Tutaj jesteś:
Kierowca gooffy
Profil kierowcy gooffy
PRZEBIEG
8
OBROTY


gooffy
WD
21 lat za kółkiem
Warszawa
Warszawa
offline (ostatnio widziano 11 lat temu)
zarejestrowany od 12 lat i 10 miesięcy
1722 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 14
1722 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 14
Jeździ:
Honda CR-V
Wcześniej jeździł:
Honda Integra,
Honda Civic
Było:
Honda Civic 1.6 D16Z6 160KM
Honda Integra 1.8 B18C4 210KM
Jest:
Honda CR-V 2.0 150KM
więcej »
Honda Civic 1.6 D16Z6 160KM
Honda Integra 1.8 B18C4 210KM
Jest:
Honda CR-V 2.0 150KM
Obecne auta (1)
Honda CR-V
Marka:
Honda
Model:
CR-V
Generacja:
II
Nadwozie:
SUV
Silnik:
2.0 16V
Przebieg:
196 600 km
Moc silnika:
150 KM
Nadal ze stajni HONDA.
Najnowszy rodzinny nabytek. Wygodny, duży, elegancki.
Po sportowych wyścigowych Hondach przyszedł czas na coś spokojniejszego, większego, o znacznie wyższym komforcie jazdy.
MODEL: RD8, II gen, 2003 rok
SILNIK: K20A4 2.0 benzyna
UKLAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: 4WD (tył dołączany)
ZAWIESZENIE: seria
KOŁA: seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria
CAR-AUDIO: seria
WYPOSAŻENIE: klimatyzacja, elektryczne szyby, elektryczne i podgrzewane lusterka, podgrzewane fotele, centralny zamek, 2x poduszka powietrzna, wspomaganie kierownicy, światła halogenowe, składany stolik turystyczny w bagażniku, hak holowiniczy
PLANY: Instalacja LPG
MOC: 150hp
Najnowszy rodzinny nabytek. Wygodny, duży, elegancki.
Po sportowych wyścigowych Hondach przyszedł czas na coś spokojniejszego, większego, o znacznie wyższym komforcie jazdy.
MODEL: RD8, II gen, 2003 rok
SILNIK: K20A4 2.0 benzyna
UKLAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria
ELEKTRONIKA: seria
UKŁAD NAPĘDOWY: 4WD (tył dołączany)
ZAWIESZENIE: seria
KOŁA: seria
UKŁAD HAMULCOWY: seria
CAR-AUDIO: seria
WYPOSAŻENIE: klimatyzacja, elektryczne szyby, elektryczne i podgrzewane lusterka, podgrzewane fotele, centralny zamek, 2x poduszka powietrzna, wspomaganie kierownicy, światła halogenowe, składany stolik turystyczny w bagażniku, hak holowiniczy
PLANY: Instalacja LPG
MOC: 150hp
Byłe auta (2)
Honda Integra
Marka:
Honda
Model:
Integra
Generacja:
III
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
1.8 i
Przebieg:
185 000 km
Moc silnika:
210 KM
Kultowa sportowa Honda ze zmodyfikowaną skrzynią i przodem w wersji japońskiej.
Seryjnie auto było wyposażone w silnik 1.8 16V DOHC VTEC (B18C6) o mocy 190 KM i maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 179 Nm. Pozwalał on na przyśpieszenie do 100 km/h w czasie 6,7 sekundy i rozpędzenie się do 233 km/h. Silnik był ręcznie wykańczany, co przełożyło się na wysoką jakość. Montowano wyłącznie 5-biegową manualną skrzynię biegów.
Wersja Type R była lżejsza w stosunku do podstawowych wersji, zmniejszono izolację dźwiękową oraz zastosowano szyby o zmniejszonej o 10% grubości, zamontowano także lżejsze felgi. Zawieszenie zostało przekonstruowane oraz utwardzone i obniżone o 15mm, co odbijało się na komforcie jazdy, jednak pozwalało na znakomitą przyczepność.
Dodatkowo Integra Type R była wyposażona w szperę typu Torsen, która miała za zadanie polepszyć trakcję oraz zmniejszyć podsterowność. Modyfikacjom został poddany także układ hamulcowy, średnica przednich tarcz została zwiększona do 282 mm, natomiast tylnych do 260 mm. Z zewnątrz samochód różnił się przednim zderzakiem oraz tylnym, większym spoilerem, a także specjalnie zaprojektowanymi felgami. We wnętrzu znajdowały się lekkie, sportowe fotele Recaro oraz kierownica firmy MOMO, a także wykończenie deski rozdzielczej materiałem imitującym karbon. Celem zmniejszenia masy, auto było pozbawione klimatyzacji.
Przez wiele pism motoryzacyjnych Integra Type R była określana mianem najlepszego przednionapędowego auta jakie kiedykolwiek powstało
Seryjnie auto było wyposażone w silnik 1.8 16V DOHC VTEC (B18C6) o mocy 190 KM i maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 179 Nm. Pozwalał on na przyśpieszenie do 100 km/h w czasie 6,7 sekundy i rozpędzenie się do 233 km/h. Silnik był ręcznie wykańczany, co przełożyło się na wysoką jakość. Montowano wyłącznie 5-biegową manualną skrzynię biegów.
Wersja Type R była lżejsza w stosunku do podstawowych wersji, zmniejszono izolację dźwiękową oraz zastosowano szyby o zmniejszonej o 10% grubości, zamontowano także lżejsze felgi. Zawieszenie zostało przekonstruowane oraz utwardzone i obniżone o 15mm, co odbijało się na komforcie jazdy, jednak pozwalało na znakomitą przyczepność.
Dodatkowo Integra Type R była wyposażona w szperę typu Torsen, która miała za zadanie polepszyć trakcję oraz zmniejszyć podsterowność. Modyfikacjom został poddany także układ hamulcowy, średnica przednich tarcz została zwiększona do 282 mm, natomiast tylnych do 260 mm. Z zewnątrz samochód różnił się przednim zderzakiem oraz tylnym, większym spoilerem, a także specjalnie zaprojektowanymi felgami. We wnętrzu znajdowały się lekkie, sportowe fotele Recaro oraz kierownica firmy MOMO, a także wykończenie deski rozdzielczej materiałem imitującym karbon. Celem zmniejszenia masy, auto było pozbawione klimatyzacji.
Przez wiele pism motoryzacyjnych Integra Type R była określana mianem najlepszego przednionapędowego auta jakie kiedykolwiek powstało
Honda Civic
Marka:
Honda
Model:
Civic
Generacja:
V
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.6 i 16V
Przebieg:
180 000 km
Moc silnika:
160 KM
Samochód do ścigania się na zawodach Tima Attack. Całkowicie zmodyfikowany silnik, zawieszenie, układ dolotowy, wydechowy, brak wnętrza, zmodyfikowana skrzynia biegów.
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 07.08.2012 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 12 |
Liczba wystawionych ocen | 14 |
Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 4 |
Liczba postów na forum | 0 |
Ankieta
-
Moja ulubiona marka samochodu:
Odp: Honda
-
Ulubiony kolor samochodu:
Odp: Biały i czarny
-
Ulubiona muzyka w samochodzie:
Odp: Mr Bronkz - Life time of happiness
-
Najdalsza podróż autem:
Odp: 1005 km
-
Najdłuższa podróż (niekoniecznie autem):
Odp: Trasa 470 km w 10h (z czego 150 km w 5h)
-
Podróż marzeń autem:
Odp: Dookoła Polski
-
Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
Odp: Silnik :-)
-
Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
Odp: Honda NSX-R NH0 lub Acura NSX 2012
Kierowca gooffy należy do 1 grupy:
Najnowsze blogi
Dodano: 13 dni temu, przez Egontar
Wzorem wszystkich poprzedników, niniejszym wprowadzam pamiętnik charakterystycznych przebiegów dla Shine'a.
Pierwszy zanotowany przebieg jest z placu, na którym auto zostało zakupione. ...
73
komentarze
Dodano: 17 dni temu, przez Egontar
W ramach wolnego czasu przeglądnąłem dokumentację serwisową mojego DSa i w oczy rzuciła mi się faktura za wymianę oleju w skrzyni biegów zrobiona przy przebiegu 122 kkm. Doświadczeni ...
56
komentarzy
Dodano: 27 dni temu, przez MarcinGP
Zgodnie z prośbą Twórcy, pomysłodawcy, ojca tego portalu przez duże "T", a może pomysł przez "P", ojca przez "O" - analogicznie jak "OFF", (to chyba logiczne), czyli naszego "znachora - ...
76
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
