Tutaj jesteś:
Kierowca fearadasko
Profil kierowcy fearadasko
PRZEBIEG
8
OBROTY
fearadasko
FZ
offline (ostatnio widziano 10 lat temu)
zarejestrowany od 15 lat, 1 miesiąca i 14 dni
1333 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
1333 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 0
Jeździ:
Ford Focus Biały Gentelmen,
Opel Astra
Wcześniej jeździł:
Citroen Xsara 2.0 benzyna 136km
Jeżeli masz mało pieniędzy, stawiaj na ekonomie i użyteczność
więcej »
Obecne auta (2)
Ford Focus Biały Gentelmen
Marka:
Ford
Model:
Focus
Generacja:
III
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
1.0 EcoBoost
Nazwa auta:
Biały Gentelmen
Przebieg:
6 800 km
Moc silnika:
125 KM
Kupiłem samochód w tym roku sugerując się kilkoma czynnikami:bezpieczeństwo, ekonomia, użyteczność oraz komfort.
Zanim wybrałem samochód udałem się na kilka rozmów z różnymi mechanikami. Każdy był co najmniej pozytywnie nastawiony do wybranego przeze mnie modelu.
Następnie poprzeglądałem opinie ekspertów oraz różne fora i ostateczny wybór padł na mojego Focusa 1.0 Ecoboost.
Samochód dozbroiłem paroma gadżetami i suma summarum otrzymałem auto z przyzwoitym wyposażeniem, przy tym eleganckie z nutką sportu i luksusu. Konkretnie: rozszerzona nawigacja, skórzany podłokietnik, podgrzewana przednia szyba/przednie fotele/lusterka, elektryczne szyby tył/przód, funkcja automatycznego równoległego parkowania, czujniki tył/przód, funkcja automatycznego hamowania do 30 km(na razie nie widziałem je efektów) system wspomagający przy ruszaniu pod górkę(auto przez 3 sek nie zjedzie do tyłu), przyciemniane szyby, ABS, ESP, City stop, system wspomagający na zakretach. Możliwe że coś pominąłem.
Wrażenia?
Jak na samochód tej klasy, nie oszukujmy się, to jest podstawowy rodzinny samochód, daje niesamowity komfort jazdy. Nie ma mowy o jakichkolwiek dziurach, wybojach, zawieszenie działa cudownie, dużo miejsca dla kierowcy i wszystkich pasażerów, także tych z tyłu. Bardzo dobra widoczność, delikatna i chętnie współpracująca z kierowcą skrzynia biegów.
Co do dynamiki...
... decydując się na ten samochód wiedziałem co biorę, nie jest to Masserati i przy pełnym obciążeniu można zapomnieć o dynamicznym wyprzedzaniu. Jednak z tą opinią się wstrzymam do pierwszych 5 tys kilometrów, ponieważ auto zupełnie inaczej się zbiera po przejechaniu tych 700 km a inaczej po wyjechaniu z salonu. Ponad to na dobrą sprawę nie sprawdzałem jeszcze w pełni jego możliwości, bo chcę dać dotrzeć się silnikowi. To samo tyczy się spalania, najpierw 8,4l, po drugim tankowani średnia spadła do 7,2l/100 w cyklu mieszanym, więc to się jeszcze zmieni. Dam znac po następnym tankowaniu. System Car Audio(mimo że przy wyborze najdroższej nawgiacji są "dużo lepsze głośniki") pozostawia sporo do życzenia. Podsumowując, na razie ciężko mi określić czy to był dobry wybór, myślę że łatwiej będzie to wywnioskować po paru tysiącach kilometrów.
Jedno jest pewne i to mogę zagwarantować... Wsiadając do tego samochodu, człowiek czuje się naprawdę bezpiecznie.
Zanim wybrałem samochód udałem się na kilka rozmów z różnymi mechanikami. Każdy był co najmniej pozytywnie nastawiony do wybranego przeze mnie modelu.
Następnie poprzeglądałem opinie ekspertów oraz różne fora i ostateczny wybór padł na mojego Focusa 1.0 Ecoboost.
Samochód dozbroiłem paroma gadżetami i suma summarum otrzymałem auto z przyzwoitym wyposażeniem, przy tym eleganckie z nutką sportu i luksusu. Konkretnie: rozszerzona nawigacja, skórzany podłokietnik, podgrzewana przednia szyba/przednie fotele/lusterka, elektryczne szyby tył/przód, funkcja automatycznego równoległego parkowania, czujniki tył/przód, funkcja automatycznego hamowania do 30 km(na razie nie widziałem je efektów) system wspomagający przy ruszaniu pod górkę(auto przez 3 sek nie zjedzie do tyłu), przyciemniane szyby, ABS, ESP, City stop, system wspomagający na zakretach. Możliwe że coś pominąłem.
Wrażenia?
Jak na samochód tej klasy, nie oszukujmy się, to jest podstawowy rodzinny samochód, daje niesamowity komfort jazdy. Nie ma mowy o jakichkolwiek dziurach, wybojach, zawieszenie działa cudownie, dużo miejsca dla kierowcy i wszystkich pasażerów, także tych z tyłu. Bardzo dobra widoczność, delikatna i chętnie współpracująca z kierowcą skrzynia biegów.
Co do dynamiki...
... decydując się na ten samochód wiedziałem co biorę, nie jest to Masserati i przy pełnym obciążeniu można zapomnieć o dynamicznym wyprzedzaniu. Jednak z tą opinią się wstrzymam do pierwszych 5 tys kilometrów, ponieważ auto zupełnie inaczej się zbiera po przejechaniu tych 700 km a inaczej po wyjechaniu z salonu. Ponad to na dobrą sprawę nie sprawdzałem jeszcze w pełni jego możliwości, bo chcę dać dotrzeć się silnikowi. To samo tyczy się spalania, najpierw 8,4l, po drugim tankowani średnia spadła do 7,2l/100 w cyklu mieszanym, więc to się jeszcze zmieni. Dam znac po następnym tankowaniu. System Car Audio(mimo że przy wyborze najdroższej nawgiacji są "dużo lepsze głośniki") pozostawia sporo do życzenia. Podsumowując, na razie ciężko mi określić czy to był dobry wybór, myślę że łatwiej będzie to wywnioskować po paru tysiącach kilometrów.
Jedno jest pewne i to mogę zagwarantować... Wsiadając do tego samochodu, człowiek czuje się naprawdę bezpiecznie.
Opel Astra
Marka:
Opel
Model:
Astra
Generacja:
G
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.6 16V
Przebieg:
200 000 km
Byłe auta (1)
Citroen Xsara 2.0 benzyna 136km
Marka:
Citroen
Model:
Xsara
Generacja:
II
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
2.0 i 16V
Nazwa auta:
2.0 benzyna 136km
Przebieg:
170 000 km
Moc silnika:
136 KM
Kupilismy w zeszlym roku ten samochód. Jest to wersja sprowadzana z niemiec, bogato wyposażona. Samochód prowadzi się świetnie, bardzo dobrze trzyma się drogi, abs działa tak jak trzeba a komfort jazdy kierowcy i pasażera z przodu jest bardzo wysoki. Z tylu jest nie co za ciasno dla większych osób( nie polecam jazdy w 3 dorosłe osoby o solidnych sylwetkach), głównie jest za mało miejsca na nogi. Ponad to moja piękna, ma przestronny bagażnik w który spokojnie zapakuje się 4 osobowa rodzina na dwu tygodniowy wyjazd. Spalania nie powala na kolana bo 10.5l/100km latem i 12l/100km zimą w mieście, trochę odbiegają wymagań mojej kieszeni. Za to na trasie jest już zdecydowanie lepiej 7.5l/100km przy jeździe 110-130km/h. Gdy sie troche podkręci gaz 160-190km/h to spalanie wzrasta do ok 9-10l/100km. Silnik cechuje się wysoką kulturą jazdy, jest naprawdę cichy, powyżej 170 zaczyn robić się nieco głośnie ale to głównie z powodu złych uszczelek w drzwiach. Koszty napraw sa srednio wysokie, jednak pozostawiają trochę do życzenia.
Blog kierowcy (2)
Dotyczy: Ford Focus Biały Gentelmen
Dodano: 10 lat temu, przez
fearadasko
Witam wszystkich użytkowników/miłośników Focusa. W Październiku minął rok od zakupu nowego Forda Focusa Combi. Narazie bez żadnych problemów i wydatków ( z wyjątkiem przeglądu, który ...
5
komentarzy
Dotyczy: Ford Focus Biały Gentelmen
Dodano: 11 lat temu, przez
fearadasko
Witam,
Wigilia wspaniały czas, który większość z nas pewnie spędza wspólnie z najbliższymi, ale to także moment na pewne refleksje. Moje oczywiście dotyczą przedwczesnego prezentu ...
22
komentarze
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 29.12.2009 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 8 |
Liczba wystawionych ocen | 0 |
Liczba wpisów w blogach aut | 2 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 0 |
Liczba postów na forum | 0 |
Ankieta
-
Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
Odp: Nissan Skyline
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 18 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 26 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych