Tutaj jesteś:
Kierowca elanski2
Profil kierowcy elanski2
PRZEBIEG
186
OBROTY
elanski2
NE
28 lat za kółkiem
Elbląg
Elbląg
offline (ostatnio widziano 3 lata temu)
zarejestrowany od 10 lat, 10 miesięcy i 28 dni
3100 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 196
3100 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 196
Wcześniej jeździł:
Fiat Punto,
Ford Fusion
Obecne auta (2)
Mini Mini Mini Belle
Marka:
Mini
Model:
Mini
Generacja:
R50
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
1.6
Nazwa auta:
Mini Belle
Citroen C4 Biała Perła
Marka:
Citroen
Model:
C4
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
1.6 16v VTi
Nazwa auta:
Biała Perła
Moc silnika:
120 KM
Szukałem auta wygodnego, dobrze wyposażonego, o atrakcyjnym wyglądzie. Citroen C4 II nie przekonał mnie od razu, potrzebowałem trochę czasu. Pierwsza myśl była - taki typowy kompakt, na siłę upodabniający się do Golfa. Ale C4 zyskuje przy dłuższym obcowaniu - niewątpliwie.
Sylwetka C4 II, mimo iż już mniej awangardowa niż poprzednia generacja jest atrakcyjna. Wysunięty masywny przód, duża atrapa chłodnicy, uwypuklone logo, agresywnie podkreślona linia świateł nadają C4-ce mocnego charakteru. Bardzo dobrze wyglądają przetłoczenia na drzwiach i linia prowadząca od tylnych lamp do przednich świateł. Auto wygląda atrakcyjnie, lakier biała perła dopełnia ogólnego pozytywnego wrażenia. W planach jest wymiana stalowych obręczy na lekkie felgi w kolorze srebrno-czarnym.
Auto ma wszelkie udogodnienia, prowadzi się wyśmienicie i jest bardzo komfortowe. Deska rozdzielcza i zegary to połączenie tradycyjnego stylu z nowoczesnością, wszystko utrzymane w dobrym francuskim smaku. Dodatkową możliwością jest personalizacja kolorów i dźwięków kokpitu - auto nie jest po prostu nudne.
Jednostka napędowa C4 II ma 120 KM i zmienne fazy rozrządu, co jest bardziej niż wystarczające do normalnej jazdy. Jest elastyczna w mieście oraz dynamiczna w trasie, choć spalanie szczególnie w miejskim ruchu mogłoby być nieco mniejsze. Minusem jednostki VTi rodem z BMW jest zestawienie jej z 5-biegową skrzynią biegów. W trasie brakuje 6-go biegu, co wpłynęło by korzystnie na estetykę jazdy.
Nowym C4 jedzie się nadzwyczaj komfortowo, a to za sprawą bardzo dobrze zestrojonego zawieszenia. Auto dobrze wybiera nierówności, nie słychać charakterystycznego dobijania, co było wadą C4 poprzedniej generacji. W zakrętach trzyma się doskonale, nie ma nadmiernych przechyłów przy ostrych zakrętach. Trakcja jest kontrolowana przez elektroniczny ESP, a nad skutecznością hamowania czuwa ABS. Auto ma bardzo skutecznie działający układ hamulcowy, choć reakcja na naciśnięcie pedału hamulca jest trochę zbyt ostra i wymaga przyzwyczajenia.
Na wyposażenie auta składają się: automatyczna i dwustrefowa klimatyzacja, system multimedialny z nawigacją oraz integracją z telefonem przez bluetooth, pełny pakiet elektryczny z czujnikami parkowania. Brakuje tylko podgrzewanych foteli (w najbogatszej wersji można mieć fotele z funkcją masażu).
Nowa C4-ka ma jeden z największych bagażników w swojej klasie, 408L to więcej niż w większości aut z segmentu C. Jego regularne kształty i niski próg ułatwiają załadowanie bagażu. Bez problemu mieszczą się trzy, standardowe walizki 50cm. Citroen zainstalował dodatkowe gniazdo 12V w bagażniku, choć bardziej przydałoby się przy tylnej kanapie.
Ciągle jeszcze eksploruję moją C4-kę, auto nie przestaje mnie zaskakiwać, na razie wyłącznie pozytywnie i oby było tak dalej.
Sylwetka C4 II, mimo iż już mniej awangardowa niż poprzednia generacja jest atrakcyjna. Wysunięty masywny przód, duża atrapa chłodnicy, uwypuklone logo, agresywnie podkreślona linia świateł nadają C4-ce mocnego charakteru. Bardzo dobrze wyglądają przetłoczenia na drzwiach i linia prowadząca od tylnych lamp do przednich świateł. Auto wygląda atrakcyjnie, lakier biała perła dopełnia ogólnego pozytywnego wrażenia. W planach jest wymiana stalowych obręczy na lekkie felgi w kolorze srebrno-czarnym.
Auto ma wszelkie udogodnienia, prowadzi się wyśmienicie i jest bardzo komfortowe. Deska rozdzielcza i zegary to połączenie tradycyjnego stylu z nowoczesnością, wszystko utrzymane w dobrym francuskim smaku. Dodatkową możliwością jest personalizacja kolorów i dźwięków kokpitu - auto nie jest po prostu nudne.
Jednostka napędowa C4 II ma 120 KM i zmienne fazy rozrządu, co jest bardziej niż wystarczające do normalnej jazdy. Jest elastyczna w mieście oraz dynamiczna w trasie, choć spalanie szczególnie w miejskim ruchu mogłoby być nieco mniejsze. Minusem jednostki VTi rodem z BMW jest zestawienie jej z 5-biegową skrzynią biegów. W trasie brakuje 6-go biegu, co wpłynęło by korzystnie na estetykę jazdy.
Nowym C4 jedzie się nadzwyczaj komfortowo, a to za sprawą bardzo dobrze zestrojonego zawieszenia. Auto dobrze wybiera nierówności, nie słychać charakterystycznego dobijania, co było wadą C4 poprzedniej generacji. W zakrętach trzyma się doskonale, nie ma nadmiernych przechyłów przy ostrych zakrętach. Trakcja jest kontrolowana przez elektroniczny ESP, a nad skutecznością hamowania czuwa ABS. Auto ma bardzo skutecznie działający układ hamulcowy, choć reakcja na naciśnięcie pedału hamulca jest trochę zbyt ostra i wymaga przyzwyczajenia.
Na wyposażenie auta składają się: automatyczna i dwustrefowa klimatyzacja, system multimedialny z nawigacją oraz integracją z telefonem przez bluetooth, pełny pakiet elektryczny z czujnikami parkowania. Brakuje tylko podgrzewanych foteli (w najbogatszej wersji można mieć fotele z funkcją masażu).
Nowa C4-ka ma jeden z największych bagażników w swojej klasie, 408L to więcej niż w większości aut z segmentu C. Jego regularne kształty i niski próg ułatwiają załadowanie bagażu. Bez problemu mieszczą się trzy, standardowe walizki 50cm. Citroen zainstalował dodatkowe gniazdo 12V w bagażniku, choć bardziej przydałoby się przy tylnej kanapie.
Ciągle jeszcze eksploruję moją C4-kę, auto nie przestaje mnie zaskakiwać, na razie wyłącznie pozytywnie i oby było tak dalej.
Byłe auta (2)
Fiat Punto
Marka:
Fiat
Model:
Punto
Generacja:
I
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.1
Ford Fusion
Marka:
Ford
Model:
Fusion
Nadwozie:
Mikrovan
Silnik:
1.4 Duratec
Przyszłe auta (1)
Blog kierowcy (18)
Dotyczy: Mini Mini Mini Belle
Dodano: 6 lat temu, przez
elanski2
Miło nam się spotkać, jestem MIni i mam nadzieję, że się zaprzyjaźnimy.
Tyle tytułem krótkiego wstępu, ale...
Szukam instrukcji do auta, Mini Cooper w wersji R50, silnikowej W10. ...
5
komentarzy
Dotyczy: Citroen C4 Biała Perła
Dodano: 7 lat temu, przez
elanski2
Wideorejestrator, moda czy konieczność? Niech każdy sam sobie odpowie na to pytanie. Ja postanowiłem wyposażyć swoje auto w wideorejestrator. Przejrzałem oferty sklepów, poczytałem opinie i ...
30
komentarzy
Dotyczy: Citroen C4 Biała Perła
Dodano: 8 lat temu, przez
elanski2
Jeździłem z tym dwa lata, w końcu pomyślałem - dość tego! Nie może być tak, ze Biala Perła oszpecona, a ja udaję, że nie widzę. Nadarzyła się okazja, podczas ostatniej wizyty w serwisie ...
17
komentarzy
Dotyczy: Citroen C4 Biała Perła
Dodano: 8 lat temu, przez
elanski2
Jak w temacie, 45000km / 3-lata, pierwszy pogwarancyjny
Zestawienie części:
a) Total Quartz Ineo 5w30 5L (zostanie na dolewki),
b) Filtr oleju OE673 (Filtron)
c) Filtr powietrza AP058/8 ...
9
komentarzy
Dotyczy: Citroen C4 Biała Perła
Dodano: 9 lat temu, przez
elanski2
Uwaga na aluminiowe maski w C4 - utleniają się powodując odchodzenie lakieru. Podobno przypadek dość częsty w naszych cytrynach.
W ubiegłym miesiącu wymienili mi maskę w aucie 2,5 letnim. ...
11
komentarzy
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 19.02.2014 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 217 |
Liczba wystawionych ocen | 196 |
Liczba wpisów w blogach aut | 18 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 1 |
Liczba postów na forum | 4 |
Kierowca elanski2 należy do 1 grupy:
Znajomi (14)
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 23 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych