Tutaj jesteś: Kierowca reconquista







Prześlij sugestię
Profil kierowcy reconquista
PRZEBIEG
20
OBROTY
0
CB
offline (ostatnio widziano 12 lat temu)
zarejestrowany od 15 lat, 2 miesięcy i 19 dni
4925 razy odwiedzono tę stronę
wszystkich ocen 63

więcej »
Obecne auta (3)
Buick Riviera
Marka:
Buick
Model:
Riviera
Generacja:
VII
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
3.8 i
Przebieg:
100 000 km
33
komentarze
0
zdjęć w galerii
0
wpisów w blogu auta
0
zdjęć w blogu auta
Zabytkowy Buick Riviera z 1966 roku.
Porsche 911 Turbo S
Marka:
Porsche
Model:
911
Generacja:
997
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
3.8
Nazwa auta:
Turbo S
Przebieg:
50 000 km
Moc silnika:
530 KM
48
komentarzy
0
zdjęć w galerii
0
wpisów w blogu auta
0
zdjęć w blogu auta
Dzień dobry,

Inny wymiar samochodu. 530 KM, napęd na 4 koła, w trybie Launch Control ok. 3s do 100km/h. Przyczepność na zakrętach bajeczna, kontrola trakcji jakby jej nie było.
Oprócz tego duży komfort na nierównościach, znacznie lepiej niz w BMW M3 E46.
BMW Seria 3 M3 Hamann Cabrio
Marka:
BMW
Model:
Seria 3
Generacja:
E46
Nadwozie:
M3 Cabrio
Silnik:
3.2 i 24V
Nazwa auta:
M3 Hamann Cabrio
Przebieg:
55 000 km
Moc silnika:
343 KM
93
komentarze
0
zdjęć w galerii
0
wpisów w blogu auta
0
zdjęć w blogu auta
BMW M3 Cabrio Hamann - ostra i nieprzewidywalna.

Silnik - szybki, szczególnie w trybie sport, szybko wkręca się na obroty (do prawie 8000obr/min. Nie lubi dolnego zakresu obrotów, choć jazda przy 2000 nie jest problemem. Wielbiciele basowych brzmień na pewno byliby zawiedzeni. Samochód brzmi jak szybkoobrotowa obrabiarka do wyrobu żyletek :).
Zużycie paliwa - nie ma tragedii od 12 do 18l/100km.

Skrzynia SMG ma 6 biegów można ustawić ją w tryb automatu, jednak każde użycie łopatek w kierownicy przełącza ja w tryb ręczny ( w trybie ręcznym poza korkami jest najlepiej).

Hamulce, układ kierowniczy - doskonałe.
Zawieszenie jest bardzo dobre, aczkolwiek w połączeniu z 19" kołami nie daje zbyt wielkiego komfortu, a każda większa dziura podnosi tętno.

Dach składa się tylko w czasie postoju. Z postawionym windshotem można jeździć nawet 200km/h i nie jest źle. Po złożeniu dachu, utrata komfortu w porównaniu do innej E46 jest niewielka.

Jazda tym samochodem daje więcej adrenaliny aniżeli M5 E60. Oczywiście M5 jest dużo szybsze, jednak M3 - jego zwrotność, poręczność, i znacznie mniejszy komfort powoduje, że każdy kto miał okazje ze mna jeździć i jednym i drugim twierdzi że M3 jest bardziej dynamiczne.


Byłe auta (7)
Opel Vectra
Marka:
Opel
Model:
Vectra
Generacja:
A
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
1.6 i
Przebieg:
130 000 km
Moc silnika:
75 KM
0
komentarzy
0
zdjęć w galerii
0
wpisów w blogu auta
0
zdjęć w blogu auta
Bardzo dobry samochód, dwa razy w trasie zmieniałem pasek rozrządu i to jedyne awarie :)
Audi 80
Marka:
Audi
Model:
80
Generacja:
B3
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
1.6 TD
Przebieg:
150 000 km
Moc silnika:
80 KM
0
komentarzy
0
zdjęć w galerii
0
wpisów w blogu auta
0
zdjęć w blogu auta
Czasy były ciężkie wtedy, nigdy mnie zawiodło.
BMW Seria 3 x 3
Marka:
BMW
Model:
Seria 3
Generacja:
E30
Nadwozie:
Coupe
Silnik:
320 i
Nazwa auta:
x 3
Moc silnika:
129 KM
0
komentarzy
0
zdjęć w galerii
0
wpisów w blogu auta
0
zdjęć w blogu auta
Moje trzy pierwsze ukochane BMW 320. Cudowne lata :)
BMW Seria 5
Marka:
BMW
Model:
Seria 5
Generacja:
E34
Nadwozie:
Sedan
Silnik:
525 i 24V
Przebieg:
150 000 km
Moc silnika:
192 KM
0
komentarzy
0
zdjęć w galerii
0
wpisów w blogu auta
0
zdjęć w blogu auta
Kochana piąteczka :)
Opel Vectra GTS 3.2
Marka:
Opel
Model:
Vectra
Generacja:
C
Nadwozie:
Hatchback
Silnik:
3.2 V6 ECOTEC
Nazwa auta:
GTS 3.2
Przebieg:
50 000 km
Moc silnika:
211 KM
0
komentarzy
0
zdjęć w galerii
0
wpisów w blogu auta
0
zdjęć w blogu auta
Bardzo fajne auto firmowe. Największa wada: mały zbiornik paliwa, bo zuzycie 15-16l/100km. Trzy razy wymieniałem przeguby :)
BMW Seria 3 Alpina
Marka:
BMW
Model:
Seria 3
Generacja:
E36
Nadwozie:
Cabrio
Silnik:
328 i
Nazwa auta:
Alpina
Przebieg:
150 000 km
Moc silnika:
193 KM
40
komentarzy
0
zdjęć w galerii
0
wpisów w blogu auta
0
zdjęć w blogu auta
Piękna Alpina o cudownym brzmieniu. Trochę twarda na te dziurawe drogi. W zachowaniu na drodze wspaniała, prawie jak kart:)
BMW Seria 5 M5
Marka:
BMW
Model:
Seria 5
Generacja:
E60
Nadwozie:
M5 Sedan
Silnik:
5.0 V10
Nazwa auta:
M5
Przebieg:
49 000 km
Moc silnika:
507 KM
164
komentarze
0
zdjęć w galerii
0
wpisów w blogu auta
0
zdjęć w blogu auta
Zjawiskowe BMW, dające niesamowite doznania na drodze. Bardzo drogie w eksploatacji.

Silnik jest rewelacyjny, zarówno w trybie 507 PS jak i 400PS. Osiągi trudno mi do czegokolwiek porównać, nie miałem do czynienia z tak mocnym i brutalnym źródłem mocy :) Bardzo szybko wchodzi na obroty. Brzmienie w środku auta jest bardzo dobre, na niższych obrotach silnik brzmi basowo (choć V8 wydają wg mnie lepsze brzmienie), a potem jest tylko lepiej, wrażenia jak z pojazdu wyścigowego. Na wolnych obrotach brzmi nieco podobnie do silnika wysokoprężnego!!! - można się naprawdę pomylić.
Spalanie na poziomie 17-25l/100km i 70 l bak to główna wada tego pojazdu. Bywa irytująca.

Skrzynia SMG - porównania należałoby dokonać w dwóch kategoriach: w trybie ręcznym jest doskonała, ocena 5!!! w trybie automatu (jest pięć kombinacji programowych) jest duzo gorsza od nowoczesnych dzisiejszych automatów, czasem się zamyśli, zmiana biegów powoduje odczuwalną utratę predkości jednak do sprintu najszybszy tryb automatu jest bardzo dobry, ocena 4!!! sumarycznie powinno być 4.5, jednak w M5 biegi należy zmieniać ręcznie, więc daję 5.
Nie należy nadużywać tzw. procedury startowej, kiedy to startuje z poziomu 4000obr/min. W moim przypadku skończyło się to wymianą sprzęgła przy 49tkm (coś za coś)
Zawieszenie, hamulce i układ kierowniczy są doskonałe.
Hamulce naprawdę budzą respekt i nie spotkałem się ze zjawiskiem fadingu mimo dość ostrej eksploatacji. Co ciekawe w M5 na kołach 285/35R19 i 255/40R19 jest wygodniej niż w kolegi 530d na 18" Run-Flat-ach.
System kontroli trakcji w trybie najbardziej agresywnym umozliwia jazdę ze sporymi uślizgami tylnej osi, co może być niebezpieczne w trakcie deszczu, gdzie moc potrafi zerwać przyczepność przy 150km/h.
Bardzo fajny jest przycisk M na kierownicy którym można sobie skonfigurować własne ustawienia. I tak o ile codziennie korzytsam z 400KM w trybie łagodnego automatu lub wyłączonego DSC (kontrola trakcji) sterując łopatkami - to przycisk M w moim przypadku utwardza maks. zawieszenie, uruchamia 507KM, kontrolę trakcji najbardziej agresywną i skrzynię w najszybszy z trybów automatycznym (i wyprzedzanie trwa chwilę).

Reszta funkcjonalności w niewielkim stopniu jest inna aniżeli w każdej innej E60.

Samochód kupiłem w 2007 roku, miał 19tkm przebiegu.
Przyszłe auta (7)
Blog kierowcy
Kierowca jeszcze nie dodał żadnego wpisu na swoim blogu
Statystyki aktywności
Data rejestracji 21.11.2009
Liczba wystawionych komentarzy 22
Liczba wystawionych ocen 63
Liczba wpisów w blogach aut 0
Liczba nieprzeczytanych wiadomości prywatnych 8
Liczba postów na forum 0
Ankieta
  • Moja ulubiona marka samochodu:
    Odp: BMW, Porsche i Ferrari
  • Ulubiony kolor samochodu:
    Odp: czarny
  • Najdalsza podróż autem:
    Odp: Zachodnia Turcja
  • Najważniejszy Twoim zdaniem element wyposażenia samochodu:
    Odp: Miłe towarzystwo
  • Auto, które kupiłbym gdybym wygrał na loterii:
    Odp: Ferrari California, 300 SL Gullwing
Znajomi (3)
Najnowsze blogi
Dodano: 9 dni temu, przez
Auto do kasacji? W Łodzi zrobisz to szybko i bez stresu! Sprawdź szczegóły na stronie. https://auto-szrot-kasacja-pojazdow.pl/lodzkie/lodz
Dodano: 15 dni temu, przez niki129
Miałem sprzedać Audi ale jakoś było mi żal tamtego auta wystawiłem równolegle na sprzedaż forda. Ogłoszenie wisiało 3 tygodnie, pierwszy telefon, oglądający finalnie auto sprzedane. ...
8 komentarzy
Dodano: 24 dni temu, przez darek-k
Objaw był taki że auto raz opadało, sam tył, i podczas podnoszenia w pewnej chwili jak z procy do góry poszedł, usterka się pogłębiała, że już nawet podczas jazdy potrafił wystrzelić do ...
5 komentarzy
Marki społeczności
Szukaj znajomych
Login:
Miejscowość:
Województwo:
Opony letnie w oponeo.pl