Tutaj jesteś:
Kierowca kaszlarz
Profil kierowcy kaszlarz
PRZEBIEG
496
OBROTY
kaszlarz
WE
26 lat za kółkiem
Warszawa
Warszawa
offline (ostatnio widziano 1 rok temu)
zarejestrowany od 15 lat, 3 miesięcy i 26 dni
12563 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 2227
12563 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 2227
Jeździ:
BMW Seria 5,
Subaru Leone MiniŻółciak,
Subaru Legacy TurboDziad,
Subaru Legacy B4 4WD Station Wagon,
Mercedes Sprinter R6 Powered żółciak
Wcześniej jeździł:
BMW Seria 7 ISLANDGRUEN METALLIC,
Alfa Romeo 75 Rozbiórka,
BMW Seria 3 318i LU-Jetronic,
BMW Seria 7 735i TRUP,
BMW Seria 7 Burgundrot Metallic,
Subaru Justy 4WD,
Zastava 1100P,
Fiat 126p "Maluch",
Fiat 126p "Maluch",
Fiat 126p "Maluch",
Fiat 126p "Maluch",
Mazda 323 BG - SOLD
Prawdziwy mężczyzna dzieli samochody na: subaru...i inne pojazdy ;)
http://www.youtube.com/watch?v=nkBHGLZWKJ4
więcej »
http://www.youtube.com/watch?v=nkBHGLZWKJ4
Obecne auta (5)
BMW Seria 5
Marka:
BMW
Model:
Seria 5
Generacja:
E34
Nadwozie:
Touring
Silnik:
2.5 525tds
Przebieg:
417 532 km
Subaru Leone MiniŻółciak
Marka:
Subaru
Model:
Leone
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.8 4WD
Nazwa auta:
MiniŻółciak
Przebieg:
179 134 km
Moc silnika:
82 KM
Gdy go zobaczyłem zupełnie przypadkowo przeglądając aukcje, tak go zapragnąłem mieć ,że na drugi dzień pojechałem go obejrzeć i kupiłem :D
Oczywiście nie obyło się bez przygód bo wysiadło ładowanie akku i stanąłem
Kupiony z rąk dziadka ,który miał go od nowości. Włożył w niego sporo modów w tym zewnętrzne prostowanie prądu alternatora , większa chłodnica i wiele innych :D
Oczywiście nie obyło się bez przygód bo wysiadło ładowanie akku i stanąłem
Kupiony z rąk dziadka ,który miał go od nowości. Włożył w niego sporo modów w tym zewnętrzne prostowanie prądu alternatora , większa chłodnica i wiele innych :D
Subaru Legacy TurboDziad
Marka:
Subaru
Model:
Legacy
Generacja:
I
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
2.2 Turbo 4WD
Nazwa auta:
TurboDziad
Moc silnika:
240 KM
MODEL: 1994, Wagon, BF5CL8D
SILNIK: H4 2.2 turbo IHI VF12 , był ->EJ20GNW1BA, zwiększone ciśnienie doładowania.
UKŁAD DOLOTOWY: brak modyfikacji dolotu, filtry, przepustnica, turbo, intercooler wodny seria
UKŁAD WYDECHOWY: wycięte katalizatory i prawie pełny przelot na 3" tłumik końcowy seria
ELEKTRONIKA: ecu seria, LPG sekwencja na AT-09 i D.T. Gas 500S, wskaźnik doładowania turbo
UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia TY752VN1AA (prawdopodobnie wskoczy w to miejsce inna skrzynka ,ale czas pokaże), koło zamachowe, sprzęgło, półosie z przodu wyjęte.
ZAWIESZENIE: amortyzatory kayaba AGX z reg tłumienia, sprężyny obniżające, gumy wahaczy PU czerwone.
UKŁAD HAMULCOWY: dwutłoczkowe zaciski, tarcze wentylowane nawiercane i nażynane, klocki FERODO, przewody gumowe
BODY-KIT: Relingi dachowe, chlapacze tył, dokładki na progi - usunięte, lampy przeciwmgielne przód.
ŚRODEK: fotele z WRX z poduszkami ,ale w to miejsce pójdzie docelowo kubeł. kierownica MOMO z nabą, pasy seria ,ale wraz z kubłem w przyszłości będą szelki.
INNE: Tylny dyferencjał 3.54 LSD wiskotyczny, Centralny wiskotyczny zaspawany, dyferencjał centralny zaspawany, klima odłączona.
MOC: 200KM katalogowo ,jak twierdzi właściciel po podniesieniu ciśnienia doładowania i zrobieniu wydechu na 3" wydusił 240KM
Status: W trakcie testowego upalania
SILNIK: H4 2.2 turbo IHI VF12 , był ->EJ20GNW1BA, zwiększone ciśnienie doładowania.
UKŁAD DOLOTOWY: brak modyfikacji dolotu, filtry, przepustnica, turbo, intercooler wodny seria
UKŁAD WYDECHOWY: wycięte katalizatory i prawie pełny przelot na 3" tłumik końcowy seria
ELEKTRONIKA: ecu seria, LPG sekwencja na AT-09 i D.T. Gas 500S, wskaźnik doładowania turbo
UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia TY752VN1AA (prawdopodobnie wskoczy w to miejsce inna skrzynka ,ale czas pokaże), koło zamachowe, sprzęgło, półosie z przodu wyjęte.
ZAWIESZENIE: amortyzatory kayaba AGX z reg tłumienia, sprężyny obniżające, gumy wahaczy PU czerwone.
UKŁAD HAMULCOWY: dwutłoczkowe zaciski, tarcze wentylowane nawiercane i nażynane, klocki FERODO, przewody gumowe
BODY-KIT: Relingi dachowe, chlapacze tył, dokładki na progi - usunięte, lampy przeciwmgielne przód.
ŚRODEK: fotele z WRX z poduszkami ,ale w to miejsce pójdzie docelowo kubeł. kierownica MOMO z nabą, pasy seria ,ale wraz z kubłem w przyszłości będą szelki.
INNE: Tylny dyferencjał 3.54 LSD wiskotyczny, Centralny wiskotyczny zaspawany, dyferencjał centralny zaspawany, klima odłączona.
MOC: 200KM katalogowo ,jak twierdzi właściciel po podniesieniu ciśnienia doładowania i zrobieniu wydechu na 3" wydusił 240KM
Status: W trakcie testowego upalania
Subaru Legacy B4 4WD Station Wagon
Marka:
Subaru
Model:
Legacy
Generacja:
I
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
2.0 4WD
Nazwa auta:
B4 4WD Station Wagon
Przebieg:
244 000 km
Moc silnika:
116 KM
Wprawdzie próbowałem odkupić swoje justy ,które miało ogromną duszę i prawie mi się udało ,ale zostałem ,że tak powiem ubiegnięty przez innego kupującego.
Poszukałem trochę na alle**** no i znalazłem cudo z ,którego jak narazie jestem bardzo zadowolony.
Przejechalem juz nim ponad 1500km i powiem jedno. pali relatywnie malo, zadnej drogi sie nie boi i wydaje sie jakby byl z gumy bo po zlozeniu tylnych oparc mamy do dyspozycji ponad 2tys litrow przestreni bagazowej.
Silnika wogóle nie słychać na wolnych obrotach. Muszę się zastanawiać czy wogóle pracuje. Dobre wyposażenie np:
-klimatyzacja (na razie na stary czynnik R12)
-hill holder (myślałem ,że to jakaś elektroniczna zabawka, a to czysto mech. urządzenie)
-el szyby x4
-el lusterka x2 + oba podgrzewane (z przycisku)
-spryskiwacze reflektorów
-el antena radiowa
-regulowane przednie swiatla
-stały napęd na 4y koła (poprzez centralny dyferencjał + wiskoza)
-reduktor 0,196
-dyfry 4,111 (jeszcze bez szper :P)
Juz niedlugo montaz LPG prawdopodobnie na poczatku bedzie BLOS, a pozniej wtrysk FL
Przyspieszenie do 100 katalogowo to 11s
Prędkość max to 185km/h ,a mnie udalo sie uzyskac 195km/h :D czyli silnik zdrowiusienki hehe
Z włączonym reduktorem można uzyskać o wiele lepsze czasy ,ale coś za coś.
Trzeba często wachlować biegami no i prędkość max spada do ok 140km/h :D
Czuć różnicę :P
Poszukałem trochę na alle**** no i znalazłem cudo z ,którego jak narazie jestem bardzo zadowolony.
Przejechalem juz nim ponad 1500km i powiem jedno. pali relatywnie malo, zadnej drogi sie nie boi i wydaje sie jakby byl z gumy bo po zlozeniu tylnych oparc mamy do dyspozycji ponad 2tys litrow przestreni bagazowej.
Silnika wogóle nie słychać na wolnych obrotach. Muszę się zastanawiać czy wogóle pracuje. Dobre wyposażenie np:
-klimatyzacja (na razie na stary czynnik R12)
-hill holder (myślałem ,że to jakaś elektroniczna zabawka, a to czysto mech. urządzenie)
-el szyby x4
-el lusterka x2 + oba podgrzewane (z przycisku)
-spryskiwacze reflektorów
-el antena radiowa
-regulowane przednie swiatla
-stały napęd na 4y koła (poprzez centralny dyferencjał + wiskoza)
-reduktor 0,196
-dyfry 4,111 (jeszcze bez szper :P)
Juz niedlugo montaz LPG prawdopodobnie na poczatku bedzie BLOS, a pozniej wtrysk FL
Przyspieszenie do 100 katalogowo to 11s
Prędkość max to 185km/h ,a mnie udalo sie uzyskac 195km/h :D czyli silnik zdrowiusienki hehe
Z włączonym reduktorem można uzyskać o wiele lepsze czasy ,ale coś za coś.
Trzeba często wachlować biegami no i prędkość max spada do ok 140km/h :D
Czuć różnicę :P
Mercedes Sprinter R6 Powered żółciak
Marka:
Mercedes
Model:
Sprinter
Generacja:
I
Nadwozie:
Furgon
Silnik:
2.3 D
Nazwa auta:
R6 Powered żółciak
Przebieg:
305 795 km
Moc silnika:
211 KM
Zolciaczek z poniemieckiej deutche post ktorego przerabiam powolutku na wersje full exlusive camping
Wyposażenie seryjne to:
el.sterowanie lusterek
ogrzewany fotel kierowcy
webasto
most 35:8 (najwolniejszy ,ale zarazem najmocniejszy)
no i silnik 2,3D 80KM i 150Nm :P
Wyposażenie jakie ja dodałem dotychczas to:
Alarm i Centralny zamek
el.szyby
Ogrzewanie gazowe Truma S3002 3,4kW z kominkiem i butlą gazową BP Light(propan)
Ogrzewanie el. ok 2kW
Łóżko piętrowe z zabudowanym dołem na różne graty i wysuwanym stolikiem.
Oświetlenie dodatkowe wnętrza paki
Otwory wentylacyjne regulowane do przewietrzania wnętrza
Radio Sony GT300S
Wzmacniacz Monacor
Sub Sony XS-L154P5B w skrzyni 130L zamkniętej (jak narazie)
CB radio Midland alan
Antena CB 1200mm
Zasilacz mocy z 230->12V do zasilania urządzeń bez poboru z akku.
Białe tarcze zegarów z niebieskim podświetleniem
Most z CDI 03r najszybszy jaki występował w sprinterach 38:11
"pedał sprzęgła :D"
obrotomierz nad kierownicą
Silnik M30B35 211KM
Skrzynia 4HP22EH AT lub obecnie -> Getrag 260/5 MT
Wyposażenie seryjne to:
el.sterowanie lusterek
ogrzewany fotel kierowcy
webasto
most 35:8 (najwolniejszy ,ale zarazem najmocniejszy)
no i silnik 2,3D 80KM i 150Nm :P
Wyposażenie jakie ja dodałem dotychczas to:
Alarm i Centralny zamek
el.szyby
Ogrzewanie gazowe Truma S3002 3,4kW z kominkiem i butlą gazową BP Light(propan)
Ogrzewanie el. ok 2kW
Łóżko piętrowe z zabudowanym dołem na różne graty i wysuwanym stolikiem.
Oświetlenie dodatkowe wnętrza paki
Otwory wentylacyjne regulowane do przewietrzania wnętrza
Radio Sony GT300S
Wzmacniacz Monacor
Sub Sony XS-L154P5B w skrzyni 130L zamkniętej (jak narazie)
CB radio Midland alan
Antena CB 1200mm
Zasilacz mocy z 230->12V do zasilania urządzeń bez poboru z akku.
Białe tarcze zegarów z niebieskim podświetleniem
Most z CDI 03r najszybszy jaki występował w sprinterach 38:11
"pedał sprzęgła :D"
obrotomierz nad kierownicą
Silnik M30B35 211KM
Skrzynia 4HP22EH AT lub obecnie -> Getrag 260/5 MT
Byłe auta (12)
BMW Seria 7 ISLANDGRUEN METALLIC
Marka:
BMW
Model:
Seria 7
Generacja:
E32
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
730 i
Nazwa auta:
ISLANDGRUEN METALLIC
Przebieg:
258 745 km
Moc silnika:
188 KM
Autko częściowo rozebrane.
z EML ASC WEBASTO ROLETY EL i inne duperele... Wróciłem nim z Kalisza i jestem więcej jak zadowolony. Nigdy nie widział gazu (ale zobaczy :OOO) no i zaskoczony jestem przyspieszeniem , spodziewałem się muła hehe a tu zaskoczenie :)
Obroty trzyma równiusieńkie. Jak narazie nie spalił grama oleju ,a przejechałem już prawie 1tys km (na dzień 31.05.2011).
Pali bardzo mało na trasie bo udało mi się zejść do 7,5l/100km wracając z Kalisza. Jechałem wtedy non stop 90km/h
Po mieście pewnie spali troszkę więcej ,ale narazie tego nie liczę i nawet nie leję do pełna bo się boję ile wyjdzie.... hehe
Wnętrze wykonane jest w odcieniu brązu. Deska i skóry są ciemno brązowe. Fotele trochę jaśniejsze no i wykładzinka jasny brąz.
Szarym kolorem już żygałem normalnie. Bardzo mi wnętrze przypadło do gustu choć marzy misie cała w jasnych skórkach.... mniaaaaam
Vehicle
information
VIN long WBAxxxxxxxxxxx 0
Type code GA71
Type 730I (EUR)
Dev. series E32 ()
Line 7
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine M30
Cubical capacity 3.00
Power 138
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour ISLANDGRUEN METALLIC (273)
Upholstery BRASIL STOFF (0431)
Order options
No. Description
213 HILL DESCENT CONTROL (HDC)
240 LEATHER STEERING WHEEL
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
416 SUNBLINDS
423 FLOOR MATS, VELOUR
428 WARNING TRIANGLE
438 WOOD TRIM
464 SKIBAG
472 CENTER ARMREST FRT DRIVER/PASS
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
499 HEADRESTS IN REAR, ELECTRIC. ADJUSTABLE
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
536 AUXILIARY HEATING
560 CO-PILOTS IN RR COMPARTMENT
562 MAP READING LIGHT
655 BMW BAVARIA C BUSINESS
690 CASSETTE HOLDER
801 GERMANY VERSION
932 WINTERREIFEN ZUSAETZLICH
z EML ASC WEBASTO ROLETY EL i inne duperele... Wróciłem nim z Kalisza i jestem więcej jak zadowolony. Nigdy nie widział gazu (ale zobaczy :OOO) no i zaskoczony jestem przyspieszeniem , spodziewałem się muła hehe a tu zaskoczenie :)
Obroty trzyma równiusieńkie. Jak narazie nie spalił grama oleju ,a przejechałem już prawie 1tys km (na dzień 31.05.2011).
Pali bardzo mało na trasie bo udało mi się zejść do 7,5l/100km wracając z Kalisza. Jechałem wtedy non stop 90km/h
Po mieście pewnie spali troszkę więcej ,ale narazie tego nie liczę i nawet nie leję do pełna bo się boję ile wyjdzie.... hehe
Wnętrze wykonane jest w odcieniu brązu. Deska i skóry są ciemno brązowe. Fotele trochę jaśniejsze no i wykładzinka jasny brąz.
Szarym kolorem już żygałem normalnie. Bardzo mi wnętrze przypadło do gustu choć marzy misie cała w jasnych skórkach.... mniaaaaam
Vehicle
information
VIN long WBAxxxxxxxxxxx 0
Type code GA71
Type 730I (EUR)
Dev. series E32 ()
Line 7
Body type LIM
Steering LL
Door count 4
Engine M30
Cubical capacity 3.00
Power 138
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour ISLANDGRUEN METALLIC (273)
Upholstery BRASIL STOFF (0431)
Order options
No. Description
213 HILL DESCENT CONTROL (HDC)
240 LEATHER STEERING WHEEL
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
416 SUNBLINDS
423 FLOOR MATS, VELOUR
428 WARNING TRIANGLE
438 WOOD TRIM
464 SKIBAG
472 CENTER ARMREST FRT DRIVER/PASS
494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
499 HEADRESTS IN REAR, ELECTRIC. ADJUSTABLE
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
536 AUXILIARY HEATING
560 CO-PILOTS IN RR COMPARTMENT
562 MAP READING LIGHT
655 BMW BAVARIA C BUSINESS
690 CASSETTE HOLDER
801 GERMANY VERSION
932 WINTERREIFEN ZUSAETZLICH
Alfa Romeo 75 Rozbiórka
Marka:
Alfa Romeo
Model:
75
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
2.0 T.S.
Nazwa auta:
Rozbiórka
Przebieg:
212 125 km
Moc silnika:
148 KM
Auto kupione na rozibiórkę ponieważ zagracało tylko osiedle ,a właściciel miał jej dosyć więc wziąłem za przysłowiowe nic.
Przed kupieniem patrzę ,może być. Maska silnika się nie otwierała no i dziwnie przednie zawieszenie było nisko. Po krótkim wyholowywaniu okazało się ,że na wybojach podskakuje jak na trampolinie no i leciutko potrafił zawiezeniem zarysować.
Na szczęście jest już u mnie na działce (nie obyło się bz pomocy traktora) no i niebawem zaczynam rozbiórkę.
Udało misie otworzyć maskę no i moim oczom ukazał się piękny silniczek w prawie nie ruszonym stanie. Zero wycieków i innych takich.
Filtr powietrza biało-żółty jak nówka. Ależ mi się poszczęściło. Chyba zrobiłem dobry zakup.
Jak ktoś potrzebuje części do niego to pisać do mnie.
Mnie zależy jedynie na napędzie i silniku (może do jakiegoś swapa).
Reszta zapewnie znajdzie się na złomku....
:)
Przed kupieniem patrzę ,może być. Maska silnika się nie otwierała no i dziwnie przednie zawieszenie było nisko. Po krótkim wyholowywaniu okazało się ,że na wybojach podskakuje jak na trampolinie no i leciutko potrafił zawiezeniem zarysować.
Na szczęście jest już u mnie na działce (nie obyło się bz pomocy traktora) no i niebawem zaczynam rozbiórkę.
Udało misie otworzyć maskę no i moim oczom ukazał się piękny silniczek w prawie nie ruszonym stanie. Zero wycieków i innych takich.
Filtr powietrza biało-żółty jak nówka. Ależ mi się poszczęściło. Chyba zrobiłem dobry zakup.
Jak ktoś potrzebuje części do niego to pisać do mnie.
Mnie zależy jedynie na napędzie i silniku (może do jakiegoś swapa).
Reszta zapewnie znajdzie się na złomku....
:)
BMW Seria 3 318i LU-Jetronic
Marka:
BMW
Model:
Seria 3
Generacja:
E30
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
318 i
Nazwa auta:
318i LU-Jetronic
Przebieg:
312 300 km
Moc silnika:
102 KM
Kupione 16 sty 2011r.
http://allegro.pl/bmw-e30-318i-okazja-tanio-bcm-pb-lpg-waska-lampa-i1604279869.html
Ciężko ogarnąć te statystyki spalania i dlatego wychodzą jakieś głupoty w stylu spalanie na benzynie prawie 20 a gazu 16. Chyba już nigdy nie będzie to wiarygodne :(
Silnik pali na dotyk, chodzi równo i autko przyspiesza fajnie.
Nieźle się też driftuje na śnieżku i lodzie. O wiele łatwiej go wprowadzić w poślizg jak justy. Trzeba uważać z gazem nawet na mokrym asfalcie.
Wyposażenie jakie posiada?
-Chyba tylko el. lusterko (są dwa ,ale regulacja nie ma przełącznika między lusterkami to niewiem ,ale chyba tylko jedno regulowane)
-Wskaźnik chwilowego spalania.
-Brak komputera pokładowego ,choć silnik na wtrysku.
-Bagażnik 425l.
-Cztery seryjne głośniki (grają czysto ,ale mało mocy)
-Szyberdach uchylno-rozsuwany
Co ja dołożyłem?
-instalacja gazową IIgen na BRC Just Junior.
-Radio z kostką ISO (Fabryczne grało bardzo słabo)
-Myślę też o skórach i ew pomalowaniu na smolistą błyszczącą czerń!
Autko kupione jako pospolity dupowóz do przemieszczania z punktu A do B ew przez C.
Jak narazie sprawuje się bezawaryjnie i oby tak dalej...
Przyspieszenie fabryczne do 100km/h to 10s
Prędkość max to 190km/h
Autko posiada bardzo krótki most o przełożeniu 4:10 (4.10) i jak ktoś chce to chętnie się zamienię na dłuższy z rzędu 2,65 lub 2,93
Zależy mi na ekonomice iwyłącznie...
Posiadam do niego komplet zimówek ,ale już mi się nie chce zmieniać i jak narazie daje rade na letnich ,choć trzeba uważać.
Fahrzeugangaben
Fahrgestellnummer WBAxxxxxxxxxxxxxxx
Typ-Code AK11
Typ 318I (EUR)
E-Baureihe E30 ()
Baureihe 3
Bauart LIM
Lenkung LL
Türen 2
Motor M10
Hubraum 1.80
Leistung 0
Antrieb HECK
Getriebe MECH
Farbe DELPHIN METALLIC (184)
Polsterung ANTHRAZIT (0145)
Sonderausstattung
Nr. Beschreibung
200 KATALYSATOR - ENTFALL
270 BREITERE BEREIFUNG
320 MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL
350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM
400 SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH
543 ENERGIE-CONTROL
545 DREHZAHLMESSER,KM/H-TACHO,AN.U
570 STAERKERE STROMVERSORGUNG
682 RADIOANTENNE AUTOMATISCH
http://allegro.pl/bmw-e30-318i-okazja-tanio-bcm-pb-lpg-waska-lampa-i1604279869.html
Ciężko ogarnąć te statystyki spalania i dlatego wychodzą jakieś głupoty w stylu spalanie na benzynie prawie 20 a gazu 16. Chyba już nigdy nie będzie to wiarygodne :(
Silnik pali na dotyk, chodzi równo i autko przyspiesza fajnie.
Nieźle się też driftuje na śnieżku i lodzie. O wiele łatwiej go wprowadzić w poślizg jak justy. Trzeba uważać z gazem nawet na mokrym asfalcie.
Wyposażenie jakie posiada?
-Chyba tylko el. lusterko (są dwa ,ale regulacja nie ma przełącznika między lusterkami to niewiem ,ale chyba tylko jedno regulowane)
-Wskaźnik chwilowego spalania.
-Brak komputera pokładowego ,choć silnik na wtrysku.
-Bagażnik 425l.
-Cztery seryjne głośniki (grają czysto ,ale mało mocy)
-Szyberdach uchylno-rozsuwany
Co ja dołożyłem?
-instalacja gazową IIgen na BRC Just Junior.
-Radio z kostką ISO (Fabryczne grało bardzo słabo)
-Myślę też o skórach i ew pomalowaniu na smolistą błyszczącą czerń!
Autko kupione jako pospolity dupowóz do przemieszczania z punktu A do B ew przez C.
Jak narazie sprawuje się bezawaryjnie i oby tak dalej...
Przyspieszenie fabryczne do 100km/h to 10s
Prędkość max to 190km/h
Autko posiada bardzo krótki most o przełożeniu 4:10 (4.10) i jak ktoś chce to chętnie się zamienię na dłuższy z rzędu 2,65 lub 2,93
Zależy mi na ekonomice iwyłącznie...
Posiadam do niego komplet zimówek ,ale już mi się nie chce zmieniać i jak narazie daje rade na letnich ,choć trzeba uważać.
Fahrzeugangaben
Fahrgestellnummer WBAxxxxxxxxxxxxxxx
Typ-Code AK11
Typ 318I (EUR)
E-Baureihe E30 ()
Baureihe 3
Bauart LIM
Lenkung LL
Türen 2
Motor M10
Hubraum 1.80
Leistung 0
Antrieb HECK
Getriebe MECH
Farbe DELPHIN METALLIC (184)
Polsterung ANTHRAZIT (0145)
Sonderausstattung
Nr. Beschreibung
200 KATALYSATOR - ENTFALL
270 BREITERE BEREIFUNG
320 MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL
350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM
400 SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH
543 ENERGIE-CONTROL
545 DREHZAHLMESSER,KM/H-TACHO,AN.U
570 STAERKERE STROMVERSORGUNG
682 RADIOANTENNE AUTOMATISCH
BMW Seria 7 735i TRUP
Marka:
BMW
Model:
Seria 7
Generacja:
E32
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
735 i
Nazwa auta:
735i TRUP
Przebieg:
266 000 km
Moc silnika:
220 KM
auto kupione specjalnie na potrzeby swapa silnika i skrzyni.
Blacharka była w stanie opłakanym..., ale poszła na złom :P
Mnóstwo części z niego pozabierałem ,więc jakby ktoś potrzebował jakiś kierunkowskaz ,zderzak lub inne mi nieprzydatne już części to pytać.
Silnik to:
M30 B35
Liczba cylindrów 6
Średnica cylindrów 92 mm
Skok tłoka 86 mm
Pojemność 3430 cm3
Stopień sprężania z katalizatorem 9,0:1
Stopień sprężania bez katalizatora 9,2:1
Moc maksymalna z katalizatorem 155 kW przy 5700 obr/min
Moc maksymalna bez katalizatora 162 kW przy 5700 obr/min
Obroty maksymalne 6000 obr/min (chwilowe 6200 obr/min)
Maksymalny moment obrotowy z katalizatorem 305 Nm przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy bez katalizatora 315 Nm przy 4000 obr/min
Skrzynia automatyczna 4HP-22eh 4 biegowa ze zregenerowanym konwerterem :)
Blacharka była w stanie opłakanym..., ale poszła na złom :P
Mnóstwo części z niego pozabierałem ,więc jakby ktoś potrzebował jakiś kierunkowskaz ,zderzak lub inne mi nieprzydatne już części to pytać.
Silnik to:
M30 B35
Liczba cylindrów 6
Średnica cylindrów 92 mm
Skok tłoka 86 mm
Pojemność 3430 cm3
Stopień sprężania z katalizatorem 9,0:1
Stopień sprężania bez katalizatora 9,2:1
Moc maksymalna z katalizatorem 155 kW przy 5700 obr/min
Moc maksymalna bez katalizatora 162 kW przy 5700 obr/min
Obroty maksymalne 6000 obr/min (chwilowe 6200 obr/min)
Maksymalny moment obrotowy z katalizatorem 305 Nm przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy bez katalizatora 315 Nm przy 4000 obr/min
Skrzynia automatyczna 4HP-22eh 4 biegowa ze zregenerowanym konwerterem :)
BMW Seria 7 Burgundrot Metallic
Marka:
BMW
Model:
Seria 7
Generacja:
E32
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
750 i V12
Nazwa auta:
Burgundrot Metallic
Przebieg:
276 599 km
Moc silnika:
300 KM
Auto kupione 1 maja 2010r w miejscowości Piła. Czyli od Warszawy ponad 350km.
Trochę nim jechałem zrówno po trasie jak i w mieście i co mogę o nim powiedzieć:
Zachwyciło mnie wyciszenie tego auta i nie mówie już o samym silniku czy aerodynamice ,ale i o zawieszeniu którego WOGÓLE nie słychać.
Niestety jeszcze nieznam całego wyposażenia tego auta ,więc nie będe pisał.
Co do najważniejszych rzeczy to kupiłem go bez skórzanych foteli i kanapy tylnej.
Co do silnika, to nie jest normalny silnik. Przy odpalaniu słychać jakby poprostu się sam rozrusznik kręcił.
Silnik chodzi jak odkurzacz (i to dosłownie).
Po podgazowaniu robi wieeeeeeeeeeelki szum.
Co innego podczas jazdy. Przy wyprzedzaniu ,pedał aż mówi wdepnij mnie. :P
Statystyk raczej nie będzie bo auto przejęła mama na trasy ,a nie tankuje tak jak ja do pełna :)
Ostatnio po wymianie akku musiałem synchronizować przepustnice no i przyznam się ,że przycisnąłem po tym zdeczka i w mieście w momencie czasu uzyskałem 160km/h (przepraszam :P )
Dane Techniczne:
4988 ccm 300 KM(220 kW) przy 5200 obr/min 450 Nm przy 4100 obr/min
Podwozie
Zawieszenie przednie: wahacz poprzeczny, amortyzator teleskopowy
Zawieszenie tylne: wahacz wzdłużny, sprężyna śrubowa
Hamulce przód/tył: tarczowe/ tarczowe
ABS i ASR i ASC
Wymiary i ciężary
Rozstaw osi: 2833 mm
Rozstaw kół przód/tył: 1530/1558 mm
Ciężar własny: 1860 kg
DMC: 2380 kg
Pojemność bagażnika: 500 dm3
Pojemność zbiornika paliwa: 100 l
Rozkodowany VIN:
Art. Wartość
Numer podwozia xxxxxxxxxxDC00505
Kod typu GB81
Typ 750I (EUR)
Typoszereg E E32 ()
Seria 7
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M70
Pojemność skokowa 5.00
Moc 220
Napęd HECK
Skrzynia biegów AUT
Kolor BURGUNDROT METALLIC (199)
Tapicerka SCHWARZ VOLLEDER (0232)
Data prod. 1989-03-09
Wyposażenie
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S209A LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%) Blokada dyrefencjału
S213A HILL DESCENT CONTROL (HDC) Automatyczna ukł. przeciwpoślizgowy
S240A LEATHER STEERING WHEEL Kierownica skórzana z pod.pow.
S291A BMW LM SCHMIEDERAD/KREUZSPEICH Obr. BMW ze st. le. spr. krz. 2-cz.
S302A ALARM SYSTEM Instalacja alarmowa
S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC Dach przesuwno-uchylny elektryczny
S423A FLOOR MATS, VELOUR Dywaniki podłogowe Velours
S458A SEAT ADJUSTMENT, ELECTRIC. F DRIVER/PASS Regulacja fotela przedn. elektryczna
S464A SKIBAG Worek na narty
S488A LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera
S489A LUMBAR SUPPORT FOR FRONT PASSENGER Podparcie lędźwi pasażera elektr.
S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S500A HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne
S631 TELEFONVORBER.PHILIPS BSA 44 V
S670A Becker Mexico CR Frequ. Radio BMW Professional RDS
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM System głośników HiFi
S685A TELANTENNA F C-NET Antena tel., sieć C
Trochę nim jechałem zrówno po trasie jak i w mieście i co mogę o nim powiedzieć:
Zachwyciło mnie wyciszenie tego auta i nie mówie już o samym silniku czy aerodynamice ,ale i o zawieszeniu którego WOGÓLE nie słychać.
Niestety jeszcze nieznam całego wyposażenia tego auta ,więc nie będe pisał.
Co do najważniejszych rzeczy to kupiłem go bez skórzanych foteli i kanapy tylnej.
Co do silnika, to nie jest normalny silnik. Przy odpalaniu słychać jakby poprostu się sam rozrusznik kręcił.
Silnik chodzi jak odkurzacz (i to dosłownie).
Po podgazowaniu robi wieeeeeeeeeeelki szum.
Co innego podczas jazdy. Przy wyprzedzaniu ,pedał aż mówi wdepnij mnie. :P
Statystyk raczej nie będzie bo auto przejęła mama na trasy ,a nie tankuje tak jak ja do pełna :)
Ostatnio po wymianie akku musiałem synchronizować przepustnice no i przyznam się ,że przycisnąłem po tym zdeczka i w mieście w momencie czasu uzyskałem 160km/h (przepraszam :P )
Dane Techniczne:
4988 ccm 300 KM(220 kW) przy 5200 obr/min 450 Nm przy 4100 obr/min
Podwozie
Zawieszenie przednie: wahacz poprzeczny, amortyzator teleskopowy
Zawieszenie tylne: wahacz wzdłużny, sprężyna śrubowa
Hamulce przód/tył: tarczowe/ tarczowe
ABS i ASR i ASC
Wymiary i ciężary
Rozstaw osi: 2833 mm
Rozstaw kół przód/tył: 1530/1558 mm
Ciężar własny: 1860 kg
DMC: 2380 kg
Pojemność bagażnika: 500 dm3
Pojemność zbiornika paliwa: 100 l
Rozkodowany VIN:
Art. Wartość
Numer podwozia xxxxxxxxxxDC00505
Kod typu GB81
Typ 750I (EUR)
Typoszereg E E32 ()
Seria 7
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M70
Pojemność skokowa 5.00
Moc 220
Napęd HECK
Skrzynia biegów AUT
Kolor BURGUNDROT METALLIC (199)
Tapicerka SCHWARZ VOLLEDER (0232)
Data prod. 1989-03-09
Wyposażenie
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S209A LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%) Blokada dyrefencjału
S213A HILL DESCENT CONTROL (HDC) Automatyczna ukł. przeciwpoślizgowy
S240A LEATHER STEERING WHEEL Kierownica skórzana z pod.pow.
S291A BMW LM SCHMIEDERAD/KREUZSPEICH Obr. BMW ze st. le. spr. krz. 2-cz.
S302A ALARM SYSTEM Instalacja alarmowa
S401A SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC Dach przesuwno-uchylny elektryczny
S423A FLOOR MATS, VELOUR Dywaniki podłogowe Velours
S458A SEAT ADJUSTMENT, ELECTRIC. F DRIVER/PASS Regulacja fotela przedn. elektryczna
S464A SKIBAG Worek na narty
S488A LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera
S489A LUMBAR SUPPORT FOR FRONT PASSENGER Podparcie lędźwi pasażera elektr.
S494A SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera
S500A HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING Inst.czyszcz.refl./Czyszcz. intensywne
S631 TELEFONVORBER.PHILIPS BSA 44 V
S670A Becker Mexico CR Frequ. Radio BMW Professional RDS
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S676A HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM System głośników HiFi
S685A TELANTENNA F C-NET Antena tel., sieć C
Subaru Justy 4WD
Marka:
Subaru
Model:
Justy
Generacja:
I
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.2 4WD
Nazwa auta:
4WD
Przebieg:
184 642 km
Moc silnika:
68 KM
Autko z roku 1986 kupione 29.10.2009 za 900zł w stanie "teoretycznie" sprawnym.
Co wiedziałem przed kupnem to ,że poduszki silnika do wymiany i sprzęgło się ślizga.
Po moich spostrzeżeniach wyglądało trochę inaczej i wad "ukrytych" znalazłem nieco więcej.
Najważniejsze ,że blacharka ,zwłaszcza podłoga jest w wyśmienitym stanie.
Trochę już nim jeżdżę i w serwis włożyłem około 1tys ,ale nie żałuję wydanej złotówki bo autko odwdzięczyło się bezawaryjnością i bezkompromisowymi własnościami jezdnymi.
Czekam tylko na zimę jak zasypie Warszawę :P
Przydałby się tylko troszkę mocniejszy silnik ,tak aby zejść do ok 9s do 100.
w chwili obecnej ma na oko 11s.
Zmiany na + silnika ,to wypatroszona puszka pseudokatalizatora gaźnik z nowszego modelu Hitachi 2u gardzielowy + generator składu mieszanki :D :P i wolny pusty przelot przez końcówkę.
Na dzień 11.07.2010 prędkość max to 165km/h ahhh
Sprzedany w dobre ręce. żal było spzedawać ,ale cóż...
Co wiedziałem przed kupnem to ,że poduszki silnika do wymiany i sprzęgło się ślizga.
Po moich spostrzeżeniach wyglądało trochę inaczej i wad "ukrytych" znalazłem nieco więcej.
Najważniejsze ,że blacharka ,zwłaszcza podłoga jest w wyśmienitym stanie.
Trochę już nim jeżdżę i w serwis włożyłem około 1tys ,ale nie żałuję wydanej złotówki bo autko odwdzięczyło się bezawaryjnością i bezkompromisowymi własnościami jezdnymi.
Czekam tylko na zimę jak zasypie Warszawę :P
Przydałby się tylko troszkę mocniejszy silnik ,tak aby zejść do ok 9s do 100.
w chwili obecnej ma na oko 11s.
Zmiany na + silnika ,to wypatroszona puszka pseudokatalizatora gaźnik z nowszego modelu Hitachi 2u gardzielowy + generator składu mieszanki :D :P i wolny pusty przelot przez końcówkę.
Na dzień 11.07.2010 prędkość max to 165km/h ahhh
Sprzedany w dobre ręce. żal było spzedawać ,ale cóż...
Zastava 1100P
Nazwa auta:
Zastava 1100P
Przebieg:
99 999 km
to był przysłowiowy szrot i pieniądze wyrzucone w błoto.
Podczas dostarczenia mi go pod dom, złamała się na pół!
I to był jej koniec...
Podczas dostarczenia mi go pod dom, złamała się na pół!
I to był jej koniec...
Fiat 126p "Maluch"
Marka:
Fiat
Model:
126p "Maluch"
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
0.65
Przebieg:
80 000 km
Moc silnika:
24 KM
To był zabytek ,a kupiłem go bardzo tanio bo aż za 100PLN hehe.
Poprzedni właściciel myślał ,że jest uszkodzony silnik bo strasznie zgrzytało...
Wziąłem od ręki i okazało się ,że rozrusznik się sam włączał podczas pracy silnika,...
To było normalnie cacko jeśli chodzi o standard... 0 przeróbek i innych takich...
Chciałem go zarejestrować jako zabytek ,ale niezdążyłem...
Poprzedni właściciel myślał ,że jest uszkodzony silnik bo strasznie zgrzytało...
Wziąłem od ręki i okazało się ,że rozrusznik się sam włączał podczas pracy silnika,...
To było normalnie cacko jeśli chodzi o standard... 0 przeróbek i innych takich...
Chciałem go zarejestrować jako zabytek ,ale niezdążyłem...
Fiat 126p "Maluch"
Marka:
Fiat
Model:
126p "Maluch"
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
0.65
Przebieg:
100 000 km
Moc silnika:
24 KM
ahh, to byla fura dopiero
Fiat 126p "Maluch"
Marka:
Fiat
Model:
126p "Maluch"
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
0.65
Przebieg:
120 000 km
Moc silnika:
24 KM
tego malucha miałem 3 dni!!!
Facet transitem wjechał we mnie z bocznej alejki (znak STOP!) i nas obróciło o 360st
Facet transitem wjechał we mnie z bocznej alejki (znak STOP!) i nas obróciło o 360st
Fiat 126p "Maluch"
Marka:
Fiat
Model:
126p "Maluch"
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
0.65
Przebieg:
60 000 km
Moc silnika:
24 KM
auto przeszło wiele usprawnien techniczno-wizualnych...
Mazda 323 BG - SOLD
Marka:
Mazda
Model:
323
Generacja:
IV
Nadwozie:
BG
Silnik:
1.3 16V
Nazwa auta:
BG - SOLD
Przebieg:
230 585 km
Moc silnika:
83 KM
Mazdeczka prawie jak każda inna 323 BG...
Układ wydechowy praktyczne wolny przelot...
Ciemne szyby
Troszeczkę zmodyfikowany filtr powietrza...
To wszystkie modyfikacje jakie zaszły w aucie...
Prędkość max 200km/h (jak narazie)
Przyśpieszenie 9s do 100km/h
Spalanie min: 6,5L/100km
Spalanie max: 14L/100km (uszkodzony czujnik temp. cieczy chłodzącej)
Układ wydechowy praktyczne wolny przelot...
Ciemne szyby
Troszeczkę zmodyfikowany filtr powietrza...
To wszystkie modyfikacje jakie zaszły w aucie...
Prędkość max 200km/h (jak narazie)
Przyśpieszenie 9s do 100km/h
Spalanie min: 6,5L/100km
Spalanie max: 14L/100km (uszkodzony czujnik temp. cieczy chłodzącej)
Przyszłe auta (2)
Volkswagen Lupo
Ford Mustang
Blog kierowcy (119)
Dotyczy: Subaru Legacy TurboDziad
Dodano: 10 lat temu, przez
kaszlarz
28.12.2014 Pojechałem wraz z ekipą na tor by poszaleć trochę turbodziadem.
Koszt wjazdu za cały dzień to 200zł
Auto zalałem do pełna benzynką i przez cały dzień w Lublinie jeździłem ...
11
komentarzy
Dotyczy: Subaru Legacy B4 4WD Station Wagon
Dodano: 10 lat temu, przez
kaszlarz
Witam,
W końcu awaria :)
Pompa ABS się rozszczelniła i zapowietrzało układ hamulcowy.
Przez jakiś czas tak jeździłem ,aż wkońcu mówię dość już dolewania płynu DOT.
Kupiłem ...
Dotyczy: Subaru Legacy B4 4WD Station Wagon
Dodano: 10 lat temu, przez
kaszlarz
Hello,
Dziś zamontowałem tłumik. Miał być rasowy sportowy, który by podkreślił dźwięk bokserowy. Okazało się ,że budowa tylnego zderzaka i paru innych elementów wymusiła montaż ...
6
komentarzy
Dodano: 10 lat temu, przez
kaszlarz
Witam,
Przesyłam parę zdjęć i filmiki mojego autorstwa z eventu jaki odbył się na Torze Wyrazów dn. 10.05.2014r
12
komentarzy
Dotyczy: Subaru Legacy B4 4WD Station Wagon
Dodano: 10 lat temu, przez
kaszlarz
Witam,
Kilka dni temu zamontowałem specjalne łączniki stabilizatora.
Poprzednie "seryjne" nie wytrzymały za długo.
Przy bardzo mocnym zakręcie jeden z nich urwał się.
Te, jak ...
5
komentarzy
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 14.10.2009 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 625 |
Liczba wystawionych ocen | 2227 |
Liczba wpisów w blogach aut | 95 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 0 |
Liczba postów na forum | 3 |
Ankieta
-
Moja ulubiona marka samochodu:
Odp: Mercedes
-
Ulubiony kolor samochodu:
Odp: żółty
-
Ulubiona muzyka w samochodzie:
Odp: Raczej mocne techno, szybkie rytmiczne które działa pozytywnie na kierowcę czyli mnie :)
-
Najdalsza podróż autem:
Odp: tam gdzie wzrok nie sięga
-
Najdłuższa podróż (niekoniecznie autem):
Odp: ciągłe 25 godzin do upadłego
-
Podróż marzeń autem:
Odp: codzienność
-
Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
Odp: gniazdko zapalniczki
-
Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
Odp: Mercedes S65 AMG !!!
Kierowca kaszlarz należy do 18 grup:
Znajomi (14)
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 23 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych