Tutaj jesteś:
Kierowca czejzee
Profil kierowcy czejzee
PRZEBIEG
324
OBROTY
czejzee
WPN
23 lata za kółkiem
Warszawa
Warszawa
offline (ostatnio widziano 9 lat temu)
zarejestrowany od 13 lat, 7 miesięcy i 9 dni
4881 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 118
4881 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 118
Jeździ:
Saab 9-3 SS | BSR, Hirsch
Wcześniej jeździł:
Citroen Xsara Picasso Picasso 1.8 16V LPG,
Opel Astra 1.4 16V LPG,
Saab 9-3 SE LPT (Stage 1) LPG,
Saab 9-3 Aero (B205R) | sold.
"three SPOKES" and you're out
więcej »
Obecne auta (1)
Saab 9-3 SS | BSR, Hirsch
Marka:
Saab
Model:
9-3
Generacja:
II
Nadwozie:
SportSedan
Silnik:
1.8t
Nazwa auta:
SS | BSR, Hirsch
Przebieg:
40 000 km
Moc silnika:
200 KM
Udało się zakupić "nowe" auto. Nie jest to TurboX o jakim marzyłem, ani Aero, natomiast 2-latek ze znikomym przebiegiem 27 000 km (w chwili zakupu) ma kilka ciekawych atutów. Znam historię auta od zakupu w PL salonie. Rocznik 2011 (Autowcentrum nie daje mi możliwości ustawienia powyżej 2010).
Z ciekawszych rzeczy:
- czujnik deszczu
- skórzana tapicerka
- podgrzewane przednie fotele
- elektrycznie regulowany fotel kierowcy
- AUX
- bluetooth
- navi
- automatyczna skrzynia 5-biegowa
- manetki do zmiany biegów w kierownicy - Sentronic
- tempomat
- trzy uchwyty na kubek
- fotochromatyczne wszystkie lusterka
- szyberdach
- nagłośnienie BOSE (11 głośników)
- xsenonowe światła/LED
- dokładka zderzaka (tył) Aero
- zmieniony cały układ wydechowy - dual pipe by BSR
- sportowy filtr powietrza
- fabryczny chip tunning by Hirsch Stage 1 - 200 KM, 320 Nm
Dołożyłem:
- mocniejsze nacinane tarcze ATE PowerDics
- adapter Bluetooth przez AUX pod stream muzyki
- rozpórkę kielichów (custom made)
- oryginalne zaślepki SAAB na śruby kół (estetyka).
W planach:
- dyfuzor ala Hirsch zamiast dokładki Aero
- boczne pomarańczowe światła obrysowe jak w wersji US
- obszycie premium skórą kierownicy
- lotka/spojler (dyskretnie)
- sprężyny lekko obniżające
- update tarcz z 285 mm na 314 mm
- lekko podnieść Nm celem poprawienia dynamiki
- sportowy katalizator
- dokładka obniżająca przedniego zderzaka ala TurboX
- grill Hirsch lub Griffin/9-3N
- zmiana felg być może na 18 cali
- update tylnych tarcz
Średnie spalanie ok. 11.5/100km.
To mój pierwszy automat. Przyzwyczajam się. Nie jest to postrach szos jak poprzednik - 9-3 OG Aero, ale ma sporo zalet.
Z ciekawszych rzeczy:
- czujnik deszczu
- skórzana tapicerka
- podgrzewane przednie fotele
- elektrycznie regulowany fotel kierowcy
- AUX
- bluetooth
- navi
- automatyczna skrzynia 5-biegowa
- manetki do zmiany biegów w kierownicy - Sentronic
- tempomat
- trzy uchwyty na kubek
- fotochromatyczne wszystkie lusterka
- szyberdach
- nagłośnienie BOSE (11 głośników)
- xsenonowe światła/LED
- dokładka zderzaka (tył) Aero
- zmieniony cały układ wydechowy - dual pipe by BSR
- sportowy filtr powietrza
- fabryczny chip tunning by Hirsch Stage 1 - 200 KM, 320 Nm
Dołożyłem:
- mocniejsze nacinane tarcze ATE PowerDics
- adapter Bluetooth przez AUX pod stream muzyki
- rozpórkę kielichów (custom made)
- oryginalne zaślepki SAAB na śruby kół (estetyka).
W planach:
- dyfuzor ala Hirsch zamiast dokładki Aero
- boczne pomarańczowe światła obrysowe jak w wersji US
- obszycie premium skórą kierownicy
- lotka/spojler (dyskretnie)
- sprężyny lekko obniżające
- update tarcz z 285 mm na 314 mm
- lekko podnieść Nm celem poprawienia dynamiki
- sportowy katalizator
- dokładka obniżająca przedniego zderzaka ala TurboX
- grill Hirsch lub Griffin/9-3N
- zmiana felg być może na 18 cali
- update tylnych tarcz
Średnie spalanie ok. 11.5/100km.
To mój pierwszy automat. Przyzwyczajam się. Nie jest to postrach szos jak poprzednik - 9-3 OG Aero, ale ma sporo zalet.
Byłe auta (4)
Citroen Xsara Picasso Picasso 1.8 16V LPG
Marka:
Citroen
Model:
Xsara Picasso
Generacja:
I
Nadwozie:
Picasso
Silnik:
1.8 i 16V
Nazwa auta:
Picasso 1.8 16V LPG
Przebieg:
180 000 km
Moc silnika:
116 KM
To było auto :) typowo rodzinne, pojemne, dość żwawe (mimo swojej masy, te 116KM było ok). Brak obrotomierza, to największa bolączka. Nie było bardzo ekonomiczne (problemy z elektroniką), ale.. bezpieczne!
Uratowało mnie przed zderzeniem (nie z mojej winy) od strony kierowcy (przy prędkości ponad 60km/h) i dachowaniem. Z auta mało pozostało, ale miło je wspominam. Trochę go szkoda. Z drugiej strony, to tylko kawał blachy.
Uratowało mnie przed zderzeniem (nie z mojej winy) od strony kierowcy (przy prędkości ponad 60km/h) i dachowaniem. Z auta mało pozostało, ale miło je wspominam. Trochę go szkoda. Z drugiej strony, to tylko kawał blachy.
Opel Astra 1.4 16V LPG
Marka:
Opel
Model:
Astra
Generacja:
F
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.4 i 16V
Nazwa auta:
1.4 16V LPG
Przebieg:
450 000 km
1.416V. Niezawodne auto, które od przebiegu 120 000 km jeździło z instalacją LPG. Kupiona za ponad 50 000 zł, sprzedane za 800 zł ;) Inwestycja w nowe auta... nie jest żadną inwestycją, choć przez kilkanaście lat Opel sprawował się bardzo dobrze. Dość wygodny czterokołowiec. Sprzedany w 2009 roku (jako 12-latek). Od początku w rodzinie.
Spalanie: po studencku, czyli 20 zł/100 km w mieście ;P to były czasy ;)
Spalanie: po studencku, czyli 20 zł/100 km w mieście ;P to były czasy ;)
Saab 9-3 SE LPT (Stage 1) LPG
Marka:
Saab
Model:
9-3
Generacja:
I
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
2.0
Nazwa auta:
SE LPT (Stage 1) LPG
Przebieg:
226 000 km
Moc silnika:
225 KM
Prawdziwy "sleeper". Seryjny Saab z podniesioną mocą z 150KM do 225KM. Klasyka. Dzięki instalacji LPG zarazem szybkie i ekonomiczne auto. Swego czasu oczko w głowie.
Małe turbo = mniejsza turbodziura. Dobrze to jeździło i dość ekonomicznie ze względu na LPG.
Małe turbo = mniejsza turbodziura. Dobrze to jeździło i dość ekonomicznie ze względu na LPG.
Saab 9-3 Aero (B205R) | sold.
Marka:
Saab
Model:
9-3
Generacja:
I
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
2.0 T
Nazwa auta:
Aero (B205R) | sold.
Przebieg:
143 600 km
Moc silnika:
267 KM
Rodzynek w stanie prawie kolekcjonerskim Aero z 2001, czyli auto różni tylko kilka drobnych elementów (poza silnikiem, hamulcami i zawieszeniem, plus kilka drobnych elementów stylistycznych nadwozia) od najwyżej wersji Saab 9-3 z okresu 1998 - 2002r. Jednak pracuję nad nim (podniosłem moc, stage 2 - obecnie ok. 267 KM i 374 Nm). Dokładając filtr stożkowy zapewne te wartości zmieniły się jeszcze na plus.
Zamierzam tu opisywać jego historię, przydatną dla mnie, jak i dla potomnych.
Zakupiony z przebiegiem 138 000 ok. 05.2011r.
Podobają Ci się Saaby? Sprawdź blog: http://saabup.blogspot.com/
-------------------------------
Wyposażenie/look/upgrades:
- raczej typowe dla Aero z tamtego okresu, czyli:
- oryginalna lotka, progi i zderzaki Viggen (look zbliżony, dla wtajemniczonych - jednak różniący się od topowej wersji z tamtego okresu)
- kierownica Aero - perforowana skóra z wypustkami na kciuki (zapewnia lepsze trzymanie)
- zawieszenie sportowe Aero - niższe, twardsze niż SE/standard
- turbina Aero (Mitsubishi TD04)
- kredens, czyli drewno-look (wolałbym piano black, lub carbon - lecz jest fabrycznie)
- oryginalne felgi Aero "17 tzw. "double 3 spokes" - wg mnie, jedne z najpiękniejszych Saabowskich :)
- fotele Viggen (bez viggenowskich i "turbo" tłoczeń), all black
- chowany uchwyt na kubek pod SID (deska rozdzielcza)
- uchwyt na kubek i monety w schowku podłokietnika - wyposażenie dodatkowe
- oryginalny skórzany podłokietnik (bardzo rzadki element) - wyposażenie dodatkowe
- lusterko wsteczne, wewnętrzne fotochromatyczne, elektryczne - z Saab 9-5, wyposażenie dodatkowe
- elektryczne szyby wszystkie sterowane również z pozycji kierowcy
- automatyczna blokada drzwi, otwieranie za pomocą przycisku - blokada wszystkic drzwi po ruszeniu autem (bezpieczeńśtwo)
- 6 głośników fabrycznych, wzmacniacz, CD, wysuwana antena
- elektrycznie regulowane fotele (przód) z pamięcią do 3 ustawień (kierowca, pasażer)
- podgrzewane fotele (przód) i kanapa tył (oddzielny przycisk)
- dwie popielniczki (przód, tył)
- przegroda na narty/snowboard
- klimatyzacja (to standard w saabach chyba od 93 roku)
- elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka (przydaje się szczególnie zimą)
- openSID - odblokowany komputer wskazujący temperaturę w dolocie, temp. silnika, faktyczne obroty, kody błędów - check engine, itd.
- night panel - przygasanie za pomocą przycisku zbędnych zegarów i podświetleń celem zwiększenia koncentracji na drodze
- follow me home - oświetlenie drogi (przód) przez kilka sekund po zamknięciu auta
- tempomat - możliwość zwiększenia prędkości za pomocą manetki
- siatka bagażnika (nie często spotykany gadżet) - pozwala zachować porządek
- trzeci zagłówek tył (rzadkość podobno)
- oświetlenie nóg i schowka pasażera LED (barwa: biały-ciepły) aktywowane po otwarciu drzwi - update
- wejście AUX pod mp3 player/telefon - uptade
- ładowarka/zasilacz pod 2x USB - zamiast zapalniczki
- filtr stożkowy BSR - oryginalny pod silnik o kodzie B205 Saab - zamiast standardowej puszki
- wycieraczki i spryskiwacze przednich świateł (wyłączone, irytujący gadżet)
- płaskie wycieraczki zamiast przegubowych
- nowiutkie jarzma z 9-5 Aero i tarcze 308mm (lepsze hamowianie) - update
- obecnie opony letnie Nokian ZG2 215/45/17, zima - Bridgestone... 205/50/17
- mocniejsze, białe żarówki świateł drogowych
- plastynowe świece NGK
- chip tuning do ok. 270KM i 380 Nm
-------------------------------
Spalanie:
Trasa: 5.5 - 8.5 l/100km (jazda od 75 - 140 km/h)
Autostrada: 12 - 18 l/100 km (pełne wykorzystanie mocy)
Miasto light: 9 - 11.5 l/100 km (bez korków)
Miasto hard: 13 - 15 l/100 km (korki)
Nie mało, ale potrafi być ekonomiczny, jeżeli o +200-konnym aucie to można napisać.
PS. To już mój drugi Saab 9-3 :)
-------------------------------
W planach:
automatyczne domykanie wszystkich szyb, odświeżenie obręczy, zestaw głośnomówiący (kwestia bezpieczeństwa), in prgoress..., oryginalne welurowe chodniczki (b. trudno dostać do tego modelu)
Zamierzam tu opisywać jego historię, przydatną dla mnie, jak i dla potomnych.
Zakupiony z przebiegiem 138 000 ok. 05.2011r.
Podobają Ci się Saaby? Sprawdź blog: http://saabup.blogspot.com/
-------------------------------
Wyposażenie/look/upgrades:
- raczej typowe dla Aero z tamtego okresu, czyli:
- oryginalna lotka, progi i zderzaki Viggen (look zbliżony, dla wtajemniczonych - jednak różniący się od topowej wersji z tamtego okresu)
- kierownica Aero - perforowana skóra z wypustkami na kciuki (zapewnia lepsze trzymanie)
- zawieszenie sportowe Aero - niższe, twardsze niż SE/standard
- turbina Aero (Mitsubishi TD04)
- kredens, czyli drewno-look (wolałbym piano black, lub carbon - lecz jest fabrycznie)
- oryginalne felgi Aero "17 tzw. "double 3 spokes" - wg mnie, jedne z najpiękniejszych Saabowskich :)
- fotele Viggen (bez viggenowskich i "turbo" tłoczeń), all black
- chowany uchwyt na kubek pod SID (deska rozdzielcza)
- uchwyt na kubek i monety w schowku podłokietnika - wyposażenie dodatkowe
- oryginalny skórzany podłokietnik (bardzo rzadki element) - wyposażenie dodatkowe
- lusterko wsteczne, wewnętrzne fotochromatyczne, elektryczne - z Saab 9-5, wyposażenie dodatkowe
- elektryczne szyby wszystkie sterowane również z pozycji kierowcy
- automatyczna blokada drzwi, otwieranie za pomocą przycisku - blokada wszystkic drzwi po ruszeniu autem (bezpieczeńśtwo)
- 6 głośników fabrycznych, wzmacniacz, CD, wysuwana antena
- elektrycznie regulowane fotele (przód) z pamięcią do 3 ustawień (kierowca, pasażer)
- podgrzewane fotele (przód) i kanapa tył (oddzielny przycisk)
- dwie popielniczki (przód, tył)
- przegroda na narty/snowboard
- klimatyzacja (to standard w saabach chyba od 93 roku)
- elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka (przydaje się szczególnie zimą)
- openSID - odblokowany komputer wskazujący temperaturę w dolocie, temp. silnika, faktyczne obroty, kody błędów - check engine, itd.
- night panel - przygasanie za pomocą przycisku zbędnych zegarów i podświetleń celem zwiększenia koncentracji na drodze
- follow me home - oświetlenie drogi (przód) przez kilka sekund po zamknięciu auta
- tempomat - możliwość zwiększenia prędkości za pomocą manetki
- siatka bagażnika (nie często spotykany gadżet) - pozwala zachować porządek
- trzeci zagłówek tył (rzadkość podobno)
- oświetlenie nóg i schowka pasażera LED (barwa: biały-ciepły) aktywowane po otwarciu drzwi - update
- wejście AUX pod mp3 player/telefon - uptade
- ładowarka/zasilacz pod 2x USB - zamiast zapalniczki
- filtr stożkowy BSR - oryginalny pod silnik o kodzie B205 Saab - zamiast standardowej puszki
- wycieraczki i spryskiwacze przednich świateł (wyłączone, irytujący gadżet)
- płaskie wycieraczki zamiast przegubowych
- nowiutkie jarzma z 9-5 Aero i tarcze 308mm (lepsze hamowianie) - update
- obecnie opony letnie Nokian ZG2 215/45/17, zima - Bridgestone... 205/50/17
- mocniejsze, białe żarówki świateł drogowych
- plastynowe świece NGK
- chip tuning do ok. 270KM i 380 Nm
-------------------------------
Spalanie:
Trasa: 5.5 - 8.5 l/100km (jazda od 75 - 140 km/h)
Autostrada: 12 - 18 l/100 km (pełne wykorzystanie mocy)
Miasto light: 9 - 11.5 l/100 km (bez korków)
Miasto hard: 13 - 15 l/100 km (korki)
Nie mało, ale potrafi być ekonomiczny, jeżeli o +200-konnym aucie to można napisać.
PS. To już mój drugi Saab 9-3 :)
-------------------------------
W planach:
automatyczne domykanie wszystkich szyb, odświeżenie obręczy, zestaw głośnomówiący (kwestia bezpieczeństwa), in prgoress..., oryginalne welurowe chodniczki (b. trudno dostać do tego modelu)
Przyszłe auta (1)
Saab 9-5
Jak fundusze pozwolą :)
Blog kierowcy (59)
Dotyczy: Saab 9-3 SS | BSR, Hirsch
Dodano: 10 lat temu, przez
czejzee
Znajomy namierzył kopię lotki Hirsch. O tyle fajnie, że produkt właściwie niedostępny do Saabów poliftowych, czyli 2007+ (miały lekko zmienioną tylną klapę, emblematy były wyżej przez co ...
4
komentarze
Dotyczy: Saab 9-3 SS | BSR, Hirsch
Dodano: 10 lat temu, przez
czejzee
Postanowiłem obniżyć auto. Jutro pojawią się u mnie sprężyny obniżające MapTun. Brand specjalizujący się głównie w tuningu Saabów. Dostawcą sprężyn dla MapTun jest znany producent ...
3
komentarze
Dotyczy: Saab 9-3 SS | BSR, Hirsch
Dodano: 10 lat temu, przez
czejzee
W 9-3 jest Bluetooth. Fajnie. Można prowadzić rozmowy telefoniczne korzystając przy tym z przycisków w kierownicy, można odpalać dźwięk aplikacji z nawigacją (btw. bardzo dokładnej i ...
7
komentarzy
Dotyczy: Saab 9-3 SS | BSR, Hirsch
Dodano: 10 lat temu, przez
czejzee
Skończyły się przednie hamulce. Auto ma prawie 40 000 km i nigdy tarcze nie były zdejmowane. Miały prawo wyzionąć ducha. Saab właściwie nie hamował, charakterystyczne "walenie" krzywych ...
9
komentarzy
Dotyczy: Saab 9-3 SS | BSR, Hirsch
Dodano: 10 lat temu, przez
czejzee
Założyłem rozpórkę. To moje drugie podejście. Na początku wykonano na zamówienie część pasującą do "przedlifta", a ten ma wyższą maskę. U mnie niestety nie chciała się domknąć. ...
2
komentarze
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 23.06.2011 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 368 |
Liczba wystawionych ocen | 118 |
Liczba wpisów w blogach aut | 59 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 6 |
Liczba postów na forum | 0 |
Kierowca czejzee należy do 2 grup:
Znajomi (5)
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 23 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych