Tutaj jesteś:
Kierowca mariolkaUKP
Profil kierowcy mariolkaUKP
PRZEBIEG
90
OBROTY
mariolkaUKP
RT
16 lat za kółkiem
T
T
offline (ostatnio widziano 13 lat temu)
zarejestrowany od 14 lat i 15 dni
4468 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 266
4468 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 266
Jeździ:
Fiat Uno Fire,
Fiat Uno Turbo
Uno Turbo 1.3i.e / Uno Fire 1.0i.e.S
więcej »
Obecne auta (2)
Fiat Uno Fire
Marka:
Fiat
Model:
Uno
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.0 i.e
Nazwa auta:
Fire
Przebieg:
130 000 km
Moc silnika:
45 KM
hmmm seryjne... ale modyfikowane mam nadzieje, że na lepsze. To jest moje drugie auto i tzw. "zimowe i krótko dystansowe".
dokonane zmiany:
blacharka: odbudowa części przedniej podłogi, renowacja komory bagażnika i odbudowa rantów karoserii włącznie z reperaturką wlewu baku, obfita konserwacja, zabezpieczenie podłogi
koła: zimowe i letnie 14"
hamulce: przód zaadoptowany 257mm, tył seria
kierownica: oryginalna skórzana z Uno SX, firmy MOMO
fotele i kanapa: oryginalne skórzane z Uno Suite (Top Class)
elek. szyby: oryginał z UNO 1.4
wydech: wycięty katalizator, zespawany w jedną całość, przelotowy, zastosowana strumienica + końcowy Malon Sport
zmiany w niedalekiej przyszłości:
instalacja elektryczna na przekaźnikach, oryginalne halogeny.
dokonane zmiany:
blacharka: odbudowa części przedniej podłogi, renowacja komory bagażnika i odbudowa rantów karoserii włącznie z reperaturką wlewu baku, obfita konserwacja, zabezpieczenie podłogi
koła: zimowe i letnie 14"
hamulce: przód zaadoptowany 257mm, tył seria
kierownica: oryginalna skórzana z Uno SX, firmy MOMO
fotele i kanapa: oryginalne skórzane z Uno Suite (Top Class)
elek. szyby: oryginał z UNO 1.4
wydech: wycięty katalizator, zespawany w jedną całość, przelotowy, zastosowana strumienica + końcowy Malon Sport
zmiany w niedalekiej przyszłości:
instalacja elektryczna na przekaźnikach, oryginalne halogeny.
Fiat Uno Turbo
Marka:
Fiat
Model:
Uno
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.3 Turbo i.e.
Nazwa auta:
Turbo
Przebieg:
150 000 km
Moc silnika:
101 KM
Witam. Jestem Mariusz, należę do Uno Klub Polska od 2008roku, posiadam dwa Fiaty Uno MK2, jeden to dupowóz na częstsze używanie i głównie na zimę, również zdłubane i w projekcie założono, że ma być to komfortowo-wypaśne z dużym silnikiem bez świstaka i 4x4 ale teraz póki co: to jest Uno Fire 1.0ieS. A drugi, to klasyczny ulicznik na lato i do rzadszego użytkowania czyli Uno Turbo: buda z włoskiego 1.0 3D z 1993roku i swapowany silnik z lat 80-tych po kapitalnej renowacji oryginalny 1.3ie z UNO Turbo, cele; utrzymać auto i nie dać zeżreć rudej + wyjazdy na Ogólnopolskie Zloty UNO + osiągnąć 200+kM.
Setup Uno Turbo:
turbo: IHI rhb5 vl3 "seria"
doładowanie: do 1 bar
sterowanie turbo: MBC proPerfekt ze sterowaniem z kabiny
układ wydechowy: pełny przelot 2" na strumienicy AWG Sport i z końcową puszką (tłumik) KM Malon Sport
układ paliwowy: nowa pompa firmy "Magneti Marelli" z Fiata Coupe
dolot: stożkowy filtr powietrza, seryjny przepływomierz, zawór BlowOFF, intercooler od BMW E39 i zastosowana rura cienkościenna ocynk 2,25 cala
zawieszenie: niezależne typu McPherson, amortyzatory Koni z możliwością regulacji twardości, sprężyny Jamex -60mm, piasty i przeguby z Uno Turbo, alufelgi 14", opony 185/55 r14 Dunlop Sport
silnik: pojemność 1301ccm, 4-cylindrowy, umieszczony poprzecznie z przodu, OHC, stopień sprężania 7,7, wszystkie uszczelki nowe w silniku a także simeringi na wale, napinacze, świece NGK, przewody Wysokiego Napięcia Bosch, linki sprzęgła i szybkościomierza, zawieszanie silnika, łapy i etc (niestety nic od 1.0 nie pasuje)
koło zamachowe: bravo 1.6 16v
sprzęgło: bravo 1.6 16v
olej: zalany Motul SAE 10w40 Synergie+ 6100 Technosynthese
wtryski: seria Uno Turbo
skrzynia: 5-cio biegowa z Uno Turbo, półosie z Uno Turbo, olej pół syntetyk do skrzyni Tutella 75w90
układ hamulcowy: z przodu zaadoptowany z Uno Turbo czyli; seria zaciski Uno Turbo, tarcze Brembo wentylowane 240mm, klocki Ferrodo a z tyłu; póki co zostały bębny Brembo i okładziny Ferrodo (a po zużyciu będzie adaptacja z Uno Turbo belki z zaciskami)
przewidywana moc: ok. 120kM
body kit: seria Uno Turbo czyli; oryginalne (nie do zdobycia) czarne zderzaki (przód i tył) z czerwonym paskiem, nakładki oryginalne na progi, nakładki oryginalne na błotniki
*************************************************************
Najbliższa przyszłość to:
- w marcu został zakupiony EcuMaster DET2, czeka na podpięcie i strojenie
- będzie zmiana wałka na ostrzejszy, czeka na założenie
- wymiana oleju
- hamownia i wykres
- adaptacja tylnego układu hamulcowego z Uno Turbo czyli; montaż tylnej belki, zacisków, tarcz 227, klocków
Setup Uno Turbo:
turbo: IHI rhb5 vl3 "seria"
doładowanie: do 1 bar
sterowanie turbo: MBC proPerfekt ze sterowaniem z kabiny
układ wydechowy: pełny przelot 2" na strumienicy AWG Sport i z końcową puszką (tłumik) KM Malon Sport
układ paliwowy: nowa pompa firmy "Magneti Marelli" z Fiata Coupe
dolot: stożkowy filtr powietrza, seryjny przepływomierz, zawór BlowOFF, intercooler od BMW E39 i zastosowana rura cienkościenna ocynk 2,25 cala
zawieszenie: niezależne typu McPherson, amortyzatory Koni z możliwością regulacji twardości, sprężyny Jamex -60mm, piasty i przeguby z Uno Turbo, alufelgi 14", opony 185/55 r14 Dunlop Sport
silnik: pojemność 1301ccm, 4-cylindrowy, umieszczony poprzecznie z przodu, OHC, stopień sprężania 7,7, wszystkie uszczelki nowe w silniku a także simeringi na wale, napinacze, świece NGK, przewody Wysokiego Napięcia Bosch, linki sprzęgła i szybkościomierza, zawieszanie silnika, łapy i etc (niestety nic od 1.0 nie pasuje)
koło zamachowe: bravo 1.6 16v
sprzęgło: bravo 1.6 16v
olej: zalany Motul SAE 10w40 Synergie+ 6100 Technosynthese
wtryski: seria Uno Turbo
skrzynia: 5-cio biegowa z Uno Turbo, półosie z Uno Turbo, olej pół syntetyk do skrzyni Tutella 75w90
układ hamulcowy: z przodu zaadoptowany z Uno Turbo czyli; seria zaciski Uno Turbo, tarcze Brembo wentylowane 240mm, klocki Ferrodo a z tyłu; póki co zostały bębny Brembo i okładziny Ferrodo (a po zużyciu będzie adaptacja z Uno Turbo belki z zaciskami)
przewidywana moc: ok. 120kM
body kit: seria Uno Turbo czyli; oryginalne (nie do zdobycia) czarne zderzaki (przód i tył) z czerwonym paskiem, nakładki oryginalne na progi, nakładki oryginalne na błotniki
*************************************************************
Najbliższa przyszłość to:
- w marcu został zakupiony EcuMaster DET2, czeka na podpięcie i strojenie
- będzie zmiana wałka na ostrzejszy, czeka na założenie
- wymiana oleju
- hamownia i wykres
- adaptacja tylnego układu hamulcowego z Uno Turbo czyli; montaż tylnej belki, zacisków, tarcz 227, klocków
Przyszłe auta (2)
Fiat Uno
Fiat Uno
Blog kierowcy (3)
Dodano: 13 lat temu, przez
mariolkaUKP
cena 10gr. za sztukę!!! :O
info u fenixa.
Dodano: 13 lat temu, przez
mariolkaUKP
Witajcie. Dużo się mówi o tuningu, modyfikacjach, zmianach ale czy ktoś wie, jakich modyfikacji można dokonać? Co można zrobić żeby podnieść moc? Jaki to ma wpływ na żywotność? Jaką ...
59
komentarzy
Dodano: 13 lat temu, przez
mariolkaUKP
Kto chce nabyć kalendarzyki (małe) klubowe UKP w cenie 20gr/sztuka, to proszę o kontakt via priv po szczegóły. Zapraszam.
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 30.01.2011 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 138 |
Liczba wystawionych ocen | 266 |
Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 4 |
Liczba postów na forum | 23 |
Ankieta
-
Moja ulubiona marka samochodu:
Odp: Fiat UNO
-
Ulubiony kolor samochodu:
Odp: czarny, srebrny, niebieski, czerwony, biały
-
Ulubiona muzyka w samochodzie:
Odp: muzyka silnika i ewentualnie w tle cichutko przeważnie Metallica
-
Najdalsza podróż autem:
Odp: 2x w roku Ogólnopolski Zlot UNO
-
Najdłuższa podróż (niekoniecznie autem):
Odp: 9 miesięcy i wynurzyłem się :)
-
Podróż marzeń autem:
Odp: każda podróż UNO i udział w rajdzie Złombol
-
Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
Odp: sprawny (myślący) kierowca i sprawne hample
-
Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
Odp: wszystkie modele UNO i wersje silnikowe i każde UnoTurbo do uratowania.
Kierowca mariolkaUKP należy do 2 grup:
Znajomi (5)
Najnowsze blogi
Dodano: 3 dni temu, przez powerTGS440
Szukam rzetelnej opinii a nawet oferty: RENAULT CAPTUR 1.5 DCI w automacie z rocznika 2015 - 2018. Budzet do 40.000 zl.
5
komentarzy
Dodano: 3 dni temu, przez powerTGS440
Jak już kiedyś pisałem, Megane fajny samochód, silnik niezwykle ekonomiczny (4.2l/100km w trasie żaden problem) tyko 95koni trochę za mało.
900zł ta przyjemność, 300Nm zamiast 240Nm robi ...
4
komentarze
Dodano: 8 dni temu, przez FranzMaurer
Jakby nie mówić, dałem się zaskoczyć zimie w tym sezonie...:P Co prawda obserwowałem prognozy zarówno w słuchawce, jak i w telewizorze (o eksperckich poradach radiowych nie wspomnę), ale ...
14
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych