Tutaj jesteś:
Kierowca gtpower
Profil kierowcy gtpower
PRZEBIEG
104
OBROTY
gtpower
KDA
18 lat za kółkiem
Dąbrowa Tarnowska
Dąbrowa Tarnowska
offline (ostatnio widziano 9 lat temu)
zarejestrowany od 15 lat, 4 miesięcy i 6 dni
5823 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 1841
5823 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 1841
Jeździ:
Opel Astra Bertone
Wcześniej jeździł:
Renault Megane,
Opel Vectra,
Opel Astra,
BMW Seria 3 coupe,
Peugeot 405 Mi16 MIG,
Peugeot 405 SRI,
Mazda 626 Sedan,
BMW Seria 5 E28 528i Rekin,
BMW Seria 3 E36 320i,
Mazda 626 GT V6
Student WF, wysoki
więcej »
Obecne auta (1)
Opel Astra Bertone
Marka:
Opel
Model:
Astra
Generacja:
G
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
2.2 16V
Nazwa auta:
Bertone
Przebieg:
178 470 km
Moc silnika:
150 KM
Opis stworze później ;)
Byłe auta (10)
Renault Megane
Marka:
Renault
Model:
Megane
Generacja:
I
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.6 i
Przebieg:
257 100 km
Autko na dojazdy kupione 29 grudnia 2013.
Opel Vectra
Marka:
Opel
Model:
Vectra
Generacja:
B
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
2.0 i 16V
Przebieg:
274 600 km
Moc silnika:
136 KM
Auto odkupione od rodziców 18.05.2011 - obecnie na dojazdy do pracy.
Wersja wyposażenia: CD
-ABS
-kontrola trakcji
-wspomaganie kierownicy
-centralny zamek
-autoalarm
-aluminiowe felgi
-poduszka powietrzna x2
-elektryczne szyby x4
-elektryczne lusterka
-podgrzewane lusterka
-el. regulacja świateł
-telefon (pod Nokie 6310)
-tempomat
-światła przeciwmgielne
-wielofunkcyjna kierownica
-climatronic
-schłodzony schowek
-podłokietnik x2
-dzielona tylna kanapa
-welurowa tapicerka
Silnik:
X20XEV (ecotec)
pojemność - 2000ccm DOHC 16v
moc - 136KM (100kW) przy 5600rmp
moment obrotowy - 188NM (3000-5000rmp)
max obroty - 6700rmp
Osiągi:
0-100km/h - 10s
V-max - 215km/h
Zużycie paliwa
Benzyna średnie - 9litrów/100km
Gaz średnie - 10litrów/100km
Skrzynia biegów:
Manualna 5. biegowa
F18 WR 3,74 (długie przełożenia)
Nadwozie:
4 drzwiowe, typ sedan
kolor złoty metalic
Koła:
Alufelgi - 5. ramienne OPEL 15 cali
Opony - 195/65/R15
Wersja wyposażenia: CD
-ABS
-kontrola trakcji
-wspomaganie kierownicy
-centralny zamek
-autoalarm
-aluminiowe felgi
-poduszka powietrzna x2
-elektryczne szyby x4
-elektryczne lusterka
-podgrzewane lusterka
-el. regulacja świateł
-telefon (pod Nokie 6310)
-tempomat
-światła przeciwmgielne
-wielofunkcyjna kierownica
-climatronic
-schłodzony schowek
-podłokietnik x2
-dzielona tylna kanapa
-welurowa tapicerka
Silnik:
X20XEV (ecotec)
pojemność - 2000ccm DOHC 16v
moc - 136KM (100kW) przy 5600rmp
moment obrotowy - 188NM (3000-5000rmp)
max obroty - 6700rmp
Osiągi:
0-100km/h - 10s
V-max - 215km/h
Zużycie paliwa
Benzyna średnie - 9litrów/100km
Gaz średnie - 10litrów/100km
Skrzynia biegów:
Manualna 5. biegowa
F18 WR 3,74 (długie przełożenia)
Nadwozie:
4 drzwiowe, typ sedan
kolor złoty metalic
Koła:
Alufelgi - 5. ramienne OPEL 15 cali
Opony - 195/65/R15
Opel Astra
Marka:
Opel
Model:
Astra
Generacja:
F
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.6 i
Przebieg:
250 000 km
Moc silnika:
75 KM
Takie tam wozidło - bez emocji - jedyna zaleta to bezawaryjność i tania jazda;)
BMW Seria 3 coupe
Marka:
BMW
Model:
Seria 3
Generacja:
E36
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
320 i
Nazwa auta:
coupe
Przebieg:
250 500 km
Moc silnika:
150 KM
BMW 320i coupe. Zakupiłem ją 01.09.2010r
Na wyposażeniu:
-sekwencyjny gaz,
-wspomaganie kierownicy,
-ABS,
-ASC,
-2x airbag,
-klimatronic,
-el. szyby,
-el. lusterka,
-centralny zamek,
-reflektory przeciwmgielne,
-alufelgi - zima 15" i 18" na lato:)
Z auta (odpukać) jak na razie jestem zadowolony. Może kolor nie jest moim ulubionym, może silnik mógłby być większy - ale nie można mieć wszystkiego;)
Auto sprzedałem 18.05.2011r.
Na wyposażeniu:
-sekwencyjny gaz,
-wspomaganie kierownicy,
-ABS,
-ASC,
-2x airbag,
-klimatronic,
-el. szyby,
-el. lusterka,
-centralny zamek,
-reflektory przeciwmgielne,
-alufelgi - zima 15" i 18" na lato:)
Z auta (odpukać) jak na razie jestem zadowolony. Może kolor nie jest moim ulubionym, może silnik mógłby być większy - ale nie można mieć wszystkiego;)
Auto sprzedałem 18.05.2011r.
Peugeot 405 Mi16 MIG
Marka:
Peugeot
Model:
405
Generacja:
I
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.9 Sport MI-16
Nazwa auta:
Mi16 MIG
Przebieg:
188 000 km
Moc silnika:
158 KM
Peugeot 405 Mi-16 1.9 16V 158KM.
Mój kolejny francuz, tym razem w jednej z najmocniejszych wersji (mocniejszy był tylko model T16, występował jednak dopiero w drugiej generacji od 1992roku).
Auto kupiłem z urwanym paskiem rozrządu za niską sumę. Poprzedni właściciele zdjęli głowice z myślą o jej naprawie, jednak jak się okazało silnik ten jest bezkolizyjny i zawory nie zostały uszkodzone.
Mimo tego dokonałem remontu silnika, dotarcie zaworów etc.
Szczerze mówiąc włożyłem 2 razy tyle co za niego zapłaciłem ale warto było:)
Silnik wolnossący, generujący jednak bardzo dużą moc 158 koni.
Skrzynia biegów była krótsza niż w mojej poprzedniej wersji 8-zaworowej (jak się później okazało skrzynia była taka jak montowana w dieslach - oryginalnie). Mimo tego przez wyższe obroty przy jakich auto miało odcięcie biegi były i tak dość długie.
Auto bardzo szybkie a przy tym wygodne i ekonomiczne. Zainstalowany był gaz, który ubywał w tempie 10-11 litrów na 100km więc bardzo przyzwoicie.
Autem przejeździłem ponad 4000km.
Auto niestety miało kilka wad - między innymi przestarzały system ABS, który nie chciał działać prawidłowo.
Poza tym miałem z tym autem związane kilka smutnych historii:
Pierwsza to taka że kiedyś zapaliła mi się szmata pozostawiona przez ojca na silniku (spaliła się jedna wiązka, i trzeba było malować maskę).
Kolejna to taka że zostałem niestety wprowadzony w błąd przez poprzedniego właściciela i po remoncie wlałem półsyntetyczny olej (oryginalny do francuzów Total - bardzo drogi) i po ponad 3000km zatarła się panewka gdyż rzadki olej wypłukał nagary z silnika. Po tym wydarzeniu wymieniłem panewkę jednak przez rozbitą korbę nadal się zacierała (olej już wlałem mineralny).
Po pewnych kombinacjach aby uniknąć remontu ponownie naprawiłem panewkę i w takim stanie sprzedałem auto, co ciekawe do brata poprzedniego właściciela:)
Podsumowując samochód - doskonałe osiągi i wygoda, naprawdę dobre auto, jeśli kiedyś trafiłby się taki model w dobrym stanie kupiłbym bez wahania.
Mój kolejny francuz, tym razem w jednej z najmocniejszych wersji (mocniejszy był tylko model T16, występował jednak dopiero w drugiej generacji od 1992roku).
Auto kupiłem z urwanym paskiem rozrządu za niską sumę. Poprzedni właściciele zdjęli głowice z myślą o jej naprawie, jednak jak się okazało silnik ten jest bezkolizyjny i zawory nie zostały uszkodzone.
Mimo tego dokonałem remontu silnika, dotarcie zaworów etc.
Szczerze mówiąc włożyłem 2 razy tyle co za niego zapłaciłem ale warto było:)
Silnik wolnossący, generujący jednak bardzo dużą moc 158 koni.
Skrzynia biegów była krótsza niż w mojej poprzedniej wersji 8-zaworowej (jak się później okazało skrzynia była taka jak montowana w dieslach - oryginalnie). Mimo tego przez wyższe obroty przy jakich auto miało odcięcie biegi były i tak dość długie.
Auto bardzo szybkie a przy tym wygodne i ekonomiczne. Zainstalowany był gaz, który ubywał w tempie 10-11 litrów na 100km więc bardzo przyzwoicie.
Autem przejeździłem ponad 4000km.
Auto niestety miało kilka wad - między innymi przestarzały system ABS, który nie chciał działać prawidłowo.
Poza tym miałem z tym autem związane kilka smutnych historii:
Pierwsza to taka że kiedyś zapaliła mi się szmata pozostawiona przez ojca na silniku (spaliła się jedna wiązka, i trzeba było malować maskę).
Kolejna to taka że zostałem niestety wprowadzony w błąd przez poprzedniego właściciela i po remoncie wlałem półsyntetyczny olej (oryginalny do francuzów Total - bardzo drogi) i po ponad 3000km zatarła się panewka gdyż rzadki olej wypłukał nagary z silnika. Po tym wydarzeniu wymieniłem panewkę jednak przez rozbitą korbę nadal się zacierała (olej już wlałem mineralny).
Po pewnych kombinacjach aby uniknąć remontu ponownie naprawiłem panewkę i w takim stanie sprzedałem auto, co ciekawe do brata poprzedniego właściciela:)
Podsumowując samochód - doskonałe osiągi i wygoda, naprawdę dobre auto, jeśli kiedyś trafiłby się taki model w dobrym stanie kupiłbym bez wahania.
Peugeot 405 SRI
Marka:
Peugeot
Model:
405
Generacja:
I
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.9
Nazwa auta:
SRI
Przebieg:
199 000 km
Moc silnika:
120 KM
Peugeot 405 SRI 1.9 120KM.
Auto bardzo wygodne i ekonomiczne.
Spalało ok. 7 litrów benzyny przy jeździe mieszanej co przy tej pojemności i mocy można uznać za doskonały wynik.
Swoim pierwszym peugeotem przejeździłem 4000km i miło wspominam ten samochód.
Na duży plus zasługuje skrzynia biegów, posiadające długie przełożenia (1-bieg do 65km/h, 2-gi do 110km/h). Dzięki skrzyni i mocy auto rozpędzało się do setki poniżej 10 sekund.
Kolejną zaletą auta jest ocynkowane nadwozie przez co auto odporne było na rdze.
Jedyny mankament jaki był w tym aucie to "branie" oleju przez silnik.
Podsumowując auto godne uwagi, szczególnie z tym silnikiem.
Auto bardzo wygodne i ekonomiczne.
Spalało ok. 7 litrów benzyny przy jeździe mieszanej co przy tej pojemności i mocy można uznać za doskonały wynik.
Swoim pierwszym peugeotem przejeździłem 4000km i miło wspominam ten samochód.
Na duży plus zasługuje skrzynia biegów, posiadające długie przełożenia (1-bieg do 65km/h, 2-gi do 110km/h). Dzięki skrzyni i mocy auto rozpędzało się do setki poniżej 10 sekund.
Kolejną zaletą auta jest ocynkowane nadwozie przez co auto odporne było na rdze.
Jedyny mankament jaki był w tym aucie to "branie" oleju przez silnik.
Podsumowując auto godne uwagi, szczególnie z tym silnikiem.
Mazda 626 Sedan
Marka:
Mazda
Model:
626
Generacja:
IV
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
2.0 i
Nazwa auta:
Sedan
Przebieg:
196 000 km
Moc silnika:
115 KM
Moja pierwsza Mazda 626. Kupiłem ją w 2007 roku. Posiadała pełną elektrykę, wspomaganie. Silnik 2.0 16v -115KM. Bardzo wygodne, przestronne i ekonomiczne auto. Spalanie w granicy 10-11 litrów LPG na 100km. Wizualnie nie była w najlepszym stanie gdyż miała wiele zaprawek. Naprawiłem to częściowo ją malując jednak nie posiadam zdjęć po renowacji. Jedną wadę jaką miała to duży pobór oleju z silnika. Dlatego też postanowiłem sprzedać te auto, nie mniej jednak pozostawiła po sobie bardzo pozytywne wrażenia:)
BMW Seria 5 E28 528i Rekin
Marka:
BMW
Model:
Seria 5
Generacja:
E28
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
528 i
Nazwa auta:
E28 528i Rekin
Przebieg:
250 000 km
Moc silnika:
184 KM
To moje pierwsze auto, wiąże z nim wiele miłych wspomnień. Jeździło się nim cudownie, bardzo dobrze wybierał nierówności, dziury i wszystkie niedoskonałości drogi. Był to prawdziwie luksusowy samochód.
Moja wersja to 528i (rzędowa szósteczka z pojemności 2800ccm osiągała 184KM). Silnik bardzo elastyczny i mocny zarazem, pomimo swojego wieku bardzo żwawo rozpędzał to nie lekkie w końcu auto. Auto posiadało bardzo bogate wyposażenie jak na tamte lata i ogólne wyposażenia tamtych modeli - pełna elektryka (4szyby, lusterka, centalny), ABS, który nie raz uratował mi tyłek (a raczej przód:P) , wspomaganie, komputer. Co do stanu wizualnego i technicznego to włożyłem troszkę pieniążków i pracy aby doprowadzić auto do ładnego stanu. W dużym stopniu mi się to udało:).
Spalanie tego auta wynosiło ok. 13-14 gazu przy jeździe mieszanej więc niewiele zważywszy na moc i masę samochodu.
Autem jeździłem niecałe pół roku i zrobiłem nim 11-12 tys. km. Bardzo fajne auto, żałuję teraz że sprzedałem, gdyż teraz praktycznie niemożliwe jest kupno takiego modelu z tym silnikiem i takim wyposażeniem (bynajmniej za normalną cenę).
Moja wersja to 528i (rzędowa szósteczka z pojemności 2800ccm osiągała 184KM). Silnik bardzo elastyczny i mocny zarazem, pomimo swojego wieku bardzo żwawo rozpędzał to nie lekkie w końcu auto. Auto posiadało bardzo bogate wyposażenie jak na tamte lata i ogólne wyposażenia tamtych modeli - pełna elektryka (4szyby, lusterka, centalny), ABS, który nie raz uratował mi tyłek (a raczej przód:P) , wspomaganie, komputer. Co do stanu wizualnego i technicznego to włożyłem troszkę pieniążków i pracy aby doprowadzić auto do ładnego stanu. W dużym stopniu mi się to udało:).
Spalanie tego auta wynosiło ok. 13-14 gazu przy jeździe mieszanej więc niewiele zważywszy na moc i masę samochodu.
Autem jeździłem niecałe pół roku i zrobiłem nim 11-12 tys. km. Bardzo fajne auto, żałuję teraz że sprzedałem, gdyż teraz praktycznie niemożliwe jest kupno takiego modelu z tym silnikiem i takim wyposażeniem (bynajmniej za normalną cenę).
BMW Seria 3 E36 320i
Marka:
BMW
Model:
Seria 3
Generacja:
E36
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
320 i
Nazwa auta:
E36 320i
Przebieg:
242 000 km
Moc silnika:
150 KM
Jeden z moich poprzednich samochodów. Przejechałem nim ok 11.000km i bardzo lubiłem jeździć tym autem, pięknie się prowadził, czuć było go doskonale na drodze, silnik żwawy i pięknie brzmiący.. bardzo udany samochód, w planach mam zakup auta tej marki, być może nawet tego modelu z tym, że dobrze by było jakby miał większy silnik:) Co do spalania to wahało się one od 12-14 litrów gazu przy normalnej jeździe, zatem przyzwoicie, zważywszy że nie jeździłem nim po emerycku:P silnik niestety brał trochę olej, kiedyś jak zaczęły mi stukać popychacze to okazało się że prawie oleju nie ma, dolałem wtedy prawie 4 litry oleju (do silnika wchodzi ponad 6 litrów oleju). Miałem też przygodę z tym autem, a mianowicie któregoś dnia nie zatrzasnąłem sobie maski i mi podwinęło (widać na fotkach efekty). Wtedy zdecydowałem że nie będę już do niego dokładał i sprzedałem w takim stanie.
Mazda 626 GT V6
Marka:
Mazda
Model:
626
Generacja:
IV
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
2.5 24V
Nazwa auta:
GT V6
Przebieg:
226 000 km
Moc silnika:
165 KM
Witam Użytkowników AutoCentrum.
Moją Mazdę zakupiłem w listopadzie 2008. Jest to model 626 GT z 1994roku z silnikiem V6 2.5 121kW (165KM). Kupiona była z przebiegiem 198tys. km. Wyposażenie jest kompletne poza skórzaną tapicerką. Z autka jestem bardzo zadowolony i pomimo niemałego spalania nie zamierzam na razie zmieniać go na inne:) więcej o aucie napiszę przy innej okazji;)
Moją Mazdę zakupiłem w listopadzie 2008. Jest to model 626 GT z 1994roku z silnikiem V6 2.5 121kW (165KM). Kupiona była z przebiegiem 198tys. km. Wyposażenie jest kompletne poza skórzaną tapicerką. Z autka jestem bardzo zadowolony i pomimo niemałego spalania nie zamierzam na razie zmieniać go na inne:) więcej o aucie napiszę przy innej okazji;)
Przyszłe auta (6)
Aston Martin DB9
Mitsubishi Galant
obejrzano 11014 razy, oceniono 4208 razy
BMW Seria 7
159
156
156
Blog kierowcy (1)
Dotyczy: Mazda 626 GT V6
Dodano: 15 lat temu, przez
gtpower
Dzisiaj czytałem sobie o zasadach eco-drivingu. Natknąłem się na pozycje (punkt 11. zasad eco-drivingu) gdzie opisane jest utrzymywanie ciśnienia w oponach, jako gwarancja niskiego spalania. ...
8
komentarzy
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 04.10.2009 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 85 |
Liczba wystawionych ocen | 1841 |
Liczba wpisów w blogach aut | 1 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 5 |
Liczba postów na forum | 1 |
Ankieta
-
Moja ulubiona marka samochodu:
Odp: BMW
-
Ulubiony kolor samochodu:
Odp: Czarny
-
Ulubiona muzyka w samochodzie:
Odp: emotional trance
-
Najdalsza podróż autem:
Odp: Włochy - 1500km x2
-
Najdłuższa podróż (niekoniecznie autem):
Odp: j.w.
-
Podróż marzeń autem:
Odp: Trudno powiedziec
-
Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
Odp: ABS, wspomaganie, oczywiście radyjko też pasuje żeby było:)
-
Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
Odp: McLaren F1 - tylko nie wiem czy by wygrana z loterii wystarczyła;P
Kierowca gtpower należy do 4 grup:
Znajomi (3)
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 23 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych