Tutaj jesteś:
Kierowca criscom
Profil kierowcy criscom
PRZEBIEG
20
OBROTY
criscom
WZ
30 lat za kółkiem
Warszawa
Warszawa
offline (ostatnio widziano 9 lat temu)
zarejestrowany od 14 lat, 1 miesiąca i 1 dnia
2695 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 7
2695 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 7
Jeździ:
Infiniti FX 50s Premium 390 KM
Obecne auta (1)
Infiniti FX 50s Premium 390 KM
Marka:
Infiniti
Model:
FX
Generacja:
II
Nadwozie:
Crossover
Silnik:
5.0 V8
Nazwa auta:
50s Premium 390 KM
Przebieg:
30 590 km
Moc silnika:
390 KM
Moja przygoda z Infiniti, zaczęła się na przełomie 2004 i 2005 roku, kiedy na giełdzie na Żeraniu zobaczyłem Infiniti FX35. Kilka lat później, w 2008 roku, na targach w Genewie zobaczyłem Infiniti FX drugiej generacji. Ze względu na ograniczony budżet, zdecydowałem się na Infiniti FX35 '06. Po 4,5 roku stwierdziłem, że najwyższe pora zmienić na coś nowszego. Po długich poszukiwaniach, jazdach testowych wieloma autami (tj. Cayenne, Q7, X5/X6, ML), wybrałem Infiniti FX II generacji.
W końcu, w dniu 26.07.2014 odebrałem Infiniti FX50S Premium z 2009 roku z przebiegiem 29900 km.
Auto z nowoczesnym widlastym, 5 litrowym silnikiem V8, umieszczony wzdłużnie, o mocy 390 KM ( przy 6500 obrotów) oraz niesamowitym momencie obrotowym wynoszącym 500 Nm osiągalnym już przy 4400 obr/min, posiada 7-biegowa inteligentną automatyczną skrzynię biegów z trybem sport i możliwością zmiany biegów magnezowymi łopatkami przy kierownicy.
Posiada również jeden z najlepszych sportowych układów przeniesienia napędu na cztery koła ATTESA E-TS (jak w kultowym Nissan Skyline GTR), ze skrętną tylną osią i wielowahaczowym zawieszeniem o zmiennej charakterystyce tłumienia.
Główne dane techniczne producenta:
Silnik: benzyna V8 - 5026 cm3
Moc maksymalna: 390 KM przy 6500 RPM
Maks. moment obrotowy: 500 Nm przy 4400 RPM
Układ rozrządu: łańcuchowy, system sterowania zaworami dwoma wałkami rozrządu umieszczonymi w głowicy (DOHC),4 zawory na cylinder, hydrauliczna regulacja luzu w zaworach
Skrzynia biegów: 7-biegowa automatyczna, sterowana elektronicznie z trybem manualnym i magnezowymi łopatkami zmiany biegów. Czujniki algorytmiczne analizują styl jazdy kierowcy i automatycznie dostosowują przełożenia. Tryb manualny oferuje wybieranie sekwencyjne biegów.
Napęd: inteligentny napęd AWD (ATTESA E-TS)
Pojemność zbiornika paliwa: 90 litrów
Prędkość max: 265 km/h, ale po zdjęciu ograniczenia spokojnie wyciągnie 290 km/h
Emisja CO2: 307 g/km (spełnia normy Euro V)
Spalanie katalogowe: 13,1 l/100 km w cyklu mieszanym, 9,8 l/100 km w cyklu pozamiejskim, 18,9 l/100 km w cyklu miejskim
Układ hamulcowy Przód: aluminiowe zaciski przeciwstawne z 4 tłoczkami (Akebono), tarcze wentylowane 355mm, 4-kanałowy ABS
Układ hamulcowy Tył: aluminiowe zaciski przeciwstawne z 2 tłoczkami (Akebono), tarcze wentylowane 350mm, 4-kanałowy ABS
Zawieszenie Przód: nieależne dwuwahaczowe ze sprężynami śrubowymi na amortyzatorach, z drążkiem stabilizatora, system ciągłej kontroli tłumienia (CDC)
Zawieszenie Tył: nieależne wielowahaczowe, amortyzatory o zwiększonej wydajności z systemem Dual Flow Patch (DFP), drążek stabilizatora, system ciągłej kontroli tłumienia (CDC) i aktywny układ sterowniczy kół tylnych (RAS).
Wymiary dł/szer/wys w mm: 4865 / 2134 (1925) / 1680
Rozstaw osi w mm: 2885
Przestrzeń bagażowa: 410 l / 1305 l
Masa własna: 2120 kg
Test Euro NCAP: 5 gwiazdek
Wyposażenie:
- Wykończenie wnętrza w drewnie klonu płomienistego
- Wielofunkcyjna kierownica wraz z magnezowymi łopatkami zmiany biegów, regulowana elektrycznie w 4 kierunkach,
- Fotele przednie sportowe, podgrzewane i wentylowane, z ręcznie przedłużanym siedziskiem
- Fotel kierowcy z elektryczną regulacją w 14 kierunkach, regulacja szerokości krawędzi bocznych siedziska/oparcia, odcinka lędźwiowego, auto-asysta wsiadania/wysiadania
- Fotel pasażera z elektryczną regulacją w 8 kierunkach
- Tylna kanapa z regulowanym odchyleniem oparcia, składana 60/40, z systemem ISOFIX
- Inteligentny kluczyk (I-KEY) z systemem dostępu i zapłonu bezkluczykowego
Szyby antyrefleksyjne, z filtrem solarnym i UV, otwierane elektrycznie (one-touch auto open/close) :
`szyby przednia i w drzwiach przednich podwójne laminowane
`szyby tylna i w drzwiach tylnych przyciemniane (private glass)
Okno dachowe uchylne / otwierane elektrycznie (one-touch auto open/close)
Podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych (dla kierowcy i pasażera)
Lusterko wsteczne antychromatyczne z funkcją automatycznego przyciemniania
Podgrzewane, elektrycznie regulowane i składane lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia
Adaptacyjna klimatyzacja dwustrefowa z automatyczną recyrkulacją powietrza oraz 2 nawiewami klimatyzacji na tył
System oświetlenia sekwencyjnego, wyłączania oświetlenia z opóźnieniem, oświetlenia powitalnego
Analogowy zegar Infiniti
Pakiet multimedialny / systemy:
SYSTEM NAWIGACJI HDD z dyskiem o pojemności 30 GB z tunerem RDS-TMC
`8-calowy wyświetlacz centralny z ekranem dotykowym o wysokiej rozdzielczości
`wielofunkcyjny sterownik INFINITI CONTROLLER
`centralny odtwarzacz płyt CD i DVD, obsługujący formaty MP3, WMA, DivX
`bezprzewodowy system głośnomówiący BLUETOOTH do komunikacji z telefonami komórkowymi
`wejścia USB, AUX-RCA,
`system nagłośnieniowy BOSE PREMIUM SOUND SYSTEM z 11 głośnikami i subwooferem
Bagażnik:
`pokrywa przestrzeni bagażowej
`siatka na zakupy
`dojazdowe koło zapasowe
`Apteczka pierwszej pomocy, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica
Bezpieczeństwo:
Systemy zapobiegające kradzieży: autoalarm, immobiliser,
Szyby boczne kierowcy i pasażera - antynapadowe
6 poduszek powietrznych
`przednie poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
`boczne poduszki dwukomorowe, chroniące osobno biodra i klatkę piersiową w fotelach przednich
`kurtyny powietrzne przednie i tylne
Aktywne zagłówki przednich foteli
Wszystkie pasy bezpieczeństwa z czujnikami, napinaczami i ogranicznikami napięcia.
Systemy wspomagające kierowcę:
Inteligentne wspomaganie kierownicy uzależnione od prędkości pojazdu
Zaawansowany system ESP (Electronic Stability Program / Dynamic Stability Control)
7-biegowa inteligentna automatyczna skrzynia biegów (ASC – Adaptative Shift Control) z trybem sport
Magnezowe łopatki przy kierownicy do manualnej / sekwencyjnej zmiany biegów (DRM – Downshift Rev Matching)
Inteligentny tempomat ICC - z funkcją jazdy z niską prędkością (LSF - Low Speed Following) i regulowaną odległością do aut poprzedzających
System ostrzegania przed kolizjami z przodu (FCW - Forward Collision Warning) współpracujący z inteligentnym wspomaganiem hamowania IBA
Panoramiczna kamera 360°, ułatwiająca parkowanie (AVM - Around View Monitor) z czujnikami parkowania
Reflektory biksenonowe z systemem doświetlania zakrętów (AFS - Adaptive Front-lighting System) samopoziomujące
Spryskiwacze reflektorów
Przednie i tylne światła przeciwmgielne
Układ aktywnego sterowania tylnych kół skrętnych (RAS - Rear Active Streering)
Zawieszenie z systemem ciągłej kontroli tłumienia (CDC - Continuous Damping Control) tryb AUTO i SPORT
System monitorujący poziom ciśnienia w oponach (TPMS - Tyre Pressure Monitoring System)
Elementy zewnętrzne:
Polerowane aluminiowe relingi dachowe
Tylne lampy z diodami LED
Zintegrowany tylny spoiler
Samonaprawiająca się zewnętrzna powłoka lakiernicza (Scratch Shield)
21-calowe, sześcioramienne felgi aluminiowe
Boczne wloty powietrza w kolorze ciemnego chromu
Przyciemnione klosze lamp przednich
W końcu, w dniu 26.07.2014 odebrałem Infiniti FX50S Premium z 2009 roku z przebiegiem 29900 km.
Auto z nowoczesnym widlastym, 5 litrowym silnikiem V8, umieszczony wzdłużnie, o mocy 390 KM ( przy 6500 obrotów) oraz niesamowitym momencie obrotowym wynoszącym 500 Nm osiągalnym już przy 4400 obr/min, posiada 7-biegowa inteligentną automatyczną skrzynię biegów z trybem sport i możliwością zmiany biegów magnezowymi łopatkami przy kierownicy.
Posiada również jeden z najlepszych sportowych układów przeniesienia napędu na cztery koła ATTESA E-TS (jak w kultowym Nissan Skyline GTR), ze skrętną tylną osią i wielowahaczowym zawieszeniem o zmiennej charakterystyce tłumienia.
Główne dane techniczne producenta:
Silnik: benzyna V8 - 5026 cm3
Moc maksymalna: 390 KM przy 6500 RPM
Maks. moment obrotowy: 500 Nm przy 4400 RPM
Układ rozrządu: łańcuchowy, system sterowania zaworami dwoma wałkami rozrządu umieszczonymi w głowicy (DOHC),4 zawory na cylinder, hydrauliczna regulacja luzu w zaworach
Skrzynia biegów: 7-biegowa automatyczna, sterowana elektronicznie z trybem manualnym i magnezowymi łopatkami zmiany biegów. Czujniki algorytmiczne analizują styl jazdy kierowcy i automatycznie dostosowują przełożenia. Tryb manualny oferuje wybieranie sekwencyjne biegów.
Napęd: inteligentny napęd AWD (ATTESA E-TS)
Pojemność zbiornika paliwa: 90 litrów
Prędkość max: 265 km/h, ale po zdjęciu ograniczenia spokojnie wyciągnie 290 km/h
Emisja CO2: 307 g/km (spełnia normy Euro V)
Spalanie katalogowe: 13,1 l/100 km w cyklu mieszanym, 9,8 l/100 km w cyklu pozamiejskim, 18,9 l/100 km w cyklu miejskim
Układ hamulcowy Przód: aluminiowe zaciski przeciwstawne z 4 tłoczkami (Akebono), tarcze wentylowane 355mm, 4-kanałowy ABS
Układ hamulcowy Tył: aluminiowe zaciski przeciwstawne z 2 tłoczkami (Akebono), tarcze wentylowane 350mm, 4-kanałowy ABS
Zawieszenie Przód: nieależne dwuwahaczowe ze sprężynami śrubowymi na amortyzatorach, z drążkiem stabilizatora, system ciągłej kontroli tłumienia (CDC)
Zawieszenie Tył: nieależne wielowahaczowe, amortyzatory o zwiększonej wydajności z systemem Dual Flow Patch (DFP), drążek stabilizatora, system ciągłej kontroli tłumienia (CDC) i aktywny układ sterowniczy kół tylnych (RAS).
Wymiary dł/szer/wys w mm: 4865 / 2134 (1925) / 1680
Rozstaw osi w mm: 2885
Przestrzeń bagażowa: 410 l / 1305 l
Masa własna: 2120 kg
Test Euro NCAP: 5 gwiazdek
Wyposażenie:
- Wykończenie wnętrza w drewnie klonu płomienistego
- Wielofunkcyjna kierownica wraz z magnezowymi łopatkami zmiany biegów, regulowana elektrycznie w 4 kierunkach,
- Fotele przednie sportowe, podgrzewane i wentylowane, z ręcznie przedłużanym siedziskiem
- Fotel kierowcy z elektryczną regulacją w 14 kierunkach, regulacja szerokości krawędzi bocznych siedziska/oparcia, odcinka lędźwiowego, auto-asysta wsiadania/wysiadania
- Fotel pasażera z elektryczną regulacją w 8 kierunkach
- Tylna kanapa z regulowanym odchyleniem oparcia, składana 60/40, z systemem ISOFIX
- Inteligentny kluczyk (I-KEY) z systemem dostępu i zapłonu bezkluczykowego
Szyby antyrefleksyjne, z filtrem solarnym i UV, otwierane elektrycznie (one-touch auto open/close) :
`szyby przednia i w drzwiach przednich podwójne laminowane
`szyby tylna i w drzwiach tylnych przyciemniane (private glass)
Okno dachowe uchylne / otwierane elektrycznie (one-touch auto open/close)
Podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych (dla kierowcy i pasażera)
Lusterko wsteczne antychromatyczne z funkcją automatycznego przyciemniania
Podgrzewane, elektrycznie regulowane i składane lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia
Adaptacyjna klimatyzacja dwustrefowa z automatyczną recyrkulacją powietrza oraz 2 nawiewami klimatyzacji na tył
System oświetlenia sekwencyjnego, wyłączania oświetlenia z opóźnieniem, oświetlenia powitalnego
Analogowy zegar Infiniti
Pakiet multimedialny / systemy:
SYSTEM NAWIGACJI HDD z dyskiem o pojemności 30 GB z tunerem RDS-TMC
`8-calowy wyświetlacz centralny z ekranem dotykowym o wysokiej rozdzielczości
`wielofunkcyjny sterownik INFINITI CONTROLLER
`centralny odtwarzacz płyt CD i DVD, obsługujący formaty MP3, WMA, DivX
`bezprzewodowy system głośnomówiący BLUETOOTH do komunikacji z telefonami komórkowymi
`wejścia USB, AUX-RCA,
`system nagłośnieniowy BOSE PREMIUM SOUND SYSTEM z 11 głośnikami i subwooferem
Bagażnik:
`pokrywa przestrzeni bagażowej
`siatka na zakupy
`dojazdowe koło zapasowe
`Apteczka pierwszej pomocy, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica
Bezpieczeństwo:
Systemy zapobiegające kradzieży: autoalarm, immobiliser,
Szyby boczne kierowcy i pasażera - antynapadowe
6 poduszek powietrznych
`przednie poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
`boczne poduszki dwukomorowe, chroniące osobno biodra i klatkę piersiową w fotelach przednich
`kurtyny powietrzne przednie i tylne
Aktywne zagłówki przednich foteli
Wszystkie pasy bezpieczeństwa z czujnikami, napinaczami i ogranicznikami napięcia.
Systemy wspomagające kierowcę:
Inteligentne wspomaganie kierownicy uzależnione od prędkości pojazdu
Zaawansowany system ESP (Electronic Stability Program / Dynamic Stability Control)
7-biegowa inteligentna automatyczna skrzynia biegów (ASC – Adaptative Shift Control) z trybem sport
Magnezowe łopatki przy kierownicy do manualnej / sekwencyjnej zmiany biegów (DRM – Downshift Rev Matching)
Inteligentny tempomat ICC - z funkcją jazdy z niską prędkością (LSF - Low Speed Following) i regulowaną odległością do aut poprzedzających
System ostrzegania przed kolizjami z przodu (FCW - Forward Collision Warning) współpracujący z inteligentnym wspomaganiem hamowania IBA
Panoramiczna kamera 360°, ułatwiająca parkowanie (AVM - Around View Monitor) z czujnikami parkowania
Reflektory biksenonowe z systemem doświetlania zakrętów (AFS - Adaptive Front-lighting System) samopoziomujące
Spryskiwacze reflektorów
Przednie i tylne światła przeciwmgielne
Układ aktywnego sterowania tylnych kół skrętnych (RAS - Rear Active Streering)
Zawieszenie z systemem ciągłej kontroli tłumienia (CDC - Continuous Damping Control) tryb AUTO i SPORT
System monitorujący poziom ciśnienia w oponach (TPMS - Tyre Pressure Monitoring System)
Elementy zewnętrzne:
Polerowane aluminiowe relingi dachowe
Tylne lampy z diodami LED
Zintegrowany tylny spoiler
Samonaprawiająca się zewnętrzna powłoka lakiernicza (Scratch Shield)
21-calowe, sześcioramienne felgi aluminiowe
Boczne wloty powietrza w kolorze ciemnego chromu
Przyciemnione klosze lamp przednich
Byłe auta (6)
Fiat Seicento Czerwona Bestia
Marka:
Fiat
Model:
Seicento
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
0.9
Nazwa auta:
Czerwona Bestia
Przebieg:
80 000 km
Fiat 125p Srebrna Strzała
Marka:
Fiat
Model:
125p
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.5
Nazwa auta:
Srebrna Strzała
Przebieg:
145 000 km
Moc silnika:
75 KM
Fiat 125p L 75 KM Srebno-Szary Limuzyna
Nissan Almera 1.8 ACCENTA
Marka:
Nissan
Model:
Almera
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.8 16V
Nazwa auta:
1.8 ACCENTA
Przebieg:
98 000 km
Moc silnika:
116 KM
Mitsubishi Outlander 2.0 Sport
Marka:
Mitsubishi
Model:
Outlander
Generacja:
I
Nadwozie:
Terenowy
Silnik:
2.0 i 16V
Nazwa auta:
2.0 Sport
Przebieg:
87 000 km
Moc silnika:
136 KM
Bardzo dobre auto na nasze drogi ;)
Mitsubishi Outlander TURBO 202KM / 303 Nm
Marka:
Mitsubishi
Model:
Outlander
Generacja:
I
Nadwozie:
Terenowy
Silnik:
2.0 i 16V 4WD Turbo
Nazwa auta:
TURBO 202KM / 303 Nm
Przebieg:
95 000 km
Moc silnika:
202 KM
Mitsubishi Outlander Turbo z dostosowanym silnikiem z Mitsubishi EVO.
202 KM / 303 Nm, 7,7 s do 100 km/h
Skóra z alkantarą
Napęd 4x4
Nagłośnienie Alpine
202 KM / 303 Nm, 7,7 s do 100 km/h
Skóra z alkantarą
Napęd 4x4
Nagłośnienie Alpine
Infiniti FX 35
Marka:
Infiniti
Model:
FX
Generacja:
I
Nadwozie:
Terenowy
Silnik:
3.5 i V6 24V AWD
Nazwa auta:
35
Przebieg:
71 480 km
Moc silnika:
283 KM
FX35 2006 Black / Brick (Czarny z rudym wnętrzem)
Pakiet:
Technology
Sport
Touring
Hands-Free
Felgi: 20" chrom (Yokohama ADVAN 265/50R20 - lato), (Bidgestone LM25 265/50R20 - zima)
Zmiany w stosunku do oryginału:
Klocki HAWK PERFORMANCE HPS (przód / tył)
Plany:
CAI STILLEN + Z-TUBE
Tarcze nawiercane / nacinane
Pakiet:
Technology
Sport
Touring
Hands-Free
Felgi: 20" chrom (Yokohama ADVAN 265/50R20 - lato), (Bidgestone LM25 265/50R20 - zima)
Zmiany w stosunku do oryginału:
Klocki HAWK PERFORMANCE HPS (przód / tył)
Plany:
CAI STILLEN + Z-TUBE
Tarcze nawiercane / nacinane
Przyszłe auta (1)
Infiniti Q50
Blog kierowcy (1)
Dotyczy: Infiniti FX 50s Premium 390 KM
Dodano: 10 lat temu, przez
criscom
Wszystkie formalności z leasingiem załatwione.
Odbiór samochodu i wszystko jasne - "Banan" na twarzy :)
22
komentarze
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 02.01.2011 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 29 |
Liczba wystawionych ocen | 7 |
Liczba wpisów w blogach aut | 1 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 2 |
Liczba postów na forum | 0 |
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych