Tutaj jesteś:
Kierowca piccolo2007
Profil kierowcy piccolo2007
PRZEBIEG
8
OBROTY
piccolo2007
LZ
19 lat za kółkiem
Zamość
Zamość
offline (ostatnio widziano 12 lat temu)
zarejestrowany od 14 lat, 11 miesięcy i 17 dni
1801 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 98
1801 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 98
Jeździ:
Opel Vectra OPEL VECTRA
Opel Vectra 1.6 GL
więcej »
Obecne auta (1)
Opel Vectra OPEL VECTRA
Marka:
Opel
Model:
Vectra
Generacja:
A
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.6 i KAT
Nazwa auta:
OPEL VECTRA
Przebieg:
220 200 km
OPEL VECTRA
Byłe auta (3)
Ford Escort
Marka:
Ford
Model:
Escort
Generacja:
VI
Nadwozie:
Kombi
Silnik:
1.6 i 16V
Moc silnika:
90 KM
Fiat 126p "Maluch" Pędzistrzał
Marka:
Fiat
Model:
126p "Maluch"
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
0.65
Nazwa auta:
Pędzistrzał
Moc silnika:
24 KM
Ford Fiesta Dźwięko-strzał
Marka:
Ford
Model:
Fiesta
Generacja:
II
Nadwozie:
Hatchback 3d
Silnik:
1.6 D
Nazwa auta:
Dźwięko-strzał
Przebieg:
700 km
Moc silnika:
54 KM
Witam :)
Jestem szczęśliwym posiadaczem Forda Fiesty 1.6D (54kM) mk2 z 88r z przebiegiem 450 000km.
Samochodzik jest fajny i sympatyczny :) jak dla ludzi co sobie lubią coś podłubać przy swoich 4-ech kółkach.
Z nudów czasami sobie w nim siedzę i majsterkuje :) I zrobiłem w nim:
-przyciemniłem szyby (60%-ale teraz bym przyciemnił ciemniejszą folią)
-PODGRZEWANE LUSTERKA BOCZNE!!!
-sygnał cofania zamontowany w tylnym zderzaku
-dodatkowe ledowe światła do jazdy dziennej
-przy otwieraniu drzwi świecą się pod spodem,
do tego samochodzik wyposażony w:
-CB radio Alan 109
-Nawigację Medion
-dodatkowe światło STOP
-oraz spoiler
HISTORIA FORDA FIESTY MK2
W 1983 roku Ford odnowił nieco swoje najmniejsze dziecko i tak powstała Fiesta MK2.
Była ona skrzyżowaniem: delikatnego face liftingu, gdyż auto nadal pozostało jedynie trzydrzwiowym hatchbackiem z niewielkimi zmianami w przedniej oraz tylnej części nadwozia (przez co jest często mylona z MK1), całkowicie nowego wnętrza wyprodukowanego w stylu lat 80-tych (niestety), oraz gruntownej przebudowy technicznej.
Tutaj należą się szczere brawa dla inżynierów Forda gdyż po drobnym liftingu mechanicznym który poprzednia generacja (MK1) przeszła w 1978 roku, Ford całkowicie przebudował Fiestę co zaowocowało pozbyciem się wszystkich chorób wieku dziecięcego włącznie z polepszoną odpornością na korozję.
Tak więc w 1983 roku zaczęła się najbardziej świetlana era w historii małych fordów,
czyli lata MK2.
Na początku Fiesta MK2 była wyposażona w część gamy silników znanych ze swej poprzedniczki czyli 1.0 Lc, 1.0 Hc, 1.1 Hc oraz 1.3.
Pierwsze trzy można było dostać ze znana z MK1 skrzynią 4 biegową , silnik 1.3 występował z przekładnią 5-cio stopniową. Jednakże już w maju 1984 roku silnik 1.3 z wałkiem rozrządu w kadłubie, zastąpiono silnikiem 1.3 CVH. Był to pierwszy seryjnie montowany w Fieście silnik z wałkiem rozrządu w głowicy oraz hydraulicznymi kasowaczami luzów zaworowych.
W 1984 roku ruszyła także produkcja pierwszej Fiesty z silnikiem diesla. Miał on pojemność 1.6 ccm i był dostępny tylko z 5-cio stopniową skrzynią biegów. Co ciekawe nadwozie Fiesty nie było wzmacniane w przypadku montażu silnika diesla.
Ostatnią nowością z tego roku była posiadająca silnik o pojemności 1.6 wersja XR2. Pomimo podobnej pojemności jak w przypadku fiesty MK1 XR2 był to całkowicie inny silnik, stosowany już przez Forda w Escorcie. Posiadał podobnie jak silnik 1.3 wałek rozrządu w głowicy i hydrauliczne kasowacze luzów zaworowych. Moc jaką się legitymował to 96 KM , co pozwalało osiągnąć 100km/h w 9,3 sekundy oraz prędkość maksymalną oscylującą w granicach 180 km/h .
W styczniu 1986 roku silnik 1.3 CVH został zastąpiony przez 1.4 CVH (dzięki temu moc wzrosła z 60 do 73 KM) i tak powstała kolejna odmiana Fiesty o oznaczeniu S.
Fiesta S posiadała tak zwany S-Pack składający się z szyberdachu, dodatkowych reflektorów dalekosiężnych, sportowej kierownicy oraz zderzaków z czerwonymi wstawkami.
Rok 1986 to także rok produkcji limitowanej serii FireFly. Warto o niej wspomnieć gdyż posiadała ona standardowe wyposażenie fiesty 1.1L ale była napędzana silnikiem z rodziny CVH (czyli wałek w głowicy i hydrauliczne kasowacze) o pojemności 1.1 L.
W takim składzie rodzina MK2 dotrwała do 1989 roku kiedy to rozpoczęła się era trzeciej generacji fiesty. Choć w niektórych krajach, jak na przykład w Hiszpanii Mk2 była oferowana, jako nowe auto, do sprzedaży w salonach także w roku 1990.
Jestem szczęśliwym posiadaczem Forda Fiesty 1.6D (54kM) mk2 z 88r z przebiegiem 450 000km.
Samochodzik jest fajny i sympatyczny :) jak dla ludzi co sobie lubią coś podłubać przy swoich 4-ech kółkach.
Z nudów czasami sobie w nim siedzę i majsterkuje :) I zrobiłem w nim:
-przyciemniłem szyby (60%-ale teraz bym przyciemnił ciemniejszą folią)
-PODGRZEWANE LUSTERKA BOCZNE!!!
-sygnał cofania zamontowany w tylnym zderzaku
-dodatkowe ledowe światła do jazdy dziennej
-przy otwieraniu drzwi świecą się pod spodem,
do tego samochodzik wyposażony w:
-CB radio Alan 109
-Nawigację Medion
-dodatkowe światło STOP
-oraz spoiler
HISTORIA FORDA FIESTY MK2
W 1983 roku Ford odnowił nieco swoje najmniejsze dziecko i tak powstała Fiesta MK2.
Była ona skrzyżowaniem: delikatnego face liftingu, gdyż auto nadal pozostało jedynie trzydrzwiowym hatchbackiem z niewielkimi zmianami w przedniej oraz tylnej części nadwozia (przez co jest często mylona z MK1), całkowicie nowego wnętrza wyprodukowanego w stylu lat 80-tych (niestety), oraz gruntownej przebudowy technicznej.
Tutaj należą się szczere brawa dla inżynierów Forda gdyż po drobnym liftingu mechanicznym który poprzednia generacja (MK1) przeszła w 1978 roku, Ford całkowicie przebudował Fiestę co zaowocowało pozbyciem się wszystkich chorób wieku dziecięcego włącznie z polepszoną odpornością na korozję.
Tak więc w 1983 roku zaczęła się najbardziej świetlana era w historii małych fordów,
czyli lata MK2.
Na początku Fiesta MK2 była wyposażona w część gamy silników znanych ze swej poprzedniczki czyli 1.0 Lc, 1.0 Hc, 1.1 Hc oraz 1.3.
Pierwsze trzy można było dostać ze znana z MK1 skrzynią 4 biegową , silnik 1.3 występował z przekładnią 5-cio stopniową. Jednakże już w maju 1984 roku silnik 1.3 z wałkiem rozrządu w kadłubie, zastąpiono silnikiem 1.3 CVH. Był to pierwszy seryjnie montowany w Fieście silnik z wałkiem rozrządu w głowicy oraz hydraulicznymi kasowaczami luzów zaworowych.
W 1984 roku ruszyła także produkcja pierwszej Fiesty z silnikiem diesla. Miał on pojemność 1.6 ccm i był dostępny tylko z 5-cio stopniową skrzynią biegów. Co ciekawe nadwozie Fiesty nie było wzmacniane w przypadku montażu silnika diesla.
Ostatnią nowością z tego roku była posiadająca silnik o pojemności 1.6 wersja XR2. Pomimo podobnej pojemności jak w przypadku fiesty MK1 XR2 był to całkowicie inny silnik, stosowany już przez Forda w Escorcie. Posiadał podobnie jak silnik 1.3 wałek rozrządu w głowicy i hydrauliczne kasowacze luzów zaworowych. Moc jaką się legitymował to 96 KM , co pozwalało osiągnąć 100km/h w 9,3 sekundy oraz prędkość maksymalną oscylującą w granicach 180 km/h .
W styczniu 1986 roku silnik 1.3 CVH został zastąpiony przez 1.4 CVH (dzięki temu moc wzrosła z 60 do 73 KM) i tak powstała kolejna odmiana Fiesty o oznaczeniu S.
Fiesta S posiadała tak zwany S-Pack składający się z szyberdachu, dodatkowych reflektorów dalekosiężnych, sportowej kierownicy oraz zderzaków z czerwonymi wstawkami.
Rok 1986 to także rok produkcji limitowanej serii FireFly. Warto o niej wspomnieć gdyż posiadała ona standardowe wyposażenie fiesty 1.1L ale była napędzana silnikiem z rodziny CVH (czyli wałek w głowicy i hydrauliczne kasowacze) o pojemności 1.1 L.
W takim składzie rodzina MK2 dotrwała do 1989 roku kiedy to rozpoczęła się era trzeciej generacji fiesty. Choć w niektórych krajach, jak na przykład w Hiszpanii Mk2 była oferowana, jako nowe auto, do sprzedaży w salonach także w roku 1990.
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
Data rejestracji | 21.02.2010 |
---|---|
Liczba wystawionych komentarzy | 52 |
Liczba wystawionych ocen | 98 |
Liczba wpisów w blogach aut | 0 |
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych | 2 |
Liczba postów na forum | 0 |
Ankieta
-
Moja ulubiona marka samochodu:
Odp: Wszystkie są OK
-
Ulubiony kolor samochodu:
Odp: Czarny
-
Ulubiona muzyka w samochodzie:
Odp: disco/dance
-
Najdalsza podróż autem:
Odp: 700km
-
Najdłuższa podróż (niekoniecznie autem):
Odp: 1200km
-
Podróż marzeń autem:
Odp: Ture do Pologne
-
Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
Odp: Radio :P
-
Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
Odp: Mustang 1966
Kierowca piccolo2007 należy do 1 grupy:
Najnowsze blogi
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie.
https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8
komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5
komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych