Tutaj jesteś:
Kierowca mariusz-jagi
Profil kierowcy mariusz-jagi
PRZEBIEG
359
OBROTY


mariusz-jagi
WA
28 lat za kółkiem
Warszawa
Warszawa
offline (ostatnio widziano 10 dni temu)
zarejestrowany od 14 lat, 7 miesięcy i 8 dni
5095 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 1309
5095 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 1309
Jeździ:
Opel Corsa Pszczółka,
Audi A6 Mocny Rysiek
Lubię zadbane i bezpieczne samochody ;-)
Czasem zbyt pedantycznie dbam o swoje auta ;-)
Staram się by wyglądały zawsze czysto.
więcej »
Czasem zbyt pedantycznie dbam o swoje auta ;-)
Staram się by wyglądały zawsze czysto.
Obecne auta (2)
Opel Corsa Pszczółka
Marka:
Opel
Model:
Corsa
Generacja:
D
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.2 Twinport ECOTEC
Nazwa auta:
Pszczółka
Przebieg:
123 767 km
Audi A6 Mocny Rysiek
Marka:
Audi
Model:
A6
Generacja:
C5
Nadwozie:
RS6 Avant
Silnik:
4.2 V8 biturbo
Nazwa auta:
Mocny Rysiek
Przebieg:
181 659 km
Moc silnika:
510 KM
Byłe auta (3)
Audi A4 Mocny Potworek = S4
Marka:
Audi
Model:
A4
Generacja:
B6
Nadwozie:
S4 Avant
Silnik:
4.2 V8
Nazwa auta:
Mocny Potworek = S4
Przebieg:
182 979 km
Moc silnika:
344 KM
Ogólnie auto sprawuje się znakomicie.
Pogoda nie sprzyja super sesji - niestety, a jak już się trafi ładniejsza to praca zajmuje mi popołudnie.
Najważniejszym "modułem" tego samochodu to oczywiście silnik :-) 4,2 l [BBK] czyli napęd rozrządu na łańcuchach i do tego problematyczne napinacze hydrauliczne.
Skrzynia biegów manualna 6-cio biegowa (biegi dość krótkie).
Napęd Quattro spisuje się świetnie, zawsze marzyłem o takim.
wyposażenie dość bogate jak na moje wymagania, praktycznie wszystko to co Mondeo he he.
Wnetrze:
skórzane fotele RECARO - świetnie trzymają na zakrętach,
car audio BOSE - navi Audi RNS-D,
czarna podsufitka :-),
podświetlane wewnętrzne klamki drzwi,
klimatyzacja dwustrefowa,
podgrzewane fotele,
carbonowe listwy dekoracyjne kokpitu,
schowki pod siedzeniami,
oświetlenie na osłonach przeciwsłonecznych,
regulowany podłokietnik,
atermiczne przyciemniane szyby.
Bezpieczeństwo:
8 poduszek powietrznych,
ABS, ESP, napęd quattro,
wydajne hamulce :-),
Ponadto:
- parktronic (tył),
- fotochromatyczne lusterka wsteczne,
- funkcja świateł Coming/Leaving Home,
oraz inne zwyczajne wyposażenie codziennego auta
dodatkowo instalacja gazowa LPG, teraz można jeździć jeszcze więcej he he
Zmieniono:
- Duża navi AUDI RNS-E + bluetooth + wejście aux na jack,
- Bixenon z soczewkami od Audi A4 B8 + moduł świateł DRL,
- kierownica od Audi TT :-) z multifunkcją,
- zawieszenie "gwint" KW v1,
- lotka na tylną klapę MS Design,
- dokładka od Cupry pod przedni zderzak.
W planach są jeszcze inne mniej znaczące mody, ale to postaram się sukcesywnie dopisywać.
Pogoda nie sprzyja super sesji - niestety, a jak już się trafi ładniejsza to praca zajmuje mi popołudnie.
Najważniejszym "modułem" tego samochodu to oczywiście silnik :-) 4,2 l [BBK] czyli napęd rozrządu na łańcuchach i do tego problematyczne napinacze hydrauliczne.
Skrzynia biegów manualna 6-cio biegowa (biegi dość krótkie).
Napęd Quattro spisuje się świetnie, zawsze marzyłem o takim.
wyposażenie dość bogate jak na moje wymagania, praktycznie wszystko to co Mondeo he he.
Wnetrze:
skórzane fotele RECARO - świetnie trzymają na zakrętach,
car audio BOSE - navi Audi RNS-D,
czarna podsufitka :-),
podświetlane wewnętrzne klamki drzwi,
klimatyzacja dwustrefowa,
podgrzewane fotele,
carbonowe listwy dekoracyjne kokpitu,
schowki pod siedzeniami,
oświetlenie na osłonach przeciwsłonecznych,
regulowany podłokietnik,
atermiczne przyciemniane szyby.
Bezpieczeństwo:
8 poduszek powietrznych,
ABS, ESP, napęd quattro,
wydajne hamulce :-),
Ponadto:
- parktronic (tył),
- fotochromatyczne lusterka wsteczne,
- funkcja świateł Coming/Leaving Home,
oraz inne zwyczajne wyposażenie codziennego auta
dodatkowo instalacja gazowa LPG, teraz można jeździć jeszcze więcej he he
Zmieniono:
- Duża navi AUDI RNS-E + bluetooth + wejście aux na jack,
- Bixenon z soczewkami od Audi A4 B8 + moduł świateł DRL,
- kierownica od Audi TT :-) z multifunkcją,
- zawieszenie "gwint" KW v1,
- lotka na tylną klapę MS Design,
- dokładka od Cupry pod przedni zderzak.
W planach są jeszcze inne mniej znaczące mody, ale to postaram się sukcesywnie dopisywać.
Mitsubishi Carisma "Cari"
Marka:
Mitsubishi
Model:
Carisma
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.6
Nazwa auta:
"Cari"
Przebieg:
213 000 km
Moc silnika:
90 KM
Ford Mondeo "Mondziak" X
Marka:
Ford
Model:
Mondeo
Generacja:
III
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
2.0 TDCI
Nazwa auta:
"Mondziak" X
Przebieg:
204 158 km
Moc silnika:
146 KM
Wersja Titanium X. Silnik 2.0 TDCI, seryjnie 123 KM i 309 Nm ("wirusik" od 08.2012 - 146 KM i 371Nm)- pomiar z hamowni.
Sterowanie funkcjami konsoli środkowej - głosem, ale niestety "inglisz".
Sterowanie głosem obsługuje włączniki i regulatory konsoli środkowej, takie jak: temperatura, siłą nawiewu, podgrzewaniem szyby przedniej i tylnej, wybieraniem stacji radiowych, wybieraniem utworów, zapisanych wcześniej playlist odtwarzacza, konkretnych stacji radiowych podając częstotliwość lub nazwę wcześniej przypisaną dla danej stacji radiowej, wybieranie numerów telefonicznych, wybieranie głosowe numerów wcześniej zapisanych. Sterować na pewno można również funkcjami NAWIGACJI, ale nie korzystam z niej, bo mapy dla tego systemu są marnej podobno jakości na teren Polski no i nie posiadam płyty z mapami ;-).
Osobiście najczęściej korzystam w poleceń zmiany temperatury. Zwłaszcza tuż po uruchomieniu silnika ustawiam temp. na LOW żeby nie zabierać temperatury silnikowi. Dopiero jak już nabierze silnik temperatury pracy wybieram nastawy cieplejsze ok. 22C.
Klikając przycisk zwiększenia temperatury trzeba go długo trzymać lub wielokrotnie naciskać by z położenia LO przejść do 22C, a tak wybieram głosem komendę dla sterowania klimatyzacją=CLIMATE, potem komendę dla temeratury=TEMPERATURE, następnie liczebnik i po powtórzeniu wybranej temperatury system dokonuje zmiany w ok. 1 sek.
Nie trzeba odrywać rąk od kierownicy.
Nadmienię, że podczas korzystania z komend głosowych wyciszany jest dźwięk z systemu audio. Bo system zwraca komendy poprzez właśnie system car audio.
Oszczędny i bardzo pakowny na full wypasie.
Podgrzewana przednia, tylna szyba oraz dysze spryskiwaczy.
Podgrzewane i elektrycznie regulowane przednie fotele.
Podgrzewane, regulowane i składane elektrycznie lusterka wraz z podświetleniem boków auta. Światło pomaga, by nie wdepnąć w coś wysiadając z auta ;-).
Lusterko "ściemniające" się automatycznie, brak olśnienia od świateł aut jadących z tyłu, świetne rozwiązanie w czasach domorosłych instalacji "ksenonów";-).
Czujniki cofania, regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach i takie tam...
Nawet tempomat się znalazł.
Z zakresu bezpieczeństwa: 6 poduszek powietrznych, ABS.
Również coś z zakresu ekologii dorzucono w fabryce - filtr cząstek stałych tzn. "nie puszcza czarnych bąków".
10-2012
- wentylowane i podgrzewane fotele przednie,
- kluczyk "scyzoryk"
Sterowanie funkcjami konsoli środkowej - głosem, ale niestety "inglisz".
Sterowanie głosem obsługuje włączniki i regulatory konsoli środkowej, takie jak: temperatura, siłą nawiewu, podgrzewaniem szyby przedniej i tylnej, wybieraniem stacji radiowych, wybieraniem utworów, zapisanych wcześniej playlist odtwarzacza, konkretnych stacji radiowych podając częstotliwość lub nazwę wcześniej przypisaną dla danej stacji radiowej, wybieranie numerów telefonicznych, wybieranie głosowe numerów wcześniej zapisanych. Sterować na pewno można również funkcjami NAWIGACJI, ale nie korzystam z niej, bo mapy dla tego systemu są marnej podobno jakości na teren Polski no i nie posiadam płyty z mapami ;-).
Osobiście najczęściej korzystam w poleceń zmiany temperatury. Zwłaszcza tuż po uruchomieniu silnika ustawiam temp. na LOW żeby nie zabierać temperatury silnikowi. Dopiero jak już nabierze silnik temperatury pracy wybieram nastawy cieplejsze ok. 22C.
Klikając przycisk zwiększenia temperatury trzeba go długo trzymać lub wielokrotnie naciskać by z położenia LO przejść do 22C, a tak wybieram głosem komendę dla sterowania klimatyzacją=CLIMATE, potem komendę dla temeratury=TEMPERATURE, następnie liczebnik i po powtórzeniu wybranej temperatury system dokonuje zmiany w ok. 1 sek.
Nie trzeba odrywać rąk od kierownicy.
Nadmienię, że podczas korzystania z komend głosowych wyciszany jest dźwięk z systemu audio. Bo system zwraca komendy poprzez właśnie system car audio.
Oszczędny i bardzo pakowny na full wypasie.
Podgrzewana przednia, tylna szyba oraz dysze spryskiwaczy.
Podgrzewane i elektrycznie regulowane przednie fotele.
Podgrzewane, regulowane i składane elektrycznie lusterka wraz z podświetleniem boków auta. Światło pomaga, by nie wdepnąć w coś wysiadając z auta ;-).
Lusterko "ściemniające" się automatycznie, brak olśnienia od świateł aut jadących z tyłu, świetne rozwiązanie w czasach domorosłych instalacji "ksenonów";-).
Czujniki cofania, regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach i takie tam...
Nawet tempomat się znalazł.
Z zakresu bezpieczeństwa: 6 poduszek powietrznych, ABS.
Również coś z zakresu ekologii dorzucono w fabryce - filtr cząstek stałych tzn. "nie puszcza czarnych bąków".
10-2012
- wentylowane i podgrzewane fotele przednie,
- kluczyk "scyzoryk"
Blog kierowcy (15)
Auto doczekało się kuracji "odszczurzania" czyli pierwsza wizyta w studiu detalingu.
Zakres prac podstawowy, ale efekt olśniewający.
Wnętrze odmłodniało i nie wykazuje żadnego zużycia. ...
23
komentarze
Witam,
Nareszcie udało mi się wygospodarować czas na kolejny mod w Mondziaku ;-)
Tym razem dodatkową funkcjonalność pełni automatycznie otwierana klapa bagażnika bez udziału własnej siły. ...
28
komentarzy
Witam,
Już od dłuższego czasu planowałem dodać więcej "pałeru" Mondziakowi za pomocą chip tunnigu.
Grafik w pracy pozwolił udać się wreszcie do Wielkiego Wirtuoza Chip tunnigu - "Heko" ...
24
komentarze
Witam,
przyszła w końcu już "wiosna", drogowcy już zaczynają łatać po zimie dziury w jezdni, więc postanowiłem zmienić już na letni komplet opon i przygotować auto do sezonu letniego. ...
7
komentarzy
Przyszła wiosna i nadszedł czas wymiany eksploatacyjnej hamulców. Wybrałem zestaw ATE. Na przód tarcze POWER DISC, na tył zwykłe ATE. Klocki również ATE. Stare były zardzewiałe i ...
18
komentarzy
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 07.12.2010 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 469 |
Liczba wystawionych ocen | 1309 |
Liczba wpisów w blogach aut | 15 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 0 |
Liczba postów na forum | 0 |
Ankieta
-
Ulubiony kolor samochodu:
Odp: srebrny
-
Ulubiona muzyka w samochodzie:
Odp: wszystkiego po kawałku, z wyjątkiem ciężkiego metalu
-
Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
Odp: skuteczne hamulce
-
Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
Odp: Mitsubishi Evo X
Kierowca mariusz-jagi należy do 6 grup:
Znajomi (8)
Najnowsze blogi
Dodano: 1 dzień temu, przez Egontar
Ciąg dalszy po wymianie oleju w skrzyni biegów.
https://www.autowcentrum.pl/blog/post/w-skrzyni-eat6-statycznie,38519/
Wymiana uszczelniacza wału korbowego / 10.04.2025 / 179 621 km ...
13
komentarzy
Dodano: 1 dzień temu, przez Egontar
Ostatnio wiele się dzieje w naszej stajence. Po zmianie głównych ogierów koniecznym jest zajęcie się poprzednikami z racji zmian właścicielskich :) Juke pojeździł u nas 8 lat i choć ...
22
komentarze
Dodano: 3 dni temu, przez Egontar
Trochę zaległych spraw na zaległy wpis. Co prawda C5-tka hula już od 1,5 miesiąca, to z dziennikarskiego obowiązku a może z własnej wygody (coś jak pamiętnik dla coraz gorszej pamięci ;)) ...
36
komentarzy
Marki społeczności
Aktualnie online
Szukaj znajomych
