Tutaj jesteś:
Kierowca artega7
Profil kierowcy artega7
PRZEBIEG
266
OBROTY
artega7
TOS
15 lat za kółkiem
Ostrowiec Świętokrzy
Ostrowiec Świętokrzy
offline (ostatnio widziano 1 rok temu)
zarejestrowany od 14 lat, 1 miesiąca i 2 dni
4424 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 6
4424 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 6
Jeździ:
Ssangyong Korando,
Honda City
Duży fan motoryzacji.
więcej »
Obecne auta (2)
Ssangyong Korando
Marka:
Ssangyong
Model:
Korando
Generacja:
III
Nadwozie:
SUV Facelifting
Silnik:
2.0 Low Emission
Przebieg:
26 700 km
Moc silnika:
150 KM
Chciałem zaprezentować mojego Ssangyonga Korando wyprodukowanego 24 października 2013r.
Pierwsza rejestracja auta 7 kwiecień 2014r. przez salon Auto Wache w Poznaniu. Korando służyło jako auto demonstracyjne dla klientów.
Auto kupiłem na początku stycznia 2015r. z przebiegiem około 9200km. Jest to wersja Quartz, druga po najbogatszej Sapphire. Wyposażona w silnik 2.0 150KM diesel z napędem 4x4, kolor Space Black. Myślałem również, nad wersją benzynową, ale jest mniej popularna. W zasadzie spotkałem tylko najniższe wersje wyposażenia z tym silnikiem dostępne od ręki. Jest to wersja praktycznie kompletnie wyposażona. W porównaniu do droższej wersji Sapphire brakuje mu tylko elektrycznie składanych lusterek, podgrzewanej tylnej kanapy, skórzanej tapicerki, przyciemnianych szyb, felg 18 cali i kilku chromowanych dodatków we wnętrzu. Mi osobiście brakuje tylko elektrycznie składanych lusterek ponieważ mam wąski garaż i bardzo ułatwiłoby mi wjazd do niego.
Szukałem auta 2- 3 letniego, najlepiej właśnie z jazdy testowej. Takie auta mają małe przebiegi, są dużo pewniejsze niż najlepsze samochody sprowadzane i kupowane w komisie. Ich cena jest też atrakcyjniejsza niż nowego auta z salonu. Na pewno nie traci się tyle na wartości co w przypadku nowego auta. Samochód objęty jest 5 letnią gwarancją producenta. Warunki gwarancji są uczciwe i nie ma tylu wyłączeń różnych elementów auta po krótszym czasie, jak to miało miejsce w przypadku szumnie reklamowanych Hyundaiów i Kia.
Samochód wybrałem ze względu na jego niezawodność oraz dobrą cenę w stosunku do wyposażenia. Na naszym rynku niestety Ssangyongi są mało popularne. Głównie przez małą sieć dilerską, która dynamicznie się rozwija oraz słabą reklamę w mediach. Często też auta tej marki kojarzone są z modelami z przed 2010r., które były po prostu brzydkie i nie dziwię się, że kiepsko się sprzedawały. Technicznie są to autorskie konstrukcje Ssangyonga. Kiedyś firma brała niektóre silniki od Mercedesa, a obecnie nadal prowadzi z nimi współpracę. W samych autach też można znaleźć podzespoły znanych producentów np. Boscha.
Na pewno Ssangyong Korando zwraca uwagę na ulicy lub parkingu. Każdy przygląda się egzotycznemu znaczkowi i nazwie. U mnie w mieście, jestem chyba jedynym posiadaczem nowego Korando.
http://www.ssangyong.pl/auta-nowe/korando
BEZPIECZEŃSTWO:
Immobiliser
Zdalnie sterowany zamek centralny z alarmem i funkcją "Panic"
ABS - system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania
EBD - system elektronicznego rozdziału siły hamowania
ESP - system elektronicznej kontroli toru jazdy
Aktywne zagłówki przednie
Blokada drzwi tylnych
Przednie poduszki powietrzne
Boczne poduszki powietrzne
Boczne kurtyny powietrzne przednie i tylne
Szyba boczna kierowcy z funkcją zapobiegania zakleszczeniu
System kontroli trakcji
Wspomaganie nagłego hamowania
System zapobiegający dachowaniu pojazdu
Asystent ruszania na podjeździe
Wyłącznik poduszki pasażera
Mocowanie ISOFIX
Włączenie tylnych świateł (pulsacyjnie) przy hamowaniu awaryjnym
Regulacja wysokości przednich świateł
Trzecie światło stop LED
ZEWNĘTRZE:
Aluminiowe obręcze kół 17cali 225/60R
Klamki w kolorze nadwozia
Lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia z kierunkowskazami LED
Podwójne, chromowane końcówki wydechu
Spojler
Relingi dachowe
WNĘTRZE:
Tapicerka ciemna materiałowa Matte woodgrain (wykończenie matowe drewnopodobne)
Przedni podłokietnik ze schowkiem
Skórzana kierownica
Skórzana gałka zmiany biegów
Podłokietnik tylny
Srebrne klamki wewnętrzne
Ozdobne nakładki progowe
Roleta przestrzeni bagażowej
WENTYLACJA I WIDOCZNOŚĆ:
Odmrażacz przednich wycieraczek
Klimatyzacja automatyczna
Lampy przeciwmgielne
SIEDZENIA:
Regulowane zagłówki przednie i tylne
Tapicerka materiałowa
Fotel kierowcy z regulowaną wysokością położenia
Fotel kierowcy z regulowanym wsparciem lędźwiowym
Ogrzewane fotele przednie
Tylna kanapa składana, dzielona 60/40 - płaska podłoga
Regulowane oparcie tylnej kanapy
KOMFORT:
Światła do jazdy dziennej w technologii LED
Gniazdka 12V (przód i bagażnik)
Osłony przeciwsłoneczne z podświetlanymi lusterkami
Lusterka zewnętrzne ogrzewane, regulowane elektrycznie
Lusterko zewnętrzne z oświetleniem
Szyby sterowane elektrycznie przednie i tylne
Uchwyty na kubki przednie i tylne
Schowki w podłodze bagażnika
Schowek na okulary
Lampki do czytania dla kierowcy i pasażera
Koło zapasowe
Schowek z oświetleniem
Regulowana kolumna kierownicy
Szyba kierowcy z funkcją automatycznego opuszczania i podnoszenia
Elektryczne wspomaganie kierownicy
Fotochromatyczne lusterko wewnętrzne
TECHNOLOGIA I ROZRYWKA:
Radio CD z funkcjami RDS/MP3
Sterowanie audio w kierownicy
6 Głośników
System Stereo Bluetooth sterowany z kierownicy
Wejście USB & iPod
Tempomat z funkcją Eco
Czujniki parkowania z tyłu
Komputer pokładowy
Pierwsza rejestracja auta 7 kwiecień 2014r. przez salon Auto Wache w Poznaniu. Korando służyło jako auto demonstracyjne dla klientów.
Auto kupiłem na początku stycznia 2015r. z przebiegiem około 9200km. Jest to wersja Quartz, druga po najbogatszej Sapphire. Wyposażona w silnik 2.0 150KM diesel z napędem 4x4, kolor Space Black. Myślałem również, nad wersją benzynową, ale jest mniej popularna. W zasadzie spotkałem tylko najniższe wersje wyposażenia z tym silnikiem dostępne od ręki. Jest to wersja praktycznie kompletnie wyposażona. W porównaniu do droższej wersji Sapphire brakuje mu tylko elektrycznie składanych lusterek, podgrzewanej tylnej kanapy, skórzanej tapicerki, przyciemnianych szyb, felg 18 cali i kilku chromowanych dodatków we wnętrzu. Mi osobiście brakuje tylko elektrycznie składanych lusterek ponieważ mam wąski garaż i bardzo ułatwiłoby mi wjazd do niego.
Szukałem auta 2- 3 letniego, najlepiej właśnie z jazdy testowej. Takie auta mają małe przebiegi, są dużo pewniejsze niż najlepsze samochody sprowadzane i kupowane w komisie. Ich cena jest też atrakcyjniejsza niż nowego auta z salonu. Na pewno nie traci się tyle na wartości co w przypadku nowego auta. Samochód objęty jest 5 letnią gwarancją producenta. Warunki gwarancji są uczciwe i nie ma tylu wyłączeń różnych elementów auta po krótszym czasie, jak to miało miejsce w przypadku szumnie reklamowanych Hyundaiów i Kia.
Samochód wybrałem ze względu na jego niezawodność oraz dobrą cenę w stosunku do wyposażenia. Na naszym rynku niestety Ssangyongi są mało popularne. Głównie przez małą sieć dilerską, która dynamicznie się rozwija oraz słabą reklamę w mediach. Często też auta tej marki kojarzone są z modelami z przed 2010r., które były po prostu brzydkie i nie dziwię się, że kiepsko się sprzedawały. Technicznie są to autorskie konstrukcje Ssangyonga. Kiedyś firma brała niektóre silniki od Mercedesa, a obecnie nadal prowadzi z nimi współpracę. W samych autach też można znaleźć podzespoły znanych producentów np. Boscha.
Na pewno Ssangyong Korando zwraca uwagę na ulicy lub parkingu. Każdy przygląda się egzotycznemu znaczkowi i nazwie. U mnie w mieście, jestem chyba jedynym posiadaczem nowego Korando.
http://www.ssangyong.pl/auta-nowe/korando
BEZPIECZEŃSTWO:
Immobiliser
Zdalnie sterowany zamek centralny z alarmem i funkcją "Panic"
ABS - system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania
EBD - system elektronicznego rozdziału siły hamowania
ESP - system elektronicznej kontroli toru jazdy
Aktywne zagłówki przednie
Blokada drzwi tylnych
Przednie poduszki powietrzne
Boczne poduszki powietrzne
Boczne kurtyny powietrzne przednie i tylne
Szyba boczna kierowcy z funkcją zapobiegania zakleszczeniu
System kontroli trakcji
Wspomaganie nagłego hamowania
System zapobiegający dachowaniu pojazdu
Asystent ruszania na podjeździe
Wyłącznik poduszki pasażera
Mocowanie ISOFIX
Włączenie tylnych świateł (pulsacyjnie) przy hamowaniu awaryjnym
Regulacja wysokości przednich świateł
Trzecie światło stop LED
ZEWNĘTRZE:
Aluminiowe obręcze kół 17cali 225/60R
Klamki w kolorze nadwozia
Lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia z kierunkowskazami LED
Podwójne, chromowane końcówki wydechu
Spojler
Relingi dachowe
WNĘTRZE:
Tapicerka ciemna materiałowa Matte woodgrain (wykończenie matowe drewnopodobne)
Przedni podłokietnik ze schowkiem
Skórzana kierownica
Skórzana gałka zmiany biegów
Podłokietnik tylny
Srebrne klamki wewnętrzne
Ozdobne nakładki progowe
Roleta przestrzeni bagażowej
WENTYLACJA I WIDOCZNOŚĆ:
Odmrażacz przednich wycieraczek
Klimatyzacja automatyczna
Lampy przeciwmgielne
SIEDZENIA:
Regulowane zagłówki przednie i tylne
Tapicerka materiałowa
Fotel kierowcy z regulowaną wysokością położenia
Fotel kierowcy z regulowanym wsparciem lędźwiowym
Ogrzewane fotele przednie
Tylna kanapa składana, dzielona 60/40 - płaska podłoga
Regulowane oparcie tylnej kanapy
KOMFORT:
Światła do jazdy dziennej w technologii LED
Gniazdka 12V (przód i bagażnik)
Osłony przeciwsłoneczne z podświetlanymi lusterkami
Lusterka zewnętrzne ogrzewane, regulowane elektrycznie
Lusterko zewnętrzne z oświetleniem
Szyby sterowane elektrycznie przednie i tylne
Uchwyty na kubki przednie i tylne
Schowki w podłodze bagażnika
Schowek na okulary
Lampki do czytania dla kierowcy i pasażera
Koło zapasowe
Schowek z oświetleniem
Regulowana kolumna kierownicy
Szyba kierowcy z funkcją automatycznego opuszczania i podnoszenia
Elektryczne wspomaganie kierownicy
Fotochromatyczne lusterko wewnętrzne
TECHNOLOGIA I ROZRYWKA:
Radio CD z funkcjami RDS/MP3
Sterowanie audio w kierownicy
6 Głośników
System Stereo Bluetooth sterowany z kierownicy
Wejście USB & iPod
Tempomat z funkcją Eco
Czujniki parkowania z tyłu
Komputer pokładowy
Honda City
Marka:
Honda
Model:
City
Generacja:
VI
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.4 i
Przebieg:
36 000 km
Moc silnika:
100 KM
Honda City, wersja Comfort, kolor Crystal Black Pearl.
Samochód jest bardzo ładny i może się podobać, ma mocny 100 konny silnik i mało pali. Ma ogromny bagażnik i w środku jest dużo miejsca na nogi. Jedynie wysocy pasażerowie tylnej kanapy nie będą czuli się komfortowo. Samochód jest ładnie wykończony i dobrze wyposażony. Brakuje tylko mozliwosci wyboru z większej palety silników i wersji wyposażenia. Do zakupu na pewno zachęca też obsługa i wygląd samych salonów. Nic dodać nic ująć
Samochód jest bardzo ładny i może się podobać, ma mocny 100 konny silnik i mało pali. Ma ogromny bagażnik i w środku jest dużo miejsca na nogi. Jedynie wysocy pasażerowie tylnej kanapy nie będą czuli się komfortowo. Samochód jest ładnie wykończony i dobrze wyposażony. Brakuje tylko mozliwosci wyboru z większej palety silników i wersji wyposażenia. Do zakupu na pewno zachęca też obsługa i wygląd samych salonów. Nic dodać nic ująć
Blog kierowcy (29)
Dotyczy: Ssangyong Korando
Dodano: 7 lat temu, przez
artega7
Nadszedł czas na III przegląd techniczny. Został wykonany 11.04.2017 przy przebiegu 26 641 km w ASO Yorgo Ssangyong Radom, tak samo jak w tamtym roku. Przez rok auto przejechało 9938 km. ...
15
komentarzy
Dodano: 8 lat temu, przez
artega7
Ssangyong odświeża swoją ofertę modelową. Na początku wakacji pojawił się model XLV, który na rynku Koreańskim nazywa się Tivoli Air.
Jest to przedłużona wersja Tivoli. Przód ma ...
8
komentarzy
Dodano: 8 lat temu, przez
artega7
Ostatnio brałem udział w konkursie na profilu jednego z dilerów Ssangyonga na fb i udało mi się wygrać Nowego Ssangyonga Tivoli na weekend. Auto zostało użyczone przez lokalnego dilera Solo ...
20
komentarzy
Dotyczy: Honda City
Dodano: 8 lat temu, przez
artega7
Wczoraj City był na pierwszym przeglądzie klimatyzacji.
Praktycznie już od końca tamtych wakacji klimatyzacja przestała być wydajna i w większe upały, przy ustawionym mocniejszym nadmuchu ...
26
komentarzy
Dotyczy: Honda City
Dodano: 8 lat temu, przez
artega7
Zabrałem się do zagospodarowania bagażnika. Przestrzeń jest duża i problem pojawiał się przy przewożeniu pojedynczych rzeczy. Bagażnik niestety nie był wyposażony w żadne siatki i haczyki. ...
17
komentarzy
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 01.01.2011 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 163 |
Liczba wystawionych ocen | 6 |
Liczba wpisów w blogach aut | 23 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 0 |
Liczba postów na forum | 1 |
Kierowca artega7 należy do 2 grup:
Znajomi (6)
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 23 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych