Tutaj jesteś:
Kierowca adrianlipa
Profil kierowcy adrianlipa
PRZEBIEG
2
OBROTY
adrianlipa
TST
20 lat za kółkiem
Brody
Brody
offline (ostatnio widziano 12 lat temu)
zarejestrowany od 14 lat, 10 miesięcy i 15 dni
2141 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 1
2141 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 1
Jeździ:
Citroen C4
Witam!
coś o sobie??
Pomagam ojcu w prowadzeniu warsztatu samochodowego, lubię samochody i lubię o nich rozmawiać bardzo cieszę się że powstało takie bogate w informacje forum.
więcej »
coś o sobie??
Pomagam ojcu w prowadzeniu warsztatu samochodowego, lubię samochody i lubię o nich rozmawiać bardzo cieszę się że powstało takie bogate w informacje forum.
Obecne auta (1)
Citroen C4
Marka:
Citroen
Model:
C4
Generacja:
I
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.6 16V
Przebieg:
48 000 km
Moc silnika:
115 KM
autem zrobiłem juz 1000 km. Na chwilę obecną jestem z niego bardzo zadowolony. Ma większą moc niż się spodziewałem, ale przy wyższych obrotach jest też głośniejszy. Środek akurat na mnie zrobił bardzo dobre wrażenie bo wygląda nowocześnie ale taki styl (wyświetlacze i zegar na środku) nie każdemu odpowiada. Pozytywnie zaskoczyło mnie spalanie. Mamy zimę a samochód pali wg komputera średnio 7.0 litra benzyny. Jeżdżę na codzień do pracy 5 km w jedną stronę, raz w tygodniu mam dystans 150 km po autostradzie. Jeżeli chodzi o minusy. Duży promień skrętu jak na małe auto. Wycieraczki chodzą tylko w 3 trybach, nie ma możliwości samodzielnego sterowania szczegółowiej częstotliwości. brak możliwości regulacji zagłówków. Poza tymi naprawdę małymi wadami znalezionymi w sumie na siłę samochód jest naprawdę fajny. jedzie się niem bardzo przyjemnie i ma nie banalny wygląd.
Byłe auta (3)
Ford Mondeo tofik
Marka:
Ford
Model:
Mondeo
Generacja:
III
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
2.0 TDCi
Nazwa auta:
tofik
Przebieg:
190 000 km
Moc silnika:
130 KM
Autem jeździłem rok. zakupiłem full opcje ze skora klimatornikiem itd itd. jeżeli chodzi o jazdę to samochód trzeba pochwalić za super "kopa". Auto zwija asfalt spod kół. zawieszenie nie sprawia większych problemów. nie jest ani za twarde ani za miękkie. fajnie wchodzi w zakręty. nie czuć prędkości. manewry wyprzedzania to czysta przyjemność. Spalanie 6.5-8.5 nawet do 9 na krótkich odcinkach to nie mało ale frajda z jazdy rekompensuje ten minus. Komfort w środku jest duży wygodne siedzenia sporo miejsca dla pasażerów, przejrzysty ale oszukujący (spalanie) komputer świetne seryjne nagłośnienie. W aucie można sie poczuć jak w limuzynie. Niestety OGROMNYM minusem są legendarne juz chyba wtryski. TDCI to większa moc większa frajda ale i większy wydatek. 200 000 km i wymiana jeden wtrysk koło 600 zł regeneracja, mi siadła jeszcze dwu masa (też bolączka tego modelu - 2.500 zł) rozrząd (1.500) i komputer od sterowania wtryskami (700 zł) z zepsutymi wtryskami nie da sie jechać my objaw jest taki ze my dajemy gazu a samochód zwalnia i gaśnie a dzieje sie to najczęściej podczas manewru wyprzedzania co jest cholernie niebezpieczne bo auto nie odpalimy odrazu i zostajemy na drugim pasie nie mając nawet jak uciec. kolejny minus to blachy tez legenda forda no niestety samochód z 2003 roku nie powinien tak rdzewieć zarówno karoseria jak i podwozie. Auto przyzwoite ładnie wygląda i super sie nim jeździ ale trzeba dobrze poszukać zeby kupic dobry model a nie jakiś od handlarzy bo bardzo łatwo jest się władować na minę.
Audi A6 srebrna strzała
Marka:
Audi
Model:
A6
Generacja:
C5
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.9 TDI
Nazwa auta:
srebrna strzała
Przebieg:
217 000 km
Moc silnika:
115 KM
Auto kupiłem wczoraj 12.05.2010 do końca serwisowane w Austrii od jedynego właściciela. Środek bez najmniejszych zarzutów. bardzo dużo miejsca, ogromny bagażnik. wnętrze wykonane z bardzo dobrych materiałów. w ogolę nie widać ze to 10 letnie auto. moje audi ma duży ale rzeczywisty przebieg i muszę powiedzieć ze w ogolę nie jest zniszczone: ani siedzenia, ani kierownica ani meszek czy pedały gazu. wszystkie i filtry i klocki są wsadzone nowe (sprawdzałem co się dało). sporym minusem jest to ze ja posiadam wersje z okrojonym FIS-em tzn ze nie mogę sie dowiedzieć ile średnio mi pali auto lub ile jeszcze mam km do przejechania, ale sa tez wersje z ta opcja więc trzeba szukać. czytałem i słyszałem dużo dobrych opinii na temat silnika 1.9 tdi ale myślę ze z jego ocena narazie sie wstrzymam i napisze coś na jego temat za jakiś miesiąc. podsumowując: liczę na to ze nie zawiodę sie na marce audi pierwsze wrażenie jest super oby silnik i mechanika nie zawiodły to byłby to samochód wymarzony (jak dla mnie)
AKTUALIZACJA 13.07.2010:
Jeżeli chodzi o silnik to pracuje on dosyć głośno, w tej klasie aut hałas powinie być znacznie mniejszy. dynamika jazdy jest w porządku ale bez szaleństw. Jeżeli ktoś nie myśli o ściganiu się na krótkich odcinkach a raczej o normalnej jeździe to można powiedzieć ze samochód ma wystarczające przyspieszenie. Biegi wchodzą płynnie i lekko co sprawie wrażenie jazdy solidnym niemieckim wozem. Wspomaganie jest świetnie wyważone samochód prowadzi się stanowczo, można go szybko "wyczuć". świetnie wchodzi w zakręty. Zawieszenie jest super żadnych stuków puków nie ma bujania czy ściągania w którąś stronę. Spalanie?? bajka!! Fis okazał się nie potrzebny niezależnie jak się jeździ spali nie więcej niż 6 l z tym ze jeżeli włączymy klimę spalanie wzrasta o 1 litr co mnie zszokowało również dynamika auta od razu odczuwalnie idzie w dół. Podsumowując a6 to naprawę świetne auto duża liczba cześć zamiennych i informacji co do eksploatacji sprawia ze jest prosty w obsłudze, a wysoki komfort odczujemy zarówno na długich jak i krótkich odcinkach no i to spalanie:)
Pozdrawiam
AKTUALIZACJA 13.07.2010:
Jeżeli chodzi o silnik to pracuje on dosyć głośno, w tej klasie aut hałas powinie być znacznie mniejszy. dynamika jazdy jest w porządku ale bez szaleństw. Jeżeli ktoś nie myśli o ściganiu się na krótkich odcinkach a raczej o normalnej jeździe to można powiedzieć ze samochód ma wystarczające przyspieszenie. Biegi wchodzą płynnie i lekko co sprawie wrażenie jazdy solidnym niemieckim wozem. Wspomaganie jest świetnie wyważone samochód prowadzi się stanowczo, można go szybko "wyczuć". świetnie wchodzi w zakręty. Zawieszenie jest super żadnych stuków puków nie ma bujania czy ściągania w którąś stronę. Spalanie?? bajka!! Fis okazał się nie potrzebny niezależnie jak się jeździ spali nie więcej niż 6 l z tym ze jeżeli włączymy klimę spalanie wzrasta o 1 litr co mnie zszokowało również dynamika auta od razu odczuwalnie idzie w dół. Podsumowując a6 to naprawę świetne auto duża liczba cześć zamiennych i informacji co do eksploatacji sprawia ze jest prosty w obsłudze, a wysoki komfort odczujemy zarówno na długich jak i krótkich odcinkach no i to spalanie:)
Pozdrawiam
Renault Laguna
Marka:
Renault
Model:
Laguna
Generacja:
II
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
2.0 IDE 16V
Przebieg:
180 000 km
Moc silnika:
140 KM
Auto super!!!szczególnie w wersji privilage, ale silniki bardzo czułe. osobiście nie miałem z nim problemów ale tyle naczytałem sie o wadach silnika IDE że postanowiłem go sprzedać. samochód bardzo wygodny zawieszenie to bajka i marzenie wielu kierowców. dużym plusem jest wygodne wnętrze
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 25.03.2010 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 1 |
Liczba wystawionych ocen | 1 |
Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 0 |
Liczba postów na forum | 0 |
Kierowca adrianlipa należy do 2 grup:
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych