gotowe elementy złożyłem w moim garażu i po dotarciu silnika pojechaliśmy na Mazury.
Yugo 1100P
Marka:
Yugo
Model:
1100P
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.1
Pontiac Le Mans
Marka:
Pontiac
Model:
Le Mans
Generacja:
IV
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
2.0
Samochód był przywieziony z USA. Pomimo amerykańskiej nazwy był to Opel Kadet produkowany w Korei na rynek amerykański. Początkowo miałem same problemy szczególnie z wtedy jeszcze milicją. Samochód miał bowiem klosze w kolorze czerwonym dla wszystkich świateł z tyłu oraz dodatkowe światło stop na tylnej szybie co wtedy było zakazane.Ponadto światła z przodu posiadały inną geometrię oświetlenia drogi niż przyjęto w Europie.
Najwięcej frajdy miały dzieciaki oglądające licznik na którym prędkość kończyła się na wartości 100 /mile/. Jednakże jadąc w Niemczech autostradą wskazania licznika przeszły za wartość 100 o około 1/4 co mogło dawać prędkość w granicy 190-200km/godz.
Jeszcze lepiej było gdy Niemcy widząc znaczek Pontiaca na masce samochodu stukali się w czoło.
Elementem godnym uwagi były zderzaki, których konstrukcja wewnątrz przypominała plastry miodu. Pozwalało to na lekkie uderzenia bez konsekwencji zgniotu.
Również drzwi posiadały elementy rurowe zabezpieczające przed uderzeniami bocznymi.
Najwięcej frajdy miały dzieciaki oglądające licznik na którym prędkość kończyła się na wartości 100 /mile/. Jednakże jadąc w Niemczech autostradą wskazania licznika przeszły za wartość 100 o około 1/4 co mogło dawać prędkość w granicy 190-200km/godz.
Jeszcze lepiej było gdy Niemcy widząc znaczek Pontiaca na masce samochodu stukali się w czoło.
Elementem godnym uwagi były zderzaki, których konstrukcja wewnątrz przypominała plastry miodu. Pozwalało to na lekkie uderzenia bez konsekwencji zgniotu.
Również drzwi posiadały elementy rurowe zabezpieczające przed uderzeniami bocznymi.
Opel Omega
Marka:
Opel
Model:
Omega
Generacja:
A
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
2.0 i
Opel Vectra
Marka:
Opel
Model:
Vectra
Generacja:
B
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
2.0 i 16V
Peugeot 307
Marka:
Peugeot
Model:
307
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.6 HDi 16V
Samochód kupiony w Salonie w Tychach. Od pierwszego momentu pechowy.
Odbierany w okresie zimowym na oponach letnich. Nie był przygotowany do wydania. Stał zasypany śniegiem. Mechanik " piłował silnik " na maksymalnych obrotach by wyjechać z zasp śnieżnych. Dostaliśmy samochód brudny, pokryty substancjami konserwującymi.
Po przejechaniu kilkunastu tysięcy kilometrów dwukrotnie wymieniano elementy zawieszenia i to pomimo gwarancji z wielką łaską.
Były taż problemy z silnikiem , jego obroty falowały i żaden serwis nie był w stanie to naprawić. Męczyłem się z tym samochodem trzy lata.
A szkoda bo miał fajną sylwetkę.
Odbierany w okresie zimowym na oponach letnich. Nie był przygotowany do wydania. Stał zasypany śniegiem. Mechanik " piłował silnik " na maksymalnych obrotach by wyjechać z zasp śnieżnych. Dostaliśmy samochód brudny, pokryty substancjami konserwującymi.
Po przejechaniu kilkunastu tysięcy kilometrów dwukrotnie wymieniano elementy zawieszenia i to pomimo gwarancji z wielką łaską.
Były taż problemy z silnikiem , jego obroty falowały i żaden serwis nie był w stanie to naprawić. Męczyłem się z tym samochodem trzy lata.
A szkoda bo miał fajną sylwetkę.
Skoda Octavia
Marka:
Skoda
Model:
Octavia
Generacja:
I
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.9 TDI
Przebieg:
130 000 km
Moc silnika:
101 KM
Świetny samochód o bardzo niskim spalaniu
Przejechałem tym samochodem 125000 km bez jakiejkolwiek awarii
Jedyny mankament to głośna praca silnika
Przejechałem tym samochodem 125000 km bez jakiejkolwiek awarii
Jedyny mankament to głośna praca silnika
Opel Astra Słodziutka
Marka:
Opel
Model:
Astra
Generacja:
J
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
1.7 CDTI ECOTEC
Nazwa auta:
Słodziutka
Przebieg:
191 000 km
Moc silnika:
130 KM
Samochód jest w bogatej wersji wyposażenia.
Bardzo miły system podgrzewania kierownicy i siedzeń kierowcy i pasażera z trzystopniową regulacją temperatury.
Automatyczna regulacja lusterek i ich automatyczne składanie na postoju oraz podgrzewanie gdy są zamarznięte lub zaparowane.
Regulacja położenia kierownicy.
Lusterko wewnętrzne przyciemniane w momencie oświetlenia przez nadjeżdżający pojazd z tyłu.
Elektrycznie otwierane szyby z przodu i tyłu samochodu.
Lampki dla pasażerów na tylnej kanapie.
Hamulec postojowy sterowany elektrycznie za pomocą przycisku.
Układ pomocy przy ruszaniu na pochyłościach /Hill Start Assist/.
Dwustrefowa klimatyzacja
Adaptacyjne zawieszenie Flex Ride pozwalające za naciśnięciem przycisku na jazdę " komfortową limuzyną " w auto o sportowej harakterystyce zawieszenia. Przyciski pozwalają na jazdę w trybie normal, tour, sport. Jest to związane z usztywnieniem kierownicy, usztywnieniem zawieszenia , zwiększeniem czułości pedału gazu.
Automatyczne sterowanie wycieraczek czujnnikiem intensywności opadu.
Spryskiwacze reflektorów przednich. Tempomat. Czujniki parkowania przednie i tylne oraz kamera cofania pokazująca na wyświetlaczu planowane pole manewru.
Automatyczne podgrzewanie tylnej szyby oraz lusterek przy obniżonej temperaturze otoczenia.
Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, kurtyny boczne, aktywne zagłówki kierowcy i pasażera.
Łagodne i efektowne podświetlenie podłokietników oraz dźwigni zmiany biegów.
System głośno mówiący telefonu komórkowego.
Radiodtwarzacz z zestawem 7 głośników.
Nawigacja NAVI 900.
Funkcja głosowa sterowaniem nawigacją oraz telefonem.
AFL+ system statycznego i dynamicznego oświetlenia z ośmioma dodatkowymi automatycznymi trybami oświetlenia. System obejmuje biksenonowe reflektory o zmiennej szerokości, kierunku i zasięgu wiązki światła. Posiada specjalny tryby pracy zoptymalizowane pod kątem jazdy miejskiej, jazdy w strefie ruchu pieszego, jazdy szosowej i po autostradzie. Te funkcje uzupełniają: tryb do jazdy w złych warunkach atmosferycznych, dynamiczne oświetlanie łuków i statyczne doświetlanie zakrętów, funkcja asystenta świateł drogowych oraz światła led do jazdy dziennej. Specjalne czujniki stale obserwują otoczenie, natężenie ruchu oraz warunki atmosferyczne i dobierają najlepszy tryb oświetlenia w danej chwili.
Bardzo miły system podgrzewania kierownicy i siedzeń kierowcy i pasażera z trzystopniową regulacją temperatury.
Automatyczna regulacja lusterek i ich automatyczne składanie na postoju oraz podgrzewanie gdy są zamarznięte lub zaparowane.
Regulacja położenia kierownicy.
Lusterko wewnętrzne przyciemniane w momencie oświetlenia przez nadjeżdżający pojazd z tyłu.
Elektrycznie otwierane szyby z przodu i tyłu samochodu.
Lampki dla pasażerów na tylnej kanapie.
Hamulec postojowy sterowany elektrycznie za pomocą przycisku.
Układ pomocy przy ruszaniu na pochyłościach /Hill Start Assist/.
Dwustrefowa klimatyzacja
Adaptacyjne zawieszenie Flex Ride pozwalające za naciśnięciem przycisku na jazdę " komfortową limuzyną " w auto o sportowej harakterystyce zawieszenia. Przyciski pozwalają na jazdę w trybie normal, tour, sport. Jest to związane z usztywnieniem kierownicy, usztywnieniem zawieszenia , zwiększeniem czułości pedału gazu.
Automatyczne sterowanie wycieraczek czujnnikiem intensywności opadu.
Spryskiwacze reflektorów przednich. Tempomat. Czujniki parkowania przednie i tylne oraz kamera cofania pokazująca na wyświetlaczu planowane pole manewru.
Automatyczne podgrzewanie tylnej szyby oraz lusterek przy obniżonej temperaturze otoczenia.
Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, kurtyny boczne, aktywne zagłówki kierowcy i pasażera.
Łagodne i efektowne podświetlenie podłokietników oraz dźwigni zmiany biegów.
System głośno mówiący telefonu komórkowego.
Radiodtwarzacz z zestawem 7 głośników.
Nawigacja NAVI 900.
Funkcja głosowa sterowaniem nawigacją oraz telefonem.
AFL+ system statycznego i dynamicznego oświetlenia z ośmioma dodatkowymi automatycznymi trybami oświetlenia. System obejmuje biksenonowe reflektory o zmiennej szerokości, kierunku i zasięgu wiązki światła. Posiada specjalny tryby pracy zoptymalizowane pod kątem jazdy miejskiej, jazdy w strefie ruchu pieszego, jazdy szosowej i po autostradzie. Te funkcje uzupełniają: tryb do jazdy w złych warunkach atmosferycznych, dynamiczne oświetlanie łuków i statyczne doświetlanie zakrętów, funkcja asystenta świateł drogowych oraz światła led do jazdy dziennej. Specjalne czujniki stale obserwują otoczenie, natężenie ruchu oraz warunki atmosferyczne i dobierają najlepszy tryb oświetlenia w danej chwili.
Blog kierowcy (9)
Dotyczy: Opel Astra Słodziutka
Dodano: 3 lata temu, przez
Waga55
W zeszłym tygodniu rozstaliśmy się z naszą Słodziutką. Decyzja o sprzedaży była trudna ale konieczna.Z racji na nasz wiek oraz "problemy z kręgosłupem" postanowiliśmy kupić ostatnie ...
22
komentarze
Dodano: 9 lat temu, przez
Waga55
Niestety nie udało się naprawić silnika ponieważ koszt naprawy i brak pewności co do efektu upewniło mnie aby zakupić inny używany silnik.
Aktualnie jest już zakupiony i zamontowany. ...
4
komentarze
Dotyczy: Opel Astra Słodziutka
Dodano: 10 lat temu, przez
Waga55
Kilka dni wstecz przekonałem się na własnej skórze a właściwie moim aucie że technika techniką a za kierownicą musi siedzieć przytomny kierowca. Dotychczas dziwiłem się kierującym którzy ...
8
komentarzy
Dodano: 10 lat temu, przez
Waga55
Zła ocena szerokości wjazdu i już jest kłopot. Prawa strona tylnej osi znalazła się poza przejazdem. Dwie godziny straciłem na podniesienie tyłu samochodu i po podparciu kół nareszcie udało ...
Dotyczy: Peugeot Boxer Galernik
Dodano: 10 lat temu, przez
Waga55
Odwiozłem dzisiaj / 23.09.2014r. / pokiereszowany silnik do naprawy. Miałem wielu doradców, którzy proponowali abym kupił inny używany silnik. Znalazł się jednak mechanik który po wstępnych ...
2
komentarze
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 25.07.2014 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 52 |
Liczba wystawionych ocen | 46 |
Liczba wpisów w blogach aut | 6 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 0 |
Liczba postów na forum | 0 |
Kierowca Waga55 należy do 1 grupy:
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych