Tutaj jesteś:
Kierowca jachup
Profil kierowcy jachup
PRZEBIEG
529
OBROTY
jachup
CB
Bydgoszcz
offline (ostatnio widziano 4 miesiące temu)
zarejestrowany od 21 lat, 4 miesięcy i 12 dni
14863 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 935
14863 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 935
Jeździ:
Ford S-Max Vignale MAXX,
Suzuki SX4 Suzi,
Citroen C2 Cytrynka,
Opel Vivaro VIVARO,
Suzuki Samurai BZYK,
Seat Leon LEO
Wcześniej jeździł:
Skoda 100 Balbina,
Seat Toledo,
Daewoo Tico TIKOTATY,
Fiat 125p,
Fiat 126p "Maluch",
Skoda Fabia
http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999778009_3.gif
http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999812285_3.gif
więcej »
http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999812285_3.gif
Obecne auta (6)
Ford S-Max Vignale MAXX
Marka:
Ford
Model:
S-Max Vignale
Generacja:
I
Nadwozie:
Van
Silnik:
2.0 TDCi
Nazwa auta:
MAXX
Przebieg:
65 600 km
Moc silnika:
194 KM
Suzuki SX4 Suzi
Marka:
Suzuki
Model:
SX4
Generacja:
II
Nadwozie:
S-cross
Silnik:
1.6 VVT
Nazwa auta:
Suzi
Przebieg:
74 301 km
Citroen C2 Cytrynka
Marka:
Citroen
Model:
C2
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
1.4 HDi
Nazwa auta:
Cytrynka
Opel Vivaro VIVARO
Marka:
Opel
Model:
Vivaro
Generacja:
A
Nadwozie:
Van z pojedyncz? kabin? L1
Silnik:
2.5 CDTI
Nazwa auta:
VIVARO
Przebieg:
215 791 km
Moc silnika:
160 KM
Suzuki Samurai BZYK
Marka:
Suzuki
Model:
Samurai
Nadwozie:
Terenowy
Silnik:
1.3
Nazwa auta:
BZYK
Przebieg:
127 358 km
Moc silnika:
87 KM
Mały zadziora... resztę dopisze życie :)
* SILNIK 1,3 benzyna
* NADWOZIE 3-DRZWI
* POJEMNOŚĆ: 1298cm
* SKRZYNIA BIEG.: 5-bieg/manual
* MOC MAX.: 70KM
* CYLINDRY/ZAW.: R4/8
* MOMENT MAX.: 103Nm/3500
* HAMULCE PRZÓD: tarczowe
* HAMULCE TYLNE: bębnowe
* OPONY: 235/75 R15
* SPALANIE miejskie: 9,4l/100km
* SPALANIE 90km/h: 7,6l/100km
* SPALANIE 120km/h: 13,8l/100km
* DANE REGULACYJNE SUZUKI SAMURAI 1,3 GAŹNIKOWY ( G13A )
* ŚWIECE ZAPŁONOWE:
STANDARD
- NGK BPR-5ES LUB DENSO W16ER-U
ZIMNE:
- NGK BPR-6ES LUB DENSO W20EXR-U
PRZERWA MIEDZY ELEKTRODAMI 0,7 DO 0,8mm
* APARAT ZAPŁONOWY
- KOLEJNOŚĆ ZAPŁONU 1-3-4-2
- PRZERWA (LUZ) MIEDZY GENERATOREM A PAZURKIEM ROTORA 0,2 DO 0,4MM
- GENERATOR - REZYSTANCJA 130-190 ohm
- KĄT WYPRZEDZENIA ZAPŁONU - 10° PRZY 800 (+/-50) OBR/MIN
* SILNIK - CZTEROSUWOWY, CHŁODZONY WODĄ, 4 CYLINDRY, OHC
- ŚREDNICA CYLINDRA 74,0mm
- POJEMNOŚĆ SKOKOWA 1324cm3
- STOPIEŃ SPRĘŻANIA 8,9:1
- GAŹNIK - HITACHI- SZCZELINA PRZEPUSTNICY (LUZ) W POŁOŻENIU ZAMKNIĘTA 0,36 - 0,62mm
- PEDAŁ GAZU - REGULACJA - GÓRNA DŹWIGNIA 13mm OD ŚCIANKI GRODZIOWEJ
- ZAWORY - DWA ZAWORY NA CYLINDER (REGULACJA PRZY ZIMNYM SILNIKU)
~ SSĄCY 0,13 - 0,17mm
~ WYDECHOWY 0,16 - 0,20mm
~ PASEK ROZRZĄDU - 89 ZĘBÓW X 19mm
* SPRĘŻANIE ( KOMPRESJA)
- STANDARD - 14,0 kg/cm2
- LIMIT - 12,0 kg/cm2
- DOPUSZCZALNA RÓŻNICA MIĘDZY CYLINDRAMI 1,0kg/cm2
* UKŁAD CHŁODZENIA
- CIŚNIENIE W UKŁADZIE CHŁODZENIA 0,9kg/cm2
- POJEMNOŚĆ CHŁODNICY 4,2 l ,
- POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA WYRÓWNAWCZEGO 0,6 l ,
- TOTAL4,8 l
- TERMOSTAT STANDARD - TEMP. OTWARCIA 82°C ; TEMP. PEŁNEGO OTWARCIA - 95°C
- TERMOSTAT "ZIMOWY" - TEMP. OTWARCIA 88°C ; TEMP. PEŁNEGO OTWARCIA - 100°C
* ROZRUSZNIK - 12V ; 60A ; 0,9kW
- BENDIX 8 ZĘBÓW
- KOMUTATOR - ŚREDNICA STANDARD 32mm LIMIT 31mm
* ALTERNATOR - 12V ; 45A
- TEMPERATURA PRACY -30°C DO +90°C
- REGULATOR NAPIĘCIA 14,5V (+- 0,3V)
- PASEK KLINOWY (NAPĘDZAJĄCY ALTERNATOR) - 838 X 9,5 mm
- REGULACJA PASKA KLINOWEGO - UGIĘCIE 6-9mm (PRZY SILE NACISKU 10KG)
* AKUMULATOR - 12V ; 38Ah
* UKŁAD HAMULCOWY - SYSTEM AISIN - JAPOŃSKI - HYDRAULICZNY, DWUOBWODOWY
~ PRZÓD TARCZOWY
- TARCZA HAMULCOWA STANDARD 10mm, LIMIT 8,5mm
- ŚCIĄGACZ DO TARCZY - ŚRUBA M8 - DWIE SZTUKI
- DOPUSZCZALNE BICIE TARCZY - 0,15mm
- KLOCKI HAMULCOWE - GRUBOŚĆ STANDARD 15mm, LIMIT 6mm
- ZACISK HAMULCA - AISIN- ŚREDNICA TŁOCZKA 51mm
~ TYLNE BĘBNOWE
- ŚREDNICA BĘBNA HAMULCOWEGO STANDARD 220mm, LIMIT 222mm
- SZCZĘKI HAMULCOWE 220 X 40mm
- GRUBOŚĆ OKŁADZINY STANDARD 7,0mm, LIMIT 3,0mm
- CYLINDEREK - ŚREDNICA TŁOCZKA 22,2mm
~ POMPA HAMULCOWA DWUSTOPNIOWA - ŚREDNICA TŁOCZKA 22,2mm
~ HAMULEC RĘCZNY - PRAWIDŁOWA REGULACJA - 3-8 ZĄBKÓW NA DŹWIGNI HAMULCA
~ PEDAŁ HAMULCA - LUZ (SKOK JAŁOWY) DO 8mm
* SKRZYNIA BIEGÓW - MANUALNA, 5 BIEGÓW PLUS WSTECZNY - SYNCHRONIZOWANA
- OLEJ MINERALNY : SAE 80W-90, 75W-80, 75W-90
- POJEMNOŚĆ 1,3l
* SKRZYNIA ROZDZIELCZA - REDUKTOR
- PRZEŁOŻENIE - L-2,268 ; H-1,409 ; R-1,409
- OLEJ - TAKI SAM JAK W SKRZYNI BIEGÓW
- POJEMNOŚĆ 0,8l
* PRZEKŁADNIA GŁOWNA, DYFERENCJAŁ
- LUZ MIĘDZYZĘBNY 0,10-0,15mm ( osobiście, w starych egzemplarzach - reguluję na ok.0,5-0,8mm)
- OLEJ - TAKI SAM JAK W SKRZYNI BIEGÓW
- POJEMNOŚĆ - PRZEDNI 2,0l
- TYLNY 1,5l
* PÓŁOŚ PRZEDNIA - PRZEGUB HOMO-KINETYCZNY
- MAX WYCHYLENIE PRZEGUBU 40°
- LUZ WZDŁUŻNY MIĘDZY PRZEGUBEM A PÓŁOSIĄ ORAZ PRZEGUBU - 0mm, LIMIT 1,5mm
* PIASTA PRZEDNIA (KOŁA)
- REGULACJA ŁOŻYSKA PIASTY - MOMENT DOKRĘCENIA NAKRĘTKI ŁOŻYSKA 10-15Nm
- NAKRĘTKA KONTRUJĄCA 60Nm
* ZBIEŻNOŚĆ KÓŁ PRZEDNICH 3mm
* LUZ NA KOLE KIEROWNICY 10-30mm
* WAŁ NAPĘDOWY
- MAX. BICIE - 0,8mm
- KRZYŻAKI 2 SZTUKI NA JEDEN WAŁ, 25X63,8mm (W TYM MODELU)
- ŚRUBY MOCUJĄCE - MOMENT 23-30Nm
* PARAMETRY TERENOWE
- KĄT NATARCIA 42°
- KĄT ZEJŚCIA 38°
- KĄT RAMPOWY 32°
- ZDOLNOŚĆ POKONYWANIA WZNIESIEŃ 90%
- PRZEŚWIT PODŁUŻNY 205mm
- PRZEŚWIT POPRZECZNY 224mm
- KĄT POCHYLENIA 45°
- GŁĘBOKOŚĆ BRODZENIA 500mm
* MASY POJAZDU
- MASA WŁASNA OD 930KG
- MASA PRZYCZEPY 1000KG
- ŁADOWNOŚĆ 290KG
- POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA 250l
* WYMIARY
- DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA 3440mm
- ROZSTAW OSI 2030mm
- WYSOKOŚĆ 1675mm
* SILNIK 1,3 benzyna
* NADWOZIE 3-DRZWI
* POJEMNOŚĆ: 1298cm
* SKRZYNIA BIEG.: 5-bieg/manual
* MOC MAX.: 70KM
* CYLINDRY/ZAW.: R4/8
* MOMENT MAX.: 103Nm/3500
* HAMULCE PRZÓD: tarczowe
* HAMULCE TYLNE: bębnowe
* OPONY: 235/75 R15
* SPALANIE miejskie: 9,4l/100km
* SPALANIE 90km/h: 7,6l/100km
* SPALANIE 120km/h: 13,8l/100km
* DANE REGULACYJNE SUZUKI SAMURAI 1,3 GAŹNIKOWY ( G13A )
* ŚWIECE ZAPŁONOWE:
STANDARD
- NGK BPR-5ES LUB DENSO W16ER-U
ZIMNE:
- NGK BPR-6ES LUB DENSO W20EXR-U
PRZERWA MIEDZY ELEKTRODAMI 0,7 DO 0,8mm
* APARAT ZAPŁONOWY
- KOLEJNOŚĆ ZAPŁONU 1-3-4-2
- PRZERWA (LUZ) MIEDZY GENERATOREM A PAZURKIEM ROTORA 0,2 DO 0,4MM
- GENERATOR - REZYSTANCJA 130-190 ohm
- KĄT WYPRZEDZENIA ZAPŁONU - 10° PRZY 800 (+/-50) OBR/MIN
* SILNIK - CZTEROSUWOWY, CHŁODZONY WODĄ, 4 CYLINDRY, OHC
- ŚREDNICA CYLINDRA 74,0mm
- POJEMNOŚĆ SKOKOWA 1324cm3
- STOPIEŃ SPRĘŻANIA 8,9:1
- GAŹNIK - HITACHI- SZCZELINA PRZEPUSTNICY (LUZ) W POŁOŻENIU ZAMKNIĘTA 0,36 - 0,62mm
- PEDAŁ GAZU - REGULACJA - GÓRNA DŹWIGNIA 13mm OD ŚCIANKI GRODZIOWEJ
- ZAWORY - DWA ZAWORY NA CYLINDER (REGULACJA PRZY ZIMNYM SILNIKU)
~ SSĄCY 0,13 - 0,17mm
~ WYDECHOWY 0,16 - 0,20mm
~ PASEK ROZRZĄDU - 89 ZĘBÓW X 19mm
* SPRĘŻANIE ( KOMPRESJA)
- STANDARD - 14,0 kg/cm2
- LIMIT - 12,0 kg/cm2
- DOPUSZCZALNA RÓŻNICA MIĘDZY CYLINDRAMI 1,0kg/cm2
* UKŁAD CHŁODZENIA
- CIŚNIENIE W UKŁADZIE CHŁODZENIA 0,9kg/cm2
- POJEMNOŚĆ CHŁODNICY 4,2 l ,
- POJEMNOŚĆ ZBIORNIKA WYRÓWNAWCZEGO 0,6 l ,
- TOTAL4,8 l
- TERMOSTAT STANDARD - TEMP. OTWARCIA 82°C ; TEMP. PEŁNEGO OTWARCIA - 95°C
- TERMOSTAT "ZIMOWY" - TEMP. OTWARCIA 88°C ; TEMP. PEŁNEGO OTWARCIA - 100°C
* ROZRUSZNIK - 12V ; 60A ; 0,9kW
- BENDIX 8 ZĘBÓW
- KOMUTATOR - ŚREDNICA STANDARD 32mm LIMIT 31mm
* ALTERNATOR - 12V ; 45A
- TEMPERATURA PRACY -30°C DO +90°C
- REGULATOR NAPIĘCIA 14,5V (+- 0,3V)
- PASEK KLINOWY (NAPĘDZAJĄCY ALTERNATOR) - 838 X 9,5 mm
- REGULACJA PASKA KLINOWEGO - UGIĘCIE 6-9mm (PRZY SILE NACISKU 10KG)
* AKUMULATOR - 12V ; 38Ah
* UKŁAD HAMULCOWY - SYSTEM AISIN - JAPOŃSKI - HYDRAULICZNY, DWUOBWODOWY
~ PRZÓD TARCZOWY
- TARCZA HAMULCOWA STANDARD 10mm, LIMIT 8,5mm
- ŚCIĄGACZ DO TARCZY - ŚRUBA M8 - DWIE SZTUKI
- DOPUSZCZALNE BICIE TARCZY - 0,15mm
- KLOCKI HAMULCOWE - GRUBOŚĆ STANDARD 15mm, LIMIT 6mm
- ZACISK HAMULCA - AISIN- ŚREDNICA TŁOCZKA 51mm
~ TYLNE BĘBNOWE
- ŚREDNICA BĘBNA HAMULCOWEGO STANDARD 220mm, LIMIT 222mm
- SZCZĘKI HAMULCOWE 220 X 40mm
- GRUBOŚĆ OKŁADZINY STANDARD 7,0mm, LIMIT 3,0mm
- CYLINDEREK - ŚREDNICA TŁOCZKA 22,2mm
~ POMPA HAMULCOWA DWUSTOPNIOWA - ŚREDNICA TŁOCZKA 22,2mm
~ HAMULEC RĘCZNY - PRAWIDŁOWA REGULACJA - 3-8 ZĄBKÓW NA DŹWIGNI HAMULCA
~ PEDAŁ HAMULCA - LUZ (SKOK JAŁOWY) DO 8mm
* SKRZYNIA BIEGÓW - MANUALNA, 5 BIEGÓW PLUS WSTECZNY - SYNCHRONIZOWANA
- OLEJ MINERALNY : SAE 80W-90, 75W-80, 75W-90
- POJEMNOŚĆ 1,3l
* SKRZYNIA ROZDZIELCZA - REDUKTOR
- PRZEŁOŻENIE - L-2,268 ; H-1,409 ; R-1,409
- OLEJ - TAKI SAM JAK W SKRZYNI BIEGÓW
- POJEMNOŚĆ 0,8l
* PRZEKŁADNIA GŁOWNA, DYFERENCJAŁ
- LUZ MIĘDZYZĘBNY 0,10-0,15mm ( osobiście, w starych egzemplarzach - reguluję na ok.0,5-0,8mm)
- OLEJ - TAKI SAM JAK W SKRZYNI BIEGÓW
- POJEMNOŚĆ - PRZEDNI 2,0l
- TYLNY 1,5l
* PÓŁOŚ PRZEDNIA - PRZEGUB HOMO-KINETYCZNY
- MAX WYCHYLENIE PRZEGUBU 40°
- LUZ WZDŁUŻNY MIĘDZY PRZEGUBEM A PÓŁOSIĄ ORAZ PRZEGUBU - 0mm, LIMIT 1,5mm
* PIASTA PRZEDNIA (KOŁA)
- REGULACJA ŁOŻYSKA PIASTY - MOMENT DOKRĘCENIA NAKRĘTKI ŁOŻYSKA 10-15Nm
- NAKRĘTKA KONTRUJĄCA 60Nm
* ZBIEŻNOŚĆ KÓŁ PRZEDNICH 3mm
* LUZ NA KOLE KIEROWNICY 10-30mm
* WAŁ NAPĘDOWY
- MAX. BICIE - 0,8mm
- KRZYŻAKI 2 SZTUKI NA JEDEN WAŁ, 25X63,8mm (W TYM MODELU)
- ŚRUBY MOCUJĄCE - MOMENT 23-30Nm
* PARAMETRY TERENOWE
- KĄT NATARCIA 42°
- KĄT ZEJŚCIA 38°
- KĄT RAMPOWY 32°
- ZDOLNOŚĆ POKONYWANIA WZNIESIEŃ 90%
- PRZEŚWIT PODŁUŻNY 205mm
- PRZEŚWIT POPRZECZNY 224mm
- KĄT POCHYLENIA 45°
- GŁĘBOKOŚĆ BRODZENIA 500mm
* MASY POJAZDU
- MASA WŁASNA OD 930KG
- MASA PRZYCZEPY 1000KG
- ŁADOWNOŚĆ 290KG
- POJEMNOŚĆ BAGAŻNIKA 250l
* WYMIARY
- DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA 3440mm
- ROZSTAW OSI 2030mm
- WYSOKOŚĆ 1675mm
Seat Leon LEO
Marka:
Seat
Model:
Leon
Generacja:
I
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.9 TDI
Nazwa auta:
LEO
Przebieg:
333 244 km
Moc silnika:
187 KM
LEO
Długość: 4184mm
Szerokość: 1742mm
Wysokość: 1439mm
Pojemność bagażnika: 340l
Rozstaw osi: 2511mm
Rozstaw kółprzód/tył: 1500/1481mm
Zwrotność: 11,2m
Pojemność zbiornika paliwa: 55l (w tym 8l rezerwy)
Pojemność zbiornika płynu do spryskiwaczy: 4l (6,2l ze spryskiwaczami reflektorów)
Pojemność zbiornika czynnika klimatyzacji: 500-550g
Pojemność układu hamulcowego: 1,15l
Maksymalne obciążenie dachu: 75kg
Maksymalny nacisk na hak holowniczy: 75kg
Ilość gwiazdek w teście EuroNCAP: 4
Długość: 4184mm
Szerokość: 1742mm
Wysokość: 1439mm
Pojemność bagażnika: 340l
Rozstaw osi: 2511mm
Rozstaw kółprzód/tył: 1500/1481mm
Zwrotność: 11,2m
Pojemność zbiornika paliwa: 55l (w tym 8l rezerwy)
Pojemność zbiornika płynu do spryskiwaczy: 4l (6,2l ze spryskiwaczami reflektorów)
Pojemność zbiornika czynnika klimatyzacji: 500-550g
Pojemność układu hamulcowego: 1,15l
Maksymalne obciążenie dachu: 75kg
Maksymalny nacisk na hak holowniczy: 75kg
Ilość gwiazdek w teście EuroNCAP: 4
Byłe auta (6)
Skoda 100 Balbina
Marka:
Skoda
Model:
100
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.1
Nazwa auta:
Balbina
Moc silnika:
52 KM
Służyła krótko aczkolwiek treściwie... typowa taksówka na trasie ok 200km dwa razy w tygodniu przez jakieś dwa miesiące...
Seat Toledo
Marka:
Seat
Model:
Toledo
Generacja:
II
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.9 TDI
Przebieg:
211 605 km
Moc silnika:
136 KM
Autko kupione z pewnych rąk i wszystko jest wiadome co do jego historii a w przypadku używek to jest chyba najistotniejsze;)
Dynamiczne a przy tym oszczędne i jak na razie niezawodne:) wyposażone w:
-Silnik (AHF): 110 KM(seria) & RED BOX obecnie pr. Nr8 136KM oraz 309Nm
-Tapicerka: jasny welur
-Climatronic
-4 poduszki
-Lusterka elektryczne
-4 x elektryczne szyby
-centralny zamek
-ABS
-komputer pokładowy
-radio Seat Aura + 8 głośników + zmieniarka na 6 CD
-podłokietnik przód i tył
-halogeny
-kierownica w skórze
-felgi aluminiowe 15"
Dynamiczne a przy tym oszczędne i jak na razie niezawodne:) wyposażone w:
-Silnik (AHF): 110 KM(seria) & RED BOX obecnie pr. Nr8 136KM oraz 309Nm
-Tapicerka: jasny welur
-Climatronic
-4 poduszki
-Lusterka elektryczne
-4 x elektryczne szyby
-centralny zamek
-ABS
-komputer pokładowy
-radio Seat Aura + 8 głośników + zmieniarka na 6 CD
-podłokietnik przód i tył
-halogeny
-kierownica w skórze
-felgi aluminiowe 15"
Daewoo Tico TIKOTATY
Marka:
Daewoo
Model:
Tico
Nadwozie:
Hatchback 5d
Silnik:
0.8
Nazwa auta:
TIKOTATY
Moc silnika:
41 KM
Małe zwinne niezawodne[bigok]a wówczas w folderach reklamowych dumnie go opisywano jako kombilimuzyna 5-cio drzwiowa[palacz]
Fiat 125p
Marka:
Fiat
Model:
125p
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.5
Moc silnika:
75 KM
Niezawodny a wrazie czego łatwo naprawialny[bigok]
Fiat 126p "Maluch"
Marka:
Fiat
Model:
126p "Maluch"
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
0.6
Moc silnika:
24 KM
Wówczas to był niezły wypas:))) dookoła tylko Syreny, Trabanty i Wartburgi[palacz]
Skoda Fabia
Marka:
Skoda
Model:
Fabia
Generacja:
I
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.4
Przebieg:
132 000 km
Moc silnika:
68 KM
Nadwozie - sedan, kolor - srebrny metalik, wersja wyposażenia - COMFORT, dodatkowo: el. szyberdach, felgi z lekkich stopów, sekwencyjna instalacja gazowa Landi Renzo Omegas.
Przyszłe auta (1)
Blog kierowcy (25)
Dodano: 12 lat temu, przez
jachup
Byłem... a kto nie był niech żałuje
81
komentarzy
Dotyczy: Seat Leon LEO
Dodano: 12 lat temu, przez
jachup
Dzisiaj poklikałem troszkę w swojej nawigacji i postanowiłem przedstawić kilka faktów zarejestrowanych przez komputer urządzenia na dystansie 22 561km
Niestety nie jest to pełen obraz z mojego ...
23
komentarze
Dodano: 12 lat temu, przez
jachup
Było ostatnio o łosiu wysłanym za pomocą samochodu w kosmos
Widziałem także wpis super drivera, który redukując biegi jedną ręką, drugą ręką omijał duże stado saren wbiegających ...
40
komentarzy
Dotyczy: Seat Leon LEO
Dodano: 12 lat temu, przez
jachup
W okresie zimowym tak się zdarzyło, że zgubiłem zaślepkę haka holowniczego w zderzaku tylnym.
Najprawdopodobniej podczas parkowania prostopadłego (czasem zdarzy się zahaczyć dołem zderzaka ...
50
komentarzy
Dotyczy: Seat Leon LEO
Dodano: 12 lat temu, przez
jachup
Jako, że czasowo przebywam na południu naszego pięknego kraju, nawiązałem kontakt z kierownikami Lełonów z Rzeszowa i okolic.
Po wymianie kilku postów na forum o Lełonach... doszło do ...
11
komentarzy
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 30.10.2003 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 1162 |
Liczba wystawionych ocen | 935 |
Liczba wpisów w blogach aut | 19 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 0 |
Liczba postów na forum | 11487 |
Ankieta
-
Moja ulubiona marka samochodu:
Odp: Audi & Volvo... inne też fajne...
-
Ulubiony kolor samochodu:
Odp: srebrny metalic... inne też ładne ;)
-
Ulubiona muzyka w samochodzie:
Odp: przyjemna & wpadająca w ucho & nie pozwalająca zasnąć
-
Najdalsza podróż autem:
Odp: Rzeszów - Val d'Isere FR
-
Najdłuższa podróż (niekoniecznie autem):
Odp: Rzeszów - Biszkek - Manas - Bahgram - Sharana - Ghazni... - FB Vulcan
-
Podróż marzeń autem:
Odp: nie koniecznie wzdłuż równika ;)... może być i obok;)
-
Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
Odp: kierownica[hehe]... CLIMA & ABS
-
Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
Odp: ... zdecyduję jak wygram ;)
Kierowca jachup należy do 11 grup:
Znajomi (17)
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 23 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych