Tutaj jesteś:
Kierowca _F1le_
Profil kierowcy _F1le_
PRZEBIEG
439
OBROTY
_F1le_
27 lat za kółkiem
offline (ostatnio widziano 3 lata temu)
zarejestrowany od 15 lat, 2 miesięcy i 24 dni
6267 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 241
6267 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 241
Wcześniej jeździł:
BMW Seria 5 F10 535xd M-Pakiet,
Honda Civic Type-R 2.4L
Obecne auta (2)
BMW Seria 2 M235i
Marka:
BMW
Model:
Seria 2
Generacja:
G42-U06
Nadwozie:
M Gran Coupe
Silnik:
2.0 235i
Nazwa auta:
M235i
Przebieg:
41 114 km
Moc silnika:
306 KM
BMW M235i Gran Coupe xDrive '20
2.0L benzyna turbo
306KM
4.8s do 100km/h (pakiet M-Performance)
Full opcja bez szyberdachu. Z powodów braków aut w czasie COVID19, nie dało się zamówić nowego, ale trafił się roczny od dealera z przebiegiem 5000km.
2.0L benzyna turbo
306KM
4.8s do 100km/h (pakiet M-Performance)
Full opcja bez szyberdachu. Z powodów braków aut w czasie COVID19, nie dało się zamówić nowego, ale trafił się roczny od dealera z przebiegiem 5000km.
Mercedes CLS 53 AMG 4Matic+
Marka:
Mercedes
Model:
CLS
Generacja:
C257
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
3.0 450
Nazwa auta:
53 AMG 4Matic+
Moc silnika:
435 KM
Mercedes-AMG CLS 53 4MATIC+ '19
3.0L benzyna turbo+kompresor+mild hybrid
435KM + 22KM silnik elektryczny
4.5s do 100kmh
Pakiet kierowcy AMG - przesunięty ogranicznik na 270kmh
Następca mojej starej F10, którą żegnam właśnie i przesiadam się do konkurencji. Diesel był super, ale trochę brakuje mi strzelania z wydechu benzyny, wysokich obrotów i to nawiązanie i jednocześnie powrót do korzeni czyli Hondy Type-R.
3.0L benzyna turbo+kompresor+mild hybrid
435KM + 22KM silnik elektryczny
4.5s do 100kmh
Pakiet kierowcy AMG - przesunięty ogranicznik na 270kmh
Następca mojej starej F10, którą żegnam właśnie i przesiadam się do konkurencji. Diesel był super, ale trochę brakuje mi strzelania z wydechu benzyny, wysokich obrotów i to nawiązanie i jednocześnie powrót do korzeni czyli Hondy Type-R.
Byłe auta (2)
BMW Seria 5 F10 535xd M-Pakiet
Marka:
BMW
Model:
Seria 5
Generacja:
F10-F11
Nadwozie:
Limuzyna
Silnik:
535d
Nazwa auta:
F10 535xd M-Pakiet
Przebieg:
59 709 km
Moc silnika:
313 KM
BMW F10 535d x-Drive '15
3.0L diesel 2 x turbo
313KM
5.2s do 100kmh
3.0L diesel 2 x turbo
313KM
5.2s do 100kmh
Honda Civic Type-R 2.4L
Marka:
Honda
Model:
Civic
Generacja:
VIII
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
1.8 i-VTEC
Nazwa auta:
Type-R 2.4L
Przebieg:
62 000 km
Moc silnika:
292 KM
Honda Civic Type-R Special Edition w kolorze Championship White (30 aut na Polskę) z fabryczną szperą i z dodatkowo wymienionymi wkładami zderzaków noszącą nazwę w katalogach Hondy - Grand Prix Edition.Fabrycznie 201KM i 6,6s do 100km/h
Moc seria : 208KM
Moc po samym wydechu Milltek Sport: 214KM
Moc po w/w modyfikacjach na OEMowej przepustnicy i OEMowym kolektorze ssącym z silnikiem 2.0l : 246KM
Moc po wszystkich modyfikacjach z silnikiem 2.0l: 257KM @ 242Nm
Moc obecna z silnikem 2.4l: 292KM @ 302Nm
Modyfikacje na daną chwilę :
Silnik :
R4, 1998cc, 16V i-VTEC, moc seria 201KM
GT : Blok silnika z Accorda 2.4l, rozwiercone cylindry o 1mm (pojemność skokowa zwiększona z 2353 na 2407), kute tłoki CP (12,5:1), lekkie kute korbowody Brian Crower UltraLight, odchudzenie wału korbowego (~20%) i wyważenie, głowica z Type-R lekko planowana, uszczelka pod głowicę COMETIC (ogólny stopień sprężania ~12.7:1), kolektor wydechowy TODA 4-2-1 de-cat, wydech Milltek Sport, pompa oleju TODA bez wałków wyrównoważających, sprężynki zaworowe TODA, wałki rozrządu TODA A3, układ dolotowy GruppeM, kolektor ssący RRC (z japońskiego Type-R'a modelu FD2), uszczelka termiczna pod kolektor ssący M+M Honda, przepustnica SPOON 70mm, wtryskiwacze 410cc DENSO, listwa paliwowa CPL Racing, Hondata FlashPro ECU, olej Motul X-cess 8100 5W40 (wymieniany przed i po zimie - średnio co 8000km)
Napęd :
przedni, 6 biegów, fabryczna szpera
GT : Sprzęgło MUGEN Copper-Fiber, lekkie koło zamachowe TODA 3.8kg
Zawieszenie :
Przód : Kolumny McPhersona
Tył : Belka skrętna
GT : Gwint TEIN FLEX + TEIN EDFC
Hamulce :
Przód : Tarcze wentylowane 300mm
Tył : Tarcze 260mm
GT : Zestaw hamulcowy STOPTECH Big Brake Kit 328x28 i 4ro tłoczkowe zaciski ST40, przednie przewody hamulcowe w stalowym oplocie, klocki przód ENDLESS MX72, tarcze tył BOSCH, klocki Project Mu TYPE NS. Płyn hamulcowy Motul RBF660
Koła :
Obręcze : Lato - RAYS VR.G2 8.5x18 ET44, Zima - TSW Spa Matt Black 8x17 ET40
Opony : Lato - Federal 595RS-R Semi-Slick 225/40R18 88W, Zima - UniRoyal MS Plus 66 225/45R17 91H
Styl :
Przyciemnione szyby, Hondowski pakiet Grand Prix Edition (zmienione wkłady przedniego i tylego zderzaka), aluminiowa klapka wlewu paliwa z akcesoriów Hondy, naklejki boczne Type-R, przedni grill MUGEN, tylny spoiler MUGEN, karbonowa pokrywa świec MUGEN, "skarpetka" na zbiornik wyrównawczy MUGEN, gałka zmiany biegów MUGEN, korek wlewu oleju MUGEN, korek chłodnicy zwiększający ciśnienie w układzie MUGEN, pakiet CityPack
Moc seria : 208KM
Moc po samym wydechu Milltek Sport: 214KM
Moc po w/w modyfikacjach na OEMowej przepustnicy i OEMowym kolektorze ssącym z silnikiem 2.0l : 246KM
Moc po wszystkich modyfikacjach z silnikiem 2.0l: 257KM @ 242Nm
Moc obecna z silnikem 2.4l: 292KM @ 302Nm
Modyfikacje na daną chwilę :
Silnik :
R4, 1998cc, 16V i-VTEC, moc seria 201KM
GT : Blok silnika z Accorda 2.4l, rozwiercone cylindry o 1mm (pojemność skokowa zwiększona z 2353 na 2407), kute tłoki CP (12,5:1), lekkie kute korbowody Brian Crower UltraLight, odchudzenie wału korbowego (~20%) i wyważenie, głowica z Type-R lekko planowana, uszczelka pod głowicę COMETIC (ogólny stopień sprężania ~12.7:1), kolektor wydechowy TODA 4-2-1 de-cat, wydech Milltek Sport, pompa oleju TODA bez wałków wyrównoważających, sprężynki zaworowe TODA, wałki rozrządu TODA A3, układ dolotowy GruppeM, kolektor ssący RRC (z japońskiego Type-R'a modelu FD2), uszczelka termiczna pod kolektor ssący M+M Honda, przepustnica SPOON 70mm, wtryskiwacze 410cc DENSO, listwa paliwowa CPL Racing, Hondata FlashPro ECU, olej Motul X-cess 8100 5W40 (wymieniany przed i po zimie - średnio co 8000km)
Napęd :
przedni, 6 biegów, fabryczna szpera
GT : Sprzęgło MUGEN Copper-Fiber, lekkie koło zamachowe TODA 3.8kg
Zawieszenie :
Przód : Kolumny McPhersona
Tył : Belka skrętna
GT : Gwint TEIN FLEX + TEIN EDFC
Hamulce :
Przód : Tarcze wentylowane 300mm
Tył : Tarcze 260mm
GT : Zestaw hamulcowy STOPTECH Big Brake Kit 328x28 i 4ro tłoczkowe zaciski ST40, przednie przewody hamulcowe w stalowym oplocie, klocki przód ENDLESS MX72, tarcze tył BOSCH, klocki Project Mu TYPE NS. Płyn hamulcowy Motul RBF660
Koła :
Obręcze : Lato - RAYS VR.G2 8.5x18 ET44, Zima - TSW Spa Matt Black 8x17 ET40
Opony : Lato - Federal 595RS-R Semi-Slick 225/40R18 88W, Zima - UniRoyal MS Plus 66 225/45R17 91H
Styl :
Przyciemnione szyby, Hondowski pakiet Grand Prix Edition (zmienione wkłady przedniego i tylego zderzaka), aluminiowa klapka wlewu paliwa z akcesoriów Hondy, naklejki boczne Type-R, przedni grill MUGEN, tylny spoiler MUGEN, karbonowa pokrywa świec MUGEN, "skarpetka" na zbiornik wyrównawczy MUGEN, gałka zmiany biegów MUGEN, korek wlewu oleju MUGEN, korek chłodnicy zwiększający ciśnienie w układzie MUGEN, pakiet CityPack
Blog kierowcy (43)
Dodano: 11 lat temu, przez
_F1le_
Dawno nic nie pisałem, więc przyszedł najwyższy czas. W te wakację byłem w USA. Po raz pierwszy miałem okazję poobserwować kraj za wielką wodą i popatrzeć się trochę na motoryzację. Od ...
23
komentarze
Dotyczy: Honda Civic Type-R 2.4L
Dodano: 11 lat temu, przez
_F1le_
Tak więc nie że nic się nie działo, auto wyjechało z nową specyfikacją 2013. Modyfikacji mechanicznych - brak na ten sezon, natomiast auto zyskało modyfikację elelektroniczną - jest to ...
13
komentarzy
Dodano: 11 lat temu, przez
_F1le_
Jak zwykle opowieść z cyklu łopatologicznego o zasadzie działania ECU. Jeżeli nie wiesz co to ECU, idź do innego motobloga :)
Opis jest dość sporym uproszczeniem! oraz dotyczy aut ...
6
komentarzy
Dotyczy: Honda Civic Type-R 2.4L
Dodano: 11 lat temu, przez
_F1le_
Wpisów nie było, ale standardowo, żeby nie było, że nic się nie dzieje, bo trochę zmian na sezon 2013 niewątpliwie będzie w/g mojej nowej koncepcji :)
Nakładka słupka A powędrowała do ...
6
komentarzy
Dotyczy: Honda Civic Type-R 2.4L
Dodano: 12 lat temu, przez
_F1le_
Trochę się przewinąłem. Drugie miejsce w klasie silników Honda K/H/F - niedoładowane (Civic Type-R, Prelude, S2000)
Polecam tryb HD włączyć.
Miłego oglądania :)
Lista strat to ok ...
8
komentarzy
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 15.11.2009 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 180 |
Liczba wystawionych ocen | 241 |
Liczba wpisów w blogach aut | 39 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 0 |
Liczba postów na forum | 0 |
Ankieta
-
Moja ulubiona marka samochodu:
Odp: BMW
-
Ulubiony kolor samochodu:
Odp: czarny/biały
-
Ulubiona muzyka w samochodzie:
Odp: dance/club
-
Najdalsza podróż autem:
Odp: Chorwacja
-
Najdłuższa podróż (niekoniecznie autem):
Odp: Autobus do Włoch
-
Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
Odp: wsyzstko związane z bezpieczeństwem
-
Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
Odp: żadne
Kierowca _F1le_ należy do 3 grup:
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 23 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych