Tutaj jesteś:
Kierowca emgiezet
Profil kierowcy emgiezet
PRZEBIEG
0
OBROTY
emgiezet
PO
17 lat za kółkiem
Poznań
Poznań
offline (ostatnio widziano 8 lat temu)
zarejestrowany od 11 lat, 11 miesięcy i 2 dni
817 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
817 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
Jeździ:
Mazda 6 2.3 166ps
Wcześniej jeździł:
Ford Fiesta,
Mitsubishi Galant
Obecne auta (1)
Mazda 6 2.3 166ps
Marka:
Mazda
Model:
6
Generacja:
I
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
2.3 MZR
Nazwa auta:
2.3 166ps
Przebieg:
222 917 km
Moc silnika:
166 KM
Byłe auta (2)
Ford Fiesta
Marka:
Ford
Model:
Fiesta
Generacja:
III
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.3 KAT
Przebieg:
250 000 km
Mitsubishi Galant
Marka:
Mitsubishi
Model:
Galant
Generacja:
VII
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.8 (E52A)
Przebieg:
200 000 km
Moc silnika:
115 KM
Najbogatsza wersja wyposażenia(w całości sprawne):
- 4x Elektryczne szyby.
- Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka.
- Elektryczny szyberdach (uchylany i odsuwany).
- Światła przeciwmgielne przednie.
- Listwa na przednim zderzaku.
- Tylni Spojler.
- Oryginalne felgi aluminiowe 14 cali + 15 cali felgi stalowe z kompletem opon zimowych.
- Hak holowniczy (nigdy nie używany).
- Radio Pionieer ze zmieniarką na 6 CD i pilotem + kaseta jako adapter AUX.
- 4 głośniki Pionieer.
Auto eksploatowałem sam w ruchu miejskim jak i w trasie. Spalanie w mieście przy dynamicznej jeździe ok. 9l/100km w trasie można zejść spokojnie poniżej 7l.
Wszystkich napraw eksploatacyjnych dokonywałem na czas u mechanika, który specjalizuje się w autach japońskich. Mechanicznie auto się nie psuło wcale poza drobnym wyciekiem z układu wspomagania.
Silnik chodzi równo, nie bierze oleju, nie dymi odpala przy -20'C na dotknięcie. Auto nigdy nie było nigdy zagazowane. Długi piąty bieg można spokojnie jechać 140 km/h przy 3500 obrotach.
Auto prowadzi się pewnie w zakrętach (sztywna limuzyna zawieszenie zestrojone w stylu Audi A4). Przy prędkościach autostradowych (140km/h +) nie myszkuje jedzie prosto.
Ostatnie wymiany:
142 tyś. km - Komplet opon zimowych + felgi stalowe
150 tyś. km - Zawieszenie tył tuleje i wachacze, nowe 2 opony letnie Barum.
160 tyś. km - Nowy Akumulator Panasonic, Olej filtry, Plecionka wydechu za kolektorem i osłony półosi.
170 tyś. km - Komplet rozrządu, napinacze pompa wodna, olej filtry
180 tyś. km - Olej, filtry, Komplet Opon zimowych
188 tyś. km - Zawieszenie przód (tuleje i stabilizatory), Amortyzatory i osłony amortyzatorów tył, Wysprzęglik, Olej i filtry.
195 tyś. km - Tarcze + Klocki Przód, Komplet sprzęgła i poduszka pod skrzynią biegów. Naprawiona została elektryka przy stacyjce bo auto nie chciało zapalić (uwaga jedyny raz musiałem go holować)
198 tyś. km - Olej filtry, Aparat zapłonowy, pompa sprzęgła.
- 4x Elektryczne szyby.
- Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka.
- Elektryczny szyberdach (uchylany i odsuwany).
- Światła przeciwmgielne przednie.
- Listwa na przednim zderzaku.
- Tylni Spojler.
- Oryginalne felgi aluminiowe 14 cali + 15 cali felgi stalowe z kompletem opon zimowych.
- Hak holowniczy (nigdy nie używany).
- Radio Pionieer ze zmieniarką na 6 CD i pilotem + kaseta jako adapter AUX.
- 4 głośniki Pionieer.
Auto eksploatowałem sam w ruchu miejskim jak i w trasie. Spalanie w mieście przy dynamicznej jeździe ok. 9l/100km w trasie można zejść spokojnie poniżej 7l.
Wszystkich napraw eksploatacyjnych dokonywałem na czas u mechanika, który specjalizuje się w autach japońskich. Mechanicznie auto się nie psuło wcale poza drobnym wyciekiem z układu wspomagania.
Silnik chodzi równo, nie bierze oleju, nie dymi odpala przy -20'C na dotknięcie. Auto nigdy nie było nigdy zagazowane. Długi piąty bieg można spokojnie jechać 140 km/h przy 3500 obrotach.
Auto prowadzi się pewnie w zakrętach (sztywna limuzyna zawieszenie zestrojone w stylu Audi A4). Przy prędkościach autostradowych (140km/h +) nie myszkuje jedzie prosto.
Ostatnie wymiany:
142 tyś. km - Komplet opon zimowych + felgi stalowe
150 tyś. km - Zawieszenie tył tuleje i wachacze, nowe 2 opony letnie Barum.
160 tyś. km - Nowy Akumulator Panasonic, Olej filtry, Plecionka wydechu za kolektorem i osłony półosi.
170 tyś. km - Komplet rozrządu, napinacze pompa wodna, olej filtry
180 tyś. km - Olej, filtry, Komplet Opon zimowych
188 tyś. km - Zawieszenie przód (tuleje i stabilizatory), Amortyzatory i osłony amortyzatorów tył, Wysprzęglik, Olej i filtry.
195 tyś. km - Tarcze + Klocki Przód, Komplet sprzęgła i poduszka pod skrzynią biegów. Naprawiona została elektryka przy stacyjce bo auto nie chciało zapalić (uwaga jedyny raz musiałem go holować)
198 tyś. km - Olej filtry, Aparat zapłonowy, pompa sprzęgła.
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 20.02.2013 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 0 |
Liczba wystawionych ocen | 0 |
Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 0 |
Liczba postów na forum | 0 |
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 16 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych