Tutaj jesteś:
Kierowca brodeer
Profil kierowcy brodeer
PRZEBIEG
24
OBROTY
brodeer
DW
22 lata za kółkiem
Wrocław
Wrocław
offline (ostatnio widziano 11 lat temu)
zarejestrowany od 15 lat, 3 miesięcy i 15 dni
3292 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 49
3292 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 49
Jeździ:
BMW Seria 3 M3 Evolution LTW
Obecne auta (1)
BMW Seria 3 M3 Evolution LTW
Marka:
BMW
Model:
Seria 3
Generacja:
E36
Nadwozie:
M3 Sedan
Silnik:
3.2 R6
Nazwa auta:
M3 Evolution LTW
Przebieg:
180 000 km
Moc silnika:
321 KM
Do mojej "kolekcji" dolaczyla kolejna E36, znow M3, za to tym razem Evolution (3,2l 321KM), jednak w rzadko spotykanym sedanie a do tego jeszcze rzadszej wersji - bez szyberdachu (lzejsza o ok. 20kg)
Auto zakupione jako seryjne, totalnie dziewicze, z pelna ksiazka serwisowa, kupione od kobiety wozacej dziecko do przedszkola ;)
Jedynym dodatkiem aftermarketowym byla blenda na tylne szybie AC Schnitzer.
W moich rekach auto nie moglo pozozstac zbyt dlugo seryjne. Na poczatku doszedl gwint AP. Nastepne w kolejce byly czarne nerki i bardzo rzadki model felg - O.Z. Enkei Racing 2tlg z nowymi, naciagnietymi oponami.
Zeby felgi upchac niezbedne byly camber arms na tyl, a z przodu dla zwiekszenia kata pochylenia zalozone podkladki pod zwrotnice.
Nastepnie, jako ze oryginalny wydech brzydko wisial (wazy ok 30kg i pozrywal gumy mocujace), zalozony zostal tlumik koncowy Scorpion dedykowany do M3, wraz z nowymi gumami. Waga scorpiona to max 10kg, wiec znow troche kg zostalo urwane ;)
Jako ze auto idzie w styl "torowy", seryjny spoiler zostal zastapiony replika spoilera z wersji E36 LTW z podstawkami, wykonany 100% z wlokna weglowego, 3 czesciowy (demontowalne podstawki, mozliwosc zlozenia spoilera w niskiej wersji). Spoiler zdecydowanie lzejszy od seryjnego, waga 2,5kg, seryjny przynajmniej 4-5kg.
Silnik dostal pokrywe zaworow w kolorze czerwonym pomalowana farba strukturalna VHT (w pozniejszym planie bedzie pomalowany rowniez kolektor ssacy), oraz stozek gąbkowy Pipercross, dedykowany do M3.
Z wizualnych dodatkow zamontowana jeszcze zostala przednia listwa zderzaka USA, oraz tylna rejestracja zrobiona na wymiary USA. Jako ze sedany fabrycznie wychodzily bez ori hokeja pod zderzakime, zamowilem nowy ori.
Tak jak pisalem, auto bedzie w stylu torowym, niedlugo kolejne zmiany ;)
Szybka lista modyfikacji
- Zawieszenie gwintowane AP
- Felgi 17" O.Z. Enkei Racing
Przod 8,5j ET15 + dystans FK 10mm , opona Toyo T1R, 205/40
Tyl 10j ET20, opona Falken 452, 225/35
- Kierownica "Serducho"
- Radio zmienione z jakiegos Blaupunkta na oryginalnego kaseciaka BMW Business RDS
- Drewniana galka zastapiona skorzana, podswietlana galka 6b
- Drewniany uchwyt recznego zastapiony skorzanym, szycie ori BMW
- Camber Arms na tyl, podkladki pod zwrotnice przod
- Lampy sciemnione, czarna przeslona na soczewke, dymiona folia na szkla swiatel dlugich i przednie kierunkowskazy
- Xenon 4300k
- Gąbkowy filtr stozkowy Pipercross dedykowany do M3 PK147
- Czerwona VHT pokrywa zaworow
- Spoiler LTW 3pcs full carbon
- Listwa zderzaka przedniego USA , tylna rejestracja rozmiarow USA
- konwersja ze srub kol na szpilki + nakretki D1Spec Neochrome
- Tlumik koncowy SCORPION dedykowany do M3
- Czarna neka na wyglad poliftowej
- Rozporka kielichow Active Autowerke
Auto zakupione jako seryjne, totalnie dziewicze, z pelna ksiazka serwisowa, kupione od kobiety wozacej dziecko do przedszkola ;)
Jedynym dodatkiem aftermarketowym byla blenda na tylne szybie AC Schnitzer.
W moich rekach auto nie moglo pozozstac zbyt dlugo seryjne. Na poczatku doszedl gwint AP. Nastepne w kolejce byly czarne nerki i bardzo rzadki model felg - O.Z. Enkei Racing 2tlg z nowymi, naciagnietymi oponami.
Zeby felgi upchac niezbedne byly camber arms na tyl, a z przodu dla zwiekszenia kata pochylenia zalozone podkladki pod zwrotnice.
Nastepnie, jako ze oryginalny wydech brzydko wisial (wazy ok 30kg i pozrywal gumy mocujace), zalozony zostal tlumik koncowy Scorpion dedykowany do M3, wraz z nowymi gumami. Waga scorpiona to max 10kg, wiec znow troche kg zostalo urwane ;)
Jako ze auto idzie w styl "torowy", seryjny spoiler zostal zastapiony replika spoilera z wersji E36 LTW z podstawkami, wykonany 100% z wlokna weglowego, 3 czesciowy (demontowalne podstawki, mozliwosc zlozenia spoilera w niskiej wersji). Spoiler zdecydowanie lzejszy od seryjnego, waga 2,5kg, seryjny przynajmniej 4-5kg.
Silnik dostal pokrywe zaworow w kolorze czerwonym pomalowana farba strukturalna VHT (w pozniejszym planie bedzie pomalowany rowniez kolektor ssacy), oraz stozek gąbkowy Pipercross, dedykowany do M3.
Z wizualnych dodatkow zamontowana jeszcze zostala przednia listwa zderzaka USA, oraz tylna rejestracja zrobiona na wymiary USA. Jako ze sedany fabrycznie wychodzily bez ori hokeja pod zderzakime, zamowilem nowy ori.
Tak jak pisalem, auto bedzie w stylu torowym, niedlugo kolejne zmiany ;)
Szybka lista modyfikacji
- Zawieszenie gwintowane AP
- Felgi 17" O.Z. Enkei Racing
Przod 8,5j ET15 + dystans FK 10mm , opona Toyo T1R, 205/40
Tyl 10j ET20, opona Falken 452, 225/35
- Kierownica "Serducho"
- Radio zmienione z jakiegos Blaupunkta na oryginalnego kaseciaka BMW Business RDS
- Drewniana galka zastapiona skorzana, podswietlana galka 6b
- Drewniany uchwyt recznego zastapiony skorzanym, szycie ori BMW
- Camber Arms na tyl, podkladki pod zwrotnice przod
- Lampy sciemnione, czarna przeslona na soczewke, dymiona folia na szkla swiatel dlugich i przednie kierunkowskazy
- Xenon 4300k
- Gąbkowy filtr stozkowy Pipercross dedykowany do M3 PK147
- Czerwona VHT pokrywa zaworow
- Spoiler LTW 3pcs full carbon
- Listwa zderzaka przedniego USA , tylna rejestracja rozmiarow USA
- konwersja ze srub kol na szpilki + nakretki D1Spec Neochrome
- Tlumik koncowy SCORPION dedykowany do M3
- Czarna neka na wyglad poliftowej
- Rozporka kielichow Active Autowerke
Byłe auta (3)
Citroen Axel Oltcit Club
Marka:
Citroen
Model:
Axel
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.1
Nazwa auta:
Oltcit Club
Moc silnika:
75 KM
Oficjalnie byl to Oltcit Club.
Auto dostalem od dziadka, gdyz on sie przesiadl na cinquecento ;)
Dzwieku silnika niejeden pozazdroscil :D
Auto skonczylo swoj zywot na samochodowym cmentarzysku - zostalo zezlomowane.
Auto dostalem od dziadka, gdyz on sie przesiadl na cinquecento ;)
Dzwieku silnika niejeden pozazdroscil :D
Auto skonczylo swoj zywot na samochodowym cmentarzysku - zostalo zezlomowane.
BMW Seria 3 M3 S50B30
Marka:
BMW
Model:
Seria 3
Generacja:
E36
Nadwozie:
M3 Coupe
Silnik:
3.0 R6
Nazwa auta:
M3 S50B30
Przebieg:
176 000 km
Moc silnika:
286 KM
BMW M3, kupione na moj pobyt w UK, stad RHD.
Totalna zadbana seria, jedynie wydech koncowy zmieniony na Milltek dedykowany i felgi ACS Style. Auto z pelna ksiazka serwisowa, milionem faktur i rachunkow, Takie zostaje ;) Nic w nim nie zmieniam w przeciwienstwie do mojej białej E36 ;)
Totalna zadbana seria, jedynie wydech koncowy zmieniony na Milltek dedykowany i felgi ACS Style. Auto z pelna ksiazka serwisowa, milionem faktur i rachunkow, Takie zostaje ;) Nic w nim nie zmieniam w przeciwienstwie do mojej białej E36 ;)
BMW Seria 3 328i Carbon
Marka:
BMW
Model:
Seria 3
Generacja:
E36
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
328 i
Nazwa auta:
328i Carbon
Przebieg:
190 300 km
Moc silnika:
193 KM
Seryjnie bylo czarne, 320i + LPG w pelnym mpakiecie.
Zmiany:
- zmiana koloru na bialy
- Silnik swap 2.0 na 2,8, + demontaz instalacji LPG
- Kolektor ssacy z silnika M50B25 + sportowa wkładka K&N
- Sportowy kolektor wydechowy
- Short Shifter
- Tlumik koncowy dedykowany Supersport
- Dyferencjal ze szpera z M3 3,2 o przelozeniu 3,23 (seria w 2,8 to 2,93)
- Cale tylne zawieszenie z M3 3,2 (wahacze, sanki, polosie itd.)
- Hamulce tyl M3 315mm, przod E46 330d 325mm + przewody hamulcowe Goodridge w oplocie stalowym
- Gwintowane zawieszenie + duzo elementow zawieszenia M3 (tuleje, stabilizatory itd.)
- Lekka maska wykonana z Carbonu, dach i tylna klapa pokryte 100% prawdziwym wloknem weglowym
- radio 2 din, panel klimy przeniesiony na dol
- elementy wnetrza pokryte 100% real carbonem
- tapicerka zmieniona ze zwyklych foteli na Vadery elektrycznie regulowane i podgrzewane + tyl zaglowki
- przydymione szyby
- obszyta keirownica, mieszki, galka i reczny nowa skora i 3ma kolorami nici
- czarna podsufitka M3
- Felgi ETA.BETA 2tlg , custom
- przod 9jx18" z opona Toyo Proxes T1R 215/35 (rant 2,25")
- tyl 11jx18" opona Dunlop SP8000 245/35 (rant 4,25")
Zabudowa CarAudio, wykonanie własne, calosc w czarnej Alcantarze.
- Radio 2din Pioneer Avic HD3 z Hdd i navi
- z przodu zestaw separowany JBL GTO 6508C
- tyl elipsy 6x9 HERTZ ECX 690
- skrzynia basowa 2 x JBL GT5-12
- wzmacniacz Magnat RX44
- wzmacniacz JBL CS60.2
- kondensator Sinuslive 20F
to czesc zmian jakie zaszly w aucie ;) na pewno o wielu innych zapomnalem, jak i wiele modyfikacji jeszcze przede mna ;)
Zmiany:
- zmiana koloru na bialy
- Silnik swap 2.0 na 2,8, + demontaz instalacji LPG
- Kolektor ssacy z silnika M50B25 + sportowa wkładka K&N
- Sportowy kolektor wydechowy
- Short Shifter
- Tlumik koncowy dedykowany Supersport
- Dyferencjal ze szpera z M3 3,2 o przelozeniu 3,23 (seria w 2,8 to 2,93)
- Cale tylne zawieszenie z M3 3,2 (wahacze, sanki, polosie itd.)
- Hamulce tyl M3 315mm, przod E46 330d 325mm + przewody hamulcowe Goodridge w oplocie stalowym
- Gwintowane zawieszenie + duzo elementow zawieszenia M3 (tuleje, stabilizatory itd.)
- Lekka maska wykonana z Carbonu, dach i tylna klapa pokryte 100% prawdziwym wloknem weglowym
- radio 2 din, panel klimy przeniesiony na dol
- elementy wnetrza pokryte 100% real carbonem
- tapicerka zmieniona ze zwyklych foteli na Vadery elektrycznie regulowane i podgrzewane + tyl zaglowki
- przydymione szyby
- obszyta keirownica, mieszki, galka i reczny nowa skora i 3ma kolorami nici
- czarna podsufitka M3
- Felgi ETA.BETA 2tlg , custom
- przod 9jx18" z opona Toyo Proxes T1R 215/35 (rant 2,25")
- tyl 11jx18" opona Dunlop SP8000 245/35 (rant 4,25")
Zabudowa CarAudio, wykonanie własne, calosc w czarnej Alcantarze.
- Radio 2din Pioneer Avic HD3 z Hdd i navi
- z przodu zestaw separowany JBL GTO 6508C
- tyl elipsy 6x9 HERTZ ECX 690
- skrzynia basowa 2 x JBL GT5-12
- wzmacniacz Magnat RX44
- wzmacniacz JBL CS60.2
- kondensator Sinuslive 20F
to czesc zmian jakie zaszly w aucie ;) na pewno o wielu innych zapomnalem, jak i wiele modyfikacji jeszcze przede mna ;)
Przyszłe auta (1)
BMW Seria 3
Blog kierowcy (6)
Dotyczy: BMW Seria 3 M3 Evolution LTW
Dodano: 12 lat temu, przez
brodeer
Zmiany w aucie nadchodza.
Zgodnie z zalozeniem, auto ma wygladac "torowo" , dlatego tez zakupilem dwa fotele kubelkowe D2 Racing z pasami szelkowymi 3-punktowymi Sabelt pod kolor auta ;) ...
8
komentarzy
Dotyczy: BMW Seria 3 328i Carbon
Dodano: 13 lat temu, przez
brodeer
W aucie kolejne zmiany wizualne, jak widac wrocily lampy bialo-czerwone na tyl ori M3, z przod ori zolte szkla swiatel drogowych, obrysowki w kierunkowskazach ktore zostaly przyciemnione, zmienione ...
Dotyczy: BMW Seria 3 328i Carbon
Dodano: 14 lat temu, przez
brodeer
Auto dostalo short shifter, biegi znacznie lepiej i precyzyjniej wchodza.
Nowe lampy na tyl - IN.PRO białe
W drodze wkladka K&N
4
komentarze
Dotyczy: BMW Seria 3 M3 S50B30
Dodano: 14 lat temu, przez
brodeer
Dzisiaj, po 2 miesiecznych poszukiwaniach znalazlem ori M-Kontury
8,5J tył
7,5J przod
Auto wg mnie wyglada duzo lepiej, a na pewno bardziej "fabrycznie" :D Zostalo wiec "odwiesniaczone" ;)no i ...
1
komentarz
Dotyczy: BMW Seria 3 328i Carbon
Dodano: 14 lat temu, przez
brodeer
Do auta zakupione zostaly fotele z M3 - Vadery elektryczne i podgrzewane, oraz camber plate'y do regulacji katow przednich kol.
W krotce wszystko na aucie, oraz prawdopodobnie moje angielskie m3 ...
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 25.10.2009 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 19 |
Liczba wystawionych ocen | 49 |
Liczba wpisów w blogach aut | 6 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 2 |
Liczba postów na forum | 0 |
Kierowca brodeer należy do 1 grupy:
Znajomi (4)
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych